ESEA Open
LeetGamerZ vs. EYES ON U
IP: Match over
Streams:
Time:21:30 - 5th of February
Game: Counter-Strike: Global Offensive
Status:
Coverage:ESEA Open Season 15
Announcements
Maps:

1st - de_nuke 15:19
2nd - de_inferno 7:16

EYES ON U win 2:1

* This is the grand final. EYES ON U need to win two maps due to coming from the lower bracket
voting finished
Wiizard
(8.3%)
Lambert
(2.8%)
GEOO
(2.8%)
SpR
(2.8%)
mRz
(2.8%)
voting finished
robs3n
(2.8%)
Spiidi
(61.1%)
denis
(11.1%)
globe
(2.8%)
dukiiii
(2.8%)
One-Click Connect
Head To Head
Related Demos
PM: LeetGamerZ
vs H2k
16-21

vs webSPELL
16-6

vs Mistral
1-2

vs EYES ON U
0-2

vs MYM
16-12

PM: EYES ON U
vs GamePub
16-10

vs oBG
10-16

vs LeetGamerZ
2-0

vs SSF
2-0

vs AGENT
6-16



Lgz EZ. allin for them
2014-02-05 08:28:17
How to bet? LG ez?

Post edited 2014-02-05 08:31:01
2014-02-05 08:30:42
mrz ez
2014-02-05 08:36:00
EOU ez
2014-02-05 08:44:24
LGZ won 16-3 on nuke in their last match. Should be easy for them.. (13-2 half as T on nuke for LGZ...)
2014-02-05 08:48:51
All in :)
2014-02-05 09:30:54
by: kruam
#7
ex enro?
2014-02-05 09:44:33
yes
2014-02-05 10:25:23
then i trust in you guys.. bet on eyes on you ;)
2014-02-05 13:48:22
+1
bet on them
pls guys, do it
I need my value to go up :(
2014-02-05 16:05:12

Value
3.3 for 1

forme

but just some cheap shit skin :D
2014-02-05 19:39:06
gl :D
2014-02-05 20:37:20
Also betted everything i got on lgz ;/
2014-02-05 09:49:45
Also betted everything
Also betted
betted
2014-02-05 20:39:42
hm why cant i bet my awp redline stattrak ?
the bot just says that it is unvalid... or something..
2014-02-05 09:51:53
Too expensive / rare
2014-02-05 09:54:46
hm okay.. thx
2014-02-05 09:56:50
We love u LGZ, play your game!
2014-02-05 10:29:47
bet electric hive
value 3.2 :D
2014-02-05 11:17:35
prepare to lose
2014-02-05 23:22:50
wow, sherlock is that you?
2014-02-05 23:24:53
Yes if you need my services I'll be at my office
2014-02-06 00:01:27
I'll call you maybe
2014-02-06 00:04:12
bet all my skins on lgz


value 0.8
2014-02-05 12:23:39
:D
2014-02-05 12:44:46
Hmm...bots are full :/
2014-02-05 12:51:09
by: nph
#18
i wanna bet but only thing i have is karambit knife :( so GL to you guys
2014-02-05 13:19:14
Yes but bots are full :(
2014-02-05 13:40:18
You had to morning :-/
2014-02-05 14:36:35
by: 1Dag
#21
dukiiii with his wallhack can take it. PooRb0y
2014-02-05 13:53:35
BOTS FULL ALREADY FFS
2014-02-05 14:10:09
105.1 value on Eyes On U, I'm so screwed guys.. :(
2014-02-05 14:10:18
you can change your bet, if you feel you'll be screwed.
2014-02-05 16:08:07
Yeah iknow ;)
2014-02-05 18:16:46
I hope for your sake that you did not change your bet :P
2014-02-06 10:53:06
:D
2014-02-05 23:23:07
mRz is siiiiick
2014-02-05 14:12:30
3.2 value come on LGZ
2014-02-05 14:20:01
Easy win for LeetGamerZ :)
2014-02-05 14:36:14
so risky
2014-02-05 15:16:28
ur stupid how is that risky i dont even understand why theres only 3.2 value on others there should be atleast 12
2014-02-05 17:33:34
That's why is risky ;)
2014-02-06 00:15:11
Eyes on You can put a seriouse fight :)
2014-02-05 15:15:04
go spr -.-
2014-02-05 15:18:37
EOU stronk, all in!!
2014-02-05 16:07:36
Spr ? mrz ?
2014-02-05 16:36:32
how can there be not 10 value on eyes they are losing thiss so hard csgolounge is really being generous with 0.4 LOL should be 0.1
2014-02-05 17:35:59
the rates which wins awarded on are solely dependent on people who put on bets, and not even remotely from the csgolounge itself
2014-02-05 23:30:36
reading again, wtf kinda sentence did i just wrote
2014-02-05 23:31:21
http://imgur.com/zHIKsEZ Common now EOU!
2014-02-05 18:15:07
GZ
2014-02-05 23:38:22
Easy for EOU obv!
2014-02-05 19:04:34
what is this only three teams participated?
2014-02-05 19:52:46
there are more but hltv.org only covered these.
2014-02-05 19:55:33
seems working, but when i want to create new template , it generate an error like : GFX folder missing

Post edited 2014-02-05 20:38:30
2014-02-05 20:37:34
GFX error means that your are using vsync ingame , disable it before
2014-02-05 20:45:29
LGZ
2014-02-05 20:52:45
LGZ win.
2014-02-05 20:56:09
EOU will win... IT'S RAINING SKINS!
2014-02-05 21:20:23
HALLELUJAH
2014-02-05 21:53:47
eyes on who?
2014-02-05 21:21:11
IP?
2014-02-05 21:23:14
184.73.90.123:29287 gotv
2014-02-05 21:33:30
Gotta say LGZ players are really weak individually, apart from this mRz guy.
2014-02-05 22:11:57
LGZ has better ecotaccs than buyroundtaccs :P
2014-02-05 22:15:41
SpR 1.7h played 2 last weeks
mRz 1.6h played 2 last weeks

haha, no playtime lately. Still pwning EOU :D
2014-02-05 22:22:28
Excuse me, where are they pwning anyone? All i can see are bad players who die to eco every round.
2014-02-05 22:28:27
They are pwning them now... 5 rounds as terrorist in MORE than enough :P
2014-02-05 22:35:20
Dude, they lost 2 anti-ecos on ct side. Score will probably be sth like 16:14 if they actually manage to win nuke, which is not impressive at all.
EDIT.
Ok, they will probably even lose nuke. Dude covering ramp, Geoo or whatever, is a freefrag.
EDIT 2.
They just lost a round vs 2 aks and 3 pistol..

Post edited 2014-02-05 22:41:45
2014-02-05 22:36:28
15:15 what up nao?

Post edited 2014-02-05 22:44:55
2014-02-05 22:44:01
15:15 is called 'pwning' nowadays? WOW, that's new. They're terrible.
BTW, 0:3 in overtime on ct side, magnificent.

Post edited 2014-02-05 22:47:29
2014-02-05 22:46:45
:):)

Post edited 2014-02-05 22:57:46
2014-02-05 22:47:44
I didnt write they are pwning
2014-02-05 22:50:45
lol

Post edited 2014-02-05 22:36:00
2014-02-05 22:34:14
When a team with 2 players with no playtime play 15-15 vs a team with alot of playtime I call that pwning :D
2014-02-05 22:50:47
by: oiD
#83
Mindfucked.
2014-02-05 22:52:09
score?
2014-02-05 22:24:34
13:8 to eou right now.
2014-02-05 22:29:49
de_inferno gogog :D
2014-02-05 22:47:10
God, never gonna bet on frenchies again, zero consistency, winning the round vs fullbuy without losing a single gun, then losing vs eco, and again, and again.

Post edited 2014-02-05 22:48:38
2014-02-05 22:48:25
yeah i am losing all my skins :'(
2014-02-05 22:51:44
yes im so pissed 14:14 loses vs eco fuck this shit
2014-02-05 22:52:30
no eco they had 2 aks :)
2014-02-05 23:03:27
2ak vs 5 m4
2014-02-05 23:36:33
Its kinda weird the germans won. Last time these 2 teams met, LeetgamerZ won 16-3 on nuke. And they started as terrorists :P
2014-02-05 22:57:29
Exactly, that's what im talking about. This shows how bad this team is, you can't win 16:3 and then, less than month later, lose 15:19 vs the same enemies on the same map, starting on the same side. That is, you can't if you're good, which they obviously are not.
Inferno gonna be 16:7-16:8 for eou probably.

Post edited 2014-02-05 23:00:13
2014-02-05 22:59:50
Guess the problem is that leetgamerz hasnt played so much lately. With 2 of their players with under 2 hours playing the last 2 weeks, they cant have practiced anything. And they just lost 5 1on1/1on2 and only won 2. So almost all the close rounds went to the germans.
2014-02-05 23:02:12
Also why are they starting on T side again?
2014-02-05 23:03:01
Dunno. Maybe they knifed...
2014-02-05 23:05:17
Honestly, they're so bad that it literally makes me wanna puke, seeing them play.
2014-02-05 23:06:44
i don't think it was the same eou team?
2014-02-05 23:02:48
Exactly the same.
2014-02-05 23:03:18
19-15 EOU
2014-02-05 22:50:36
omg :D
2014-02-05 22:50:38
bb electric hive
2014-02-05 22:52:07
Gonna be an exciting second map :D

IP: 107.22.17.21:29288

Post edited 2014-02-05 22:58:27
2014-02-05 22:54:03
easy items
2014-02-05 23:04:51
Hahahhaha, thank god the bots were full i would've went all in for LeetGameRz
2014-02-05 23:07:37
by: Nios
#97
germans are hacking btw
2014-02-05 23:11:03
never go ...
2014-02-05 23:17:45
really? :O
2014-02-05 23:42:13
LMAO @ all people going all in for the frenchies

betting 50 value for 0.3 income on a open division nonamers...

Post edited 2014-02-05 23:11:19
2014-02-05 23:11:06
fucking gg my golden koi, boom, nitro, case hardened -.-
2014-02-05 23:14:38
good, looks like i lost all stuff that worth something
2014-02-05 23:15:14
Frenchies doesnt know how to play against ecos...
2014-02-05 23:21:21
Jesus fuckin frenchies, uninstall this freakin game, i beg you.
2014-02-05 23:27:22
Agree. How can they get picked up so easy there. Gave b-site away :P
2014-02-05 23:30:30
Fuckin frienches lost anti-eco again.
2014-02-05 23:30:56
And then Wiizard disconnencts in the most important round of the game. And they get owned. He also lost all the money he had (8-1-1 stats)

Actually looks like they are losing on purpose. Probably betted on EOU themself...

Post edited 2014-02-05 23:36:36
2014-02-05 23:33:16
That's actually freakin possible, they play so shitty that it can't be real.
2014-02-05 23:39:42
i really cant believe that :(
2014-02-05 23:45:38
didn't think it was possible but all the csgolounge betting shit even increased the nation bashing on hltv.org xD
2014-02-05 23:31:23
I'm normally not like that, and I wouldn't even be that mad about the lost bet, but when I see how they play, it's just ...
2014-02-05 23:32:48
i understand they lose rounds but to lose fuckign round vs 2 gun buy round when its most importatn rounds on 14:14....
and that 2nr round on inferno those lucky shots through smoke nailed it and most lucky moment is when HIS INTERNET FAILED wow that happens like 1 in 10000 times
2014-02-05 23:41:25
this spr guy is playing so horrible lol

Post edited 2014-02-05 23:37:14
2014-02-05 23:36:43
http://i.imgur.com/Hp7fqQt.png?1

happy days :d
2014-02-05 23:38:27
llllllolllllllll
2014-02-05 23:39:07
better post what you won :D
gz btw
2014-02-05 23:39:12
You can give me 1 shitty ak from the rewards, cause I've just lost 4 :x
2014-02-05 23:40:18
gogo screeny =)
2014-02-06 00:09:42
http://imgur.com/rTTAAUb
2014-02-06 00:12:33
haha gj
2014-02-06 00:32:46
http://imgur.com/DlOIMrw

Other link broken.

Post edited 2014-02-06 00:48:11
2014-02-06 00:47:34
haha, sick
2014-02-06 14:13:35
how is one able to be this shit against eco?
2014-02-05 23:38:33
I asked myself the same question.
2014-02-05 23:39:23
and like always im gonna make a decision now to bet only on the smaller odds but its gonna be 10 matches in a row with just the favored ones winning,and we go round and round
2014-02-05 23:42:25
if i bet on lower team next time i will lose ofc
2014-02-05 23:44:06
Wp by EOU
2014-02-05 23:39:24
LeetGamerz plz uninstall CSGO ... that will be right choice !
2014-02-05 23:39:32
LGZ are too bad seriously wtf how many ecos did they eat? 5 in two maps? omg too sad horrible plays
2014-02-05 23:39:44
Dat spidaa :D ! gg tho LgZ is a good french LU !
2014-02-05 23:40:14
LGZ ultra low!
2014-02-05 23:40:36
WHat is the story with these French not being able to win a b03 from winner bracket in esea? Titans, mystik and now these guys. And every time playing like UTTER RETARDS and getting stomped.
2014-02-05 23:40:40
;)
2014-02-06 13:56:39
thank got bots were full when i wanted to bet my skins on LGZ :D
2014-02-05 23:41:36
*god
2014-02-06 00:57:48
I hope LeetGamerZ will prove us wrong and give us a great result in the EMS One qualifier on friday.

Congrats to EYES ON U nonetheless.
2014-02-05 23:43:01
by: iTG
#135
ridiculous team this frenchies
2014-02-05 23:44:00
robs3n best player EU.
2014-02-05 23:44:08
i really have to say this: fuck you lgz you cant win vs eco

Post edited 2014-02-05 23:48:48
2014-02-05 23:48:41
Sta si izgubio ?
2014-02-06 00:17:30
ma sve sam puko boom,graphit, dhw case i suvenir p250. i pre par dana sam isto sve puko zbog kretena sto ne mogu da dobiju 1 mapu od 2 a bolji su. sve mi naopako krenulo
2014-02-06 09:12:28
i ja isto tako :/
2014-02-06 19:26:46
haha, this betting shit are tearing ppl apart,lol. be real
2014-02-05 23:52:54
ahahah oh shit. so glad i didn't bet on this match, i wouldve bet everything on LGZ
2014-02-05 23:53:52
me too but bots are full, saved my 40$
2014-02-06 00:14:56
guess who's rich now ? xD
2014-02-06 01:02:55
Lambert?
2014-02-06 12:04:59
Never bet against Germans online.
2014-02-06 00:16:30
LGZ quit go :S
2014-02-06 06:32:42
I have a question for all the guys bashing LGZ on here.

Do you play on any league teams, and how is your team doing?

I didn't watch the game but just read the comments here - and either people are just mad as FUCK to have lost some skins, or they are delusional. I'd love to see your team make the final of playoffs from a league that had like 80 teams.

I'll bet 90% of the people bashing LGZ would loose vs them everytime if they played them with their team.

gg to EOU / TTC and LGZ for getting to the final and EOU for winning, played both these teams this season and they are good players.

gl in IM next season as well.
2014-02-06 12:54:28
Trust me, they played really bad. Not like this eou team had some sick aimers or sth like that, no, yet these LGZ guys still lost like 6-7 anti-eco rounds on 2 maps, this is unacceptable even on mm level.

Post edited 2014-02-06 14:24:09
2014-02-06 14:23:52
where was KRAUTERHUMPEN?
and why did they play as touch the crown?
2014-02-06 13:53:25
KRAEUTERHUMPEN was not in the esea-team due to league restrictions and licenses. Also they were named "touch the crown", because they joined EYES ON U after the regular season and so they were not able to change the name directly.
2014-02-06 14:55:42
:(

Post edited 2014-02-12 14:54:42
2014-02-12 14:53:26
Since dukiiii is banned for cheating, will he be replaced with someone else?
2014-02-12 18:02:49

Login or register to add your comment to the discussion.