x
Remember me

No account?
x

Already have an account?
vs

12th of January 2017 05:00
Match over

Maps
Best of 2 (LAN)
Veto process
1. Selfless removed Overpass
2. TyLoo removed Nuke
3. Selfless removed Dust2
4. TyLoo removed Train
5. Selfless picked Mirage
6. TyLoo picked Cache
1:16 (1:14; 0:2)
16:4 (13:2; 3:2)
Rewatch
VOD: WESG (Map 1 - Mirage)
VOD: WESG (Map 2 - Cache)
VOD: SLTV (Map 1 - Mirage)
VOD: SLTV (Map 2 - Cache)
Highlights
M1 | somebody - 3 AK kills on the bombsite B offensive (vs pistols)
M1 | somebody continues his dominant offensive presence on bombsite B and gets 3 more AK kills
M1 | Mo (T) resolves the 2vs2 pre-plant situation with 2 kills (AWP, AK) on the bombsite A offensive (including 1vs1 clutch - vs no_one)
M1 | somebody - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) to end the first half with TyLoo sitting on 14 rounds after their T side
M1 | DD - 3 Famas kills on the bombsite A defense (vs upgraded pistols with full head armor distribution) to secure the map victory for TyLoo
M2 | no_one - 1vs2 clutch (T - bomb planted after 1 clutch kill) to secure the pistol round for Selfless
M2 | Slemmy - 4 kills (2 MAC10, 2 Glock) to eliminate the CTs pushing from bombsite A Main (anti-eco)
M2 | no_one (T) resolves the 2vs2 pre-plant situation with 2 kills (Molotov, AK) on the bombsite B offensive
M2 | Slemmy - 3 AK kills (2 HS) on the bombsite B offensive
M2 | Slemmy (3 kills) and Brehze (2 Famas kills) shut down the bombsite B offensive (clean round - vs upgraded pistols with armor) to set Selfless on map point
M2 | DD (T) wins the post-plant duel with Nifty to keep TyLoo in the running for Cache

Match stats | Kill matrix
All maps | mirage | cache
All kills | Opening kills
Match stats


 
Selfless lineup
3.39%
 
 
64.41%
 
 
1.69%
 

TyLoo lineup
3.39%
 
11.86%
 
8.47%
 
3.39%
 
3.39%
 

Man of the match (64.41%) - Alec 'Slemmy' White
Match stats compared to average.
Rating 1.17 (+0.18)
Kills / round 0.84 (+0.15)
Deaths / round 0.73 (0.04)
Assists / round 0.11 (-0.03)
Opening kills / round 0.19 (+0.09)
Headshot 67.7% (+23.7%)
K/D 1.15 (+0.15)

Past matches


YuLun 'fancy1' Cai
2017-01-07 12:08:17
YuanZhang "AttackeR" Sheng
2017-01-10 00:20:22
#FuckJasonP
#FreeFancy1
2017-01-12 01:09:51
Lei Mao

Post edited 2017-01-10 07:13:55
2017-01-10 07:13:15
HaoWen "somebody" Xu
2017-01-11 13:21:55
I was dont know this details
2017-01-10 14:15:35
tyloo gl

Post edited 2017-01-11 16:22:47
2017-01-11 16:20:41
EZ for Selfless
2017-01-12 01:17:17
ez 4 fake boltz
2017-01-09 03:20:39
ez for tyloo
2017-01-09 03:25:57
#freebrehze
2017-01-09 03:36:40
lmao good 1
2017-01-10 02:47:44
Brehze needs to be on a better team. A good NA team of rejects would be Twistzz, Shahzam, Brehze, Relyks, Sgares.
2017-01-09 03:50:36
Brehze is on nrg
2017-01-10 02:51:07
Twistzz and Relyks rejects? w0t
2017-01-10 04:52:43
Confirmed going to Dignitas' new NA roster. I would love to see that though. It would be a new NA underdog team to root for. After Muffin Lightning of course.
2017-01-11 01:21:25
Muffin Lightning... jesus
2017-01-11 01:30:03
Hazed
2017-01-11 18:28:58
Shazam...
2017-01-12 02:47:39
nice tyloo lineup
2017-01-09 13:14:08
slemmy 80 bomb
2017-01-09 14:20:30
stan-in game LOL
2017-01-09 16:24:27
ez4hz
2017-01-09 16:26:31
Ez for Selfless since Tyloo and ESL are cucks.
2017-01-10 00:21:28
+1 TyLuL
2017-01-10 14:14:00
TyLose
2017-01-10 02:49:44
gl china
2017-01-10 03:45:26
If Cyberzen remove advent for either fancy or somebody they will be number #1 in China

Rip Tylose
2017-01-10 04:30:51
i think ex-tyloo need keenysXD
2017-01-11 16:22:15
#FuckTyLoo
2017-01-10 07:10:04
Who?
2017-01-10 07:14:56
This just into the Faux News Room. TyLoo makes room for disposable ringers. Will they hack their way to an ez million? I sure would.

In other news, bottle's given name is "Lei Mao".
2017-01-10 07:56:12
eyy lei mao
2017-01-10 14:15:09
RIP TYLOO
2017-01-10 08:13:46
BREHZE ON LAN
2017-01-10 14:17:29
OH BOY BO2's!!!!

The most boring possible way you could ever do group stages
2017-01-10 23:29:51
somebody is back in the lineup. TyLoo will win

bottle one of the best fraggers in China and HZ already played with 3 TyLoo guys on Team China
2017-01-11 05:27:57
2-0 Selfless
2017-01-11 06:30:10
slemdog 50 bomb incoming
2017-01-11 06:48:33
Ez for Selfless.

Tyloo fucked over their team. Would have been ez for tyloo, but nope.
2017-01-11 08:21:37
ez 4 Slemmy
2017-01-11 08:34:50
Bottle should pull this one out
2017-01-11 08:44:59
tylose
2017-01-11 09:29:44
RIP TYLOO
2017-01-11 10:04:52
Selfless should pull a win because of the standins
2017-01-11 10:12:22
What are these odds? $25 each map on Tyloo at fanobet. EZ PZ $$

Tyloo would even wreck these NA scrubs even with standins. EZ PZ
2017-01-11 13:16:01
Now that somebody can actually play at this event , they prob have a chance of not choking
2017-01-11 15:02:42
god this tournament sucks
2017-01-11 16:24:32
>Suspend 'somebody' for trying to contact other teams to leave to
>Get Tournament organizers to ban your other players, unsure about somebody
>Field somebody despite the fact hes suspended because you decide that you actually need the money this event would grant you

Tyloo such a shitty org
2017-01-11 16:25:14
Some updates from fancy, attacker and karsa's weibo (Chinese version of twitter) accounts. In summary, according to them (mostly fancy, who spoke out the most):

1. fancy and Attacker do have a contract with Tyloo starting from early 2016 until early 2017. Karsa the coach, however, never has one all the way, and therefore is unbounded by any supposed restrictions to do anything from the club whatsoever.

2. Before their formal contract, fancy already played for tyloo for a while, and had been approached by other Chinese clubs with a much higher salary (20 times more than Tyloo offered)

3. In 11.2016, after their loss in US (presumably the 0-16 defeat from Cloud9 in IEM Oakland), tyloo, with consent of all the team members, "decided" to remove Mo from the roster and put Karsa in. But somehow it didn't happen.

4. After coming back to US, with their contracts expiring soon, they approached the club for a better salary and some modifications of unfavorable terms in their contracts. The response from Tyloo management was to secretly offer Fancy and "another player" (presumably DD) higher salary than others. "Another player" accepted, fancy rejected and immediately informed it to other members.

5. Thereafter, the members met with the management again, asking for equal salaries but the management openly rejected it. It seemed that then the members did not insist on it and ask for modifications of the unfavorable terms in the contracts. The management only verbally promise the improvement but refuse to apply it in the contract. Fancy, Attacker and Karsa were then determined to leave the club after the expiration of their contracts (Karsa can do it whenever he wants in fact)

6. The management seemed to be still eager to keep the players and conversed with karsa somebody and attacker with grateful words. Karsa was partially convinced and there seemed to be an agreement that the roster will be kept until the end of the contract period.

7. Only one day later they leared that HZ from AG club will come to Tyloo, thus chaging the roster and breaking the promise just made by the management. Totally intimidated by this change, they met with the management again and the decision of removing them from the roster was then made and informed by the managemet.

8. They deny any attempt of joining other existing clubs but said that they have only considered establishing their own club.

Agian, this summary is from the weibo of the 3 concerned members.

Post edited 2017-01-11 16:29:54
2017-01-11 16:27:49
weibo = weeaboo
2017-01-11 21:09:42
i really hope fancy finds a good team, he seems really talented.
2017-01-12 01:39:38
The best player in china. What a waste if he got banned
2017-01-12 03:56:59
who will throw the game?
somebody
2017-01-11 17:36:41
i hope they ban TyLoL
2017-01-11 18:04:18
Captian Mo who shoud not be this lineup
2017-01-11 18:10:23
Somebody gonno play for tyloo dude this is bullshit you pussy
2017-01-11 18:12:19
somebody clutches the round, noone kills somebody with a wallbang
who?? what??
2017-01-11 21:18:23
Selfless will be jetlagged so ez for China
2017-01-11 23:27:58
They deserve to lose this.
2017-01-12 00:54:26
ez for tyloo
2017-01-12 03:00:10
america vs soviet union
classic!

Post edited 2017-01-12 03:58:37
2017-01-12 03:58:26
tyloo with last minute roster.. kinda worried.
fancy and attacker were big parts of tyloo. firepower definitely weakened.
2017-01-12 04:24:47
Why does it take so long to get started? This is hopeless!
2017-01-12 04:25:37
It's not even time to start yet
2017-01-12 04:27:00
blablaabla start the fcking t5 game
2017-01-12 04:26:15
How long before it starts?
2017-01-12 04:29:44
l hr or 2hr delay in the opening day in chinese lan is always expected. u new?
2017-01-12 04:32:32
delays upon delays
2017-01-12 04:31:57
ez slemmy
2017-01-12 04:37:49
Start the fucking game pls god
2017-01-12 04:50:05
Oh fuck i'm getting so mad fucking asians faggots start the bitchy match come on!!!
2017-01-12 04:53:43
lol aren't you watching the opening ceremony
2017-01-12 04:59:42
lol chat
2017-01-12 05:01:36
Sad to say but tyloo is still the better team with this lineup.
2017-01-12 05:03:14
I agree with you, my friend.
2017-01-12 05:05:12
lol mirage and cache the playground of Chinese. Rip slemmy
2017-01-12 05:07:04
¡Hallelujah! we know the maps now but the match is still delayed.. this asians faggots really hate us
2017-01-12 05:13:29
Back to sleep, screw this
2017-01-12 05:30:02
At last!
2017-01-12 05:34:40
gogo tyloo

Post edited 2017-01-12 05:43:34
2017-01-12 05:41:31
RIP NA CS, New TyLoo > Old TyLoo ? Kappa
2017-01-12 05:46:29
somebody have more kill than full selfless team. Awful :DDD
2017-01-12 05:47:44
Ez for Asian cheaters
2017-01-12 05:49:34
nice ct-side shitless xDD
2017-01-12 05:52:00
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
2017-01-12 05:54:00
selfless is so bad. haha worse than i actually expected.
2017-01-12 05:54:11
Selfless disband after this
2017-01-12 05:54:16
prefiring smoke and then bench, clear hacks.
2017-01-12 05:54:18
LMAO THAT 5v2 LOSS =DDDD

Hopeless players should just withdraw from the tournament after that
2017-01-12 05:54:27
i dont even have words how bad Selfless is, like verrryyy bad
2017-01-12 05:55:09
tyloo absolute destroy
2017-01-12 05:55:21
why selfless waste money with this lineup lmao
2017-01-12 05:55:39
Tyloo is allowed to use chat?
Because they are a chinese team.
GG WP
2017-01-12 05:55:50
Selfless is the best example for NA CS i guess^^
2017-01-12 05:57:01
Nah its teams like OpTic and Liquid
2017-01-12 15:29:21
nice cheat dog eaters
2017-01-12 05:57:11
BOOOO
2017-01-12 05:59:05
captainMo destroys the USA of America
2017-01-12 06:00:11
xD
2017-01-12 06:01:48
only got 1 round against a team with 2 standins lol
2017-01-12 06:02:21
And a team known for their struggles against international teams...

That's sad.

NA CS at its best!
2017-01-12 06:09:36
NA CS HAAHHAHHHAHAHAHAHAHAHHAHA
2017-01-12 06:02:55
lul 1-14 selflesss noob
2017-01-12 06:03:14
It's prolly hard playing cheaters lmao
2017-01-12 06:03:37
man i feel bad for ryu invested so much into this shit garbage team
2017-01-12 06:04:23
5. Selfless picked Mirage
2017-01-12 06:04:58
http://prntscr.com/duk7cz these odds LOL
2017-01-12 06:06:03
Tyloo overdogs against Tier 16 NA team. EleGiggle

EZ $50
2017-01-12 06:08:31
underdogs*

fucking hilarious tho
2017-01-12 06:09:48
NA CS.


Pls disband already!!!!!
2017-01-12 06:08:55
if these kids don't disband after this tournament I have no words
2017-01-12 06:09:18
this is not matter of having strat or not. tyloo just running literally no strat out aiming these shit playas :D
2017-01-12 06:09:29
wtf LMFAO
2017-01-12 06:10:32
http://i.imgur.com/POuyjiG.png

lul
2017-01-12 06:11:50
bet365 shit
2017-01-12 06:12:33
?
2017-01-12 06:13:01
i bet to this match at drakelounge with odds 2.75 TYLOO ROFLLMAOOO
2017-01-12 06:10:24
Scam website lul
2017-01-12 06:14:19
for sure? scam site?
2017-01-12 06:15:42
It's not he's just joking lol
2017-01-12 06:19:03
but i play at other roulette and i know website drakemoon - open boxes drakewing - roulette and now i guess drakelounge(new project) after 1-2buks deposit/withdraw work.. i test this after game tyloo - selfless
2017-01-12 06:21:09
16-1



1-16




RIGGED
2017-01-12 06:10:50
are new TyLoo just so good or are Selfless so trash ? Even though I'm against what happened to TyLoo players but this line up is fire so far!
2017-01-12 06:11:22
Um..The fire comes from the Tyloo players...not the stand ins, lul.

Also Selfless is one of the definitions of NA CS.
2017-01-12 06:12:14
bottle isn't that bad, true what you said, I guess Selfless are so bad then lol
2017-01-12 06:13:07
Doesn't matter if bottle is good, he didn't have any impact, also the fancy1 & attacker >>>>>>>>>>>>>>>>>>> bottle, anyways.

But I still want to see a dream team from China with something like:

- Mo
- somebody
- Savage
- LOVEYY
- fancy1/zhoKing
2017-01-12 06:14:27
LOVEYY is bad no? If you mean IGL maybe
2017-01-12 06:15:20
He's very good! LOVEYY has so much potential and has not that typical Chinese style. I don't know if he IGL's tho..
2017-01-12 06:16:28
selfless onliners.. ez 2 0 for tyloo
2017-01-12 06:14:00
LOL
2017-01-12 06:15:23
Trash NA cs
2017-01-12 06:19:52
5. Selfless picked Mirage
2017-01-12 06:29:34
NA CS
2017-01-12 06:32:33
Now they play like bots... China CS LOL
2017-01-12 06:33:23
Who is watching this shitty match?
2017-01-12 06:34:01
Wow so it's like TyLoo (mirage) all other maps (Opponent team) :>
2017-01-12 06:37:42
c0meback inc tyloo need 5rounds ct and first pistol
2017-01-12 06:38:53
Eco'd LUL
2017-01-12 06:39:22
Wow CaptainMo is garbage lmfao
2017-01-12 06:40:13
hero becoming garbage in a mattter of 1 game.
2017-01-12 06:50:44
classic chinese cs huh
2017-01-12 06:51:17
5. Selfless picked Mirage
6. TyLoo picked Cache
2017-01-12 06:40:19
Are every chinese ''pro'' player using a high sensitivity?
Looks like they all have on Tyloo atleast :s ..
2017-01-12 06:44:53
1-16
16-1
NotLikeThis
2017-01-12 06:45:32
gg 1;1
2017-01-12 06:45:55
slemmy doing highlight wtf is going on here ._. weird ass bo2
2017-01-12 06:46:05
god slemdog
2017-01-12 06:47:22
1-16
16-1
inc

not rigged at all
2017-01-12 06:49:06
WTF you can jump and see CT spawn by jumping there?
2017-01-12 06:49:44
???
2017-01-12 06:58:57
At like 23 seconds.

https://clips.twitch.tv/wesg_main/BreakableNarwhal..
2017-01-12 07:12:37
yes
2017-01-12 08:31:40
I can't tell who threw harder, Selfless in game 1 or Trashloo in game 2 lul
2017-01-12 06:50:32
5. Selfless picked Mirage
6. TyLoo picked Cache
16 - 1
1-16
=JOKE MATCH
2017-01-12 06:51:24
Tylul
2017-01-12 06:52:13
absolutely horrible match-up
2017-01-12 06:53:01
TyLoo map 1 odds 2.9. After that rape Selfless map 2 odds 2.9. Use your brain. No way china will do good tournament with prize pool 1.5m$ and don't buy some games/tournament for their own team.
2017-01-12 06:53:57
tyloo shuold get the w for taking more rounds
2017-01-12 07:04:49
people crazy with the odds and now crying hehehehe
2017-01-12 07:04:52
lol uuugly chinese girls

ok maybe a couple of them are average

Post edited 2017-01-12 07:08:29
2017-01-12 07:06:58
lol, faaat americans

om maybe a couple of them are just obese
2017-01-12 07:12:57
tier 34219001 cs lul
2017-01-12 07:07:10
CHINA NUKED US
US NUKED CHINA

1-1
2017-01-12 07:07:21
Lol
2017-01-12 15:07:05
Slemmy carry, wow ok
2017-01-12 07:11:41
Why did Somebody play?!?! Wut
2017-01-12 07:15:04
lol tyloo are a joke
2017-01-12 08:31:02
LOL i had 4.20 odds on tyloo and i thought i won my bet after map 1 but yeah... fml
2017-01-12 09:21:08
wtf is a point in doing a best of 2?
2017-01-12 10:48:58
When Slemmy topfragging
2017-01-12 12:03:31
wtf
2017-01-12 12:07:06
Selfless pick mirage. TyLuL 16-1
TyLuL pick cache. Selfless 16-4


good map bans
2017-01-12 15:08:21
The first map was a Brehze for TyLoo, but Selfless stuck it in their kaboose the second map. no_one messes with my boy slemdog millionaire.
2017-01-13 01:22:34

Login or register to add your comment to the discussion.