x
Remember me

No account?
x

Already have an account?
vs
15 G2

21st of March 2017 19:05
Match over

Maps
Best of 1
19:15 (7:8; 8:7) (4:0)
Rewatch
VOD: ESL
VOD: RuHub 2
VOD: ESL
VOD: Hungarian Esport
Highlights
STYKO anti-eco 3k
kennyS holds the line with a triple kill
bodyy 1v2 clutch
Zero 3k on the defense
STYKO takes it to map point with a triple kill
G2 forces OT with a quick execute
Hell Raisers end the first half of OT with a near flawless retake
bondik closes out the series with a 3k

Match stats | Kill matrix
All maps | inferno
All kills | Opening kills
Match stats


 
HellRaisers lineup
2.99%
 
4.1%
 
54.85%
 
3.36%
 
4.48%
 

G2 lineup
1.49%
 
0.75%
 
6.34%
 
1.12%
 
20.52%
 

Man of the match (54.85%) - Patrik 'Zero' Žúdel
Match stats compared to average.
Rating 1.27 (+0.28)
Kills / round 0.88 (+0.19)
Deaths / round 0.56 (-0.13)
Assists / round 0.24 (+0.1)
Opening kills / round 0.15 (+0.05)
Headshot 63.3% (+19.3%)
K/D 1.58 (+0.58)

Past matches


ez shox
2017-03-20 17:02:42
Scream would have won those
2017-03-21 20:37:48
i do not see hr winning dis
2017-03-20 17:03:50
I can
2017-03-21 06:59:35
tooo easy match for g2
2017-03-20 17:05:37
_SHOULD_ be easy for G2.
kennyShox >
2017-03-20 17:45:37
GL HR
2017-03-20 17:47:59
ez for supa team :D
2017-03-20 22:07:21
Watch how g2 lose this (grabs popcorn)
2017-03-21 07:25:29
No Happy, no win
2017-03-21 08:55:45
Wow, I'm so hyped to see inferno
2017-03-21 09:03:09
G2 after drunken,so 50/50
2017-03-21 11:12:39
After what?
2017-03-21 15:54:51
Drunk
2017-03-21 16:02:44
G2 will win
2017-03-21 12:17:07
ez g2

Post edited 2017-03-21 15:44:48
2017-03-21 15:44:32
1
2017-03-21 16:59:45
EZ4HR ANYBODY THAT WILL REPLY TO MY COMMENT I WILL GIVE AWP ASIIMOV AFTER HR WIN OKEY?
2017-03-21 17:14:28
give it to jonty
2017-03-21 17:33:35
Who is jonty ?
2017-03-21 17:33:56
a tier 1 hltv user
2017-03-21 17:45:03
hehe
2017-03-21 17:40:12
EZ WIN
2017-03-21 18:04:17
Ok, Ez HR
2017-03-21 19:15:33
Too late.
2017-03-21 19:24:39
You didn't set the time in the original comment :D
2017-03-21 19:52:30
Still it's too late bruh :<
2017-03-21 19:52:53
:(
2017-03-21 19:53:17
Told you ez :)
2017-03-21 20:25:47
i'd like my awp xd
2017-03-21 21:02:43
not gonna give ya, you are from america and you are rich//.,.
2017-03-21 21:04:38
ez for
Kirill 'ANGE1' Karasiow
Vladyslav 'bondik' Nechyporchuk
Bence 'DeadFox' Böröcz
2017-03-21 17:58:51
Probably looking at a 16-12 win here for G2
2017-03-21 18:33:22
why is that on utube? where is twitch channel?
2017-03-21 18:51:25
ez 4 low
2017-03-21 18:59:21
HR win probably
2017-03-21 19:03:16
Smithzzz? Whut
2017-03-21 19:04:23
tough game

ez bet on hr becourse of the odds though
2017-03-21 19:06:58
lol Smithzzz

now it should be ez for hr
2017-03-21 19:07:54
he as coach for g2
2017-03-21 19:12:48
g2 so shit omg ez 4 HR prob 16-10 ez -405$ in my life

Post edited 2017-03-21 19:18:18
2017-03-21 19:15:58
ez for G2
2017-03-21 19:16:44
I didn't bet on HR so they got this easy
2017-03-21 19:17:43
Thank you lol
2017-03-21 19:24:06
Really happy for HR, good performance in last time.
2017-03-21 19:18:54
ez $80
2017-03-21 19:19:16
Inferno - HR
Overpass - G2
2017-03-21 19:20:22
Rip Bo1....every team can win on any given time.
2017-03-21 19:20:34
it's not like that, every game can be predicted actually
2017-03-21 19:21:21
Nah Bo1 is based on 1 game, 1 game to perform. If you have a bad game it's over. Bo3 is way better.
2017-03-22 23:03:59
superteam in my ass
2017-03-21 19:21:31
hr lets go!! you can do it! 16-0
2017-03-21 19:21:36
g2 is the most overrated team in the pro scene rn
2017-03-21 19:21:43
G2, the new superbadteam
2017-03-21 19:21:48
baguette "superteam" xDDDDDDDDDDDD



ty for ez money
2017-03-21 19:22:10
ez trashteam XDDDDD
2017-03-21 19:22:42
G2 online against underdog with over 3 odds.. Matchfix confirmed
2017-03-21 19:23:03
lol fix :D G2 aint much better then HR at this point
2017-03-21 19:25:28
g2 xddddddddd
2017-03-21 19:23:21
Im scared HellRaisers looses this.
2017-03-21 19:23:35
vs fnatic 9-2 T side lose 10-16 ;(
2017-03-21 19:25:25
G2 dont have flusha to toggle though
2017-03-21 19:26:06
yes lol I forgot
2017-03-21 19:26:44
For real fnatic played very strange yesterday.
2017-03-21 19:27:19
Who picked the map???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
2017-03-21 19:27:33
hr
2017-03-21 19:29:35
t





hx
2017-03-21 19:31:01
is the yt quality always this shitty?
2017-03-21 19:30:03
ye
2017-03-21 19:40:03
3 bo1s going on, and all 3 of them had a 7-0 scoreline going at some point lol

EDIT- Now every game is going 7-5 LOL

Post edited 2017-03-21 19:36:01
2017-03-21 19:30:35
Yea even I had noticed .
2017-03-21 19:37:20
HR. If u will choke like yesterday, u will lose ur fan..

Post edited 2017-03-21 19:31:12
2017-03-21 19:31:04
Big lose in thier life. One fan from 4934930 ppl fans
2017-03-21 20:00:33
basicly its a joke, but if u think I am srs, then have fun in ur toxic life fag.
2017-03-21 20:02:22
why you call my life is toxic and me fag? Eblan xD
2017-03-21 20:03:03
cuz u said big lose :D
2017-03-21 20:03:39
Cuz it was my answer on your joke.
2017-03-21 20:05:11
7-0 > 7-8 > 7-16 = RIP my fuckin $25
2017-03-21 19:31:07
ok hr start choke like vs fnaTOGGLE
2017-03-21 19:31:12
dont worry boys, G2's T side is weak AF
2017-03-21 19:33:10
yeah i predict 2 rounds max. for HR on ct nt
2017-03-21 19:40:07
HR choke everytime hehe rip
2017-03-21 19:34:10
okay Hellraisers you better disband right after this and forfeit next games.
2017-03-21 19:35:23
not again HR not again
2017-03-21 19:35:29
dubmass bondik as always
2017-03-21 19:35:55
7-0 > 7 16 ? :/
2017-03-21 19:36:57
from Hellraisers > ShitRaisers
2017-03-21 19:37:22
HR 7-0 -> 7-6
Na'vi 7-0 -> 7-6
Penta 7-0 -> 7-6

day of chokes
2017-03-21 19:39:20
+me and your sister

she was screaming choke me harder daddy ! just like device
2017-03-21 19:43:05
are u ok?
2017-03-21 19:43:27
xd NOT :(
2017-03-21 19:46:55
shoxie is actually a better AWPer than Kenny.
2017-03-21 19:39:48
7-0 > 7-8 lmfao
2017-03-21 19:39:50
omg HR not like this...
2017-03-21 19:40:08
HR bois are choking just like in yesterday's match vs fnatic
2017-03-21 19:40:41
just like very game, not only yesterday
2017-03-21 19:42:49
ah okay m8
2017-03-21 19:43:14
HR biggest choke team since Astralis :D
2017-03-21 19:41:05
LULing at people thinking HR are choking
2017-03-21 19:42:39
+1 superteam is a joke
2017-03-21 19:47:31
+1 superteam is a joke
2017-03-21 19:48:52
OMG Kenny... Spray them dooooown !
2017-03-21 19:45:47
nbk is a bot lul
2017-03-21 19:48:42
superteam PogChamp
2017-03-21 19:49:06
notlikethis g2
2017-03-21 19:49:21
just like yesterday, win first 4 rounds on ct inferno, lose to eco, lose the game
2017-03-21 19:49:51
Dude . Only 1 round ... See hr winning now .
2017-03-21 19:51:09
they wont win
2017-03-21 19:54:13
It's time for g2 to choke . Fuck u g2
2017-03-21 19:50:05
Tec9 again xD
2017-03-21 19:50:42
lol g2 tside, they think cuz nbk goes a and gets a kill everybody will rotate a xD
2017-03-21 19:52:47
2 tec9 forcebuys lost in 2nd half... HR please, come down.
2017-03-21 19:52:57
Oh Man...G2 looks good!!!!!!! JK still trash
2017-03-21 19:54:16
why HR choke every fucking game
2017-03-21 19:54:45
i prefer bettin on low tier teams than world high class teams they are so unstable i make a great desicion
2017-03-21 19:55:53
HAHAHAHAHA
2017-03-21 19:55:55
WHAT A RETARDED ODDS CSGOFAST
I WAS IN WORK AND COULDNT BET ://
FAQQ
2017-03-21 19:56:54
lost against fnatic won against g2 which they have those players who are signs of inferno
kennys,shox
fuck off xD
2017-03-21 19:58:44
ez 250$
2017-03-21 20:00:12
lmao
2017-03-21 20:10:10
?
2017-03-21 20:18:01
Ever since HellRaisers made their roster changes (+johnta +DeadFox)... I've consistently been impressed with them tactically.

Its just they make a *fuckload* of individual mistakes.
2017-03-21 20:01:59
French teams are awful. This constant force with armor and tec9 and just rush is so fucking boring. Awful
2017-03-21 20:02:02
if tec9's didn't exist g2 would be tier10
2017-03-21 20:03:03
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:03:17
nbk with a crisp clean lock
2017-03-21 20:04:51
Hellraisers choke again 7-0 > 7-8 > 15-9 > 15-15 > 15-19
2017-03-21 20:05:17
Actually Angel playing really good every match... and he is the IGL, right?
congratz!

We smart, we loyal, we friendly, we are from BRAZIL!
Kreygasm
2017-03-21 20:06:02
Can they do it!
2017-03-21 20:06:50
SUPERTEAM LUL
2017-03-21 20:07:31
whoever loses is getting stomped on overpass
2017-03-21 20:09:12
CHOKERAISERS FFS
2017-03-21 20:09:16
15:15 omg
2017-03-21 20:09:30
HellRetards
2017-03-21 20:10:49
lol how many times can you choke in 1 game
2017-03-21 20:11:32
shitty fucking cunts
2017-03-21 20:12:02
watch hr win overtime
2017-03-21 20:15:45
no shit sherlock hard to tell it when its 18:15
2017-03-21 20:17:22
it was 15-15 in stream you dumbfuck LUL
2017-03-21 20:19:07
it was 17-15 when you posted comment
2017-03-21 20:19:25
scorebot in 2k17 LUL
2017-03-21 20:19:47
ever heard of streams outside of youtube
2017-03-21 20:20:37
enjoy watchin cykyblyat stream LUL
2017-03-21 20:21:21
xd
2017-03-21 20:18:43
g2 pls disband
2017-03-21 20:20:27
rip baguettes
2017-03-21 20:20:50
finally :D lol @ french super team
2017-03-21 20:20:57
SUPERTEAM :thinking: SUPERTEAM :thinking: SUPERTEAM :thinking:
2017-03-21 20:21:04
NBK LUL
2017-03-21 20:21:05
xD
2017-03-21 20:21:10
nice
2017-03-21 20:21:20
EZ "SILENT THROW" (comeback and 0-4 on OT xDD)
2017-03-21 20:21:46
fkn ez
2017-03-21 20:21:53
nbk is so fucking bad, overrated cryguette just bitching and blocking ppl on twitter
2017-03-21 20:22:23
french superteam :DDD
2017-03-21 20:22:38
GG HR WP
2017-03-21 20:22:43
nice one m8
2017-03-21 20:32:32
website?
2017-03-21 20:49:21
csesport.com
2017-03-21 20:49:48
ty
2017-03-21 20:49:59
Is it like the old csgolongue?
2017-03-21 20:56:49
Nbk and shox are so stupid and their teamplay is shit
2017-03-21 20:23:21
nbk its braindead in cs go.. 4x3 and he pushing ... g2 team so overrated.. fu..ing noobs....
2017-03-21 20:23:56
g2 is now 1-8 in proleague, they are even outperforming NiP lol
2017-03-21 20:24:27
-nbk +scream

Post edited 2017-03-21 20:25:31
2017-03-21 20:25:11
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:25:32
superstar french team with nbotk and botty
2017-03-21 20:27:16
-NbotK +SuperteamScream
2017-03-21 20:30:22
+1
2017-03-21 20:35:28
why people hate bodyy

he is on of the best on this shit supegh team
2017-03-21 20:34:06
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:35:15
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:36:36
stop ddosing guardian fking faze fanbois go back to cod BITCHES
2017-03-21 20:37:16
First ddos Rain+Kio, and you talk about ddos? Typical Russian
2017-03-21 20:40:17
stfu kim young yil
2017-03-21 20:40:39
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:37:57
Lmao at this g2, shox should've just taken kennyS for smithz and team would be great.
2017-03-21 20:39:47
SO GOOD
2017-03-21 20:52:13
S U P E R T E A M
S U P E R T E A
S U P E R T E
S U P E R T
S U P E R
S U P E
S U P
S U
S
S C
S C R
S C R E
S C R E A
S C R E A M
2017-03-21 20:52:33
Zero 13-5 score so far
2017-03-21 20:53:57
halusky > baguette
2017-03-21 20:56:29
xD
2017-03-21 21:22:38
S U P E R T E A M
U P E R T E A M
P E R T E A M
E R T E A M
R T E A M
T E A M
E A M
A M
M
S M
S C M
S C R M
S C R E M
S C R E A M
2017-03-22 00:59:49
S U P E R T E A M
U P E R T E A M
P E R T E A M
E R T E A M
R T E A M
T E A M
E A M
A M
M
S M
S C M
S C R M
S C R E M
S C R E A M
2017-03-22 02:31:23
SUPAAAAAH TEEEAAAAAM
2017-03-22 06:32:50
gj OSHER :)
2017-03-22 08:02:44

Login or register to add your comment to the discussion.