Thread has been deleted
Last comment
ScreaM, RpK, Ex6tenz
Ukraine rexyyCSGO 
2016-03-10 23:57
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
North America 1burstgawd 
SIck edits as always
2016-03-11 00:01
thank you for the support man! Im realy appreciate that :3
2016-03-11 14:27
intro music sounds like the music that would play in a 90's cop show
2016-04-18 04:04
xD
2016-04-18 09:52
#2
 | 
Netherlands julius1612 
damn rexyy back at it again with the gr8 edits
2016-03-11 00:03
thank you for support man :D ^^
2016-03-11 18:00
Its not devil's fault. NV played like dogshit.
2016-03-11 00:08
#4
 | 
United States pSilent 
Idk why, but I just imagined you sleeping cuddling next to an LDLC White body pillow and randomly bolting awake shouting that. Made me chuckle. +1 I guess.
2016-03-11 00:11
#6
norcha | 
Netherlands norchaa 
+1
2016-03-11 00:20
:D
2016-03-11 19:25
gr8 8/8
2016-03-11 00:15
thanks :))
2016-03-13 10:26
#7
 | 
Australia Jimster 
n1
2016-03-11 00:21
thank you man :D
2016-03-13 16:14
Very nice, what do you use to edit?
2016-03-11 00:37
sony 9.0, thank you btw :)
2016-03-13 21:06
#9
 | 
Norway insy 
nice vid
2016-03-11 00:38
thank you man :D
2016-03-13 21:57
I dont know how Rpk have improved this fast
2016-03-11 00:40
you also dont know that he has been around for years and used to do these kind of shit all the time
2016-03-11 03:24
#18
 | 
Japan eoeoeoewowow 
I wouldn't call it fast because it took some months for the TANK to get started again but once it did you can't stop it anymore.
2016-03-11 14:34
:D
2016-04-15 19:08
He has been around for a long time. He retired for a while but came back. Looks like it took a while to regain his old form.
2016-04-17 03:23
n1
2016-03-11 03:17
thank u man :)
2016-04-15 21:42
#13
FENNEX | 
Reunion fnxLQK- 
Nice edit
2016-03-11 03:21
thanks :)
2016-04-16 02:20
0/10 overusing unnecessary flashy special effects
2016-03-11 03:23
well, thank you for the reply :D
2016-04-16 15:57
The music is bad in my opinion but great edit dude! keep it up
2016-03-11 04:02
thank you for the support man, I will try :D
2016-04-17 00:27
#26
 | 
Estonia elariBAY 
Ex6TenZ + deagle= so sick
2016-04-15 19:13
yep :D
2016-04-17 01:01
da nostalgia xD
2016-04-15 19:14
:D
2016-04-17 03:20
[*] ex6 [*] Miss ya bud
2016-04-15 21:45
[*]
2016-04-17 23:23
[*]
2016-04-21 10:56
#31
 | 
Denmark fyhn 
The music is too loud compared to the ingame sound. I didn't think you had the ingame sound on until the first flash popped. That's what I think anyway.
2016-04-16 02:26
thank you for the reply man :) btw there is ingame sound until first flash popped
2016-04-18 00:42
#43
 | 
Denmark fyhn 
Yes, I noticed the second time I played it. It was just to make the point that the USP was so silent I didn't even notice it at first.
2016-04-18 04:03
^^
2016-04-22 16:54
You wanna do some paid edits for me ;)?
2016-04-17 01:02
Im editing for fun :D btw how much ?
2016-04-18 01:46
Music name pls?
2016-04-18 00:49
Idk, sorry man
2016-04-18 10:01
#42
 | 
Turkey LC303sS^ 
good video rexyy
2016-04-18 01:48
thank you man^^
2016-04-18 22:58
#54
 | 
Australia Jimster 
They know me as the terrorist machine. They know me from the explosions they see. They know me from the attacks they watch. They talk about my bombs and they think for me blowing up is so easy. I just go into a crowded place and that's it. But my bomb, it comes from more than just a dynamite. For me - bomb - it is about precision... This part people don't see. This part, it does not show up in the news. When I go to blow myself up everything already is a part of me.
2016-04-22 20:10
#49
 | 
Australia Jimster 
gjgjgjgjgjgj
2016-04-21 18:17
ty :)
2016-04-21 21:04
#56
sergej | 
United States t0xic93 
hi
2016-04-22 20:12
hi
2016-04-23 12:33
wp
2016-04-21 19:06
:)
2016-04-22 13:43
Medium edit, horrible song.
2016-04-22 20:12
well, thank you for the reply man :D
2016-04-22 22:12
RpK <33
2016-04-23 15:50
:)
2016-04-23 20:05
Sprout
2.85
Heroic
1.44
Astralis
1.05
Complexity
9.10
Evil Geniuses
1.24
OG
3.90
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.