Thread has been deleted
Last comment
Most loved country?
Snax | 
Brazil HIPPOPOTOMONSTROSESQUIPEDALIO 
What is the most loved country in the world?
2016-05-26 21:50
Topics are hidden when running Sport mode.
Brazil
2016-05-26 21:50
Lol never I'd say Germany probably
2016-05-26 22:42
nah bro we're the mucica of Europe ^^
2016-05-26 22:54
#73
Germany mkai 
well only if you count kids on hltv, germany is actually one of the most popular and beloved country in the world I think somewhere on top with Canada and UK
2016-05-26 23:00
Give this man a visa! Thank you for the kind words Abdullah, you're always welcome here
2016-05-26 23:14
lmao
2016-06-10 13:24
#145
 | 
United States DeAlphy 
not germany at all lol
2016-05-27 00:36
nt kid
2016-05-27 17:16
yea muslims aprove
2016-05-27 03:08
#262
 | 
Australia yourwombat 
UK? wot
2016-06-10 14:21
+1 News to me.
2016-06-10 15:48
when you said UK i knew u were trolling. thanks for making it that obvious mate.
2016-06-13 17:26
why, germany was voted the most popular country in the world twice in a row
2016-06-13 18:51
and australia is in EUROvision song contest. politics to make you belive that those that force others to do things against their will are good persons.
2016-06-13 18:59
doesnt even make sense
2016-06-13 19:29
Everyone hates the UK, look at eurovision, its countries like sweden, finland and denmark that people like
2016-06-14 19:31
UK is the murica of Europe
2016-06-13 17:09
+1
2016-05-26 23:11
The Netherlands ofcourse
2016-06-13 17:08
#2
apEX | 
Brazil nove 
prob norway,canada ,etc
2016-05-26 21:51
def not norway, canada or swedistan.
2016-05-26 22:07
#17
apEX | 
Brazil nove 
what do you see as the most loved country then?
2016-05-26 22:08
I meant to say that is is canada or sweden but not norway :) My bad misuse of commas.
2016-05-26 22:10
#24
apEX | 
Brazil nove 
ah, I've never been to canada but i'm suppose to go to British columbia next year
2016-05-26 22:12
Everyone loves canada. Not because they're lovable. Because their too much of pussies to have enemies :) USA 4LIFE 2bad everyone hates us.
2016-05-26 22:20
#37
apEX | 
Brazil nove 
loool dont worry i have family living in the US and i'm hoping to move up there after university; not everyone hates the US :)
2016-05-26 22:20
When does university end? better have good pass port, and be ready to pass citizenship test. Trump inc.
2016-05-26 22:25
#46
apEX | 
Brazil nove 
I still have atleast two years left for university but i've been preparing for citizenship and stuff. Do you know how difficult it is?
2016-05-26 22:26
Not incredibly difficult. I'm willing to bet 95% of population cannot pass currently but after study 1 hour, they all will pass.
2016-05-26 22:40
I passed when i took the test in middle school 4 years ago ;) as long as you won't fail a background check citizenship isn't that hard.
2016-05-26 22:41
trump wont be president worry not
2016-05-27 00:58
I like trump lol, and he has a WAY better chance than you think. The internet likes bernie The rest of the country likes trump Nobody likes hillary.
2016-05-27 01:26
go go biden
2016-05-27 01:33
He will if hillary gets the democratic nomination
2016-05-27 17:20
Do it before Trump builds a wall. Kappa
2016-06-14 19:27
if you aint got enemies you've done something wrong :p
2016-05-26 22:33
Not true, several countries hate the USA because of the iconic view several other countries have on us. We did nothing to cause 9/11 to happen, osama did that because he hates us. We did nothing to cause North Korea to hate us, they hate everyone that's not themselves. We did nothing to cause pearl harbor from happening, they did that because they were scared we would make the first move.
2016-05-26 22:40
Yeah I know, I wasn't 100% serious but I do believe that as long as you stand up for yourself and do what you believe in you'll always make enemies on your way. However, maybe that's harder to apply to countries haha Btw thinking of the reasons you're mentioning, I don't really agree actually. I can only speak from my perspective, as a swede, but I've barely ever heard anyone here trashtalking americans because of events like pearl harbour or 9/11. I rather feel like people see USA as this big, cocky country that tries to play world-police and thinks it's the center of the world. I'm not saying I think so, but I think that's the view many people have of USA.
2016-05-26 22:50
I mean, sure people make jokes about 9/11 but we don't blame you for it happening.
2016-05-26 22:52
#147
 | 
Argentina juanme555RIP 
You brought 9-11 on yourself by being arrogant, pedantic and self-belic-profitable, not to mention the amount of actual conspiracy theorys that there are out there.
2016-05-27 00:45
Are you fucking kidding me!?!?!?! So some asswhole with who thinks where arrogant, drives a plane into one of our proudest buildings/monuments and kills 2000 people. You're right that's completly reasonable and we brought that on ourselves.
2016-05-27 01:28
Don't fall for the bait. Juanme is the biggest lowlife baiter on HLTV
2016-05-27 02:05
#245
 | 
Argentina juanme555RIP 
not really no
2016-06-10 13:07
I remember back when Bush decided to interfere in Iraq, at the time my family were diplomats so I was able to get a general idea of what many european countries' officials thought about the US. The consensus was that you were arrogant, that you would fight in countries and pretend you'd never been at war since WWII simply because congress hadn't declared war etc. I think you did indirectly cause 9/11 to happen because of your actions in foreign lands. I in no way mean to imply that 9/11 was deserved, but I do mean to say that it happened because the US has angered many people with it's foreign policies. It's not like you sent soldiers to Korea at any point, that never happened. North Korea's hate for your country is just made up. lol. Learn your own history, preferably learn it from a historian that isn't an American patriot but someone objective. With all this said, I bear no ill will towards the US. The only thing I dislike is ignorance about your country's actions.
2016-05-27 03:39
#280
tarik | 
Belgium kaebboy 
i agree, its like they can do anything they want, but if someone attacks them then lets make a big drama of it
2016-06-10 15:12
#279
tarik | 
Belgium kaebboy 
but can you say what the US did with all the japanese ppl who lived in the US right after WW2? I would like to know
2016-06-10 15:12
#288
 | 
Sweden crindz 
fakeflagger! :O
2016-06-10 15:30
#18
 | 
Norway norskeN 
can confirm. not in csgo tho, fuck norwegians in csgo. im ashamed
2016-05-26 22:08
#20
apEX | 
Brazil nove 
lol i've never played with anyone from europe before but one time I got into a server in singapore with 300 ping. it was awful lmao
2016-05-26 22:09
Brazil not for sure Poland ftw
2016-05-26 21:52
everybody hates poland imho USA should be up here as well as Canada
2016-05-26 22:10
Lol everyone hates Germany
2016-05-26 22:46
but we do not clean toilets all day :P
2016-05-26 22:46
Toilet cleaners is only on hltv dickhead :) BTW, get raped by refugees jahahaha
2016-05-26 22:47
damn you mad 3rd worlder ?
2016-05-26 22:48
You mad germanistan? Haha
2016-05-26 22:51
poorlack stfu and lose some more wars please.. thx
2016-05-26 22:51
Lol? You lost 2 Wars in a row haha Get education ugly germanistan
2016-05-26 22:53
? You lost in 1918 in a Train ahahah
2016-05-26 22:56
no lol xD
2016-05-26 23:04
#86
TaZ | 
Poland VeryTazGuy 
d00d pls his b8ing skills are very poor and you are falling for it. just dont d00d
2016-05-26 23:16
kk
2016-05-26 23:18
Stfu fag
2016-05-26 23:57
kys
2016-05-27 00:13
Kid
2016-05-27 00:14
at least im not acting like a fucking mongoloid over internet lmao
2016-05-27 00:15
Kid
2016-05-27 00:16
and poland contributed exactly 0 % to that xD nt tho
2016-05-27 00:14
Still better than losing 2 Wars in a row Izi win allies. Fuck nazi
2016-05-27 00:15
You played literally no role in the allies so stfu or we have to invade you... AGAIN but that is only going to take like 3 days right xxD
2016-05-27 00:18
You are afraid now ugly german kid :)
2016-05-27 00:20
Germanistan
2016-05-27 00:21
3rd worlder lmao
2016-05-27 00:21
pbs.twimg.com/media/ChqNVERWMAAucmG.jpg You got raped by refugees? GL I don't have time to talk with germanistan, cya fag
2016-05-27 00:26
lol 5.4% of the population whats so bad about that mad poorlack
2016-06-10 16:07
How is the Netherlands higher than Germany?
2016-05-27 17:16
well that's a good question
2016-05-28 00:33
Probably because you guys have more immigrants and turks.
2016-05-30 13:15
that's a good one
2016-05-30 17:35
It's true :D
2016-05-30 17:37
Man this shit is just so unfair: You guys got the weed and we got the immigrants...
2016-05-30 17:39
xDDD
2016-06-10 14:59
#364
 | 
Poland DominnX26 
allah akbar !
2016-06-13 19:24
Germany #1 country and actually everyone likes it, except some gay hltv kids
2016-06-10 15:36
Russia ofc
2016-05-26 21:55
#5
bruttJ | 
Spain Takling 
Greenland
2016-05-26 21:55
yaaaaay
2016-06-10 15:05
#6
REAL | 
Norway duffz00r 
Greenland
2016-05-26 21:56
yaaaaay
2016-06-10 15:05
denmark,sweden,norway
2016-05-26 21:56
haha not sweden ... wtf
2016-05-26 21:57
swedish girls are nuts lol
2016-05-26 21:57
so this makes it the most loved country? xd and u first have to find some who aren't wearing burka
2016-05-26 21:58
en.wikipedia.org/wiki/Islam_by_country Switzerland: 5% Sweden: 5%
2016-05-26 23:49
check mate
2016-05-27 00:17
Its like 10% in Sweden, those stats are outdated.
2016-06-10 13:12
#292
 | 
Sweden crindz 
Not even close, 6-7%.
2016-06-10 15:38
lmao
2016-06-10 16:33
It's not 10%. Even it if was close to 10% it still wouldn't matter, his comment is absolutely ridiculous anyway.
2016-06-10 15:40
#254
 | 
Estonia MorsAlbum 
as of 27 January 2011 autistic?
2016-06-10 13:59
#285
swag | 
Norway norge 
Uneducated kid spotted. Probably never Been to sweden either xd
2016-06-10 15:17
agree
2016-05-26 22:06
Who dislikes us and why? Maybe on HLTV because we're the biggest CS country, but never elsewhere
2016-05-26 22:23
ok mohammed
2016-05-27 00:18
Good answer to my questions Goebbels
2016-05-27 00:20
achmed?
2016-05-27 00:21
lach ned?
2016-06-10 15:01
typical inferiority complex on hltv
2016-05-27 00:53
and/or trolls
2016-05-27 00:55
i doubt it because I feel like the majority of the people on here are actually just that stupid
2016-05-27 00:56
shit country with shit people and shit politics and shit government shit economy shit education
2016-05-27 02:07
Even if that was true, why would people hate it? It's not like I hate Zimbabwe for being poor lol, it just sucks for them but I know ur a troll so idk why I even reply
2016-05-27 03:28
#194
swag | 
Norway norge 
Retarded norwegian spotted
2016-05-27 17:16
nt pippi langstrømpe
2016-05-27 17:22
#207
swag | 
Norway norge 
Haha what?
2016-05-27 17:38
Pippi langstrumpf? xD
2016-05-27 22:22
yes
2016-05-27 22:54
lol
2016-05-28 00:05
hahahah
2016-06-10 15:02
shit economy? ayyyy lmao
2016-06-10 13:13
yes u imbecile
2016-06-10 14:10
#294
 | 
Sweden crindz 
our economy is strong, and your country is still poor. all these fucking polaks hating on everything and everyone...
2016-06-10 15:42
nope, ur country is very bad... norway economy best economy
2016-06-10 15:43
#302
 | 
Sweden crindz 
you don't know anything about sweden, your right-wing media isn't spreading the truth. our economy is fine, but yes norway's is better, and your economy is shit. keep on hating, but it wont make your country rich.
2016-06-10 15:51
are u stupid?
2016-06-10 15:51
#306
 | 
Sweden crindz 
nice answer, but what would I ever get out of a conversation with a polak on HLTV, other than just pure hate.
2016-06-10 15:55
omg u stupid idiot, no arguments
2016-06-10 15:59
#321
 | 
Sweden crindz 
<3
2016-06-10 16:14
#8
 | 
Spain HolaBuenas 
Madagascar?
2016-05-26 21:57
No one there = No hate Madagascar CS top 10
2016-05-26 22:26
yea dude, 'no one there' only 23 million people, basically the same thing
2016-05-27 00:00
forgot about population noKappa
2016-05-27 18:46
lmao
2016-06-10 15:03
Germany
2016-05-26 21:57
no
2016-05-26 22:09
canada
2016-05-26 21:57
#14
flusha | 
Germany sanos 
Germanistan + Angela Merkel
2016-05-26 21:59
^
2016-05-26 22:14
Merkel is such a bitch
2016-05-26 22:15
still most loved country in the world
2016-05-26 22:15
still a bitch lmao
2016-05-26 22:16
still a loved country ayyy :D
2016-05-26 22:16
no u idiot
2016-06-10 14:11
why are you offensive? i dont want to call you toilet cleaner but with this attitude you won't reach more in life than immigrate here and clean toilets of ppl with a real job :(
2016-06-21 12:12
hahaha, germany sucks cock and one of the most h8ted countries LOL
2016-06-21 13:24
Vatican City
2016-05-26 22:10
#28
 | 
Japan zekrom 
finland switzerland australia
2016-05-26 22:16
*austria :P
2016-06-10 13:14
I think that the most loved countries are U.S.A and Sweden.
2016-05-26 22:16
USA? LOL
2016-06-10 15:51
#322
 | 
United States LilUziVert 
why do you think so many people immigrated over lol?
2016-06-10 16:15
because it's a good country to live in. not because it is loved.
2016-06-13 17:42
America
2016-05-26 22:17
#33
 | 
Slovakia crushyou 
Japan
2016-05-26 22:17
I'd say Canada, not because I'm Canadian but even when people mock us, they say we're too polite lol
2016-05-26 22:17
#41
Poland rjkA 
+1 Canada
2016-05-26 22:22
#353
 | 
Portugal TheVeps 
I'd say Canada too
2016-06-13 17:36
Been to Canada. Can confirm Belgians are more polite.
2016-06-14 10:06
I'm not sure if a single person experience can be considered the absolute truth. I've been to Belgium, but only briefly. Certainly not enough time to make a fair comparison between the two countries.
2016-06-15 23:15
#35
 | 
Poland Redrumowy 
Poland obviously
2016-05-26 22:17
Norway and Canada, 2 best countries in the world
2016-05-26 22:21
Australia, Canada, Norway
2016-05-26 22:24
Most accurate so far
2016-06-10 13:14
Japan
2016-05-26 22:25
If Australia and nz didn't exist I'd definitely want to live in Canada.. From all the Canadians I've talked to seems like it would be nice place to live plus majority of people seem nice
2016-05-26 22:28
switzerland
2016-05-26 22:29
+1
2016-06-10 15:04
#55
 | 
Argentina ECSBOX 
Canada, Norway, mostly Canada
2016-05-26 22:45
France, Paris.
2016-05-26 22:47
Easily uk, best comedy best accent best nice
2016-05-26 22:52
#66
i am | 
Turkey kwhrajex 
NZ,Japan,Norway,Canada,Iceland
2016-05-26 22:52
Most loved is North Korea. DUUUUH
2016-05-26 22:57
#354
 | 
Portugal TheVeps 
north korean propaganda
2016-06-13 17:37
"north korea" - north korea
2016-05-26 22:57
Austria for sure biggest country na
2016-05-26 23:03
Canada, France
2016-05-26 23:05
#90
 | 
Turkey Yossi_Kohen 
france? pls...
2016-05-26 23:18
why not? there are cool films in France
2016-05-26 23:28
The most loved country in the world* I'm pretty sure half of Africa hates them
2016-05-26 23:31
I dunno how do Africa think about France) I think France is a good country, don't see a reason to hate them
2016-05-26 23:35
Actually no
2016-06-10 16:16
Then they learnt nothing from what you did there
2016-06-13 14:14
DO you think french people still hate Germany and England ?
2016-06-13 14:16
Same I don't hate Greeks Bulgarians Serbians or else but what you did is different than french-german wars far more worser
2016-06-13 16:25
Despise having the second biggest colonial empire, France was less harsh than the other colonial powers. We didn't do any "social cleansing", worst example of cruel exploitation though was the French Guyana where sugar workers were getting their hands cut off if they stole sugar canes, and later muzzled so they didn't eat the sugar canes. But it's nowhere near the tens of thousands, millions in the case of England, the other colonial powers murdered under their colonial regime. But all this appart, no our former colonies don't hate us. We've been helping them with their conflicts with the djihadists and our politicians are trying to entertain good relationships, in both countries' interests. Ofc the colonial era isn't forgotten by everybody there, but we've been trying to apologize for that.
2016-06-13 16:36
Gj, I was talking about that sugar things hands cut off wtf anyways sorry if I offended
2016-06-13 16:58
You didn't offend me don't worry.
2016-06-13 17:05
#95
 | 
Turkey Yossi_Kohen 
you can like specific things about them. but the hate against them are much more than that,as it should be. definitely not one of the "most loved"
2016-05-26 23:33
so how can I love whole france? ofc I can love only specific things. everyone has his own opinion.
2016-05-26 23:40
#102
 | 
Turkey Yossi_Kohen 
d00d topic is "most loved countries". not "which countries do you love most?". LUL
2016-05-26 23:44
m8 I don't know how is that in Africa or other countries, but in my country almost everybody like France most of all. maybe your country have another opinion, I don't know that.
2016-05-26 23:55
#109
 | 
Turkey Yossi_Kohen 
k fair enough
2016-05-26 23:53
Africa don't hate France i think but maybe Algeria , Morroco..
2016-06-10 13:17
Not even them, and those who say they do (some sons of immigrants who don't even know their parents country) are not to be taken seriously as in a few years, they'll change their minds
2016-06-10 16:17
Denmark!
2016-05-26 23:06
#78
 | 
Czech Republic mOrOkura 
New Zealand
2016-05-26 23:06
it is a continent you dumb fuck
2016-05-26 23:52
#116
 | 
Czech Republic mOrOkura 
nt hexagon shaped raped ass
2016-05-27 00:04
nt kokot
2016-05-27 00:06
New Zealand isnt a continent lol, it is a country that is technically part of Australia as a continent.
2016-05-27 17:25
R U 4 REAL??????//
2016-05-27 17:29
NZ, Canada, Iceland
2016-05-26 23:07
#80
 | 
African Union ArisA 
Spain and italy.
2016-05-26 23:07
First reasonalble mentions. All these kids naming cold countryies or refugee paradises are mentally ill. Spain and italy have nice climat and italy nice culture. I would also mention some contries like argentinia or france.
2016-06-13 14:22
#347
 | 
Argentina YH!one 
:D
2016-06-13 17:19
Argentina? LOL
2016-06-14 19:11
Mars best country
2016-05-26 23:08
+1 so true
2016-06-10 15:07
canada and the lowlands
2016-05-26 23:11
Liberia
2016-05-26 23:13
Canada for sure. Not that they're particularly loved by many, but they're very hard to dislike. Top 4 after that would probably be something like Australia, Norway, Iceland and Netherlands. It's actually really easy being a Norwegian on HLTV in general, tbh. Thanks.
2016-05-26 23:22
Canada is nice af but French Canadians are the cancer of NA
2016-05-26 23:57
#150
Ukraine faj 
>French Canadians are the cancer of NA have you heard of mexico french canadians are actually pretty cool people, the educated ones. not the ones who are 14 and play cs ofc those are cancer
2016-05-27 00:53
my landscapers are Mexican but I live in Cape May, NJ now so the majority of the population during the summer is tourists, and there's not that many Mexicans, but there's a shit ton of hairy, smelly, ignorant, douchebag French Canadians that I have to deal with.
2016-05-27 00:52
#158
Ukraine faj 
interesting, im from ontario and only had good experience with them. my parents told me negative stuff about them from back in the day but I feel like the new generation is different
2016-05-27 00:58
Well I hate playing with French Canadians 20+ because from my experience alot of them don't speak English but the younger ones do tend to speak English but they suck and are annoying so french Canadians can the cancer of na and I've never payed with a Mexican so no opinion on them
2016-05-27 17:29
there is a word for them, quebecers, way shorter
2016-06-10 16:18
Thanks and yes Norway is a great country :D
2016-05-27 17:19
#88
Europe T1M9 
canada
2016-05-26 23:17
Scandinavia+Canada+Australia
2016-05-26 23:31
canada, australia/newzealand, sweden
2016-05-26 23:36
#99
 | 
United States LilUziVert 
canada and usa
2016-05-26 23:36
#103
 | 
Poland DominnX26 
xd
2016-05-26 23:48
#100
 | 
Portugal cufwipe 
Italy/Greece
2016-05-26 23:37
ENCEland
2016-05-26 23:51
Most loved in each region: EU: Prob medpack or Scandinavia country NA: Canada Asia: Japan SA: Uruguay? Chile? AFC: South Africa Middle East: UAE Most hated: EU: Russia, maybe Poland NA: US :( Asia: North Korea (in real life) SA: Brazil (on hltv) AFC:... Middle East: Israel?
2016-05-26 23:52
#149
 | 
Argentina juanme555RIP 
Argentina is the most hated country in south america in real life
2016-05-27 00:47
#161
 | 
Argentina ECSBOX 
except for Uruguay and Brazil, everyone hates Argentina in South america
2016-05-27 01:29
Really? I don't much about it. Why are they so hated?
2016-06-10 15:19
#287
 | 
Argentina ECSBOX 
we* idk, maybe because we are racist
2016-06-10 15:21
Against?
2016-06-10 15:43
#323
 | 
Argentina ECSBOX 
every non-white country in Latin America
2016-06-10 16:15
#178
Sweden CMF 
I went to Uruguay last year and it was really great. The place I went to had ~10,000 inhabitants and 1 reported crime in all of 2015. Everyone was very friendly and polite and most people spoke decent English. A really good three-course dinner at a restaurant with three pints of beer totalled like 8 USD. Definitely recommended.
2016-05-27 02:57
Scandinavia doesn't really matter, people will hate any country that is better than theirs because of inferiority complex i.e. Sweden
2016-05-26 23:55
on real life brazil can be.. but on internet, no way.
2016-05-26 23:58
#118
 | 
Denmark dR_JaCkPoT 
Australia or New Zealand? Have never heard anyone dislike the countries except their own citizens lol.
2016-05-27 00:07
Indonesians and other SEA nations hate them with passion, probably because they are jealous of running water.
2016-05-27 00:08
mainly indonesians afaik, I don't think the other SEA nations have a major problem
2016-05-27 01:57
I just don't like that a portion of Australians are xenophobic and very racist towards some Asians. Overall Aussies are great though.
2016-05-27 04:50
"xenophobic and very racist", I get that a lot of europeans and americans think this but this isn't at all the reality. I know you stated this was just a "portion" and I'm glad you realise that but many people still apply this section to the whole population. A lot of it is probably due to a cultural misunderstanding, politically incorrect and very mild racism is just a part of our culture, but it rarely extends past that.
2016-05-27 05:05
Andorra lol
2016-05-27 00:11
lol
2016-06-10 15:09
Sweden! Just ask the Arabs ;)
2016-05-27 00:21
I wouldn't say most loved. But most admired in terms of political system/foreign policy etc I'd say Germany, and then the whole of Scandinavia a close second.
2016-05-27 00:23
North Korea.
2016-05-27 00:25
Latvia. <3
2016-05-27 00:26
#146
 | 
Argentina juanme555RIP 
Brazil Canada and Sweden.
2016-05-27 00:42
Sweden, Denmark and Finland.
2016-05-27 00:46
new zealand,switzerland
2016-05-27 00:51
Croatia +1
2016-05-27 03:01
Probably Switzerland cuz they are always neutral. Kinda like a mom when her children fight. :D
2016-05-27 00:55
New Zealand... Like, who the the fuck hates NZ?
2016-05-27 01:44
#166
 | 
New Zealand Prophyrios 
<3
2016-05-27 02:00
I'll come to your country this november <3
2016-05-27 17:06
wtf u stole this flag from Aussies GIVE IT BACK
2016-06-10 15:56
#165
 | 
New Zealand Prophyrios 
New Zealand
2016-05-27 01:59
NZ or Japan probably
2016-05-27 02:06
Zimbabwe
2016-05-27 02:07
Italy created Pizza so they have my vote
2016-05-27 02:09
north korea
2016-05-27 02:10
bra71l
2016-05-27 02:11
Evil Japan
2016-05-27 02:11
NZ, Canada, Switzerland. Germany was once the most loved country in the world (someone made polls all over the world for that lol), but since 2010 its pretty much a trainwreck.
2016-05-27 02:11
AUSTRALIA NUMBER 1
2016-05-27 02:48
#177
 | 
United States Zebruh 
America!!!!11!! Jk But probably switzerland/canada
2016-05-27 02:54
america is liked by most all of the world the only places that really dont like american are like 4 countries in the middle east other than that everyone loves them cause ww2 was ez for america
2016-05-27 03:12
Japan, South Korea, Lebanon, Bosnia, Macedonia, Palestine, all Baltic countries and all Turk countries.
2016-05-27 03:37
#185
HUNDEN | 
Other ToRu 
Canada Japan New Zealand
2016-05-27 03:43
one of these: Ireland, Iceland, Canada, Scotland and Netherlands
2016-05-27 03:52
satanica
2016-05-27 03:58
There is no loved countries, just ones you dont give a fuck about enough to hate
2016-05-27 17:09
everyone loves Adidas m8
2016-06-10 13:22
I. C . E . L . A . N . D <3
2016-05-27 17:12
ALL COUNTRIES ON AFRICA BECAUSE WE ALWAYS TRYING TO HELP IT
2016-05-27 17:12
#197
mimi | 
Sweden eNvym 
1 Canada 2 Germany 3 Norway
2016-05-27 17:17
Germany is not true a lot of countries hate Germany.
2016-05-27 17:20
#216
mimi | 
Sweden eNvym 
hou je bek kaaskop
2016-05-27 18:08
stfu mohammed
2016-06-14 18:20
lol all hate Germany ( i too ) F*CK Merkel and Muslims
2016-06-13 19:36
Why nobody wrote: "Russia"? I'm sad... kappa no refugees here = no pizdec ez
2016-05-27 17:43
#211
 | 
Russia SHADOWBEASTz 
True. No gays = no pizdec No refugees = no pizdec No money = no pizdec No education = no pizdec da blyat mi samaya jivu4aya naciya esli chitat wto strana govno.
2016-05-27 17:50
#214
NiKo | 
Israel Fixzor 
oh cyka privat :) ya ruski tozhi :D
2016-05-27 18:06
ti ruski? AHAHAHAH LOX
2016-05-27 22:43
#228
NiKo | 
Israel Fixzor 
Ma kora ahi xd
2016-05-27 22:44
Venezuela =DDD!!!! <- (RETARTED FEIS)
2016-05-27 17:46
#210
 | 
Palestine asmarle 
Canada probably
2016-05-27 17:49
#212
NiKo | 
Israel Fixzor 
I think USA.
2016-05-27 17:52
hey guys thanks for all love to Japan, I hope someday we receive in my country and fulfill(<-? this is correct?) your expectations
2016-05-27 17:53
#215
JORDAN | 
Jordan LBJ 
I think Jordan
2016-05-27 18:07
Michael Jordan?
2016-06-10 15:55
#319
JORDAN | 
Jordan LBJ 
Yes. It's his country!
2016-06-10 16:11
#221
 | 
Slovakia rage999 
Slovakia.
2016-05-27 21:09
Obviously China. China has the largest pop by far. There for its safe to assume it's the most loved country. And who the fuck loves abother country? Just weird
2016-05-27 21:16
People who are not redneck patriots.
2016-06-10 16:10
Germany :D
2016-05-27 22:22
the uk?
2016-05-27 22:45
Israel
2016-05-27 22:50
Lithuania
2016-05-27 22:51
usa i love usa :D
2016-05-27 22:51
Canada
2016-05-27 22:59
#251
World doh 
Japan !!
2016-06-10 13:19
#255
 | 
Estonia MorsAlbum 
no. they are the source of the most evilest thing in the world dont even need to say it, its forbidden on hltv
2016-06-10 14:05
+1
2016-06-10 14:15
#369
World doh 
that would be ?
2016-06-14 10:04
cmon, now WHO hates new zealand? no one
2016-06-10 14:10
switzerland canada norway
2016-06-10 14:16
Russia and Putin FTW
2016-06-10 14:26
There no loved countries but least hated
2016-06-10 15:01
+1
2016-06-13 16:37
I love poland kurwa mac
2016-06-10 15:04
fucking russia
2016-06-10 15:08
#278
 | 
Luxembourg alex24 
luxembourg we hold all your money with our swiss brothers
2016-06-10 15:09
New Zealand ofc, nobody hates them
2016-06-10 15:13
USA.
2016-06-10 15:16
BraziLoyal
2016-06-10 15:30
#290
 | 
Lithuania k0pAs 
Faking RUSSIA.
2016-06-10 15:33
Italy, canada, netherland
2016-06-10 15:42
2016-06-10 15:45
Afghanistan
2016-06-10 15:47
#311
 | 
Finland Doom_69 
finland
2016-06-10 16:00
2016-06-10 16:05
japan probably
2016-06-10 16:12
USA, Australia, Germany and France...
2016-06-10 16:22
#328
 | 
Iceland pizzadad 
why nobody has mentioned Iceland :((((
2016-06-10 16:29
too cold
2016-06-10 16:36
#331
 | 
Iceland pizzadad 
BibleThump
2016-06-10 16:39
Norway/Sweden i'd say
2016-06-10 17:53
I dun like people. Antarctica #1
2016-06-13 14:21
Only one country is the country of love and human rights. imgur.com/jzkf91m This being said, I like Italy, Japan, Spain, Norway, Denmark. Oh, and Iceland. Iceland are not bothering anyone.
2016-06-13 16:41
#343
swag | 
Norway norge 
Scandinavian countries
2016-06-13 17:07
Ireland ezzz
2016-06-13 17:16
Iceland Norway New Zealand
2016-06-13 17:22
New Zealand.. kek
2016-06-13 17:25
#361
 | 
Turkey Taylannnnn 
why would you hate NZ? one of the nicest countries for sure
2016-06-13 19:07
ISIS
2016-06-13 17:27
#352
 | 
Europe Sveinney 
If Germany and Austria would become one again, we would be bestest country
2016-06-13 17:29
Spain and Portugal, such a beautiful countries. Scandinavian countries are ugly and cold but still a bit better than germany overall, cause southern part of germanistan is preety dope
2016-06-13 17:45
Every country in scandinavia. I mean there is a reason why immigrants come to scandinavia.
2016-06-13 19:04
Yes, the reason is called "welfare" lmao
2016-06-13 19:27
USA, Japan, UK
2016-06-13 19:14
I'd go for France, Spain, Greece
2016-06-13 19:18
San Marino Kappa 123
2016-06-13 19:25
#371
 | 
Singapore BOOMZOOM 
UK Japan Canada New Zealand
2016-06-14 10:08
There is one country which is not hated by anyone and it is Iceland.
2016-06-14 10:20
Nepal Nobody hates Nepal
2016-06-14 19:14
australia, new zeland
2016-06-14 19:15
RuSsIa OnE lOvE <3
2016-06-14 19:30
Africa / S.A the motherland everything begin here
2016-06-14 19:31
Brazil, Australia and France
2016-06-21 13:35
ROCK CANDY
1.62
Esper
2.25
GamerLegion
1.79
HAVU
2.00
Evil Geniuses
1.24
OG
3.90
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.