SK-F3 2-1 nice try
2016-07-08 20:06
#2
znajder | 
Korea ENCE|jW 
F3 - SK miss
2016-07-08 20:12
#3
 | 
Switzerland SweZ_ 
SK won 2-0
2016-07-08 20:07
#4
Sweden JKLY 
Retards im talking navi vs liquid sk-f3 was close on second map.
2016-07-08 20:08
#6
 | 
Switzerland SweZ_ 
you don't believe in comebacks ?
2016-07-08 20:11
#7
Sweden JKLY 
nah, liquid beat the shit out of g2 16-6 on this map they will beat navi aswell
2016-07-08 20:11
#9
 | 
Switzerland SweZ_ 
liquid still can shock like in the MLG major
2016-07-08 20:12
#15
Sweden JKLY 
Yea ofc but this liquid lineup have not choked yet :P they are the best cobble team
2016-07-08 20:15
they choked on train, not on match point but still
2016-07-08 20:16
#20
Sweden JKLY 
well train is navis best map :)
2016-07-08 20:19
Yeah, but it's a great map for liquid as well
2016-07-08 20:20
#26
Sweden JKLY 
yeye
2016-07-08 20:33
USAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
2016-07-08 20:46
#30
Sweden JKLY 
Yeaaa i hope they dont drop s1mple :D
2016-07-08 23:02
Sadly they have to, its not their decision. Pimp is already signed, and simple's contract expires soon. The fact that he didnt want to continue to play with liquid in NA is also a factor, but if they get to the major final i think that could change
2016-07-09 00:34
#38
Sweden JKLY 
Yes, pimp is downgrade...
2016-07-09 00:45
no one cares about "was close"
2016-07-08 20:12
#12
Sweden JKLY 
mad cuz guardian fanboy :D
2016-07-08 20:13
gambit - fnatic 2-1 r u srs
2016-07-08 20:10
#11
Sweden JKLY 
haha i know, thats crazy but gambit is strong as fk on lan :D
2016-07-08 20:13
i mean don't get me wrong i'd love to see gambit win but they're not gonna do it against a team who dominated the scene for like a year even in a slump fnatic is better
2016-07-08 20:14
#17
Sweden JKLY 
man, you saw f3 upset nip, so gambit can upset fnatic :D :D
2016-07-08 20:16
if they do i'm gonna turn into a pigeon and fly away
2016-07-08 20:22
#23
Sweden JKLY 
hahah :)
2016-07-08 20:23
#10
United Kingdom ecu 
havant even finished the matches yet lmao
2016-07-08 20:12
#13
Sweden JKLY 
Nobody said so, im talking about navi-liquid mr fakeflagger
2016-07-08 20:14
#28
United Kingdom ecu 
totally not fake flagging xd
2016-07-08 21:09
#29
Sweden JKLY 
Kappa
2016-07-08 21:13
you also called that gambit will 2-0 fnatic,which makes me think you are barely predicting anything;just throwing random shots that happen to be accurate this time.
2016-07-08 20:15
#18
Sweden JKLY 
What 2-0? clearly say 2-1 :D
2016-07-08 20:16
same shit,its fucking gambit and they are here only because a miracle somehow went down in the group stages.predicting they will win vs fnatic is not only ambitious but stupid.
2016-07-08 20:26
#25
Sweden JKLY 
haha we will see
2016-07-08 20:28
we did indeed.
2016-07-08 23:05
#32
Sweden JKLY 
what a pity, expected more for gambit, was globals vs silvers rip russia :D
2016-07-08 23:07
you,expecting more from them is the pitty.
2016-07-08 23:08
#34
Sweden JKLY 
atleast im not a fakeflagger get a grip moron
2016-07-08 23:10
what,that escaladed quickly. here listen to some good music;might loosen up your tight keyboard warrior asshole. youtube.com/watch?v=etDhW2GZzqw
2016-07-08 23:21
#36
Sweden JKLY 
pretty nice song gotta admit that. now suck mine
2016-07-08 23:24
Login or register to add your comment to the discussion.