Thread has been deleted
Last comment
Tell me ur country and I'll tell u what I think of it
Oceania cwns 
Title
2016-08-14 11:53
Latvia
2016-08-14 11:54
#2
Oceania cwns 
one of those small countries in part of EU that nobody really knows anything about. rich, cool culture
2016-08-14 11:55
Yea maybe their culture is rich but they're country and people definitely aren't.
2016-08-14 11:58
#5
Oceania cwns 
ez 4 ENCE nah but before i played CS i thought finland was pretty cool, super first world, nice food, nice people but after playing CS i dont rly like it, but i mean CS has barely anything to do with the country itself, so still a pretty nice place
2016-08-14 11:58
EZ FOR ENCE, a finnish eSports organization from Finland who won "DreamHack Tours 2016 Qualifier #2", "DreamHack Tours 2016 - Open Qualifier #1", "Operation Kinguin 2", "Lantrek 2014" & "ESPC #3". Consisting of the the all star AWPer Apzi, ingame-leader Apzi, rifler Apzi, allround player Apzi and mad fragger Apzi from the finnish eSport organization ENCE eSports from the nordic country Finland in Europe.
2016-08-14 12:48
Germany
2016-08-14 11:58
#7
Oceania cwns 
nice food, cool people, sporty, nice weather / places. bad language to listen to tho, and ofc the WW2 history
2016-08-14 12:00
There are not many people that are thinking so good about germany.
2016-08-14 12:03
#10
Oceania cwns 
yeah, a lot of people here would just say full on nazi country, but past that pretty much all the german people i know are sporty and cool. also ur pretzels are fucking amazing
2016-08-14 12:04
OHH FOR FUCK SAKES LEARN THE real history of the 2nd world war ...........................ITS All the other way around ......AS IN the AXIS ARE THE ALLIES AND THE ALLIES ARE THE AXIS. WAKE UP
2016-08-14 13:35
nt hitler
2016-08-15 12:50
Brezel*
2016-08-14 15:51
I love Germany, I am from Russia and want to live in the Germany. (but Russia is not bad as HLTV thinks)
2016-08-14 12:11
ohh yes it is bruh.. I just saw a video where a russian dude throws a dog at a bear. You ppl are whack as hell
2016-08-14 13:24
You have a low esteem of your country my German friends, we here love and respect Germany. The older generation maybe not so much but the newer ones are all cool with Germany, WW2 is something we learn about in History books and feels like it was centuries ago.
2016-08-15 05:05
ww2 who?
2016-08-15 16:52
#6
gob b | 
Germany creaven 
uk in space
2016-08-14 11:59
#8
Oceania cwns 
UK: obviously being from Australia I hate it. rude people, shit weather, shit accent (chavs), sporting rivalry UK in space: pretty good, i like it here. mostly nice climate, chill people, super casual
2016-08-14 12:01
:(
2016-08-14 12:40
i live there. +1 can confirm uk = 3rd world
2016-08-14 12:46
+1 truth
2016-08-14 17:53
yep +1
2016-08-15 05:07
#187
 | 
United Kingdom LANK 
U wrong fam. When me and the mandem go Road we don't leave nothing and we own the ends.
2016-08-15 09:51
rofl
2016-08-15 12:50
#208
jOELZ | 
Brazil zexi 
uk stole language from north america also
2016-08-15 12:55
australia -sydney and melbourne is pretty much Asia -qld is pretty much newzealand
2016-08-14 12:06
#12
Oceania cwns 
yeah, i live in QLD. it's sorta like sydney and perth but without the beach culture
2016-08-14 12:07
sydney building sites are basically new zealand tho
2016-08-14 13:24
Russia (pls no cyka blyat it's stereotype about stupid Russians)
2016-08-14 12:07
#19
Oceania cwns 
cyka blyat interesting place. stereotypically tough people, but slightly retarded lol example: so many road crashes but other than that its sorta a weird place compared to the rest of main EU. sorta run down in a way idk dont take this the wrong way, its just super hard to explain
2016-08-14 12:18
so many road crashes ye for real, it's not cuz retarded people, it's cuz very bad roads
2016-08-14 12:38
It has to do with the crazy driving culture there too. Nobody really cares about safety.
2016-08-14 21:21
i used to live in Russia untill i was seven, my dad had 3 baseball bats in the car so i thought we were gonna go play baseball but we never had any baseballs :(
2016-08-15 03:31
#89
 | 
Russia Gresskaret 
"so many road crashes" Lol it's because everyone in Russia has a videoregistrator (dunno how to translate this, it's a small cam for recording everything outside the car 24/7) and every russian think that loading a crash on youtube is a great idea
2016-08-14 13:15
I understand cuz I am from Russia, but for real, there is really so many road ctushes, SOO. for example in Nizniy Novgorod passes 60% of road crashes of all Russia, and 10% of all world
2016-08-14 15:38
ok
2016-08-14 12:14
#16
Oceania cwns 
h o t c h i c k s
2016-08-14 12:15
and oskar
2016-08-14 17:16
#209
jOELZ | 
Brazil zexi 
and good porn
2016-08-15 12:56
#214
s1mple | 
Latvia fyperG 
No... just no
2016-08-15 16:39
Pakistan
2016-08-14 12:15
#20
Oceania cwns 
pretty much the same as India, i dont mean this in a racist way but obviously all the terrorist stuff also stop beating us in cricket pls :(
2016-08-14 12:19
Quite less terirost attacks these days but still there are attacks :/. I don't watch cricket though
2016-08-14 12:36
#42
Oceania cwns 
yeah neither do i, but i hear a lot about it bc of the sporting culture in australia.
2016-08-14 12:38
Same story here lmao
2016-08-14 13:24
Czech republic inb4 porn..
2016-08-14 12:18
#21
Oceania cwns 
#16
2016-08-14 12:20
the only good thing about your country is porn :D soz
2016-08-14 13:27
#204
 | 
Czech Republic exi77 
czech beer
2016-08-15 12:47
Cz-auto 45
2016-08-14 15:52
Norway
2016-08-14 12:24
#23
Oceania cwns 
sorta like what NZ is to AU as Norway is to SWE Smaller place, but still super cool and underrated. Top notch education, seems like a happy place. literally everyone I've met from Norway has been friendly. except this guy: youtube.com/watch?v=1eP0RaXbo2I
2016-08-14 12:26
Macedonia
2016-08-14 12:28
#25
Oceania cwns 
what's a macedonia?
2016-08-14 12:28
stfu
2016-08-14 12:31
He means a macadamia mate
2016-08-14 12:31
#33
Oceania cwns 
i know what macedonia is lol, i just dont know a lot about it. i mean all i know is awesome landscape, but not much of anything else, sorta old fashioned?? idk
2016-08-14 12:33
Google Ohrid, really Nice place. ;)
2016-08-14 12:35
#54
Oceania cwns 
looks nice, reminds me of portugal
2016-08-14 12:45
#26
Estonia pj4 
ireland
2016-08-14 12:30
#29
Oceania cwns 
IRELAND!!!!!!1 im half irish myself. super underrated place, awesome accent, awesome rugby, been there a few times. basically a way better version of england.
2016-08-14 12:31
#30
Estonia pj4 
cheers pal
2016-08-14 12:32
"way better version of england" hah irelands aids theres nothing there (half irish)
2016-08-14 12:43
#51
Oceania cwns 
are u northern irish?
2016-08-14 12:43
i live in england thats y i have the uk flag
2016-08-14 12:45
ireland>uk
2016-08-14 12:48
#60
Oceania cwns 
ive been to both haha, i just prefer ireland a lot more, i guess i havent lived permanently in either tho. england is just a but dull and depressing.
2016-08-14 12:48
oh yeah it defiantly is, its just i find ireland too empty. like there is nothing there if u drive out of the main cities
2016-08-14 12:51
Dull and depressing?? Tonnes of historical landmarks wherever you go! I would strongly disagree with that mate.
2016-08-14 13:12
Never get bored of staring at the landmarks for hours whilst eating my cucumber and cheese sandwiches am i right?
2016-08-15 16:39
Damn right, don't forget the tea!
2016-08-15 18:46
Lithuania
2016-08-14 12:32
#35
Oceania cwns 
weird flag, cool landscape / cities, interesting culture. honestly dont know a lot about it tbh.
2016-08-14 12:34
Lithuania has sick basketball team =p
2016-08-14 12:56
#150
 | 
Latvia VEVAISMYNAME 
wich was raped few days earlier? :D
2016-08-14 17:28
Yeah, not gonna talk about that match, something happened that day =D
2016-08-14 21:15
#34
TaZ | 
Poland VeryTazGuy 
polen
2016-08-14 12:33
#38
Oceania cwns 
respect for VP. beautiful place, idk why so many people say its 3rd world etc. nice people, hot chicks
2016-08-14 12:35
#49
TaZ | 
Poland VeryTazGuy 
thanks bro, i appreciate it.
2016-08-14 12:40
#216
s1mple | 
Latvia fyperG 
You have the worst taste in girls, Poland and Czech Republic doesn't have beautiful women at all
2016-08-15 16:40
The one and only great southern land?
2016-08-14 12:34
#45
Oceania cwns 
antarctica is pretty cold, seems like a cool place to visit tho.
2016-08-14 12:38
You... you monster hahahaha
2016-08-15 09:11
Singapore i am fake flagger
2016-08-14 12:34
#41
Oceania cwns 
ahh singapore. i've been there a few times, all round awesome place. i love the hygiene standards, and the respect shown by people. super awesome culture too, i love the street atmosphere @ night. super modern place. also it feels cool being looked at by literally everyone there, since im blonde. tldr: love it so much, if i were to finish uni and travel somewhere for work / for a gap year, singapore would be top 3
2016-08-14 12:37
Iraq
2016-08-14 12:38
#46
Oceania cwns 
i dont want to offend anyone, so just take a guess @ what i you think i would say.
2016-08-14 12:39
yo oilkome
2016-08-14 12:45
#61
Oceania cwns 
??
2016-08-14 12:49
Uzbekistan
2016-08-14 12:46
#57
Oceania cwns 
cool place, seems like a nicer version of a lot of the bad countries in the middle east
2016-08-14 12:47
porkoi
2016-08-14 12:49
Sup
2016-08-14 12:52
#67
Oceania cwns 
hey guardian super awesome landscape, castles are cool, intersting culture that i dont get (like this: au.pinterest.com/pin/446137906810288326/ ) not that theres anything wrong with it, i just dont get it :P
2016-08-14 12:54
#158
 | 
Slovakia crushyou 
That's a really good point actually, it's called folklore. It has really strong tradition here. It's kinda hard to explain to be honest but check out this wiki article - en.wikipedia.org/wiki/Czech_folklore Although it's about Czech folklore, it's very similar. I would say folklore tradition here is much stronger because of the country's agricultural(peasant) history.
2016-08-14 22:04
Lithuania?
2016-08-14 12:52
#70
Oceania cwns 
#35
2016-08-14 12:55
syria
2016-08-14 12:54
#71
Oceania cwns 
#46
2016-08-14 12:55
#69
 | 
Europe smasherrr 
Turkey
2016-08-14 12:54
#75
Oceania cwns 
xantares is an awesome player well im not really sure, especially considering recent events, but before that i would say its an awesome place with cool cities, seems sorta half european half middle-eastern
2016-08-14 12:57
Spain
2016-08-14 12:57
#76
Oceania cwns 
idk much about spain surprisingly, but seems like a cool place with an interest in sport, would be awesome to go there for a holiday (AWESOME beaches, resorts etc.) underrated country tbh
2016-08-14 12:58
#80
 | 
Indonesia CoronaHypeZ 
Indonesia
2016-08-14 13:03
#82
Oceania cwns 
As an Aussie, I gotta say Bali is pretty awesome, but other than that I'm not really sure, seems like some cool culture to visit, but a bit 3rd world idk
2016-08-14 13:09
evil poland 4 lyfe
2016-08-15 05:25
NZ living in aus atm
2016-08-14 13:07
#84
Oceania cwns 
ahh NZ Deep down I sorta love it, the landscape is awesome, and peaceful yet 1st world However I still can't get over the sporting rivalry AND THE ACCENT AHHHHHHH
2016-08-14 13:10
the au accent is pretty much just an evil nz accent
2016-08-14 13:11
#91
Oceania cwns 
How???? NZ accent is just painful to listen to youtube.com/watch?v=ewi-Dghxoh4
2016-08-14 13:14
estonia
2016-08-14 13:10
#87
Oceania cwns 
Don't know much about it -Cool flag -Underrated place -HS is a pretty cool player -Cool culture and landscape, castle stuff is pretty cool -Rly don't know much about it at all :c
2016-08-14 13:12
Germany
2016-08-14 13:13
#94
Oceania cwns 
#7
2016-08-14 13:16
#90
 | 
Bangladesh Awsome_Mice 
yes
2016-08-14 13:14
Sort of a bit like India, I don't really know too much about it tbh
2016-08-14 13:21
#188
 | 
United Kingdom LANK 
Floods
2016-08-15 10:02
frande
2016-08-14 13:15
#96
Oceania cwns 
Been there a couple times, people are retarded on the roads LMAO But yeah, fucking unbeatable food, super cool just to walk around the streets, bursting with culture
2016-08-14 13:17
glad you like Frande man. We're proud to be Frendche. If you stick to big cities, yeah, people are massive fuckers on the roads. I live in the countryside, here it's all good and chill, except when there is a parisian on the road, then he just gets shit on by everyone.
2016-08-15 05:11
#93
Oceania cwns 
oops
2016-08-14 13:15
Denmark
2016-08-14 13:16
#98
Oceania cwns 
Pretty much the same as Sweden and Finland, sry if that seems ignorant. I've done a couple of replies to Finland above^
2016-08-14 13:18
#222
 | 
Denmark LnDcsgo 
Not even close brah, really far away. :D You can't compare Denmark with sweden, finland :D
2016-08-15 17:52
I feel so honored to be the first comment. All of my hard work and dedication has paid off. Getting the top comment has been a dream of mine for many years, and i would like to thank those who have helped me along the way. First and foremost i would like to thank god for giving me this opportunity. Next i would like to thank my parents. I want to thank my friend Josh Arcaro, for being really skinny and always there for me. I would also like to thank my pet tadpole for surviving against all odds for over a week. Next i would like to thank the squirrel that lives in my backyard for climbing trees because that gives me inspiration that i need to get through the day. This is a special moment in my life and i would like to thank any of my unmentioned friends and family that have helped me along the way. This moment will be a moment that i will never forget. I just remembered a few other people i would like to thank; facebook, the fish i caught in the third grade, my light in my room bc i wouldn’t be able to see the keyboard without it, the internet for letting me go on facebook, my house because without it i would be homeless, and last but not least i would like to thank all the people out there that actually took time out of their day to read this. I cannot stress how much of a big deal to me this is. I have been trying to be the first comment on a post for years, but that has not been possible until this amazing day. Hopefully my good luck will continue, but this is undoubtedly a rare occasion. If you asked me how i did this, i would say, you can achieve anything u set your mind on. To all the kids out there reading this, i would like to tell them to follow their dreams. Being the top comment is amazing, thank you everyone
2016-08-14 13:19
#29
2016-08-14 13:19
#100
 | 
Brazil NaScene 
South Korea
2016-08-14 13:19
Never been there before, but I've been to Singapore, HK and Japan, so I can only assume Korea is sorta similar. Respectful people, cool trendy culture (I'm a big fan of new electronic stuff / gadgets so countries like that are heaven to me), cool food etc.
2016-08-14 13:20
#102
 | 
Bulgaria sk00z1 
Bulgaria
2016-08-14 13:20
honestly not really somewhere that would be on my bucket list to go. barely know anything about it tho, would be cool to go on a holiday there tho
2016-08-14 13:21
#122
 | 
Bulgaria sk00z1 
It is the perfect place for a holiday since it is actually a very nice country we have great food like musaka,tarator,banica we have beautifull woman great landscapes and alot of historical sights.People are very nice usually altho there are violent people usually football fans since there are big rivalrys here.It is a country where you could live very happily but it takes alot of money to do that..that is the main problem with our country there is corruption everywhere and our president is known for being a american loving pussy
2016-08-14 13:28
Is musaka that eggplant thing?
2016-08-15 03:40
Sweden
2016-08-14 13:21
Sweden seems like a cool place, sry if it seems ignorant but i would think its pretty similar to denmark / finland. I love IKEA :^) -Super peaceful -1st world education and 1st world everything -Friendly people -Hot chicks
2016-08-14 13:22
ayy love from sweden bro
2016-08-15 16:50
Kurdistan
2016-08-14 13:23
i know literally nothing about it, sry man D:
2016-08-14 13:28
((
2016-08-14 13:29
netherlands my friend
2016-08-14 13:24
Awesome place, seems pretty chill and everything about it is 1st world, friendly people, nice weather, nice culture
2016-08-14 13:26
#113
KRIMZ | 
Poland deolic 
poorland
2016-08-14 13:25
#38
2016-08-14 13:25
Czech Republic / New Zealand
2016-08-14 13:26
#84 and #16
2016-08-14 13:27
first time I havent been called a 3rd worlder
2016-08-14 13:28
#190
 | 
United Kingdom LANK 
Czech Republic is nice tho. I went there a few years ago and it seems beautiful. Cesky krumlov for life
2016-08-15 10:04
australia <3
2016-08-14 13:28
#8
2016-08-14 13:29
Algeria
2016-08-14 13:28
seems like a better part of Africa, however it still has its issues :(
2016-08-14 13:30
Well yeh but idk not alot of issues since the oil price got fucked
2016-08-14 13:31
My frienf, the best places of aftica are the portuguese colonies. Cape vert,Angola maybe guiné, and dont know tjat much about mozambique but it seems similar to angola. There are no terrorism in portuguese colonies and Angola and Cape vert they aint poor and they are better place to live than eastern europe
2016-08-15 05:35
Switzerland, Serbia
2016-08-14 13:28
Always wanted to go to Switzerland, seems like an AWESOME place with awesome weather, super peaceful and 1st world, although everything is expensive :( As for Serbia, idk much about it
2016-08-14 13:30
Yeah Switzerland really is beautiful.
2016-08-14 13:30
Norwizzle
2016-08-14 13:32
#23
2016-08-14 13:35
israel
2016-08-14 13:34
Interesting history, I know a few people from Israel and they all say they don't like it, I mean I guess there are a lot of issues going on over there atm / in recent times, hopefully it gets better
2016-08-14 14:00
Russia
2016-08-14 15:38
#19
2016-08-14 15:47
The Land of Bogans
2016-08-14 15:50
ROMANIA
2016-08-14 17:12
poor
2016-08-14 22:24
South Korea
2016-08-14 17:55
#103
2016-08-15 04:54
Portugal
2016-08-14 18:03
#157
 | 
Portugal Hawkdastreet 
portugal
2016-08-14 21:37
Belgium
2016-08-14 22:09
Belgium is to France as: -NZ is to AUS -Ireland is to UK -Canada is to US
2016-08-15 04:59
france
2016-08-14 22:14
#96
2016-08-15 05:02
Italy
2016-08-14 22:18
Bulgaria. And when you reply, I will tell you what I think about Australia. hf
2016-08-14 22:23
#106
2016-08-15 05:01
You're just trying to be nice, I guess. Bulgaria is a shithole full of dickheads who would screw you over a couple euros. Australia: I know that the Brits shipped some criminals there couple of hundred years ago. Yet the criminals managed to make a country that is better than the UK despite the harsh natural conditions. I have a friend in Australia, he's in Sidney. He says there are also some dickheads but in general way way less than in Bulgaria, the people and nicer and happier. He's so happy he left and went there.
2016-08-15 12:45
Haha glad he's happy there, and yeah I didn't want to say anything mean when I barely know anything about Bulgaria
2016-08-15 14:05
Australia
2016-08-15 05:03
singapore
2016-08-15 05:06
#41
2016-08-15 05:19
#179
 | 
Argentina CrayZ 
Argentina.
2016-08-15 05:23
#181
 | 
Argentina YH!one 
Argentina
2016-08-15 05:28
kazakhstan pls no borat
2016-08-15 05:29
#194
 | 
Germany rasero_ 
Best Culture i've ever seen, Nice people with humor, best country i've ever visited
2016-08-15 10:28
flag^^
2016-08-15 09:46
India :|(fake flag)
2016-08-15 10:03
Tons of Indians in Australia, either super nice people or super cocky people. Nice place with some nice buildings and sights, but it's a bit crowded and poor in lots of places :O
2016-08-15 12:16
Estonia
2016-08-15 10:07
Russian colony number 4? (Ukraine)
2016-08-15 10:13
#193
 | 
Germany rasero_ 
Germoney xD
2016-08-15 10:26
New Zealand, don't believe its been said
2016-08-15 10:32
#84
2016-08-15 12:15
Liechtenstein
2016-08-15 12:18
rich country +1 more registered buisnesses than actual people
2016-08-15 16:34
well im neither rich nor do i or my parents own a company :)
2016-08-15 17:47
#199
 | 
India L1nu5 
India
2016-08-15 12:19
#200
 | 
Finland joo5) 
Finland
2016-08-15 12:20
#201
ropz | 
Belgium khz29 
Belgium :3
2016-08-15 12:21
#168
2016-08-15 14:06
Poland, leggooo, toiler cleaners unite!
2016-08-15 12:34
#38
2016-08-15 14:07
dafuq am i suppose to di
2016-08-15 12:55
#217
 | 
El Salvador jayss 
Japan
2016-08-15 16:40
sup dud
2016-08-15 16:47
Antarctica
2016-08-15 18:01
Slovenija
2016-08-15 19:01
Login or register to add your comment to the discussion.