Thread has been deleted
Last comment
hahhhhah taz
mohamed | 
Turkey Mouz_top_1337 
this is was happens when u talk shit u old grampa with no hair never try to talk to kjerbie like this becouse you to old for cs and will get rekted by astralis everytime haahhah rekt grampas.premier #retire neo taz and pasha #fall vp
2017-02-19 21:54
#1
 | 
Poland cebulae 
werent so loud after 1st map
2017-02-19 21:54
expected from poorlak on train 16-0 to asstrals
2017-02-19 21:56
#10
fury | 
Denmark Leffan 
better cheer for faze in the second semi final.... oh wait
2017-02-19 21:58
what did TAZ said? hahaha any clip plz?
2017-02-19 22:04
#34
 | 
Norway Marvi 
more like 16:0 for VP.. :D
2017-02-19 22:23
LOL what you said mr?
2017-02-19 22:44
#2
 | 
Algeria DeyMed 
Calm down you little kid
2017-02-19 21:55
#3
Poland MaYy 
you firstly should look where faze is and where vp is
2017-02-19 21:55
#4
 | 
Canada reizel 
It's 1-1, dude. Calm your tits down.
2017-02-19 21:55
soon 2-1 for asstralis And all poorlacks will cry
2017-02-19 21:57
norway scene lul
2017-02-19 21:58
planet earth scene lul
2017-02-19 22:03
well we all live on earth so all the players are in his scene, he has the best scene ever
2017-02-19 22:06
We are fans of CS, fans of good game, fans of epic emotions. That's why we also can't not be fans of VP.
2017-02-19 22:53
well we can cry but tell me Where's your Scene? only 1 player its a joke
2017-02-19 21:59
#16
JW | 
Poland xerhus 
rubino yet
2017-02-19 22:00
oh sry 2 players.. then its not scene...
2017-02-19 22:01
#18
JW | 
Poland xerhus 
+111111111111111111
2017-02-19 22:01
still rain and jkeam fucking vp upp everytime they met
2017-02-19 22:02
well actually last time they meet in 2017 at online where VP aren't in their form + your Scene have only 2 or 3 Players so stop trash talking about VP and go to your mine in Minecraft please why everyone can be idiot... like that
2017-02-19 22:05
You were saying fanboy? :)
2017-02-19 22:43
#6
Spain SR4 
#FaZeUP
2017-02-19 21:56
+
2017-02-19 21:59
#7
Norway Lykd 
Astralis fans = losers
2017-02-19 21:56
#14
Spain SR4 
nt Poorlak
2017-02-19 22:00
nt TrashMark
2017-02-19 22:02
#21
JW | 
Poland xerhus 
Worse language than Dutch? I think it's Danish
2017-02-19 22:02
#12
buster | 
Slovakia R0L05H 
poorlaks where ya at? crying into your pillows saying that ma boy Kjarbye is cheating? lul back to the caves
2017-02-19 21:59
+
2017-02-19 22:00
- 50000 retarded fans of kjaerbye blinded as fuck lmao who born them ? Somoene with ADHD probably
2017-02-19 22:03
mad ppoooorrlack
2017-02-19 22:05
maaaad Minecraft player named Faze_fan_Boy with yellow teeths and rich parents.
2017-02-19 22:06
nt poorlack
2017-02-19 22:10
nt Minecraft player named Faze_fan_Boy with yellow teeths and rich parents.
2017-02-19 22:11
where u at now fucking shitty. gg ez for vp 2-1 last map 16-4 suck a dick cry baby bitch. choke is real
2017-02-19 22:48
#31
 | 
Finland touni 
Im going to laugh in 15 minutes when VP wins :)
2017-02-19 22:17
I am already doing it.
2017-02-19 22:50
#32
TaZ | 
Poland VeryTazGuy 
u mad? 6-0 for da poles noscener
2017-02-19 22:19
2-1 for vp astralis lose train 0 chance 0 rounds xD
2017-02-19 22:22
loll, 10-0 for VP on train rn. still wanna talk shit, didnt u say astralis was gonna win 16-0. guess u were wrong fucking scrub. CHOKE IS REALLLLL
2017-02-19 22:28
#36
MICHU | 
Poland Vrock123 
Astralis getting rekt my friend
2017-02-19 22:30
Astralis is not even top 10 team, only luck at major. They will never win any lan again. Like I said right after the major.
2017-02-19 22:32
#79
 | 
Italy tonicongah 
I think they same.They got so fucking lucky in major.Didn't deserve to win
2017-02-19 22:56
WHY U NOT TALKING SHIT ANYMORE NORWEGIAN SHITTY! CASTERS JUST SAID DEVICE IS STARTING TO CHOKE. CLASSSIC ASStralis
2017-02-19 22:33
GRANDPA STILL RAPING UR CHOCKING LITTLE BABY ASS GAYERBYE
2017-02-19 22:34
Astralis really got lucky in the major, also they had absolute free pass to semis this tourney.
2017-02-19 22:33
xD
2017-02-19 22:33
WE ARE ASTRALIS, WE ARE A JOKE, SOMETIMES WE WIN, MOSTLY WE CHOKE
2017-02-19 22:42
#43
 | 
Finland touni 
Why so quiet now?
2017-02-19 22:43
HAHAHAHAHAHA
2017-02-19 22:43
#45
HEN1 | 
Poland maxiu 
u say what :D?
2017-02-19 22:43
REKT
2017-02-19 22:44
#49
pronax | 
Hungary bNkR 
so ez win for us :))
2017-02-19 22:44
#51
 | 
Poland B4rtek 
cry baby, cry
2017-02-19 22:44
AYYYYYYYYY LMAO
2017-02-19 22:44
#53
 | 
Europe Report_Bot 
Hahahaha get owned yellow theeth
2017-02-19 22:45
It's more like "hahhhhah Faze_Fan_Boy"
2017-02-19 22:45
Ez for VP. Where are u Astralis fan boys? :*
2017-02-19 22:45
cry is free
2017-02-19 22:45
#57
LUq | 
Poland dnbk1ng 
waddup
2017-02-19 22:45
You were saying?
2017-02-19 22:45
#59
 | 
Switzerland czeko 
AYYY EZ RAVENGE BITCHEZ
2017-02-19 22:45
Big rape, cry
2017-02-19 22:45
16-4, EASYYYYY FUCKING WIN FOR VP YOU FUCKING SHITTY SCRUB KILL YOURSELF, CHOKESTRALIS GOT RAPED ON THE LAST MATCH. EZ 2- FUCKING 1 WIN FOR VP. GG DONT TALK SHIT
2017-02-19 22:46
#62
bodyy | 
Afghanistan remiska 
16:3 16:4 yeaaaaaa give up place for younge astralis coz youre old and shit
2017-02-19 22:47
did the OP delete his account
2017-02-19 22:47
and the winner is:ch0kestral...... Virtus pro!
2017-02-19 22:47
npw these kids will go to parrents asking them why these ugly monkeys lose to some motherfuckers from poland? cry now dumbfuck shits
2017-02-19 22:48
#66
 | 
Yugoslavia ToBeHonest 
LuL
2017-02-19 22:48
hi
2017-02-19 22:48
#69
 | 
Ukraine take_away 
VP did what they had to at the major finals. To be honest Astralis had to lose the major final and try it again and again like Navi, they can say a big thx for VP's gift. Still very weak chokestralis with a huge mental problems.
2017-02-19 22:48
Hahahaha you.
2017-02-19 22:49
sup xd
2017-02-19 22:49
#73
 | 
Poland fr8_ 
salty
2017-02-19 22:49
Where is this guy? Hey! Get off ur cave! Come here.
2017-02-19 22:49
who won the semi finals hein?! age doesn't matter m8
2017-02-19 22:50
MEGALUL
2017-02-19 22:53
pasha london school here
2017-02-19 23:10
Login or register to add your comment to the discussion.