Thread has been deleted
Last comment
GIRLS ON TWITCH
Croatia raka25 
smart hoes ? basically same as porn but safer and easier
2017-03-21 04:27
yes, very good legendary lea is my favorite TBH only because this clip where she shows her huge ass in yoga pants, hmm very hot: oddshot.tv/shot/steel-tv-201511295185797..
2017-03-21 04:30
i dont like them with short hair but she is hot, more of this please
2017-03-21 04:46
this is an girl?
2017-03-21 05:27
dammmmmmmmmm she thicc af
2017-03-21 05:30
Ass 9/10 Face 0/10 WTF looks like a guy
2017-03-21 18:30
You alright mate?
2017-03-21 18:37
#40
 | 
Hungary Shaperz 
xD
2017-03-21 19:39
are you fuckin kidding me
2017-03-21 18:50
2017-03-21 04:40
She's fucking gorgeous
2017-03-21 05:29
#9
Finland roll. 
ugly af
2017-03-21 05:46
Gay?
2017-03-21 06:10
should i say that every girls which put tons of makeup are hot, and they e-cup tits which are hanging their knees are pretty amazing.....
2017-03-21 18:23
Despite all these things, she's bangable. Who the heck cares about the makeup, dude?
2017-03-21 18:35
#42
 | 
Hungary Shaperz 
every sane person?
2017-03-21 19:40
Nope. Only girly boys if you ask me. Almost every girl on earth is into makeup.
2017-03-21 19:43
Yes but not so much makeup that you will look like a barbie urself after you had sex with her.
2017-03-21 21:30
song?
2017-03-21 05:57
#18
World wtbx 
that was amazing until you saw her face
2017-03-21 18:28
Hot. Peachsomething and fee's ex are hot too.
2017-03-21 18:43
STPeach= supa hot fire
2017-03-21 19:37
HAHA +
2017-03-21 19:45
#44
 | 
Hungary Shaperz 
STPeach is the hottest twitch chick I have soon so far
2017-03-21 19:41
so sad how lilchiippy is not a real pornstar (plz dont link the leaked clips)
2017-03-21 18:44
shes hot but shes a hoe, each to their own, if hoes are your type.
2017-03-21 18:55
lol
2017-03-21 19:51
#3
World Scova 
2 oddshots in and u wonder why they dont get respect 4Head
2017-03-21 04:42
2017-03-21 05:13
100% honest mistake
2017-03-21 05:47
hahah why are people watching her cook LOL
2017-03-21 15:42
#17
 | 
Slovenia YuNOliek 
idk coz afaik all she "eats" is alcohol, she's an addict.
2017-03-21 18:26
#19
Belgium usc 
eats alcohol
2017-03-21 18:28
right, you can only eat pussy
2017-03-21 18:39
#26
Belgium usc 
true
2017-03-21 18:40
#31
 | 
Slovenia YuNOliek 
That's why I put it in brackets. She doesn't eat, she lives on pure alcohol consumptions. Alcoholics are very rarely hungry, you'd know that if you know one.
2017-03-21 18:48
#34
Belgium usc 
you alcoholic??
2017-03-21 18:50
volim te
2017-03-21 19:34
#43
 | 
Brazil fNvicious 
Biggest D of the Month lmao
2017-03-21 19:41
#25
 | 
France root270 
Twitch should ban them
2017-03-21 18:40
+11111111111111111111111111111
2017-03-21 19:42
#27
 | 
Finland kappaboi 
2017-03-21 18:40
haha get a girlfriend make her a twitch hoe #PROFIT
2017-03-21 18:48
#57
 | 
Russia YaD_ 
Being a pimp is cool, at least in Amsterdam.
2017-03-21 21:32
if i wanted to see bitches or cutie girls, certainly i access xvideos not twitch, so this type of stream i guess so trash... you cant learn because 95% are much bad, you cant laugh because is forced, why ppl watch this ? i dont know much ppl preffer to see girls in twitch because they are gorgeous or cutie than see fallen (much learning, he teachs smokes, flashs, rushs, ct nice positions) and this is only one example of various we have.
2017-03-21 18:49
"much ppl preffer to see girls in twitch because they are gorgeous or cutie than see fallen" its called a fetish.
2017-03-21 18:57
its called sick go to fucking xvideos its fuck the cs lvl, like my friends, they cry for me everyday "lul, 220hrs and LEM, wtf, how can you do that ?" "i play 6-8hrs everyday and im master guardian, you play at 22h-1h and get me rekt" why? why this sicks spend hours watching br girls in twitch/fb lives playing in SILVER. im really angry right now, just think already angry
2017-03-21 19:08
#48
 | 
Hungary Shaperz 
You alright mate?
2017-03-21 19:45
your english is broken as fuck
2017-03-21 19:55
only 4 hot girls on twitch sharisha nastya ferz (rip. banned cuz 2 sexy) lilchiipmunk kaceytron girls like stpeach & lea are vile
2017-03-23 14:36
Login or register to add your comment to the discussion.