Thread has been deleted
Last comment
Quake Champions
 | 
Slovakia itsab8 
Closed beta started right now! Anyone playing it here ?
2017-04-06 16:02
Topics are hidden when running Sport mode.
Is this gonna release one day or its gonna fail? Did they post the dates anywhere? Game looked awesome and gameplay on youtube...
2017-04-06 16:04
#3
 | 
Slovakia itsab8 
game looks good so far I like the UI lul, finidng a match rn they didnt post any dates
2017-04-06 16:07
#2
 | 
Poland cr0p 
got invited but cant log in the game atm. client error
2017-04-06 16:05
#4
 | 
Slovakia itsab8 
can't log into Bethesda launcher ?
2017-04-06 16:08
#5
 | 
Poland cr0p 
no i had to login in game, but its working now, just have to w8 in queue
2017-04-06 16:09
#6
 | 
Slovakia itsab8 
what do you think of the game so far ? overall pace of the game is slower compared to Q3 imo
2017-04-06 16:27
#7
 | 
Poland cr0p 
idk i still have the client error so i cant login the game ;S
2017-04-06 16:28
#8
 | 
Slovakia itsab8 
aww shit, hope you can fix it soon
2017-04-06 16:28
#9
 | 
Poland cr0p 
u have inv ? ure in the game ?
2017-04-06 16:29
#10
 | 
Slovakia itsab8 
yes
2017-04-06 16:30
#23
 | 
Slovakia itsab8 
fuck I got the "ClientError" after I restarted the game
2017-04-06 16:56
#25
 | 
Poland cr0p 
hehe :D
2017-04-06 16:57
i miss old quake 3 or so i mean :( this shit looks like new ow.. dunno
2017-04-06 16:30
#12
 | 
Slovakia itsab8 
Well there are loot boxes and shit, already got one, gonna open it now. I play overwatch also, and yeah its "kinda" similliar. Graphics are great tho.
2017-04-06 16:32
#13
 | 
South America PartisanGrill 
I'm uninstalling CS:GO. After 2013 the game became slow. I liked it fast and run and gun was good, GeT_RiGhT controlling the spray while moving was very impresive, now you just shoot someone and he evolves into a turtle with rifle. CS:GO after 2013 = thumbs.dreamstime.com/x/rambo-turtle-828.. CS:GO before Valve took control of game = youtube.com/watch?v=53ndrRUD6kM
2017-04-06 16:35
#14
 | 
Slovakia itsab8 
k
2017-04-06 16:42
no invite thx lif
2017-04-06 16:44
#16
 | 
Slovakia itsab8 
I signed in with 2 mails, got key on one.
2017-04-06 16:46
very smort
2017-04-06 17:58
#17
f0rest | 
Serbia dankooo 
its shit i will play unreal tournament 4, real arena fps and not that gay overwatch thingy
2017-04-06 16:47
+1
2017-04-06 16:56
DUEL ME!
2017-04-06 17:02
#42
 | 
South America PartisanGrill 
This habilities in Quake Champions takes "skill" to use, is not comparable to Overwatch, In overwatch you get auto aim and other shits. This habilities will add strategy to the game, plus Unreal is broken for 1 reason SHOCK COMBO is like a nuclear boom and just spamming that ruin the game, the fun thing is try to shoot a target no spamming nuclear booms. Shock combo is the same as this youtu.be/mApLklfsFCY?t=1m32s
2017-04-06 18:39
i got a beta key !!!! looking forward to play 24/7 quake again .
2017-04-06 16:47
#21
 | 
Slovakia itsab8 
+1
2017-04-06 16:55
#19
Sweden PPH 
I want my fucking key! Ive been playing quake for the past 12 years but nooo key...
2017-04-06 16:51
#20
 | 
Slovakia itsab8 
ikr I feel so lucky that I got one
2017-04-06 16:54
#22
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
What kinda PC would you need to run it smoothly?
2017-04-06 16:56
#27
 | 
Slovakia itsab8 
i3 530 20GB HDD Space Nvidia GT 630 1GB 64bit Windows 4GB of RAM those are the minimum reqs listed in the launcher
2017-04-06 16:57
#28
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
I can actually run it on high then :o This is why I love ID software, ty bro
2017-04-06 16:58
#31
 | 
Slovakia itsab8 
This game is greatly optimized. Not like DOOM...
2017-04-06 16:59
#35
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
Doom had decent optimisation tbh, a friend of mine had 60+ fps all the time on it with an i7 2700 and a 1050ti with 16 gigs of ram tho
2017-04-06 17:02
#30
 | 
Poland cr0p 
i5 and gtx 670 8gb ram is RECOMMENDED so u can run it at bad computer
2017-04-06 16:58
#32
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
Valve could honestly learn from ID software about optimisation, the game looks great and runs on such low specs. Unbelieveable
2017-04-06 16:59
#33
 | 
Slovakia itsab8 
exactly runs great on my crappy GTX 650 1GB and runs great on my R9 280
2017-04-06 17:01
#37
 | 
Poland cr0p 
i would love id DayBrake guys would meet ID guys and talk about optimisation of h1z1 :D
2017-04-06 17:04
#38
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
Lmao, also true ID are just gods
2017-04-06 17:05
#40
 | 
Slovakia itsab8 
ID have been in business for a long time, they know how to optimise a game not like these indie newfags...
2017-04-06 17:06
servers full number 270 in Q :O feelsbadman
2017-04-06 16:57
#29
 | 
Slovakia itsab8 
yeah thats why I turned it on seconds after servers went online looks great and plays good, as an Overwatch player I like the lootboxes
2017-04-06 16:58
#39
 | 
Slovakia itsab8 
fuck I had to restart the game and I am stuck @ 498th place in Q :c
2017-04-06 17:05
50GB for an arena shooter wtf! Glad I got in though! Probably the last game that has the chance to entice me back to competitive gaming. Hasn't been anything even approaching decent in a decade.
2017-04-06 19:02
Login or register to add your comment to the discussion.