Thread has been deleted
Last comment
lmao hltv what is this? delayed april fool? I mean...atleast give us the option to choose the old design... this shit looks like some shitty random scam site
2017-05-22 19:41
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
Sweden Ploap 
no
2017-05-22 19:42
no one asked for the opinion of t3/t4 countries
2017-05-22 19:45
#14
 | 
Poland Snacer1337 
+1
2017-05-22 19:49
#17
 | 
Sweden chainylol 
+1
2017-05-22 19:54
fak u 2 cents an hour
2017-05-22 20:56
#2
Edward | 
United States kUcheRR 
this "flat design"... just rofl
2017-05-22 19:43
It honestly looks more clean. Stop being a stupid 13 year old and you'll see nothing has changed to the format of the website itself, just the overlay looks more digital. I think it looks good! Nice work HLTV!
2017-05-22 19:43
#8
 | 
Malaysia byaIi 
i think taxi driver is in future job :) but now he is 13yo gj
2017-05-22 19:46
only hltv taxi driver, do you want to take a hltv taxi?
2017-05-22 19:59
Totally agree.
2017-05-22 19:57
totally agree, sadly.. Looks like ready template made by kids - to me.
2017-05-22 19:43
The website looks 20x better.
2017-05-22 21:33
-to you.
2017-05-23 17:43
#9
 | 
Brazil VNCS91 
much better
2017-05-22 19:46
+1
2017-05-22 19:58
Agreed! Go to the events page, loving the little details where you can see who is in what tournament by the little thumbnails. Really sick design. The old design looks way too 2005-ish.
2017-05-22 21:34
Yeah, its cool !
2017-05-22 21:42
fixed fake flaging rip Brazillian hate
2017-05-22 19:47
I just opened hltv for the first time today and I'd like to say RIP looks terrible
2017-05-22 19:48
#13
 | 
Denmark smegma 
everything is so big, I can see only 4 posts on my huge screen
2017-05-22 19:49
try the night mode its so much better
2017-05-22 19:50
+1 this is true, noticed also
2017-05-22 19:53
+1
2017-05-22 19:59
better, but still shit compared to the old design
2017-05-22 20:00
#20
 | 
Turkey FeverSpeed 
It just needs some adjustments
2017-05-22 19:57
#23
 | 
Slovakia itsab8 
No "profile hits" ? RIP
2017-05-22 19:58
shit design ripped
2017-05-22 19:58
#29
 | 
Turkey Mustafa- 
yeah i don't like new site
2017-05-22 20:00
#30
meyern | 
Argentina Maiv 
this is cool :D
2017-05-22 20:01
#31
 | 
Sweden NIP Fanboy #1 
RIP :(
2017-05-22 20:02
#37
 | 
Spain 1996 
why did they remove features?
2017-05-23 17:44
Gambit Youngsters
1.53
SMASH
2.44
Endpoint
1.30
ALTERNATE aTTaX
3.38
mousesports
1.89
fnatic
1.95
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.