Thread has been deleted
Last comment
Top5 pros from your country?
 | 
Norway DjDonald 
Mine: 1. shox/kennyS 2. kennyS/shox 3. bodyy 4. NBK 5. apEX
2017-06-15 19:41
#1
 | 
United States Trive 
haha who?
2017-06-15 19:43
#15
 | 
Norway DjDonald 
top5 from italy: 1. pizza 2. pasta 3. lasagna 4. wine 5. Mafia
2017-06-15 19:50
or u can say Canberra clan :)) ?
2017-06-15 20:23
top5 france -"polish cleeners" -muslim -isis -black -kaboom
2017-06-15 21:16
#136
 | 
Norway DjDonald 
Top5 poland 1. Poor
2017-06-15 21:18
#171
 | 
Sweden f0nex1337 
u forget bagguete xD
2017-06-15 21:59
I don't believe how you actually only see Muslims in our "francistan" country god damn it they're fucking 3% of our population, stupid polaks
2017-06-17 03:50
its 9% Actually but nt
2017-06-18 12:33
#389
 | 
Poland general007 
I was in Paris last year i it looked more like 90% :P
2017-06-22 18:26
Then buy glasses. Paris is a multicultural city, so you've probably met some, but I've seen many more of my countrymen.
2017-06-22 20:07
#398
 | 
Poland general007 
Sorry but no... i was in shock aswell.
2017-06-22 20:09
#402
 | 
France unnamedlolz 
because in your country you are taught to be racist and that's the only thing you have in mind.
2017-06-22 20:19
#456
 | 
Poland general007 
OK ^^
2017-06-23 01:03
#465
 | 
World SmartWeaboo 
i went to paris like 4 times , and what you are claiming is complete bs , apart from some places
2017-06-23 03:40
+1 hahaha
2017-06-15 21:55
#170
fer | 
Brazil pedrok 
+1 LUL
2017-06-15 21:57
Are you kidding? This is way better than any baggete player
2017-06-22 21:48
6. Ferrari
2017-06-23 00:50
hahaha
2017-06-25 00:23
#418
 | 
Germany Smelborp 
You've got 3 guys with liquipediapages who are atleast of Italian descent: -kNg (Immortals) -nonick(Notus, whatever this team is) -shifty(expert fe)
2017-06-22 21:16
#3
 | 
North America bloodwolf1710 
Stewie Elige Autimatic Rush Skadaddy
2017-06-15 19:43
Jordan autimatic sean Skadaddy rush
2017-06-15 21:03
LOL N0thing isn't even top 20 NA...
2017-06-16 00:56
>being this stupid
2017-06-17 18:29
How are you being stupid?
2017-06-17 20:14
Give me a list of Top20 NA players then lul
2017-06-25 00:29
1. Twistzz 2. Auti 3. Elige 4. Stewie2k 5. Rush 6. Koosta 7. Tarik 8. Naf-Fly 9. Rickeh 10. Mixwell 11. Stanislaw 12. Skadoodle 13. Brehze 14. Ptr 15. nathE 16. Sick 18. Hiko 19. Shroud 20. Shahzam
2017-06-25 01:27
half are polish or chinese. nt
2017-06-25 01:36
#498
 | 
Brazil AnthonySilva 
fag bait nt
2017-06-25 01:38
no bait
2017-06-25 01:39
Yeah lul 1. Twistzz 2. Auti - Vietnamese 3. Elige - Polish 4. Stewie2k - Chinese 5. Rush - Polish 6. Koosta - Who knows what type of Asian 7. Tarik - Turkish 8. Naf-Fly - Balkan 9. Rickeh - Australian 10. Mixwell - Spanish 11. Stanislaw - Polish 12. Skadoodle 13. Brehze 14. Ptr 15. nathE 16. Sick 18. Hiko 19. Shroud - Polsh 20. Shahzam - Indian
2017-06-25 12:44
ye LOL
2017-06-25 15:08
Also Rush is irrelevant since late 2016/early 2017. Rickeh isnt from North America. Mixwell isnt from NA 1. Auti 2. Twistzz 3. EliGe 4. Stewie2K 5. Koosta 6. Tarik 7. Stanislaw 8. Shahzam 9. Skadoodle 10. nitr0 11. n0thing 12. Brehze 13. NAF-FLY 14. FugLy 15. nathE 16. Sick 18. Ptr 19. Hiko 20. Shroud
2017-06-25 12:45
That was possible the worst list i've ever seen. N0thing is FAR worse than Naf, ethan, sick, ptr, and DEFINITELY shroud hiko and brehze
2017-06-25 13:23
Delusional lmao, like you can't say that Shroud and Hiko are good. Probs just watch their streams or smth
2017-06-25 13:27
You know, one day you will learn the game a little better and understand the fact that the players who don't get stats as good, aren't always worse players. Any pro player would tell you the players on teams that aren't there just to get frags are just as if not MORE important than fraggers on a CS team. Maybe you're just too dense to understand the layers of counter strike, but one day i'm sure you'll get it. Have a good day, i'm not going to reply again.
2017-06-25 13:54
James Curry Durant Westbrook Rose
2017-06-16 13:40
westbrook is overrated af
2017-06-16 18:27
i miss the old d. rose
2017-06-17 03:33
Automatic is top 1 for sure. Probably only NA player with a EU gamestyle
2017-06-22 21:13
tru he does have an eu playstyle
2017-06-22 21:29
Why eu game style?
2017-06-22 22:43
Just the way he plays is really smart. Very different style than most people in NA
2017-06-23 00:49
NA pros seem to want the money and the fame, EU pros want to win
2017-06-23 22:37
#4
fox | 
Portugal GoDtK 
Fox Mutiris Zelin Rmn Killdream
2017-06-15 19:44
one of the normal comments +1
2017-06-15 21:17
whrere is cromen????
2017-06-16 13:10
#319
 | 
Portugal Kripthonite 
I would only switch Roman with killdream. For me Killdream is better than RMN. Agree with the rest of the list, besides liking mutiris better than fox: My dream would be seeing them both on the same team. Obviously , mutiris as the rifler and fox as the awper.
2017-06-16 23:46
Not a chance in the world killdream will ever be as good as rmn. Just because he played for a tier 34 BR team doesn't mean he's good. Fox, Mutt, rmn > every other portuguese player
2017-06-17 03:58
vski>fox
2017-06-17 02:55
#5
 | 
Bulgaria NeonAssassin 
1. bubble 2. dream3r 3. victor 4. cerq 5. niki1
2017-06-15 19:45
#9
 | 
Norway DjDonald 
spyleadeR is pretty good m8
2017-06-15 19:48
#25
 | 
Bulgaria NeonAssassin 
maybe but you know king of forces :D
2017-06-15 20:03
vac banned players doesnt count
2017-06-15 20:58
#142
 | 
Bulgaria NeonAssassin 
dream3r was banned when he fly to Parish ESWC can you tell me how he play and in the same time he is on plane. In bulgarian community we have 1-2 videos from his streame where he say he was having 2 accounts his and second give to his friend to play but he dont know he will use it to boost some silvers with hack and yea
2017-06-15 21:19
he said that. but VALVE EMPLOYEE said hes lying. so iam gonna believe valve employee. and vac doesnt always ban instantly. it bans in waves. dream3r is a fucking cheater, accept it
2017-06-16 01:48
You know VAC bans are delayed right? so even when he is on a plane - the ban can be triggered two weeks before that.
2017-06-16 16:50
shipz?
2017-06-22 21:35
#6
 | 
Finland Emvi 
allu sunny xseven zehn waylander
2017-06-15 19:46
joelz>waylander
2017-06-15 20:16
#55
 | 
Finland Emvi 
Thread is only about pros tho
2017-06-15 20:36
What is he then he makes money from fpl or atleast made when he played it all the time.. He earned 5k/month then so that makes him pro dude =D
2017-06-16 20:35
#349
 | 
Finland Emvi 
think thats over 6 months ago at this point :d
2017-06-17 04:31
+1 this:P but he won rank s 3 months back = 5k$
2017-06-17 19:32
+1
2017-06-16 18:12
zqk boltzz rest is obvious shit
2017-06-15 19:46
xd
2017-06-16 01:17
> zqk lmao top5 brazilians: - fallen, fer, felps, cold, boltz. TACO? TACO is just a bot.
2017-06-22 21:39
taco is sks most valuable player
2017-06-25 00:25
#8
JW | 
Sweden ChrisElite 
1.XANTARES 2.Calyx 3.paz 4.w0xic 5.mini
2017-06-15 19:47
fakeflagger or imigrant spotted
2017-06-15 21:55
more like typical 2017 swede xDdDd
2017-06-15 23:37
w0xic is not a pro
2017-06-16 01:27
#10
 | 
Germany sLizEr_5 
tabseN nex krystal denis spiidi
2017-06-15 19:48
#19
Lemmy | 
Germany Vikernes 
-krystal +Keev
2017-06-15 19:58
#24
 | 
Sweden LimeyGaming 
-spiidi +keev
2017-06-15 20:02
krystal is literally your best player
2017-06-15 21:05
#156
 | 
Germany Smelborp 
nah man... atm its prolly tabsen
2017-06-15 21:39
+1
2017-06-16 10:46
not probably but by far
2017-06-23 00:52
#483
 | 
Germany Smelborp 
Depends on what you look at, but yeah, as a individual pretty much... However I'd love to know how big gobs and kakafus influence were and if he'll be able to keep his current level, since he (and basically everyone else on big) improved quite alot after forming this lineup. I don't think anyone would have thought that the combination of gob - a guy some always thought of as germanys best igl while others basically laughed at him tabsen - a skilled player with undebatable potential who however kinda disappeared after joining NRG legia - basically the one of them who got the most shit and was looked down at as gobs sidekickloser nex - the mousesportsdropout who back then was brought into mouz as promising starplayer but struggled to deliver more and more and has been backup for over 4 months and keev - attax bought-out starawp whose biggest achivements outside the german scene were qualifierwins
2017-06-24 16:06
Tabsen dissapeared after joining NRG? Lol everytime i see BIG now, i see tabsen top fragging always
2017-06-24 19:48
#490
 | 
Germany Smelborp 
after joining = while in ofc he is bigs starplayer right now, tho while in nrg you didnt really hear anything of the trio simply because nrg is such a irrelevant team
2017-06-25 00:22
true i know But i think still, tabsen can be a top10 player in the world in a good team. He is good enough to be in a team like Faze
2017-06-25 01:24
krystal 3? wtf....
2017-06-15 23:48
#187
 | 
Germany sLizEr_5 
didnt named them in the correct sequence
2017-06-16 00:34
snax minise byali pasza izak
2017-06-15 19:48
>izak >0/10 bait
2017-06-15 20:06
#200
 | 
World TjaY02x 
izak is not pros and he is just a random mm global
2017-06-16 01:07
#12
 | 
Italy Yungxsteffe 
lol
2017-06-15 19:48
What about MarkE? xd
2017-06-15 20:45
#83
 | 
Germany ezpzlmnsqz 
americano knows no geographics
2017-06-15 20:52
+1 LMAO
2017-06-15 23:27
#90
 | 
Italy Yungxsteffe 
Who?
2017-06-15 20:56
On a sidenote how come Italy is so fkin garbage at esport? I mean sure there might be cultural differences but the other southern european countries atleast got a couple of good/great players. Is it some kind of birth-defect?
2017-06-22 18:14
#408
 | 
Italy Yungxsteffe 
Because EW YOU PLAY VIDEOGAMES AHAHAHAHAH WHAT A NERD
2017-06-22 20:57
#410
 | 
Italy Yungxsteffe 
But now we're evolving, it's finally a sport in Italy and people get paid for it, there are still people that trash talk about Silver to MG guys, cause they're superior you know, and make you want to stop playing, stop even trying to go pro, stop believing in yourself, and then they're the first who talk shit about the eSports in Italy, once a guy won a competition that had like 50.000 euros as a prize pool, still no money for him, i remember Italy had to get his own TV Channel for eSports, never seen the TV Channel, like this is so shit
2017-06-22 20:59
#460
 | 
Argentina [Darkaren] 
I know that feeling tho, we have the same problem here. Well, here, Chile, Uruguay, Perú, Paraguay, all of this countries we have the same problem. IF you play videogames for a living you're retarded or a nerd or however you want to call it. It's sad but it's true, we live in countries where Football (Soccer) is the main thing, cs is not the main theme unfortunately.
2017-06-23 03:33
HAHAHAHHAHA I HOPE YOU ARE JOKING DUDE, HAHAHAH
2017-06-22 21:17
1.Fox 2.Mutiris 3.Killdream 4.Zelin 5.Zpr
2017-06-15 19:49
#28
 | 
Sweden LimeyGaming 
rip, mutiris is better than fox man.
2017-06-15 20:03
#163
fox | 
Portugal GoDtK 
zpr better than rmn? humm... opinions, ok.
2017-06-15 21:45
Fallen Coldzera Felps Fer Boltz
2017-06-15 19:49
#294
 | 
Indonesia FinZzz 
So boltz is bettter than hen1, fnx, and lucas? Interesting
2017-06-16 17:41
boltz > TACO, SK > all
2017-06-17 00:31
#461
 | 
Argentina [Darkaren] 
better than Lucas for sure. Fnx is hard to tell, nowadays he's not even playing and i think the thread is about pros who still play today. Hen1 is too streaky, you can't really call him one of the best because he has those tournaments where he's a god and those ones that he's complete trash, boltz is ok tbh. I would still get TACO > Boltz just because of how TACO plays his role.
2017-06-23 03:35
#16
 | 
Estonia elariBAY 
ropz HS FejtZ cheti sperr
2017-06-15 19:50
#382
 | 
Poland misioneos 
tenzki is half estonian player
2017-06-22 18:01
dukiii ez 1v9
2017-06-15 19:51
kakafu
2017-06-15 19:54
#42
Lemmy | 
Germany Vikernes 
If you say kakafu i say Gore
2017-06-15 20:15
When I say Gob, you say B
2017-06-15 20:46
Yea, OK ill do it
2017-06-16 13:40
#21
 | 
Europe hAytz 
steelega zqk shoowtime zews zakk
2017-06-15 20:00
#70
 | 
Denmark JustYes 
fakeflagger confirmed
2017-06-15 20:46
#22
 | 
Other TanriQQ 
1) XANTARES 2) Calyx 3) Paz 4) M4j3r/mini 5) ngiN
2017-06-15 20:02
#23
 | 
Lithuania Valacdi 
no pros lol
2017-06-15 20:02
#26
mankzy | 
Denmark Phoey 
1. Device 2. Xyp9x 3. Kjaerbye 4. k0nfig 5. K0nfig
2017-06-15 20:03
#77
 | 
Denmark JustYes 
u cant even name 5 good players from denmark?
2017-06-15 20:49
#325
mankzy | 
Denmark Phoey 
Lol.... Had Gla1ve over k0nfig first, but wanted to change them. Gla1ve as fifth
2017-06-17 02:35
#295
 | 
Indonesia FinZzz 
Wheres valde boi
2017-06-16 17:42
snax michu mouz byali/reatz minise/reatz
2017-06-15 20:03
#31
 | 
Sweden zeromeister 
olofmeister flusha krimz dennis JW
2017-06-15 20:04
poor f0rest
2017-06-16 00:48
#302
 | 
Sweden zeromeister 
f0rest good but not best (JW best)
2017-06-16 18:03
you name top5 in 2015
2017-06-16 17:22
olofmeister f0rest Lekr0 dennis JW/doplan
2017-06-22 18:10
#428
 | 
France t3r4byt3 
olofmeister f0rest dennis JW KRIMZ
2017-06-22 21:39
#463
 | 
Argentina [Darkaren] 
Fukin disco doplan has been playing better than what Flusha has been playing lately. But at least flusha is IGL.
2017-06-23 03:38
#32
 | 
United Kingdom Szbitzel2 
1.Smooya 2.Alex 3.Rattlesnake 4.Weber 5.RedSnk
2017-06-15 20:04
all shit but smooya rattlesnk dephh surreal weber
2017-06-15 20:05
#36
 | 
Poland kurwafa 
alex?
2017-06-15 20:07
shit forgot about him
2017-06-15 20:08
#35
 | 
Finland rawethsu 
allu suNny zehn juho sergej :D
2017-06-15 20:07
#37
 | 
Poland MTSGOD 
1. Neo 2. Pasha 3. Taz 4. Stark 5. izak
2017-06-15 20:08
Neo 1 and Izak 5??? Switch those 2 and it will be correct
2017-06-22 21:21
#422
 | 
Poland MTSGOD 
wtf izak is legend lol
2017-06-22 21:25
Yes thats what I meant, izak should be 1 and Neo 5!
2017-06-23 22:39
#476
 | 
Poland MTSGOD 
oh my bad!
2017-06-23 22:45
#38
 | 
Denmark Dane01 
1: Device 2: Konfig 3: Kjaerbye 4: Xyp9x 5: dupreeh/Magisk
2017-06-15 20:08
Dupreeh is better bro
2017-06-15 21:18
#45
 | 
Sweden 4Sweeeden 
Well i am Swedish/UK so: 1. Draken 2. REZ 3. OlofM 4. Jayzwalkingz / Golden / Karus (Cant decide) 5. Smooya Imo
2017-06-15 20:21
#50
Gux | 
Sweden EczeL  
You are kidding, right?
2017-06-15 20:29
#53
 | 
Sweden 4Sweeeden 
No? These players have been stepping up alot this year. Inb4 you will say "Flusha is best", he`s not, neither is Get_Shit.
2017-06-15 20:33
#69
 | 
Denmark JustYes 
f0rest,lekr0,twist,discodoplan,krimz,flusha,get_right,xizt,jw,ALEX > Jajz/golden/karus/smooya edit: forgot dennis
2017-06-15 20:47
#74
 | 
Sweden 4Sweeeden 
lol`d. Disco? Krimz? GTR? JW? XIZT? are you drunk? Also Flusha is shit at the moment.
2017-06-15 20:47
#76
 | 
Denmark JustYes 
all of these are still better than the shit players you wrote down. If you think they are better than players on nip/fnatic/godsent then u gotta go to the hospital to check if you still have a brain
2017-06-15 20:48
doplan is insane atm.
2017-06-22 18:12
#464
 | 
Argentina [Darkaren] 
disco doplan is slowly becoming the best player in sweden. And that's kinda sad considering he has such an awful name. he should change it to just doplan and he'll start getting those fangirls.
2017-06-23 03:40
#507
 | 
Australia Jollybeans 
i love his name. not sure if he still has the knife but it was awesome when he had the disco_doppler
2017-06-25 14:16
#511
Gux | 
Sweden EczeL  
Olofm, jw, lekr0, flusha, draken or something like that. Jayzwalkingz / Golden / Karus are playing against t3 and we can't really know about REZ yet since he has almost only played against t2. Also, keep im mind that flusha is igling.
2017-06-26 17:02
lmao @ anybody > dennis and krimz
2017-06-16 01:22
#47
 | 
Brazil LukeCS 
coldzera FalleN fer boltz felps
2017-06-15 20:23
#115
 | 
Portugal tioNik 
fnx? TACO? HEN1?
2017-06-15 21:05
#159
 | 
Brazil LukeCS 
fnx doesn't practice, i hate players without dedication, because of this he's inconsistent af TACO this year is playing bad af HEN1 is the most inconsistent pro player nowadays
2017-06-15 21:41
#466
 | 
Argentina [Darkaren] 
I still believe that people are underestimating TACO, he's doing his job, that's it, at times it's actually felps the one that gets disappointing results. Mostly because he's just like hen1, inconsistent af.
2017-06-23 03:42
1.Snax 2.Michu 3.Szpero 4.Innocent 5.Gruby
2017-06-15 20:25
#58
 | 
Poland MTSGOD 
where izak? where stark? taz?
2017-06-15 20:41
young players > old players
2017-06-15 20:44
#104
 | 
Poland MTSGOD 
wtf izak is the best player in poland
2017-06-15 21:01
gr8 b8
2017-06-15 21:04
#201
 | 
World TjaY02x 
are u kiddo
2017-06-16 01:08
young players out of minor old players at the major nice
2017-06-16 17:30
#49
 | 
Hungary WolfITW 
1. Deadfox 2. Flash 3. BOT Vladimir 4. BOT Gary 5. BOT Ethan
2017-06-15 20:26
#82
Hungary EM* 
> flash > top pro pick one
2017-06-15 20:51
koloRRR is inc...
2017-06-22 21:33
1. Just 2. the 3. real 4. god 5. Spidii
2017-06-15 20:31
#52
 | 
France LanaRhoades 
Topic for top 5 teams of your country. for me it's : 1. G2 2. EnvyUs 3. LDLC 4. MAXISAUCISSE 5. Vexed
2017-06-15 20:31
#65
 | 
Denmark JustYes 
that moment when you cant make your own topic so you have to make one in the comments of another topic
2017-06-15 20:44
#196
 | 
France LanaRhoades 
xDDD yeah this is true
2017-06-16 00:54
#217
 | 
Denmark JustYes 
just leave hltv please, you actually wrote "xD" you are too cancer for hltv.
2017-06-16 01:57
+111
2017-06-16 13:55
#307
 | 
France LanaRhoades 
xDDDDDDDDDDDDDDDD
2017-06-16 20:19
#470
 | 
Hungary WolfITW 
xD
2017-06-23 08:25
#364
mankzy | 
Denmark Phoey 
1. Astralis 2. North 3. Heroic 4. Tricked 5. North Academy / Singularity
2017-06-17 19:33
#54
 | 
Finland RamboAAA 
1. Allu 2. Disturbed 3. KHRN 4. Xarte 5. natu <3 3dmax
2017-06-15 20:35
#339
 | 
Finland mayrakoira 
-allu +reflex
2017-06-17 03:45
#56
 | 
Macau K1L1on 
1.Fox 2.MUTiris 3.MUTiris 4.Fox 5.MUTiris
2017-06-15 20:38
#57
 | 
Germany cartii 
1) tabsen 2)nex 3)denis 4)Arsenal 5) Spiidi
2017-06-15 20:38
who tf is arsenal
2017-06-16 01:23
I can Imagine it was Krystal autocorrected to arsenal
2017-06-22 20:34
#60
 | 
Spain Ali3nigena 
1)mixwell 2)lowel 3)mopoz 4)soker 5) eator 1fiesta 2fiesta 3fiesta 4fiesta 5fiesta
2017-06-15 20:43
#62
 | 
Denmark JustYes 
1) Device 2) xyp9x 3) k0nfig 4) aizy (in slump atm) 5) dupreeh
2017-06-15 20:43
aizy (in slump since dignitas)
2017-06-15 21:42
#164
 | 
Denmark JustYes 
he were good on faze tho
2017-06-15 21:48
#327
mankzy | 
Denmark Phoey 
Not really
2017-06-17 02:47
#63
 | 
United Kingdom HarryBotter 
... Alex is good i guess
2017-06-15 20:44
#365
mankzy | 
Denmark Phoey 
What about Smooya
2017-06-17 19:33
#368
 | 
United Kingdom HarryBotter 
Yes
2017-06-18 11:38
Xantares Calyx Paz Woxic ngiN
2017-06-15 20:44
ngiN over Tarik? Even Maj3r is better than ngin lol
2017-06-15 20:54
Yes tarik I forget him
2017-06-16 14:24
Tarik is from usa and maj3r is from france. Topic says pros from your country, not your nationality.
2017-06-16 17:40
#66
 | 
United States BioLine 
Swag Koosta Autimatic Stewie Twist
2017-06-15 20:45
#148
 | 
Canada TwistZzZz 
swag outdated koosta underrated autimatic aight stewie? i only know stewie2k twist? swedish? fake flagger nt kappa
2017-06-15 21:20
#68
 | 
United Kingdom Mantaray 
1) Smooya 2) Smooya 3) Smooya 4) Smooya 5) Smooya
2017-06-15 20:45
#86
 | 
United Kingdom HarryBotter 
1) Alex 2) Smooya
2017-06-15 20:53
#73
 | 
Uruguay 1Mat 
1. Snax 2. Coldzera 3. KennyS 4. Scream 5. Mixwell
2017-06-15 20:47
stop being retarded pls
2017-06-16 01:24
#310
 | 
Uruguay 1Mat 
I comment what I want, since in my country there are no pros, put those of the world in general :P
2017-06-16 20:36
#75
 | 
Belarus diehartz 
cyberfocus mds roman hitmouse derzkiy dolzhno bit tak hui ego znaet
2017-06-15 20:48
#78
 | 
Denmark MIVELELE 
1. HUNDEN 2. Xyp9x 3. shakerbye 4. HUNDEN 5. device
2017-06-15 20:49
Where is HUNDEN, i didnt see him in your list id say HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN HUNDEN so good that top 5 has 7 HUNDENs
2017-06-15 21:00
1. cosmeeN 2. xellow 3. SEMINTE 4. sXe 5. btn
2017-06-15 20:51
#229
Xyp9x | 
Romania Old_Guy 
-btn +jax if we're only taking skill into account
2017-06-16 13:42
#84
Xeno | 
Netherlands Xenoo 
1. chrisJ . . . .
2017-06-15 20:53
cruc1al
2017-06-15 20:59
#106
Xeno | 
Netherlands Xenoo 
Top5 '¡pros!' from your country?
2017-06-15 21:03
oh, sorry, youre right (no scener)
2017-06-15 21:03
#182
 | 
Ireland lander1337 
Finnish cs scene EleGiggle
2017-06-15 23:43
#235
 | 
Czech Republic trapeh 
You're literally trying to insult him with something he acknowledged himself rofl
2017-06-16 13:52
1. swag 2. Autimatic 3. Stewie2k 4. jdm64 5. ELiGE
2017-06-15 20:53
Jdm? Ok.
2017-06-16 00:48
#340
 | 
Finland mayrakoira 
jdm above elige lmao
2017-06-17 03:45
Its not in any particular order at all these players play different roles for the most part I just named the players I would have in my top 5.
2017-06-17 04:11
#352
 | 
Finland mayrakoira 
jdm is really washed up either way, not top 5 imo
2017-06-17 05:12
Current 1. Elige 2. Stewie2k 3. Autimatic 4. Rush 5. Skadoodle Historical 1. Hiko 2. Swag 3. Skadoodle 4. Stewie2k 5. Tarik
2017-06-15 20:54
historically n0thing is more impressive than tarik
2017-06-16 00:55
#89
 | 
United States Slyckz 
1. Moses 2. Koosta 3. Moses 4. Ocean 5. Bald Eagle
2017-06-15 20:55
#91
 | 
Switzerland hoooooray 
tabseN nex krystal . . keev . . . . . there is no 5th aimwise
2017-06-15 20:56
#97
liTTle | 
CIS Dowa) 
troubley no1
2017-06-15 20:58
#92
liTTle | 
CIS Dowa) 
1. liTTle 2. Jerry 3. Flamie 4. mir 5. Nickelback 6. seized 7. propleh 8. kUcher (crimea is russia) 9. hoochr 10. Dosia/vofkin
2017-06-15 20:57
hooch xDDD lyuboi 4el is vegi pizhe v 199999999999999 raz
2017-06-16 00:49
#94
 | 
United States benk125 
EliGE Stewie autimatic nitr0 jdm/skadadle
2017-06-15 20:57
#98
 | 
Germany Jpanthr 
No Kio........smh
2017-06-15 20:58
#100
 | 
Brazil ricklocoRS 
Skoolage Kng Cogu1 Pbf1 Bida
2017-06-15 20:59
allu sunny zehn wayLander juho
2017-06-15 20:59
Styko Zero Guardian Frozen Montty/Queztone
2017-06-15 21:04
#448
 | 
Slovakia durky1 
+1
2017-06-23 00:43
Snax Byali Michu Innocent Szpero
2017-06-15 21:06
#124
 | 
Norway DjDonald 
Rallen > szpero/michu tbh
2017-06-15 21:11
rallen's head = 4Head
2017-06-15 22:10
1. Koosta 2. Stewie2k 3. Elige 4. Autimatic 5. Skadoodle
2017-06-15 21:10
#122
 | 
Brazil Seleskva 
Lord'Paulistinha Will hunting Kharsek Tripida Denis Tacador de Runa
2017-06-15 21:10
Setzer Gambler?
2017-06-16 01:27
lyh ? the fucking hero gonna give 999 door secret for free as soon as he reach there
2017-06-16 17:25
#297
 | 
Brazil Seleskva 
It's difficult for me to name "hero" someone who is my friend...
2017-06-16 17:43
very nice! send him my regards and wish him the best what he is doing is very nice i saw him on cateroide video, he seems a nice person.
2017-06-16 20:33
#132
 | 
Poland Pjatka_fox 
PashaBiceps KiniaBiceps NelaBiceps CelinaBiceps NegevBiceps #TeamBiceps
2017-06-15 21:17
#140
yeL | 
United Kingdom JME_ 
Adam Lallana Jordan Henderson Sheyi Ojo Ben Woodburn (Born in England, it counts) Jon Flanagan
2017-06-15 21:19
YNWA
2017-06-23 22:50
cosmeeN XELLOW sXe XAj me
2017-06-15 21:19
1.allu 2-5. sunny,zehn,xseven and saggerton tomorrow we will see who is 2 and who is 5
2017-06-15 21:20
#150
 | 
Canada TwistZzZz 
EliGE nitr0 stanislaw twistzz _/dm
2017-06-15 21:22
this
2017-06-16 00:50
kalinka nukkye lukjje carcass haflex in no order
2017-06-15 21:22
-haflex -nukkye +pounh +Butters
2017-06-24 16:15
#152
 | 
Ukraine  Pasha 
s1mple Edward Bondik Ange1 Smike/Coldyy1
2017-06-15 21:24
#155
 | 
Brazil VictorGM_ 
1.Coldzera 2.Fer 3.Fallen 4.Felps 5.Hen1/Boltz
2017-06-15 21:33
1. DavCost 2. flamie 3. mir 4. chopper 5. seized
2017-06-15 21:40
1. Shroud 2. Shrode 3. Shrood 4. Shrimp 5. mEclipse
2017-06-15 21:41
fReee Momo N4nDu PSYCHOOO Em27
2017-06-15 21:44
RpK is better than NBK and apEX
2017-06-15 21:44
1. Oskar 2. 3. 4. 5.
2017-06-15 21:50
#168
 | 
United States jekl 
1. Elige 2. Autimatic 3. Stewie 4. RUSH 5. Skadoodle
2017-06-15 21:56
Oskar Dev7l Zedko That's all what we have.
2017-06-15 21:56
flamie mir chopper DavCost seized/little
2017-06-15 22:11
1. shox 2. kennyS 3. fxy0 4. bodyy 5. apEX
2017-06-15 23:19
#175
 | 
Argentina arsenicBR 
1. coldzera 2. fer 3. FALLEN 4. hen1 5. felps
2017-06-15 23:22
#178
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ''hen1''? yeah right
2017-06-15 23:30
#177
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
1. Coldzera 2. Fallen 3. Fer 4. Felps 5. TACO (Actually this is the TOP 5 pros of the world at the moment, just look to the left of this page xD )
2017-06-15 23:30
+1 até que enfim alguem reconhece o trabalho do taco
2017-06-16 01:12
it's english site you motherfucker
2017-06-16 13:43
Calm down mai frendaa ... Ur life'll continue the same if another member posts in PT-BR.. #peace
2017-06-16 16:43
#263
 | 
Brazil ricklocoRS 
Use the translate newb
2017-06-16 17:17
#285
 | 
Brazil toxicGOD 
LUL tá doidão gringo ?? - Are u mad gringo ?? He talk in portuguese cause the message doesnt adress to u. So Keep calm and enjoy the fuck.
2017-06-16 17:32
me mama gringo viado
2017-06-17 05:21
#355
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
LUL
2017-06-17 05:38
#356
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Sempre reconheci. Sei que o role que ele tem é difícil de ser jogado e que ele faz isso muito bem, mas o pessoal desse site não entende isso. Como o Fallen disse uma vez enquanto ele comentava um jogo no cs_summit, noobs olham pra números pra dizer se um jogador é bom ou não, mas tem muito mais do que só números no cs profissional. E por mais que os números do TACO não sejam tão bons quanto os do Cold ou do Fallen, ele faz a função dele como ninguém. Bomb B da Mirage, Cobble, Overpass e principalmente o B da Train com ele segurando são dificílimos de entrar, ele de TR também é um ótimo entry e sempre pega 1 ou 2 kills e a info pro time. TACO é sub-estimado de mais na minha opinião.
2017-06-17 05:42
rip luxembourg scene
2017-06-15 23:37
#184
 | 
Brazil Detr0IT 
Coldzera Fallen Fer Hen1 TACO
2017-06-15 23:53
1. twist 2. draken 3. hampus 4. Plopski 5. sayfisac
2017-06-16 00:25
xertion proph AirRaid Blaze Darky
2017-06-16 00:34
feelsgoodman
2017-06-16 01:16
#190
 | 
Ireland fizzypeas 
honestly I'm dmg and I could be on the list for Ireland xD
2017-06-16 00:42
#203
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
3rd worlder
2017-06-16 01:14
1.Spawn 2.blackpoison 3.Sonic 4.Megaton 5.Umbongo?
2017-06-16 01:01
1. allu 2. Allu 3. Allu 4. Allu 5. Allu
2017-06-16 01:24
1.Xantares 2.Calyx 3.Paz/Tarik 4.Tarik/Paz 5.w0xic
2017-06-16 01:26
#214
leman | 
Yugoslavia w13lan 
1. luz
2017-06-16 01:49
1.Smooya 2.Smooya 3.Smooya 4.Smooya 5.Probably me coz im at least higher rank than mg
2017-06-16 01:53
u forgot ALEX from LDLC
2017-06-23 00:08
#216
 | 
Brazil pedrohmn 
1.Coldzera 2.Fer 3.Fallen 4.Fnx 5.TACO
2017-06-16 01:55
Bodyy top 3? are you retard or what? anyway 1. Swag 2. Stewie2k 3. ELiGE 4. Autimatic 5. Nobody cause everyone else from US sucks ass most of the time
2017-06-16 02:04
#234
 | 
Norway DjDonald 
He is better than RpK/apEX/Happy and it's really hard to chose between him and NBK, but I chose bodyy because I feel he is a better clutcher and has more time to grow. bodyy is the next shox, trust me
2017-06-16 13:49
#219
 | 
Spain PLAchina 
haha who?
2017-06-16 07:30
#222
 | 
Indonesia EvilPolish 
1. GOD BNTET 2. BNTET 3. BNTET 4. BNTET 5. BOT BNTET
2017-06-16 13:09
1.Snax 2.Michu 3.Szpero 4.Byali 5.Reatz
2017-06-16 13:36
#228
 | 
Poland Stinar 
1. Snax 2. Michu 3. Byali 4. Innocent 5. Szpero
2017-06-16 13:40
1. flamie 2. dosia 3. seazed 4. worldedit (mb) 5. chopper
2017-06-16 13:45
1. Zeus 2. S1mple 3. Ange1 4. Bondik 5. Edward A lot of other players for example old navi (ceh9 starix etc)
2017-06-16 13:55
1. Nex 2. Tabsen 3. Denis 4. Krystal 5. Gob b
2017-06-16 13:57
#251
 | 
Germany ssaH 
1. Tabsen 2. Nex 3. Denis 4. STFN 5. Sryson / movie player keev
2017-06-16 16:55
1. rain 2. jkaem 3. rubino 4. cromen 5. becker/mystic (when he was good)
2017-06-16 14:05
rubino and croman way better than jkaem, stop doing drugs
2017-06-16 16:50
didn't mean to do an order, just the ones that came to mind, jkaem in shape is better than those 2 though
2017-06-16 22:15
Highly disagree. He has few good games sometimes and he is back to being shit. He is really inconsistent. While cromen and rubino are the exact oposite. Consistent players.
2017-06-17 07:45
My country don't have a scene so that makes me top1 2 3 4 and 5 ez for special_force
2017-06-16 16:37
Coldzera Fallen Fer Fnx (sdds) Hen1 (insane Awp Shoots)
2017-06-16 16:40
Sunny, HS, Innocent, zehn, saggerton
2017-06-16 16:42
Smooya ALEX Dephh Surreal Jenko
2017-06-16 16:45
AARON >>>>>>>>>
2017-06-16 17:16
1.fr0zen 2.styko 3.zero 4.me 5.guardian
2017-06-16 16:49
#253
 | 
Liechtenstein Acey1337 
even i could be on my list
2017-06-16 16:58
#372
 | 
Myanmar de_insertion 
LMAO
2017-06-18 11:54
#254
NAF | 
Canada cStrilly 
1. OCEAN 2. subroza 3. shroud 4. miss harvey 5. daps
2017-06-16 17:02
1. GuardiaN 2. Styko 3. Zero 4. frozen 5. MonttY/queztone
2017-06-16 17:03
#257
 | 
Spain creatorr 
1.mixwell 2.lowel 3.Eastor 4.donQ 5.SOKER (in my opinion and right now)
2017-06-16 17:04
No,wheres kanarito and Kairi ? also flipin and musamban1 used to be top player back in the days,like mixwell and lowel now..
2017-06-23 00:09
#447
 | 
Spain creatorr 
kanarito still in gBots but he's the only player now and he said he doesn't want to compete rn (he still playing face it pugs) he might be waiting for mixwell to comeback to spain and make the spanish team, who knows... Kairi is not better than the 5 I mentioned. And yeah FlipiN and MusambaN1 are legends, they are better than the last year but still not on the top 5 level (the level they had back on the days is not the same they have rn)
2017-06-23 00:34
musamban1 and flipin in their prime were x160 better than mixwell and lowel holy shit
2017-06-23 01:36
#471
 | 
Spain creatorr 
mmm maybe but the level of their opponents wasn't the same as the level we can find today, so I think its impossible to compare. But yeah Musa and Flip years were the gold spanish years obv. Anyway I love musa (not flipin tbh) but i don't think they can reach tier 1-2 level again :( so Mixwell and Lowel or new rising stars will have to work and fight to do something decent to represent Spain. Spanish scene is obviously growing rn (new big sponsors, new national leagues...) hope it gets bigger in the future :D
2017-06-23 21:36
just imagine if they were here and had their old performance,curiously in what teams would be now ?
2017-06-23 23:16
#489
 | 
Spain creatorr 
Idk tbh but im pretty sure they would make an spanish team (probably MusambaN1, FlipiN, Mixwell, Lowel and other spanish player) but I think we can only imagine it :( hahaha
2017-06-24 23:25
1. f0rest 2. Olofmeister 3. flusha 4. JW 5. KRiMZ
2017-06-16 17:12
#259
shroud | 
Canada TaLCS 
Sydney Crosby Jonathan Toews Patrick Marleau Carey Price Duncan Keith :)
2017-06-16 17:13
#260
 | 
Norway HeroSebby 
1. Rain 2.RUBINO 3.jkaem 4. Cromen 5. Skurk/Polly
2017-06-16 17:15
#378
 | 
Norway SkaMathias 
Mystic?
2017-06-22 17:42
just no
2017-06-16 17:16
#264
 | 
Brazil EWRO 
no one :(
2017-06-16 17:20
#267
 | 
Russia skipster 
flamie mir electronic WorldEdit Seized/Dosia/liTTle (flamie has lack of motivation tho)
2017-06-16 17:24
Thorin Thorin Thorin Thorin Thorin
2017-06-16 17:27
#468
 | 
Argentina [Darkaren] 
That's actually really sad.
2017-06-23 03:46
#278
 | 
Russia HLTV_Admin 
1. Putin 2. Navalny 3. Nevelny 4. mir 5. WorldEdit 6. flamie 7. seized 8. electronic 9. Dosia 10. Chopper
2017-06-16 17:28
Futur KoN faroe Islands.
2017-06-16 17:30
#283
 | 
United Kingdom _HaqX_ 
smooya HenryG Puls3 weber keita
2017-06-16 17:30
1. Snax 2. byali 3. pasha 4. Neo 5. error 404 not found
2017-06-16 17:33
#290
 | 
Romania DAX1k 
TaTaZ?
2017-06-16 17:36
1.Device 2.Magisk 3.k0nfig 4.Kjaerbye 5.Valde
2017-06-16 17:34
#288
 | 
Romania DAX1k 
1.Cosmeen 2.xellow 3.seminte 4.sxe 5.btn/nj
2017-06-16 17:35
#289
 | 
Russia Elvem 
Mir Electronic Flamie Chopper liTTle or Dosia xGOD!!
2017-06-16 17:36
#291
 | 
Turkey HLTurkeyV 
1. Xantares 2. Calyx 3. paz 4. woxic 5. mini
2017-06-16 17:38
#292
 | 
Netherlands malse_man 
1. chrisj
2017-06-16 17:39
1. kennyS 2. bodyy 3. shox 4. NBK 5. k1o
2017-06-16 17:46
#299
 | 
Hungary lemusz 
deadfox flash guardian gabesson lemusz
2017-06-16 17:49
Michael Ballack Oliver Kahn Uwe Seeler Gerd Müller Lothar Matthäus
2017-06-16 17:50
1. BnTeT 2. xccurate 3. frostmisty 4. Roseau 5. Sys
2017-06-16 18:11
niko niko niko niko hunter
2017-06-16 22:17
#318
 | 
Yugoslavia cahinho 
1. NiKo 2. nexa 3. huNter 4. saveeey 5. TITO
2017-06-16 23:45
#320
 | 
Finland edemp^ 
1.DeadFox 2.bodito 3.Barcode 4.koloRRr 5.FLEAV
2017-06-17 00:26
#323
 | 
World TheBattleMac 
1. ok
2017-06-17 01:53
1. rain 2. jkaem 3. rubino 4. grande 5. cromen
2017-06-17 01:54
#329
 | 
Finland jope)) 
1. GOD 2. A 3. L 4. L 5. U
2017-06-17 02:58
#341
 | 
Finland mayrakoira 
2017-06-17 03:48
#348
 | 
Finland jope)) 
yes
2017-06-17 04:16
#359
 | 
Finland edemp^ 
Sex me allu
2017-06-17 08:30
1- Fox 2- Mut 3- KillDream 4- rmn 5- panda
2017-06-17 02:59
Is my OPINION! Portugal: 1-Mut 2-Fox 3-Zelin 4-Roman 5-Killdream France: 1-Shox 2-KennyS 3-NBK 4-Kioshima 5-Boddy Brazil: 1-Coldzera 2-Fallen 3-Fer 4-Lucas 5-Heni Norway: 1-Rain 2-Cromen 3-Jkaem 4-Rubino 5-Grande Denmark: 1-Device 2-Xypex 3-Kjarbye 4-Konfig 5-Dupreeh USA: 1-Elige 2-Tarik 3-Autimatic 4-Stewie2k 5-Rush Canada: 1-JasonR 2-Shroud 3-NAF 4-Stanislaw 5-Twistzz Poland: 1-Snax 2-Neo 3-Taz 4-Byali 5-Minise Sweden: 1-Flusha 2-Forest 3-Ofofmeister 4-Jw 5-Dennis/Krimz
2017-06-17 03:21
#335
1962 | 
Argentina Nauticc 
1- jony boy 2- guishorro 3- tutehen 4- tomi 5- nbl
2017-06-17 03:37
1 - ALEX 2 - smooya 3 - dephh 4 - Surreal 5 - weber (IDK for number 5)
2017-06-17 03:40
rattlesnk
2017-06-17 03:41
1 - Stewie2k 2 - EliGE 3 - Skadoodle 4 - tarik 5 - n0thing
2017-06-17 03:51
1. Coldzera 2. Fer 3. Felps 4. FalleN 5. Hen1
2017-06-17 03:51
#347
Ex6TenZ | 
Finland qBeY 
Instructions unclear
2017-06-17 04:14
Me. No one else
2017-06-17 04:32
1. ChrisJ 2. ChrisJ 3. ChrisJ 4. ChrisJ 5. ChrisJ
2017-06-17 04:34
#371
 | 
Myanmar de_insertion 
Cruc1al???
2017-06-18 11:51
JonY BoY Guishorro tomi 1962 Straka
2017-06-17 05:22
#357
 | 
Malaysia azeemazri 
none. all of them are shit
2017-06-17 05:53
#360
 | 
Greece m1stMONSTA 
Bondas Bondas Bondas Bondas Bondas
2017-06-17 08:35
since im from denmark, a top 5 list wont cut it :)
2017-06-17 20:17
#369
kääbik | 
Estonia MeX7 
1. Ropz 2. HS 3. fejtz 4. Sperr 5. Cheti or SamVan
2017-06-18 11:45
#370
 | 
Myanmar de_insertion 
k0nfig k0nfig k0nfig k0nfig k0nfig OR Device Dupreeh Gla1ve Magisk xyp9x
2017-06-18 11:51
#373
allu | 
Poland P4wl1k 
Shroud Elige Tabsen Rush Stanislaw
2017-06-18 12:20
Jony Boy Tutehen Sheep Guishorro Juanme555
2017-06-18 12:23
-juanme555 +tomi
2017-06-23 03:43
:(
2017-06-22 17:35
#380
 | 
Ukraine f0wlie 
HS ropz fejtz f0wlie ?
2017-06-22 17:47
Me Myself I Izak His Wife
2017-06-22 17:55
are you fuck you ?
2017-06-22 18:04
boddy not 1st = shit list....
2017-06-22 18:15
#390
 | 
Poland general007 
byali snax michu mouz minise
2017-06-22 18:32
s1mple coldzera snax coldzera NiKo
2017-06-22 18:32
#393
 | 
Finland Jodecast 
yes from your country yes
2017-06-22 18:34
I didnt saw message about country. from country will be: 1 NiKo 2 hunter and whats all, because i doesnt know more pro from Bosnia xd
2017-06-22 19:35
#395
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
pita? :D
2017-06-22 19:38
#392
 | 
Finland Jodecast 
allu sunny xseven zehn waylander
2017-06-22 18:34
#396
ropz | 
Czech Republic rusteD 
Oskar Dunno any else czech players lul, i gueas there are none
2017-06-22 19:43
#399
 | 
United States clrksml 
swag swag swag swag swag
2017-06-22 20:10
1- XANTARES 2- CALYX 3- PAZ 4- Mini 5- w0xic
2017-06-22 20:10
#403
 | 
United States Bill_Bait 
- Brad_Bait
2017-06-22 20:20
#404
allu | 
Ukraine AlexMove 
We are haven't pros
2017-06-22 20:21
1-GODALLU 2-GODALLU 3-GODALLU 4-Rain 5-Niko
2017-06-22 20:21
#420
 | 
Portugal Pokemine 
They are not even from the same country
2017-06-22 21:18
get baited
2017-06-22 23:59
#406
 | 
Mongolia KroxiganNn 
1.Zilkenberg 2.Tsogoo 3.erkaSt 4.Kabal 5.Machinegun
2017-06-22 20:26
#409
mertz | 
Denmark moosp 
Mertz Gla1ve K0nfig Magisk Kjaerby
2017-06-22 20:59
#411
 | 
Brazil erfur 
1-Coldzera 2-Fallen 3-Fer 4-FNX 5-Boltz
2017-06-22 21:05
#413
 | 
Europe xdavidlm 
1. Mixwell 2. Lowel 3. DonQ 4. Soker 5. Alex or Mopoz
2017-06-22 21:06
#414
 | 
Portugal Stifmyster 
1.fox 2.Mutt 3.Killdream 4.rmd 4.zpr
2017-06-22 21:09
1. Swag 2. Stewie2k 3. Skadoodle 4. Elige 5. Dazed
2017-06-22 21:10
1. XANTARES 2. CALYX 3. WOXIC 4. PAZ 5. DESPE
2017-06-22 21:36
#430
 | 
France t3r4byt3 
not from UK but: James Bardolph Thorin HenryG Pansy Richard Lewis
2017-06-22 21:43
#436
L.K.S | 
Turkey xAiakos 
XANTARES PAZ CALYX WOXIC MAJ3R
2017-06-22 22:51
Guardian Styko Zero Queztone Frozen
2017-06-23 00:08
#441
 | 
China @_____@ 
1. Stewie 2. NAF 3.Autimatic 4. Rush 5,. Elige.
2017-06-23 00:13
cosmeeeN XELLOW sXe SEMINTE XAj
2017-06-23 00:16
no players :( shit country
2017-06-23 00:17
1. s1mple 2. zeus 3. bondik 4. ANGE1 5. Edward
2017-06-23 00:22
1 Neo 1.6 2 Snax 3 byali sometimes with aim 4 Michu 5 i don't know , probably Izak.
2017-06-23 00:25
pashapzdc mby
2017-06-23 01:52
Neo TaZ Snax Byali Luq
2017-06-23 00:26
1.Stewie 2.Elige 3.Autimatic 4.Skadoodle 5.Stan I only put stewie at number one because I respect how much he tries to carry cloud9 since he joined the org.
2017-06-23 00:47
NA 1. Stewie2k 2. Autimatic 3. Koosta 4. Elige 5. Rush Elige has fallen back down from the heavens since Twistzzz has joined. Hes no longer a consistent 40 bomb dropping monster, much more like semi-consistent 20+ frags a game. Koosta can no longer be ignored as a top 5 player in NA and Stewie and Autimatic's performances for C9 as well as their work ethic give them #1/2 spot. top 10... 6. Brehze 7. nathE 8. Skadoodle 9. Shahzam 10. Nitro CA 1. Twistzz 2. Naf 3. Stanislaw 4. Semphis 5. Davey top 10..... 6. Android-x23 7. FNS 8. Lilman 9. Shroud 10. Daps
2017-06-23 00:52
#454
 | 
Sweden fearl3ss2 
olofmeister dennis flusha jw f0rest
2017-06-23 00:58
1. aspx 2. aspx 3. fnx 4. fer's gf 5, skoolage
2017-06-23 01:01
supex0 K01N headzhot
2017-06-23 03:35
#469
 | 
Canada Emperor1e 
Shroud Steel Stanislaw Twistzz NAF Honorable mention: JasonR, OCEAN, Semphis, Hades, AZK, Subroza, FNS.
2017-06-23 03:56
Well fuck.....
2017-06-23 21:38
1. b 2. y 3. a 4. l 5. i
2017-06-23 22:38
1. s1mple 2. Zeus 3. Edward 4. ANGE1 5. bondik
2017-06-24 14:05
Swedish 1. Olofmeister 2. Flusha (old Flusha) 3. Get_Right (old Get_Right) 4. Forest 5. JW Netherlands 1. ChrisJ 2. ChrisJ 3. ChrisJ 4. ChrisJ 5. ChrisJ I'm half Swedish half dutch, double nationality ^^
2017-06-24 14:19
#481
 | 
Macedonia kamco 
NENO N1GHTMARE osama KiLLeRa Busilica
2017-06-24 14:22
#482
 | 
France assass1nat0r 
France: 1. kennyS 2.Shox 3. bodyy 4.apEx 5.NBK
2017-06-24 14:25
#484
 | 
Poland DecoGG 
World: 1. Neo
2017-06-24 16:08
#486
 | 
Russia RossHolloway 
Team Russia: Tradefragger - flamie; Enrtyfragger - electronic; Main AWP - WorldEdit; Secondary AWP - mir; Support & IGL - seized
2017-06-24 16:17
Norway 1. Rain 2. RUBINO 3. cromen/jkaem 4. jkaem/cromen 5. kalle (if you don't count the players playing in all norwegian teams)
2017-06-24 16:55
#494
 | 
Brazil de_arnald 
1. Coldzera 2 . Fer 3. Fallen 4. Taco 5 . Felps 6. Hen1 7. Fnx .....
2017-06-25 00:31
#502
LOVEYY | 
China LOVEYY 
fox
2017-06-25 12:46
#505
 | 
Poland MichuGOD 
1. Snax 2. Neo 3. Byali 4. Michu 5. TaZ 6. Pasha 7. Szpero 8. Innocent 9. Minise 10. Gruby 11. Hyper 12. Rallen 13. Peet 14. Mouz 15. Furlan 16. Reatz 17. Morelz 18. Luz 19. Exus 20. Stomp
2017-06-25 13:29
flamie electronic mir little seized
2017-06-25 15:17
Login or register to add your comment to the discussion.