Thread has been deleted
Last comment
If Asstralis win
 | 
Poland Drunkenstein 
I will give knife to random person who comment here im not kidding
2017-06-17 01:09
Topics are hidden when running Sport mode.
but you are kidding
2017-06-17 01:10
#31
 | 
United States Cario 
he is.
2017-06-17 01:44
hi
2017-06-17 01:10
this is fake, theres no way poorlander can afford knife
2017-06-17 01:10
#15
 | 
Malaysia byaIi 
true
2017-06-17 01:23
#72
 | 
United States BioLine 
lol exactly what i was thinkin +1
2017-06-17 03:14
#80
 | 
Germany GeoRg___J 
+1
2017-06-17 03:29
#4
trace | 
World zevon[mx] 
I want Igor Macko's knife...
2017-06-17 01:10
#5
North America soz1 
thanks.
2017-06-17 01:11
no u wont
2017-06-17 01:11
#7
 | 
Poland Drunkenstein 
yeah right no chance for astralis
2017-06-17 01:12
#8
 | 
Turkey nickbyy 
Dont care because VP will win :D
2017-06-17 01:12
#9
 | 
New Zealand bop1t 
thanks
2017-06-17 01:12
#10
Kush | 
Netherlands protiny 
Lol sure, 2-0 Astralis calling it now. TY for knife pal.
2017-06-17 01:13
you spelled Virtus Pro wrong
2017-06-17 01:50
#38
Kush | 
Netherlands protiny 
yeah but I spelled Astralis right. Inb4 thnx for the money VP fangay
2017-06-17 01:50
i didnt bet but i hope you lose cuz you dont seem sympathetic
2017-06-17 01:51
#64
Kush | 
Netherlands protiny 
k
2017-06-17 02:45
#111
 | 
Poland Trikull 
EZ VP
2017-06-17 05:23
#116
Kush | 
Netherlands protiny 
so uh, where's that knife? XD
2017-06-17 07:15
#120
Kush | 
Netherlands protiny 
Told You Astralis would win. VP did play really well in the first map though, definately looking better than their recent form. Hope they can compete among the high tier teams again, genuinely. Also I called you fangay because you seemed to be in denial how dogshit VP have been in the past couple of weeks.
2017-06-17 07:17
#11
 | 
Sweden xLucah 
,
2017-06-17 01:19
#12
 | 
Austria Adult_Hitter 
toil + et = et toil
2017-06-17 01:22
monkaS
2017-06-17 01:22
This is a trick, there's no way ''asstralis'' can win because they don't exist, astralis is spelt with 1 s so therefor he is tricking us
2017-06-17 01:23
#16
 | 
Norway HeroSebby 
Lol, not gonna get knife but might aswell just comment
2017-06-17 01:23
I'd be down haha
2017-06-17 01:24
im here 4 knife but i want vp to win
2017-06-17 01:26
Why didn't this game start at 00:00 GMT, so EU ppl could actually watch some action Start game at 4am for most EU and like 10pm for USA logic
2017-06-17 01:26
#91
Friis | 
Canada uhJake 
Literally what I was wondering? Are any EUs actually going to watch lmao
2017-06-17 03:43
#20
 | 
Macedonia HLTVapproves 
Hello my friend, give me my knife.
2017-06-17 01:27
#129
 | 
Poland Drunkenstein 
congrats you won, paste tradelink here, you have 24h
2017-06-17 17:15
#139
 | 
Poland Drunkenstein 
check tradeoffer
2017-06-17 18:04
#140
 | 
Macedonia HLTVapproves 
THX SO MUCH DUDE
2017-06-17 18:07
#141
 | 
Poland Drunkenstein 
enjoy :DD
2017-06-17 18:08
#21
 | 
African Union FiskbullaR 
Astralis wins 100%, if theres about 50 ppl commenting here thats a 2% chance to get a knife, ill take it
2017-06-17 01:27
#22
wake | 
Denmark wakelele 
Hello i am Random Person, nice to meet you!
2017-06-17 01:28
astralis will win and I am random steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partn..
2017-06-17 01:28
#24
 | 
United States Milo_Davis 
yeah, sure...
2017-06-17 01:29
ty
2017-06-17 01:33
#26
 | 
Myanmar xdavidlm 
yo man i love u
2017-06-17 01:34
alright, looking forward
2017-06-17 01:36
#28
 | 
Spain rezpekfull 
meh
2017-06-17 01:38
#29
Hvid | 
Iran DestroFTW 
:)
2017-06-17 01:39
#30
 | 
Spain Kauka 
too easy knife for me
2017-06-17 01:41
#32
 | 
United States flipfone 
If or when
2017-06-17 01:45
ok
2017-06-17 01:45
Astralis will win 2-1 or 2-0
2017-06-17 01:46
Ez knife
2017-06-17 01:49
ty dad
2017-06-17 01:49
#40
friberg | 
Sweden Skrey 
2017-06-17 01:52
Give me
2017-06-17 01:53
#42
 | 
Moldova ez_4_shox 
hello mom
2017-06-17 01:55
#43
Monkey | 
Brazil Cupinxa 
lul ok
2017-06-17 01:58
#44
 | 
North America bloodwolf1710 
Fuck yes my polish friend. U da rel mvp
2017-06-17 01:59
#45
 | 
Denmark fyhn 
Sure thing.
2017-06-17 02:00
b8
2017-06-17 02:06
pok
2017-06-17 02:10
#49
 | 
United States BaitmasterDan 
qdadadadad
2017-06-17 02:11
here im not kidding
2017-06-17 02:13
#51
 | 
Ukraine SLGay 
2017-06-17 02:16
#52
 | 
World TheBattleMac 
XD
2017-06-17 02:17
#53
 | 
Sweden NyXw0w 
i Like CANDY! :D
2017-06-17 02:18
2017-06-17 02:18
GO VP!
2017-06-17 02:20
#56
 | 
Peru devbot 
ok
2017-06-17 02:25
What a baiter but still love you if you give it to me <3 steamcommunity.com/profiles/765611980665..
2017-06-17 02:29
fake news
2017-06-17 02:29
Give knife :)
2017-06-17 02:33
Nice one,, hope i win :p
2017-06-17 02:35
Good luck to all, and to Astralis I guess :) If this is real, then I'd like to say that you're a great person and I appreciate that.
2017-06-17 02:38
i arent think that
2017-06-17 02:40
VP has this
2017-06-17 02:41
#65
 | 
United Kingdom Lightning_DC_ 
You spelt Astralis wrong, probably deliberately, but I would like a knife. Happy to negotiate over what knife you will give me ;)
2017-06-17 02:47
#66
 | 
Italy steven513 
xdddd
2017-06-17 02:48
#67
 | 
Japan jia 
xd
2017-06-17 02:58
Im kidding
2017-06-17 03:07
ez
2017-06-17 03:10
2017-06-17 03:13
#73
dsn | 
Brazil diiogo4545 
ok good luck for me :b
2017-06-17 03:14
#74
 | 
Portugal Flame20 
ez vp
2017-06-17 03:18
ez knife
2017-06-17 03:18
VP VP VP
2017-06-17 03:23
alright
2017-06-17 03:24
i bet on astralis and also commenting for knife
2017-06-17 03:24
Hi =D There you go my trade link just in case steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partn..
2017-06-17 03:29
b8 is real
2017-06-17 03:30
#ToTheStars
2017-06-17 03:31
ok
2017-06-17 03:33
#84
coldzera | 
Brazil Laih0 
just in case..
2017-06-17 03:34
EZ KNIFE Kappa
2017-06-17 03:38
gl
2017-06-17 03:38
#87
 | 
Albania JvZ_ 
ez knife
2017-06-17 03:39
Virtus.Pro was an inside job.
2017-06-17 03:41
very gud me friend, pm after match
2017-06-17 03:41
#90
Xyp9x | 
Cyprus Xeeh 
hello my friend thx for the knife
2017-06-17 03:42
thanks bRO, good match in u21, nice atmosphere
2017-06-17 03:43
#93
 | 
Bangladesh irisviel 
awesome i need knife so i can sell and buy food with
2017-06-17 03:45
BROOOOOOOOOOOOOOOO U R THE MAN
2017-06-17 03:45
Me ma dudes
2017-06-17 03:49
#96
JW | 
South Africa Papa_Chango 
nice giveaway thx
2017-06-17 03:51
^_^
2017-06-17 03:55
#98
 | 
United States Kirbygon 
u r onionmeister i aren't think this is real
2017-06-17 04:15
Hardest knife of my life
2017-06-17 04:35
Hard hard on my
2017-06-17 04:41
Ticket #754978
2017-06-17 04:42
They won't.
2017-06-17 04:42
sadly no one will get the knife cause vp will win ;-;
2017-06-17 04:43
#104
 | 
Brazil Reidn3r 
i hope u are not kidding
2017-06-17 04:47
Siema
2017-06-17 04:50
OnionMeister
2017-06-17 04:50
I dont negotiate with terrorists
2017-06-17 05:15
>poorland >free knife ?profit?
2017-06-17 05:17
#109
device | 
Israel Aarod 
Gimmie a Kara pls
2017-06-17 05:19
how many toilets does one have to clean in Poland to get a knife ?
2017-06-17 05:19
depends, normal toilet or premium?
2017-06-17 05:24
#131
 | 
Poland Drunkenstein 
less then dicks you need to blow
2017-06-17 17:19
im not kidding too
2017-06-17 05:25
Please
2017-06-17 05:25
g0 vp
2017-06-17 05:27
#117
ppk | 
Brazil 4vengerr 
ez knife
2017-06-17 07:16
gimme
2017-06-17 07:16
thx for knife
2017-06-17 07:16
#121
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
hello
2017-06-17 07:17
#122
f0rest | 
Argentina Nawll 
EZ
2017-06-17 07:17
lul
2017-06-17 07:17
#124
 | 
North America appleserg 
Nice
2017-06-17 07:17
hope in time ;D
2017-06-17 07:18
#126
 | 
Sweden NyXw0w 
2017-06-17 07:20
hoping for the best then
2017-06-17 07:23
#128
 | 
Russia SKYPIDAR 
Eksdee
2017-06-17 07:24
#132
 | 
United States chikinnn 
2017-06-17 17:23
why would u want a knife with this fucking inventory?
2017-06-17 17:25
cuz he is a fucking greedy burger
2017-06-17 18:03
mhm
2017-06-17 17:24
#135
 | 
Europe papaLUL 
LUL 0/8 bait boy
2017-06-17 17:26
astralis didnt win.... astralis bullied, SMASHED, STOMPED vp's dignity lmaooo xD #thecryisfree #RUNASTRALISG #wenumbawunLUL #vptop1LUL #LULvpLULinLUL2017LUL
2017-06-17 18:03
Chaos
1.59
Singularity
2.30
Paradox
2.12
madlikewizards
1.69
SKADE
1.41
Nemiga
2.83
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.