Thread has been deleted
Last comment
FNX FaZe twitter
 | 
Brazil vnp 
3:
2017-08-01 02:49
He confirmed. I wonder if he can speak english.
2017-08-01 02:50
#8
 | 
Austria Adult_Hitter 
mimics > english
2017-08-01 02:58
#25
s1mple | 
Kazakhstan Squoz 
LMAO
2017-08-01 03:48
lol what?
2017-08-01 02:52
#3
 | 
Yugoslavia HLTV_BOSS 
from tier 1 to tier 3. rip faze
2017-08-01 02:53
cry is free
2017-08-01 03:12
#50
 | 
Brazil diogofficial 
>TIER 1 >0/3 pick one
2017-08-01 07:27
#52
 | 
Yugoslavia HLTV_BOSS 
brazil
2017-08-01 14:18
Nice bait
2017-08-01 02:53
#10
rain | 
African Union Bruce U 
show the link, comon, calling lies!
2017-08-01 03:01
lmao, wtf is faze doing
2017-08-01 03:10
lmfao its actually true
2017-08-01 03:11
fake, fnx is going to liquid
2017-08-01 03:12
#18
 | 
Portugal R4nger)( 
wtf are you saying ... fnx is confirmed in Gambit -mou +fnx
2017-08-01 03:13
kkkkkkkkkkk. lol
2017-08-01 03:33
So thats why he is learning english with fallen wtf
2017-08-01 03:13
rip communication rip faze
2017-08-01 03:38
#21
 | 
Australia JulienD 
rip faze
2017-08-01 03:40
Good Bait, I checked twitter
2017-08-01 03:42
check again
2017-08-01 03:44
#23
 | 
Brazil luckyboy 
-kio +fnx -allu +guardian FAZE TOP 1
2017-08-01 03:43
+1
2017-08-01 04:09
#44
 | 
Guatemala feerzein21 
Would be sick tbh, but FNX cant learn English, he too busy fucking some bad bitches #BANGING_ALL_DAY
2017-08-01 06:30
kioshima and rain about to be cucks, so ez for FNX
2017-08-01 03:49
LMAO
2017-08-01 14:21
no olof and guardian ;:(
2017-08-01 03:58
#28
 | 
United Kingdom jck0 
I see nuttin
2017-08-01 04:07
#29
 | 
Brazil VictorGM_ 
-nitro +fnx
2017-08-01 04:08
#31
 | 
Brazil xDuduProKill 
Link
2017-08-01 04:16
#33
fnx | 
Brazil leodubraiz 
Nothing on Twitter as proof that a link would be good
2017-08-01 04:22
#36
 | 
Indonesia autumnleaves_ 
Nicee FAke
2017-08-01 06:07
how do you guys have enough time to find out what new person someone on twitter is following
2017-08-01 06:21
#51
 | 
Sri Lanka ezfaze 
tweetdeck noob
2017-08-01 07:36
rip faze
2017-08-01 06:35
Login or register to add your comment to the discussion.