Thread has been deleted
Last comment
what tv show should i watch?
World wtfuninstall 
shows i've already watched: Game of thrones breaking bad the wire the sopranos true detective s1 fargo legion vikings the last kingdom peaky blinders taboo 11.22.63 black sails spartacus rome better call saul the grand tour the 100 lost mr robot band of brothers planet earth sherlock firefly westworld house of cards stranger things black mirror the night of narcos taboo luther entourage 13 reasons why and probably more that im forgetting
2017-08-02 18:07
bojack horseman?
2017-08-02 18:08
u watch shit like that? xaxaxa get profesional help
2017-08-02 18:08
+1
2017-08-02 18:08
-1
2017-08-02 20:05
holy shit do you watch tv series all day?
2017-08-02 18:08
pretty much, yeah
2017-08-02 18:10
uninstall life then
2017-08-02 18:10
soontm
2017-08-02 18:11
sillicon valley is good btw
2017-08-02 18:12
What a wasted kid Your existence has zero contribution to this world. None. Sad...
2017-08-02 18:08
that makes us equals
2017-08-02 18:11
no. You are worthless piece of shit
2017-08-02 18:12
and since we're equals that means you're also a worthless piece of shit. nice
2017-08-02 18:13
You accept that you are piece of shit? k then. You don't know shit about me so you can't say we are equal. But you just admitted that you are piece of shit. Nice.
2017-08-02 18:15
So much hypocrisy, know basically nothing about him and claim he is worthless, then get mad when he says the same about you, that bloated ego is not very attractive, I gotta tell you that.
2017-08-02 18:22
"know basically nothing" I know he sits all day long and watch tv series which makes him pretty much worthless piece of shit. Go suck a dick in another thread
2017-08-02 18:24
#88
allu | 
Canada PwnNewb 
maybe he watched those over like 5 years... someone = triggered easy
2017-08-02 21:53
wow ur getting destroyed by nolifers on hltv? put flatwanker on suicide watch plz
2017-08-02 18:24
I don't know you. Eat my shit /ignore
2017-08-02 18:25
holy shit, ur the real deal. take care man
2017-08-02 18:27
Flatwanker got destroyed, now he is salty. Little shouting kid go back to bed.
2017-08-02 18:27
"fan of fer" Expected from fakeflagging monkey
2017-08-02 18:28
keep looking for excuses for getting rekt.
2017-08-02 20:28
#89
allu | 
Canada PwnNewb 
he cannot win fight irl so he goes try hard on HLTV Flatwanker = sweaty AF
2017-08-02 21:54
#95
 | 
Argentina Dopegd 
No one likes you. Just shut up
2017-08-02 22:11
You just watched all of them. Wait for new ones. And dude, seriously, look for a girlfriend.
2017-08-02 18:10
to watch more shows with?
2017-08-02 18:10
#39
 | 
Brazil 1stworlder 
No, to bring you food so you have more time to watch those shows.
2017-08-02 18:26
also he could use her as a container for a pee
2017-08-02 21:48
#87
 | 
Germany wh1teey 
LOL
2017-08-02 21:49
#10
KK | 
Denmark s0denone 
gomorrah an absolute masterpiece of a portrayel of the modern italian mafia
2017-08-02 18:11
#91
allu | 
Canada PwnNewb 
very true it crushes Sopranos and almost any crime/mafia show
2017-08-02 21:55
#11
JW | 
Sweden bolognese 
The fuck is wrong with people in this thread the hell ... No recommendations just here to point out the stupidity above
2017-08-02 18:11
ozark gangland undercover
2017-08-02 18:12
#17
 | 
Brazil IguiN 
The Walking Dead (zombies) How i met your mother Grey's Anatomy House of Cards Suits
2017-08-02 18:13
How I met your mother??? Holy shit I'm about to puke
2017-08-02 18:16
#23
 | 
Brazil IguiN 
I like it, sorry :/
2017-08-02 18:18
#27
 | 
United States Tater_Hater 
I like it too :/
2017-08-02 18:20
#34
 | 
Brazil IguiN 
We are simple guys
2017-08-02 18:23
#47
 | 
United States Tater_Hater 
I also like The Big Bang Theory which many people don't like. and Spongbob
2017-08-02 18:30
#50
 | 
Brazil IguiN 
I like it too! Xmas = BBT :P
2017-08-02 18:37
#52
 | 
United States Tater_Hater 
I am a bigger fan of the early seasons of the Big Bang Theory because the witty jokes were much better. As the show has progressed they seemed to have dumbed down some of the jokes. Although the trade off is in the early seasons the main characters, mainly Sheldon, don't have their weird quirks that make the show so great, like knocking three times.
2017-08-02 18:40
#53
 | 
Brazil IguiN 
That's a shame :/ I'm going to the season 5!
2017-08-02 18:52
#54
 | 
United States Tater_Hater 
Don't get me wrong it's still good and it's still quite funny, it's just the jokes don't make me think as much.
2017-08-02 18:56
just stfu thanks.
2017-08-02 18:18
Another faggot kid XDDDDDDDD
2017-08-02 18:20
#92
allu | 
Canada PwnNewb 
He said grey's anatomy and you are making fun of him for How I met your mother lol
2017-08-02 21:55
Shameless. It's very good. You should try it out :)
2017-08-02 18:17
Cosmos on Netflix: Its a documentary Person of Interest: show about an ex-cia, conspiracy-themed (also Michael Emerson, who plays the best character in all tv-series ''Benjamin Linus'' on Lost, is one of the main characters) Hannibal Marvel´s DareDevil: Even though i don´t like the Marvel heroes and in general i dont like hero-tv shows, but this one is really good. I absolutely enjoyed it EDIT: Just noticed Prison Break isnt on your list. Go watch it, Season 1 is the best single season of all time in TV. It falls off a bit, but it is still a marvelous tv show. Also they just made a season 5, 8 years after the show initially ended with season 4. The new season is probably the worst, but for people that watched the show back then it was great to see it again, especially the main character.
2017-08-02 18:21
i watched prison break when it first came out when i was like 10 or something. same with heroes
2017-08-02 20:02
#25
Estonia pj4 
Try HBO's Leftovers its hugely underated masterpiece
2017-08-02 18:18
I will start watching it today, i hope it´s good. I´ll come back and tell you after season 1
2017-08-02 18:28
i got through like 20 mins of the first episode and got bored and started watching luther/peaky blinders instead. i'll try to watch it again though because the same thing happened when i tried to watch breaking bad
2017-08-02 20:03
#94
 | 
Switzerland NAjKON 
At first you should watch the real masterpiece series like prison break and the walking dead. Personally I watched leftovers for like 7episodes and I didn't understand shit, so I stopped watching it.
2017-08-02 22:01
blue mountain state
2017-08-02 18:19
sons of anarchy
2017-08-02 18:20
#30
f0rest | 
Lithuania TaigoN 
jesus christ this list PogChamp EDIT: Suggestions - The OA, Making a Murderer
2017-08-02 18:22
check Ozark
2017-08-02 18:21
Buddy go watch House MD.
2017-08-02 18:23
#38
 | 
North America B0bbutttoast 
Silicon valley ez
2017-08-02 18:26
#44
 | 
Faroe Islands I_Oof_myself 
Watch Prison Break
2017-08-02 18:29
#45
yeL | 
United Kingdom JME_ 
Fortitude is pretty good imo
2017-08-02 18:29
#46
 | 
United Kingdom ryb1kkk 
Fargo. A great list of actors, interesting story and very good performance overall. Highly recommend to watch! GL ;)
2017-08-02 18:29
already in my list :D
2017-08-02 20:03
#59
 | 
United Kingdom ryb1kkk 
Oh my bad then, apparently I overlooked that.
2017-08-02 20:05
#61
 | 
United Kingdom ryb1kkk 
Did you like it tho?
2017-08-02 20:06
season 1 and 2 were good but i wasn't a big fan of s3 until the last two episodes
2017-08-02 20:19
#79
 | 
United Kingdom ryb1kkk 
I would also recommend you to watch Parks and Recreation, if you are a fan of comedy series.
2017-08-02 21:26
naa i dont watch comedies (besides top gear i guess)
2017-08-02 22:49
#48
 | 
Sweden aer1aL 
THE BLACKLIST
2017-08-02 18:31
Sense8, blacklist
2017-08-02 18:34
#51
allu | 
Sweden Aquaaaa 
Flash Arrow Legends of Tomorrow Supergirl Agents of S.H.I.E.L.D Elementary Homeland Shooter Limitless Lucifer Designated Survivor Travelers These are some of the series I've watched and they are all great
2017-08-02 18:39
#58
nex | 
Germany NexTheGod 
true blood
2017-08-02 20:04
#62
 | 
Ukraine Ch1caqO 
Prison Break
2017-08-02 20:06
Oz
2017-08-02 20:06
Gotham
2017-08-02 20:10
#65
 | 
Brazil mariofn 
Watch Dexter, it's about a serial killer who kills people -youdon'tsay?
2017-08-02 20:14
People here mad that he watches this many shows and I'm like... I watch even more .-.
2017-08-02 20:15
None they are all boring
2017-08-02 20:16
Travelers Dark Matter Revolution Black Mirror Jericho Generation War
2017-08-02 20:22
Rick and Morty is probably better than 90% of your list aside from GoT, Breaking Bad and is on par with some that you listed. The first seasons of Dexter are pretty fun, Dr.House is a classic and very good too. Since you've watched pretty much every mainstream series it'd be hard for the average person like me and the rest of HLTV to recommend you any kind of show because ordinary people only know what's hot on TV. Try watching Rick and Morty if you haven't watched it yet.
2017-08-02 20:24
#71
 | 
Japan Akano_Hoshi 
GoT ofc
2017-08-02 20:25
#73
 | 
Romania TheWizard741 
How to get away with murder,sons of anarchy
2017-08-02 20:31
Masters of Sex Ozark Shooter 12 Monkeys
2017-08-02 20:34
#75
NiKo | 
Croatia AzorAhai 
Hell on Wheels is a great series , if u like wild west u should definetly watch it :)
2017-08-02 20:35
vampire diaries
2017-08-02 20:41
el chapo
2017-08-02 20:58
which of them u consider worth watching?
2017-08-02 21:02
imo breaking bad and GOT are must watches but you've probably already seen them. personally i loved watching luther, peaky blinders, better call saul, and the grand tour (but i've always been a big top gear fan) i'd be crucified by any tv fan if i didn't recommend the wire and the sopranos
2017-08-02 22:53
Oz Rewatch Game of thrones Silicon valley dexter fear the walking dead, iz kinda bad but meh you need shows Rick and morty
2017-08-02 21:34
the fucking handmaidens and Billions ofc
2017-08-02 21:41
you mean the handmaiden's tail? i might try that next, actually
2017-08-02 22:56
The Handmaid's Tale yup
2017-08-02 23:02
#82
NiKo | 
Slovakia Squazy 
Mr. Robot Edit - nvm
2017-08-02 21:46
anime
2017-08-02 21:46
#84
Xyp9x | 
United Kingdom h^rold 
prison break
2017-08-02 21:47
hells kitchen
2017-08-02 21:48
#90
oskar | 
Czech Republic Sens344 
How the fuck do you find so much time to watch all of this? :D
2017-08-02 21:54
it's what happens when you have no obligations and i don't play csgo anymore
2017-08-02 22:56
X files
2017-08-02 21:56
Login or register to add your comment to the discussion.