Thread has been deleted
Last comment
Top 3 IGLs?
 | 
China ToTheStars 
gla1ve karrigan Zeus any thoughts?
2017-08-20 21:10
#1
 | 
Germany elseen 
karrigan gob b DaZeD /close
2017-08-20 21:10
#5
 | 
China ToTheStars 
oh i forgot gob b, although is DaZeD > gla1ve?
2017-08-20 21:11
#11
 | 
Germany elseen 
gla1ve is a great IGL, but he's not in my Top 4, I would maybe replace DaZeD with FalleN
2017-08-20 21:12
#15
 | 
China ToTheStars 
nice thoughts :)
2017-08-20 21:13
dazed lul? he throw game he cant play major anymore
2017-08-21 11:53
#149
nex | 
Germany Xirif 
so?
2017-08-21 12:05
#146
 | 
Russia wsssak 
zeus hiko fallen
2017-08-21 11:57
b8? i hope so...
2017-08-20 21:17
#58
 | 
United Kingdom [VIP]Kevin 
1.aleksi "allu" jalli 2.adam "friberg" friberg 3.pasha
2017-08-20 21:30
#91
 | 
Finland runENCE 
+1
2017-08-20 22:33
You forgot the best IGL: Denis "seized" Kostin.
2017-08-21 06:35
I was don't know this details
2017-08-21 12:00
Sorry but what Dazed has accomplished?
2017-08-21 11:40
#2
 | 
France ADMIXPORNO 
>karrigan >top 5 igl pick one
2017-08-20 21:10
#8
 | 
China ToTheStars 
karrigan made FaZe into what they are today tho....
2017-08-20 21:11
He didnt.
2017-08-20 21:14
#34
 | 
China ToTheStars 
then what did? NiKo? if i remember correctly karrigan played with FaZe for a while and pretty much brought them up
2017-08-20 21:17
FaZe without NiKo couldnt even beat OpTic or NiP.
2017-08-20 21:18
#48
 | 
China ToTheStars 
but isn't it true that if karrigan wasn't there when NiKo was, he wouldn't have so much success because karrigan fit him well into that role?
2017-08-20 21:22
#108
 | 
United Kingdom Jeremy_Kyle 
hes just mad about kio kick lmao
2017-08-21 05:57
#132
 | 
Finland KolenaW 
Karrigan is big part of FaZes succes tbh
2017-08-21 07:55
#134
 | 
Germany goerdii 
NiKo is so fucking overrated LUL
2017-08-21 11:37
#144
 | 
Estonia Chaostic 
Faze didnt make it to playoffs of a lan for a year and half straight and as soon as karrigan joined they made it several times
2017-08-21 11:54
I would say some one like gla1ve or FalleN could've made them much better
2017-08-20 21:16
#36
 | 
France ADMIXPORNO 
faze is atm shit so yes he made faze into what they are today
2017-08-20 21:18
#46
 | 
China ToTheStars 
what about before when they made four finals in a row and won one?
2017-08-20 21:21
#38
 | 
World lalt 
Astralis collapsed, FaZe 0-3. It may be that his leadership is lacking something in long term.
2017-08-20 21:18
#43
 | 
China ToTheStars 
hmm never thought of his long term igl consequences... nice :)
2017-08-20 21:20
How did astralis collapse lol. They won one of the majors in 2017 and they have gotten to many semi finals in the rest of the year. They still beat SK in BO3 at Krakow and only lost to Gambit BO3 who lets be real were in amazing form.
2017-08-20 21:33
#79
 | 
Romania INFinitexd 
he is talking about astralis under karrigan's leadership
2017-08-20 22:00
Oh yeah mb, misread. As for FaZe though, one bad tournament I would say is not such an accurate representation of them sucking. After their changes (btw still no confirmed olof move, might be fake at this point) they might get even better.
2017-08-20 22:01
That timing haha... well we'll see. I personally think the roster was better with just Allu replaced. I would hate to see my man rain put to support, waste of talent.
2017-08-20 22:04
>collapsed >top4 at every single LAN they've attended pick one
2017-08-20 21:51
#162
 | 
World lalt 
lol, retard, learn to read seriously? Astralis never finished outside of top4 with karrigan? f*** braindead duck
2017-08-23 18:54
same happened with dignitas, when karrigan replaced fetish
2017-08-20 21:31
#89
 | 
Poland Raflisko 
Faze is best players shit xd
2017-08-20 22:27
Money did all the things you said not karrigan u dumb
2017-08-21 05:51
#3
 | 
Turkey cowardgangsta 
1- n0thing 2- stewie2k 3- i don't know
2017-08-20 21:11
FalleN gla1ve karrigan
2017-08-20 21:11
#21
 | 
China ToTheStars 
why FalleN? i know he had huge success in 2016 but after replacing fnx with felps don't you think their strategic side has dropped a few notches? he still makes good calls but it kinda seems like they rely on aggressive plays by fer and felps...
2017-08-20 21:15
MVP Cologne lol
2017-08-20 21:17
#42
 | 
China ToTheStars 
haha yeah but did he win that based on igl?
2017-08-20 21:19
Even if they don't rely that much on calls as you think, just the fact that Felps has found his place in the team and they are playing good as a team it's Fallen's work, so I think he is top3 for sure, specially better than Karrigan
2017-08-20 21:21
#51
 | 
China ToTheStars 
ah that makes sense... especially considering that karrigan could make NiKo fit in FaZe as well but yeah it was great work by him to make felps fit into his role
2017-08-20 21:23
not just Niko, Faze went into a slump and SK got out of a slump
2017-08-20 21:27
Niko - star player Felps - very agressive lurker. So yeah, much harder to integrate Felps than Niko, imho. Let's see how Karrigan deals with 2 more star players in Olof and Guardian though. That will have to be some crazy in-game leading.
2017-08-21 06:40
Terry Gerrard Ramos
2017-08-20 21:11
#76
 | 
Brazil Beicom 
who? who? who?
2017-08-20 21:56
monkey monkey and monkey
2017-08-20 22:27
ZEUS GOD_B FALLEN
2017-08-20 21:12
+1
2017-08-21 11:41
#10
nitr0 | 
Canada Surs 
FalleN gla1ve Zeus
2017-08-20 21:12
fallen fallem falen
2017-08-20 21:13
#14
 | 
Poland kkej 
Source ; -Ex6TenZ -Ex6TenZ -Ex6TenZ GO ; - Fallen - Gla1ve - Zeus
2017-08-20 21:13
+1
2017-08-21 05:30
its pretty easy lol...zeus,gla1ve,fallen(in no order)
2017-08-20 21:14
#77
 | 
Brazil Beicom 
+1
2017-08-20 21:57
Happy veryHappy happiest /close
2017-08-20 21:15
+1
2017-08-20 21:15
Ex6tenz Gob b Starix
2017-08-20 21:19
#23
LTN | 
Poland NIGHT_1337 
Fallen Zeus B1ad3
2017-08-20 21:15
#25
 | 
Brazil mrk_92 
FaLLeN Zeus gla1ve
2017-08-20 21:15
+1 /topic closed
2017-08-20 21:18
Happy HappyV Happy1 /closed
2017-08-20 21:15
#28
s1mple | 
Other W1zardO 
FalleN karrigan Gla1ve
2017-08-20 21:16
gla1ve zeus fallen
2017-08-20 21:18
zeus fallen LORD HUNDEN
2017-08-20 21:18
FalleN Zeus Gla1ve
2017-08-20 21:20
neo taz coldzera
2017-08-20 21:20
#50
 | 
Ukraine KingOfSoloSex 
zeus said he likes g1aive, also fallen i like gobb and old pronax too karrigan, b1ad3 and Happy are good also
2017-08-20 21:22
Zeus Fallen gla1ve
2017-08-20 21:23
#54
 | 
Brazil UP! 
1.Fallen 2.Zeus 3.Gla1ve /Close
2017-08-20 21:26
#95
 | 
Brazil UP! 
3.Gla1ve/Karrigan
2017-08-21 02:27
1.pronax 2.xizt 3.golden 4.flusha 5.hampus
2017-08-20 21:28
gla1ve fallen (hate sk but he is good)
2017-08-20 21:29
Zeus gla1ve Ex6TenZ
2017-08-20 21:31
#61
Snax | 
Poland urbannnnN 
1.ZeuS 2.Fallen 3.Gla1ve
2017-08-20 21:32
#62
 | 
Other TanriQQ 
atm 1. Zeus 2. FALLEN 3. gla1ve/karrigan all time 1. Pronax 2. Zeus 3. Happy
2017-08-20 21:32
Bump Happy up two in the all time and just add Happy to no.1 atm and its a good list.
2017-08-21 07:29
#64
 | 
United States FaZeMeister 
Right now: FalleN gla1ve karrigan/Zeus All Time: Pronax Fallen Happy Zeus/Karrigan
2017-08-20 21:34
Seized Shox Flusha
2017-08-20 21:35
#70
 | 
United States FaZeMeister 
lol +1
2017-08-20 21:52
#66
 | 
Brazil arcadino 
Zeus Fallen gla1ve
2017-08-20 21:38
#67
 | 
Finland Jekku 
Fallen
2017-08-20 21:38
scream
2017-08-20 21:52
+1 ez wun tap strats #RUNSCREAMYG
2017-08-20 21:54
0 8 the best igl ever in cs go is Fallen aka O verdadeiro
2017-08-20 21:53
#73
 | 
Netherlands IndiosxD 
1 Slemmgod 2 Slemmgod 3 Slemmgod
2017-08-20 21:55
#74
 | 
China loonek4 
im the best
2017-08-20 21:55
#75
 | 
France Antreas488 
Jeff Jerry Jonny
2017-08-20 21:55
#78
 | 
Morocco BoinaVerde 
Mahoma Abd Al-Rahman III Musá
2017-08-20 21:59
right now (no order) Zeus Fallen Gob just imo
2017-08-20 22:02
#82
 | 
Sweden Revil0csgo 
Pronax Pronax Pronax
2017-08-20 22:03
I like you :)
2017-08-21 12:26
#83
 | 
Sweden stew2k 
zeus fallen gla1ve
2017-08-20 22:03
#85
 | 
Portugal l1nxs 
fallen´ karrigan gla1ve
2017-08-20 22:03
legit IGL 1 Zeus 2 Karrigan fallen cheats all the time glaive cheats sometimes happy cheats sometimes
2017-08-20 22:04
Yeah, Zeus really can't be a cheater because he always bottom fragging.
2017-08-21 06:42
Happy is clean I've never seen anything fishy from him, except for that "evidence" Dan M pointed out which didn't even make any sense rofl.
2017-08-21 07:30
Happy is not clean. I have seen plenty of fishy and blatant stuff from him.
2017-08-21 07:40
#90
 | 
Nepal OTAN 
shox shox shox
2017-08-20 22:32
#92
 | 
Russia Norstron 
zeus zeus zeus
2017-08-20 22:34
#93
 | 
Russia Su11eN 
1. Fallen 2. Zeus 3. karrigan
2017-08-20 22:35
#94
mir | 
Ukraine v1adyb0y 
Zeus shoxie Karrigan
2017-08-20 22:36
#110
 | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
Shoxie?He is one of the first in line to be kicked!
2017-08-21 06:11
#159
mir | 
Ukraine v1adyb0y 
lol you idiot? first its bot bodyy and shit NBK
2017-08-21 13:04
The 1st: Happy (99.7%) The 2nd: FalleN (74.2%) The 3rd: pronax (69.5%) The 4th: Zeus (66.7%) The 5th: gob b (51.2%)
2017-08-21 02:33
What does those percentage mean?
2017-08-21 06:43
How good are they and how big is the difference between them
2017-08-21 07:13
+1
2017-08-21 07:31
#97
 | 
Canada Arkamiis 
1.Fallen 2.glaive 3.karrigan
2017-08-21 02:34
1 Fallen 2 Fallen 3 fallen 4 badfallen 5 narigafollen
2017-08-21 02:36
#99
 | 
Brazil Duducal 
FALLEN>ALL
2017-08-21 02:37
lul
2017-08-21 05:42
#100
 | 
Brazil Abouth27 
1-zeus/gob B 2-Zeus/Gob B 3-Fallen
2017-08-21 02:39
#101
 | 
Ukraine beaztoff 
1.Zeus 2.karrigan 3.FalleN 4.Gla1ve 5.ANGE1(have good skill) 6.Boltz(have good skill) 7.B1ad3(tactics) and more....
2017-08-21 02:50
FALLEN
2017-08-21 05:32
#105
 | 
United States NRS922 
Fallen
2017-08-21 05:43
#106
 | 
Brazil sleepaum 
Gla1ve Karrigan Fallen
2017-08-21 05:44
#109
 | 
Kyrgyzstan Inv1ctuS 
present time 1.Fallen 2.Gla1ve 3.Zeus Throughout history 1.Pronax 2.Happy 3.Fallen
2017-08-21 06:09
#111
 | 
Portugal tioNik 
FalleN Zeus karrigaN /close
2017-08-21 06:16
#112
felps | 
Brazil LukeCS 
FalleN Zeus karrigan /close
2017-08-21 06:23
#113
 | 
Russia iScorps 
HAHA SEE YA IN HELL IF U THINK KARRIGAN IS GOOD IGL. 7 FRAGS PER MAP USELESS. HE WILL BE REPLACED IN COUPLE MONTHS ANYWAY
2017-08-21 06:30
#133
 | 
China ToTheStars 
i didn't mean igl in terms of fragging. i meant in terms of leading the team
2017-08-21 11:35
#154
 | 
Russia iScorps 
I RATHER PICK SCREAM FOR IGL THAN USELESS FUCK. LOOK AT GLA1VE AND FALLEN COMPARED TO THAT SHIT
2017-08-21 12:21
Zeus overrated) Zeus 5 years in navi - 0 major)
2017-08-21 06:32
HUNDEN GOD HUNDEN G0D HUNDEN
2017-08-21 06:36
#117
 | 
Bosnia and Herzegovina h1GHr0 
ATM 1.FalleN 2.Zeus 3.gla1ve
2017-08-21 06:38
1- Fallen 2 - Wallen 3 - Bad Fallen
2017-08-21 06:49
- Fallen - Gla1ve - Zeus
2017-08-21 06:58
#127
 | 
Armenia Imissexoptic 
Gob b Zeus Blad3
2017-08-21 07:34
Spunj Spunj Spunj
2017-08-21 07:40
Zeus Blad3 Karrigan
2017-08-21 07:49
#131
 | 
Luxembourg alex24 
flusha pronax gob b
2017-08-21 07:52
#137
 | 
Liechtenstein ZazaBinks 
If you actually think karrigan is an good igl you have no clue about cs.
2017-08-21 11:45
Please, enlighten us.
2017-08-21 11:45
#139
 | 
Sweden Nuggeet 
Golden Pronax Flusha
2017-08-21 11:49
gla1ve fallen zeus
2017-08-21 11:54
#142
 | 
Slovakia Kurki 
wallen gla1ve zeus
2017-08-21 11:54
maj3r top1 maj3r top1 maj3r top1
2017-08-21 11:54
Zeus Fallen Karrigan at present
2017-08-21 11:57
#148
 | 
Bulgaria theteddy3 
spyleader Fallen Karrigan
2017-08-21 12:05
#150
 | 
Andorra FAAAR 
FalleN Zeus gla1ve
2017-08-21 12:05
Allu Allu BnTeT
2017-08-21 12:07
#152
powerka | 
El Salvador Xyt0 
pronax pronax pronax
2017-08-21 12:10
pronax ex6tenz karrigan
2017-08-21 12:14
fallen zeus glaive
2017-08-21 12:24
#156
mankzy | 
Denmark Phoey 
Right now i would say. 1. Gla1ve 2. Zeus 3. Karrigan 4. Fallen (Not hard to look that good of an IGL with a beast like coldzera on your team)
2017-08-21 12:25
#158
 | 
Poland veryragedude 
-zeus -karrigan -ex6tenz
2017-08-21 12:27
#160
JW | 
Sweden peterrrr10 
1.Fallen 2.gob 3.HUnden
2017-08-21 13:08
Dazed is such an overrated igl, he is a good one, a really good one but not top 5. Its just that he talks alot about it on stream and. When he was in ibp he never really was exeptional as an igl and he was not like Zeus, gob b or fallen that can achive alot without so much talent and skill.
2017-08-21 13:08
Login or register to add your comment to the discussion.