#1
 | 
Sweden Sinistralmist 
Yeah
2017-08-26 16:25
DAMN u showed all those dennis fanboys
2017-08-26 16:25
idk what u try to show with this , everyone wiffs sometimes , they are both great aimers.
2017-08-26 16:27
#54
 | 
United States MAKEOUTHILL 
great deagle player =/= aimer havent seen lekr0 play good like dennis with any weapon, only deagle.
2017-08-27 14:13
in that case you didnt watched his games recently in fnatic , he has a pretty sick aim. Its just this guy saying denis > lekro because of one whiff.
2017-08-27 14:24
true, but he must aim to get deagkills :P
2017-08-27 14:23
#4
 | 
Spain Todd_Howard 
holy fck, is that our dennis edman ???
2017-08-26 16:28
thank god not our dennis edman anymore
2017-08-26 16:31
#5
 | 
Sweden imgur 
-dennis +denis
2017-08-26 16:29
#6
Nomad | 
Germany Gauleiter 
plessen LUL
2017-08-26 16:29
#8
 | 
Sweden 133665 
wow a single whiff decides how good a player is nice
2017-08-26 16:31
#9
 | 
Sweden wyv0 
not as bad as this though youtube.com/watch?v=Ik3GgugOVP8
2017-08-26 16:34
#37
 | 
Ireland Noct9rn 
Nip fan?
2017-08-27 11:00
#10
 | 
Brazil PlKACHU 
you're dumb
2017-08-26 16:35
#11
allu | 
Belgium AlecZZzz 
They win the round /close thread
2017-08-26 16:35
youtu.be/Ik3GgugOVP8?t=15 OMG -coldzera +whoever OMG he missed a spray!!!!! Kids logic at its best.
2017-08-26 16:36
You are not allowed to talk about "Kids logic" lol.
2017-08-26 16:39
Because a random kid said so?
2017-08-26 16:42
You are not allowed to call anyone a kid lol.
2017-08-26 16:43
Because a random kid said so?
2017-08-26 17:03
But u are a kid
2017-08-27 12:56
#14
 | 
Bulgaria m1Tk8 
Dennis is really good player. Who dont deserve to be removed like a bot. I hope he will return in some good team soon. Not with this bots.
2017-08-26 16:38
#18
 | 
Spain JasonRacism 
Honestly Lekr0 should have stayed on Godsent with Dennis joining, Godsent could have been better than Fnatic with a lineup like, Dennis Lekr0 Twist Disco Doplan Freddieb
2017-08-26 16:48
#21
 | 
Bulgaria m1Tk8 
Twist < JW Freddieb < Golden Disco < Krimz Lekr0 = Dennis I dont think so..
2017-08-26 17:22
#26
 | 
Spain JasonRacism 
Twist > JW Don't know how Freddieb would be yet can't judge, Krimz > Disco Dennis <> Lekr0 Also Fnatic without Lekr0 would be so much shittier lmfao
2017-08-26 18:14
#28
 | 
Bulgaria m1Tk8 
How you can tell Twist is better than JW. Jw is the best player in Sweden to this moment bro. Check stats before judge
2017-08-26 18:21
#34
 | 
Spain JasonRacism 
JW best player in Sweden made me want to kms ... Also the fact that you look at stats to decide who who the best player is is the worst way to determine anything
2017-08-26 18:57
#55
 | 
World neomax360 
It is a simple fact man. JW is the best sweden player this last 2 months. There is nothing to debate. Of course that doesn' t mean others players like Twist or Lekr0 didn't play well too.
2017-08-27 14:16
#56
refrezh | 
Denmark Phoey 
Twist is a fucking bot tho
2017-08-27 14:19
#62
 | 
Spain JasonRacism 
NT
2017-08-27 16:45
are you joking? XD JW is a Top 10 player in the World Right now. Krimz is doing very good as well.
2017-08-27 13:48
#52
 | 
Spain JasonRacism 
Top 10 player right now? Nice joke xD He won't even get top 20 of 2017
2017-08-27 14:02
godsent needs barbarrr instead of znajder and plessen can stay
2017-08-26 16:49
Freddieb already in godsent.
2017-08-26 17:26
really ? cho realno blyt barrrbarr lutshe
2017-08-26 17:26
neL i dekay podtverdili. Ya nadeus' barbarra zamesto znajdera vozmut potom.
2017-08-26 23:30
Togda realno budet godsent :D isli freddieb i barrrrbar
2017-08-27 10:56
youtube.com/watch?v=Ik3GgugOVP8 even coldzera already did it, and that means coldzera is a bad player ? LMAO nice logic, expected from the worst user of hltv
2017-08-26 17:30
#25
BnTeT | 
Indonesia TopChek 
Didn't that happen to taz as well? In some mirage game against sk
2017-08-26 17:34
Its funny that someone like you is trying to imply that you are better than me.
2017-08-26 18:25
im not compare me and you, you just spam trashtalk all the time on internet, your real life must sucks.
2017-08-26 18:42
Yeah right I spam trashtalk lmao. Deluded as always.
2017-08-26 18:42
#45
 | 
Brazil PlKACHU 
you do lol
2017-08-27 13:46
hf finding proof
2017-08-27 13:48
#48
 | 
Brazil PlKACHU 
proof: all your posts
2017-08-27 13:50
damn what a good argument you totally rekt me thats almost as good as the spray of your favourite player
2017-08-27 13:51
#50
 | 
Brazil PlKACHU 
he's not my favourite player but nt you're already proving how much of an asshole you are but that's expected from someone who spends his whole life on hltv cya
2017-08-27 13:53
#49
2017-08-27 13:53
#27
 | 
Jordan human928 
By the way friberg is kicked so change your fucking stupid name
2017-08-26 18:15
ok human928
2017-08-26 18:26
He's an Optic fan now :D
2017-08-27 13:39
Are you implying I was a NiP fanboy once?
2017-08-27 14:26
#60
 | 
Jordan human928 
Hahahahaha
2017-08-27 14:55
#33
 | 
Brazil LIPE1 
are u fuckin retard or what? who gives a shit about online match
2017-08-26 18:45
#38
ISSAA | 
Japan LiLeX 
people mess up lol, but i bet uve never missed a single shot in your life
2017-08-27 11:03
"-NBK +ScreaM" people = "-Lekr0 +dennis" people = FaZe fans Why? Because all of them are retards.
2017-08-27 11:04
+1
2017-08-27 13:43
#40
 | 
Russia HLTV_Admin 
OY OY OY OY!!!!!!!!
2017-08-27 11:05
damn basing a player, off of one bad play, you are so fucking stupid
2017-08-27 12:52
#53
HUNDEN | 
Germany Logario 
wasn lenkrad von dennis
2017-08-27 14:10
#61
 | 
Switzerland Innocentzz 
funny thing is nobody will say it was on the guy he was shooting
2017-08-27 15:04
Login or register to add your comment to the discussion.