Thread has been deleted
Last comment
NAZI LIST
 | 
Guatemala brence 
List of all germans pls help me make it LIST: sryInospeakberlin
2017-09-27 19:16
not me
2017-09-27 19:17
#2
 | 
Guatemala brence 
will add u in the updated version
2017-09-27 19:17
#6
 | 
Finland hotdog^ 
he said not me
2017-09-27 19:19
#8
 | 
Guatemala brence 
but I saw his flag
2017-09-27 19:19
#9
 | 
Finland hotdog^ 
true have good day my friend
2017-09-27 19:20
#51
 | 
Turkey dogboi2001 
nazi its in germans DNA its not their fault
2017-09-27 19:46
#3
 | 
Brazil lopanBR 
nazi list = germans list ??? This is a little racist.. dont u think so..?
2017-09-27 19:18
#5
 | 
Guatemala brence 
its just a joke relax
2017-09-27 19:18
#11
 | 
Netherlands apeklets_ 
racist jokes dont exist if you make a racist joke you are instantly extremely racist so please kys fucking racist white supremasist cuck.
2017-09-27 19:20
#17
 | 
Finland hotdog^ 
wtf racist
2017-09-27 19:22
#23
 | 
Netherlands apeklets_ 
ok added you to "LIST OF HLTV ALT-RIGHT USERS (UPDATED)" ty.
2017-09-27 19:22
#26
 | 
Finland hotdog^ 
thx u =)
2017-09-27 19:23
#27
 | 
United Kingdom Szbitzel2 
added you to the left wing list thx.
2017-09-27 19:23
#75
 | 
Serbia lenj1vac 
what's wrong with being white supremacist
2017-09-27 19:59
#81
United States Acw 
Careful, you could cut yourself being that edgy
2017-09-27 20:11
#91
 | 
Serbia lenj1vac 
I asked what's wrong not if I should be careful
2017-09-27 23:06
#14
 | 
Brazil lopanBR 
Wow... in this case i think its fine.. .. but maybe Jonathan E dont think the same way =D
2017-09-27 19:21
#16
 | 
Guatemala brence 
its ok i sacrifice myself for the memes
2017-09-27 19:22
#24
 | 
Brazil lopanBR 
lol mate.. u are a crazy dude =D
2017-09-27 19:22
#70
 | 
China Captain_TYLOO 
How can it be fine? Ok i will make thread ''MONKEYS LIST'' and write all users with br flag? very funny right?
2017-09-27 19:56
#76
 | 
Brazil lopanBR 
I think u misunderstood my "fine"... its fine for him .. not for me.. I dont like racist threads it doenst matter if it is against germans, turkeys, chinese.. brazilians.. i can assure to u that i dont like this kind of ideas.. Sorry if u got me worng mate..
2017-09-27 20:00
#78
 | 
China Captain_TYLOO 
Oh i see, sorry i thought you ment the other way :)
2017-09-27 20:01
#82
 | 
Brazil lopanBR 
No worries mate... my English is bad.. pasha london school =D
2017-09-27 20:15
#48
 | 
Hungary Rollie 
It's not funny when you call all germans Nazis...
2017-09-27 19:44
its not racist, its only racism if you call brazilians monkeys ect.
2017-09-27 19:47
#62
 | 
Brazil lopanBR 
both are racism and stupid.. are u trying to be ironic?
2017-09-27 19:51
yes
2017-09-27 19:52
#66
 | 
Brazil lopanBR 
Reply needs to have actual content...
2017-09-27 19:54
yes
2017-09-27 19:55
#71
 | 
Brazil lopanBR 
Cheers about your concerning..
2017-09-27 19:57
whatchu mean
2017-09-27 19:58
#77
 | 
Brazil lopanBR 
I have no idea mate
2017-09-27 20:00
kk
2017-09-27 20:01
#83
 | 
Brazil lopanBR 
kkkk Peace dude!!!
2017-09-27 20:16
>hltv thread >not racist Pick one
2017-09-27 20:45
#87
 | 
Brazil lopanBR 
sadly...
2017-09-27 20:46
i know
2017-09-27 20:52
sorry for writing into your thread but i was too lazy to make my own i have to make homework on friday but im so lazy so i will make it on thursday but i dont want to make it but i dont want to get worst mark what should i do?
2017-09-27 19:18
#7
 | 
Guatemala brence 
either get worst mark or just do it asap
2017-09-27 19:19
omfg i dont want to type two A4 papers full of bullshit i cant even make it on computer because retard teacher
2017-09-27 19:21
#15
 | 
Guatemala brence 
just do it, make ur dreams come true <3
2017-09-27 19:21
should i do it today and have free tomorrow?
2017-09-27 19:23
#30
 | 
Guatemala brence 
yes do it as soon as u can so u dont have to worry about it :)
2017-09-27 19:24
then i have one more question i have every week free gym on one hour should i go even if im weak and i dont know what to do there?
2017-09-27 19:26
#35
 | 
Guatemala brence 
yes read some info online on the best stuff to do or ask someone to help u, u will get stronger soon :)
2017-09-27 19:27
#46
 | 
Netherlands apeklets_ 
maybe start out by doing pushups in your bedroom and move on to the real shit later
2017-09-27 19:43
when i know is my time? how much i need to do?
2017-09-27 19:44
#57
 | 
Netherlands apeklets_ 
it's not that you're not ready for the gym but atm you can achieve the same amount of exercise in your bedroom as the gym. Go to the gym when you feel like you need more heavy exercise to do. Essentially, when exercises like pushups start becoming too easy.
2017-09-27 19:47
stop living 100 years back and stop comparing right wing to nazis ...# right wing is a lie and left wing is also a lie /end
2017-09-27 19:21
#13
 | 
Guatemala brence 
wrote down your name for the updated version, ty
2017-09-27 19:21
wrote down your name for my brainwashed idiots on hltv thread to come !
2017-09-27 19:22
#20
 | 
Guatemala brence 
good, see you there my nazi friend
2017-09-27 19:22
#19
 | 
United Kingdom Szbitzel2 
62-68 years not 200.
2017-09-27 19:22
#22
 | 
Guatemala brence 
+1
2017-09-27 19:22
but you know that nazis are right-wing? if youre mad because you arent on the list, just ask me and I add you
2017-09-27 19:23
#25
 | 
United Kingdom Szbitzel2 
left wing cuz socialist scums.
2017-09-27 19:23
why nazis are right wing?` I need an explanation here was Hitler like omg we nazis we also right wing or did some rich people invent that left -right wing bullshit long after the worldwar to divide humanity even more . the real thing is it doesn't matter if your left or right the government is corrupt and lies to you and 100% sure they dont give a flying fuck about you and your people. if politics would change things to good elections would have been forbidden already. study the money and the politic system and u know wassup. so if you want a change you should unite left and right and protest against that corrupted bitch the goverment is. bye bye bring the hate brainwashgermany
2017-09-27 19:59
Wow a reasonable person
2017-09-27 20:51
#28
 | 
Germany GeoRg___J 
LIST: brence most racist nazi in the world
2017-09-27 19:23
#31
 | 
Guatemala brence 
im from guatemala and not germany, so i cant be nazi *facepalm*
2017-09-27 19:24
#32
 | 
Germany GeoRg___J 
of course you can *facepalm* and u are a nazi.
2017-09-27 19:25
nazi in 2017 lol, germany = west turkey
2017-09-27 19:26
#37
 | 
Germany GeoRg___J 
we have over 82.5 million inhabitants only around 1,5 million of them are turks. nt tho
2017-09-27 19:34
hahaah 0/8
2017-09-27 19:34
#40
 | 
Germany GeoRg___J 
y u r8 a fact 0/8 ?? u r8 lies 8/8 then??
2017-09-27 19:36
#43
 | 
Slovakia MarkusMark 
loool wait 20 years
2017-09-27 19:40
maybe you should first check what "nazi" means
2017-09-27 19:30
#39
 | 
United Kingdom J0nty04l32 
Karl Babor Albert Bach Erich von dem Bach-Zelewski Georg Bachmann Georg Bachmayer Herbert Backe Richard Baer Alfred Baeumler[57] Rudolf Bamler[58] Ewald Banse[59] Hermann Baranowski[60] Klaus Barbie[61] Heinrich Barbl[62] Hermann Bartels[63] Ludwig Friedrich Barthel[64] Rudolf Batz[65] Erich Bauer[66] Friedrich Franz Bauer[67] Otto Baum[68] Hans Baumann[69][70] Eleonore Baur[71] Hans Baur[72] Kurt Becher[73] Walter Becher[74] Ludwig Beck[75] August Becker[76] Hellmuth Becker[77] Peter Emil Becker[78] Hermann Becker-Freyseng[79] Rudolf Beckmann[80] Bruno Beger[81] Heinrich Behmann[82] Hermann Behrends[83] Wilhelm Beiglböck[84] Joseph Berchtold[85] Josefa Berens-Totenohl[86] Claus Bergen[87][88] Gottlob Berger[89] Ernst Bergmann (philosopher)[90] Theodor Berkelmann[91] Hugo Bernatzik[92] Alfred Ingemar Berndt[93] Werner Best[94] German Bestelmeyer[95] Friedrich Bethge[96] Lothar Beutel[97] Wilhelm Beyer[98] Heinrich Beythien[99] Ernst Biberstein[100] Otto Bickenbach[101] Ludwig Bieberbach[102] Hans Biebow[103] Walther Bierkamp[104] Dorothea Binz[105] Wolfgang Birkner[106] Horst Birr[107][108] Helmut Bischoff[109] Karl Bischoff[110] Otto Christian Archibald von Bismarck[109] Gottfried Graf von Bismarck-Schönhausen[111] Friedrich Wilhelm von Bissing[112] Wilhelm Bittrich[113] Kurt Blanke[114] Werner Blankenburg[115] Herbert Blankenhorn[116] Hanns Blaschke[117] Hugo Blaschke[118] Wilhelm Blaschke[119] Anneliese Bläsing[120] Johannes Blaskowitz[121] Leopold Blauensteiner[122][123] Kurt Blecha[124] Karl Blessing[125] Karl Blessinger[126] Paul Blobel[127] Willi Bloedorn[128] Werner von Blomberg[129] Kurt Blome[130] Josef Blösche[131] Heinrich Blume[132] Walter Blume[133] Walter Blume (SS officer)[134] Carl Blumenreuter[135] Rudolf Bockelmann[136] Franz von Bodmann[137] Peter Boenisch[138] Wilhelm Boger[139] Ernst Wilhelm Bohle[140] Herbert Böhme[141] Horst Böhme (SS officer)[142] Andreas Bolek[143] Kurt Bolender[144] Ernst Bollmann[128] Otto Friedrich Bollnow[145] Friedrich Bolte[128] Karl Bömelburg[146] Adolf von Bomhard[147] Helmut de Boor[148] Carl Friedrich Wilhelm Borgward[149] Albert Bormann[150] Juana Bormann[151] Martin Bormann[152] Taras Borodajkewycz[153] Hugo Ferdinand Boss[154] Herta Bothe[155] Hans Bothmann[156] Maximilian Böttcher[157] Philipp Bouhler[158] Johanna Braach[159] Fritz Bracht[160] Viktor Brack[158] Otto Bradfisch[161] Therese Brandl[162] Günther Brandt[163] Heinz Brandt[164] Karl Brandt[165] Rudolf Brandt[166][167] Peter Paul Brauer[168][169] Wernher von Braun[170] Werner Braune[171] Otto Bräutigam[172] Franz Breithaupt[173] Arno Breker[174] Karl-Heinrich Brenner[175] Hans Karl Breslauer[176] Martin Broszat[177] Heinz Brücher[178] Hugo Bruckmann[179] Helmuth Brückner[180] Wilhelm Brückner[181] Walter Brugmann[182][183] Alois Brunner[184] Otto Brunner[185] Walter Buch[186] Friedrich Buchardt[187] Ewald Bucher[188] Karl von Buchka[189] Josef Bühler[190] Erwin Bumke[191] Hans Bunge[192] Fritz Buntrock[193] Alfred Buntru[194] Wilhelm Amsinck Burchard-Motz[195] Josef Bürckel[196] Anton Burger[26] Karl-Heinz Bürger[197] Franz Bürkl[198] Heinrich Bütefisch[199] Adolf Butenandt[200] Rudolf
2017-09-27 19:36
Carl Friedrich Wilhelm Borgward built nice cars imo.
2017-09-27 19:44
enjoy ur ban
2017-09-27 19:38
Can u make a gypsies list, a jew list, a homo list and communist list? It is to help to fill a labor camp, ty in advance.
2017-09-27 19:39
#44
 | 
Guatemala brence 
this was a meme thread as a reply to hltv.org/forums/threads/1581660/hltv-rig.. pls dont ban me jonathan E
2017-09-27 19:42
excuse to me and your ban will be not that hard
2017-09-27 19:43
#50
 | 
Guatemala brence 
E não tenho medo das retaliações, se precisar eu recomeço tudo de novo..
2017-09-27 19:45
I am not argentinian
2017-09-27 19:46
considerado na favela
2017-09-27 19:47
#56
 | 
Guatemala brence 
foda-se
2017-09-27 19:47
un agua con gas por favor
2017-09-27 19:48
#60
 | 
Guatemala brence 
Eu prefiro cerveja
2017-09-27 19:48
sobretudo cocaína
2017-09-27 19:50
#93
 | 
Brazil Mentecapto 
coke <3
2018-07-21 05:51
i hope you get banned fag
2017-09-27 19:47
#59
 | 
Guatemala brence 
i make a joke and u call me fag? wtf
2017-09-27 19:48
its not a joke..its like "nigga list" list of all black people pls haHAA
2017-09-27 19:52
#65
 | 
Guatemala brence 
go to rewe and buy a sense of humour
2017-09-27 19:53
haHAA humour call every german nazi haHAA calling black people nigga is funny aswell haHAA 12 btw haHAA
2017-09-27 19:55
#69
 | 
Guatemala brence 
haHAA im a sjw haHAA
2017-09-27 19:55
yeah im what u could consider alt-right, not into that jew stuff conspirazy thing yet, tho
2017-09-27 19:57
#80
 | 
Germany fbn_de 
kek
2017-09-27 20:01
Von Staufenberg , the best
2017-09-27 20:44
Sieg Heil!
2017-09-27 20:54
#92
Switzerland Gut 
s1mple
2018-07-21 05:49
put me in the list
2018-07-21 05:52
Login or register to add your comment to the discussion.