Thread has been deleted
Last comment
SEIZED KICKED ??!!?
 | 
France France98123 
2017-10-13 15:47
#1
 | 
Finland hotdog^ 
electronic pls
2017-10-13 15:48
#2
 | 
France France98123 
i hope
2017-10-13 15:48
#17
LASER | 
Europe Laser_ 
electronic is in contract with f3 until summer 2018
2017-10-13 16:04
#18
 | 
Finland hotdog^ 
wtf i hate f3 now
2017-10-13 16:04
So what?
2017-10-13 16:05
nope
2017-10-13 16:08
#3
World doh 
loool
2017-10-13 15:49
s1mple destroyed seizeds career
2017-10-13 15:49
+++ If they kick seized and keep s1mple, Ill stop supporting navi.
2017-10-13 16:15
+1
2017-10-13 16:31
Playing for Twitter nice . Lineup ?
2017-10-13 15:50
#7
 | 
World GuardianC4 
if it will be electronic, its ez top1
2017-10-13 15:50
#8
 | 
Russia ledouanier 
kick seized from this world, pls
2017-10-13 15:50
lmao that s1mple pic
2017-10-13 15:51
#10
Faroe Islands xuan 
+ electronic if they want to win anything in this century also while they're at it -edward +mir
2017-10-13 15:51
electronic,pleeeeeeeease,Na'Vi could be a decent team actually
2017-10-13 15:52
i was dont know this details
2017-10-13 15:54
#14
 | 
Estonia TEP_KOK 
FejtZ is going to Na'Vi, bookmark it
2017-10-13 15:59
#16
 | 
Finland hotdog^ 
WHO
2017-10-13 16:03
#31
 | 
Moldova jUMPERiNh0 
scammer
2017-10-13 16:23
I hope that they will finally kick him. Maybe i will start to cheer for them again.
2017-10-13 16:03
#19
liTTle | 
CIS Dowa) 
+liTTle bot s1mple rifle
2017-10-13 16:05
#22
s1mple | 
Ukraine _aNk3 
> kick coach next part.
2017-10-13 16:08
#23
 | 
Russia skipster 
honestly i feel bad for seized so much hate toward him(((( if i was him i would kill myself
2017-10-13 16:12
you can still do it my cyka friend, everyone here supports your action
2017-10-13 16:16
#29
 | 
Russia skipster 
reported
2017-10-13 16:21
but not deported, nt tho
2017-10-13 16:21
hate? no if you play dogshit for an org like navi for over a year ofc you will get kicked or benched he should be happy that he was allowed to stay in navi for that long even tho he was shit other organisations would have kicked him after 4-5 months
2017-10-13 16:19
+papaBiceps confirmed hes speking ruski
2017-10-13 16:14
#27
 | 
Bosnia and Herzegovina ddrowar 
maybe mir from Vega? He is beast)) Solo carry always his team
2017-10-13 16:17
Login or register to add your comment to the discussion.