Thread has been deleted
Last comment
Why are people so entitled to their CS:GO scene?
World devajn 
So I go into a match, and there's this kid from Sweden with 8 RWS. He thinks everyone is bad, and he's a god. You tell him that he sucks and he's like "HAHAHA, insert scene here, WHAT HAVE YOUR SCENE DONE?", "HOW MANY MAJORS YOU GOT? HAHAHA, NOOB." Why do you shit kids feel so entitled to your scene? You have done absolutely nothing for your scene to grow or play in majors, play on big stages or whatever. Calm down, shitters.
2017-11-20 13:50
#1
 | 
Russia MahoneDes 
Well i'm not
2017-11-20 13:50
#2
 | 
Russia MahoneDes 
inb4 finnish scene xD allu bot xDXD
2017-11-20 13:50
Idk. I meet so many of these shit kids feeling so proud of their scene as if they're the ones playing on the major. =D
2017-11-20 13:51
#4
 | 
Russia MahoneDes 
There is this one guy on hltv, I dont really remember his nickname but he always creates threads about FaZe, saying things like "WE are going to win" as if he is a member of the team xD
2017-11-20 13:53
Yeah I saw him yesterday. Pretty retarded. I think he feels like a part of the FaZe's family or smth.
2017-11-20 13:55
#5
 | 
Netherlands Lurox 
+1
2017-11-20 13:54
#6
shox | 
Norway cookiz 
I've never encountered this ingame. But I see this all around hltv. I feel like it's just gotten normal on hltv to argue with your scene. "nt, no scener *insert flag link*"
2017-11-20 13:54
I hear this mostly from swedish kids though.
2017-11-20 13:55
#9
 | 
Germany Cyasera 
Well they think that they are part of that scene and because it is successful and has many very good players in it they think they are good...
2017-11-20 13:55
Login or register to add your comment to the discussion.