Thread has been deleted
Last comment
Logitech G403
Dosia | 
Korea MIK120 
Howdy ho! So ye, xmas r cummin so i guess ill buy Logitech G403 wireless, does anyone here have it and can confirm its rly gr8 just to gimme instant boner.exe before ill even touch it? This will be my first "quality" mouse ever xd rn using cheap-ass-outlet-2ndhand A4 Tech's piece of plastic XOXO
2017-12-07 20:30
#1
 | 
Brazil love_bad_girls 
nice one, thats all you wont regret
2017-12-07 20:31
#2
Dosia | 
Korea MIK120 
U have it?
2017-12-07 20:32
#3
 | 
Brazil love_bad_girls 
s rival 300 much issues deathadder elite expensive zowie overrated ones, ec2-a shit g403, i found peace
2017-12-07 20:35
#4
Dosia | 
Korea MIK120 
now thats what i wanted to gear! I mean hear* love_love_bad_grills
2017-12-07 20:37
#7
 | 
Brazil love_bad_girls 
youre welcome man
2017-12-07 20:42
its the perfect mouse unless you dont like the light switches. sometimes when you tap with glock/ak/etc might be really annoying coz they are really light and not clicky tho
2017-12-07 20:40
#9
Dosia | 
Korea MIK120 
i mean i like to feel da klik but i think ill just have to get used to it, not a long-term problem 4me (i hope)
2017-12-07 20:43
Not really a problem, hes just bad dont worry I have it and its awesome
2017-12-07 20:57
I have one that's wired, and think it's pretty good. However, the scroll wheel is too sensitive and sometimes causes me to jump in CS when I don't mean to or accidentally switch items in other games if I forget to unbind it. The Proteus Spectrum is better imo.
2017-12-07 20:42
#8
 | 
Brazil love_bad_girls 
i think he wants a wireless one
2017-12-07 20:43
They're still the same mouse.
2017-12-07 20:44
still non-wireless
2017-12-07 20:45
#14
Dosia | 
Korea MIK120 
Y ill get wireless one I found somewhere on web that only wired ones have problem with loose scroll
2017-12-07 20:50
i have the wired, i like it. About as good zowie mice imo
2017-12-07 20:47
#15
Finland Yapu 
expect zowie mice have worse build quality and sensor.
2017-12-07 20:50
#13
Finland Yapu 
i have G403 wireless and i enjoy using it 16 hours per day.
2017-12-07 20:49
#16
Ukraine ISK_ 
i had this mouse and it was meh, clicks are feeling too light and was looking cheap
2017-12-07 20:52
#17
 | 
China ene1nz 
I got it. It's a decent mouse but I was disappointed coz it's not as good as my old g400. :-/
2017-12-07 20:53
wireless ????? pls no
2017-12-07 20:54
#21
Finland Yapu 
lol
2017-12-07 20:56
i have wired one its nice but the thumb is very high if you dont like high profile dont buy buy it really feels nice in the hand
2017-12-07 20:55
#23
Dosia | 
Korea MIK120 
i concider this as +, i like mouse to be as high as me
2017-12-07 21:00
if your hand is small and you prefer the fingertip grip, go for the G Pro one. i did that myself
2017-12-07 20:56
+1, besides that its cheaper and the sensor looks flawless as well
2017-12-07 23:12
I was using a chinese mouse, and struggling to get out of Silver. I bought a Logitech G502. I'm now a Master Guardian Elite ^^
2017-12-07 21:01
ok truth
2017-12-07 21:16
Screenshot taken November 10th steamcommunity.com/sharedfiles/filedetai.. Screenshot taken December 7th steamcommunity.com/sharedfiles/filedetai.. All hail GOD, then Logitech!
2017-12-07 23:09
ok truth
2017-12-07 23:27
Login or register to add your comment to the discussion.