Thread has been deleted
Last comment
seangares GRILL
 | 
Brazil kallespann 
He is too hot for an average asian grill? Yay or nay? I mean even a fat ugly white man can get an asian girl like her
2017-12-08 01:22
he can get whatever he wants
2017-12-08 01:22
only the beta'est white men go for asian girls. real men date BLACK WOMEN
2017-12-08 01:23
#6
 | 
Brazil kallespann 
first thing true second no alpha white males get: obv white women, latina and other exotic brown girls
2017-12-08 01:30
No, latinas are whole another history...
2017-12-08 01:35
#9
Xyp9x | 
Czech Republic Puget 
No he's the smartest IGL and also smartest person to live on this earth He can fu*k any girl with his looks yet get away with it by saying "yall look the same, sorry honey"
2017-12-08 01:32
like that guy from the tinder experiment?
2017-12-08 01:33
#11
Xyp9x | 
Czech Republic Puget 
who?
2017-12-08 01:33
2017-12-08 01:34
#15
Xyp9x | 
Czech Republic Puget 
LMAO the thirst tho
2017-12-08 01:37
#18
 | 
Thailand Bent0 
lol wtf
2017-12-08 08:01
#3
Xyp9x | 
Czech Republic Puget 
sean<3 is wasted on cheating azn clara
2017-12-08 01:27
#4
EAZY | 
Czech Republic prokda 
lol
2017-12-08 01:30
#7
 | 
Brazil kallespann 
prodka <3
2017-12-08 01:31
#14
EAZY | 
Czech Republic prokda 
imgur.com/QI47lT1 place your bets
2017-12-08 01:37
#16
 | 
Brazil kallespann 
hahahaa goooooold
2017-12-08 01:38
omg prodka the lockerboy my maan!!
2017-12-08 07:46
#5
 | 
New Zealand NewZealand 
hes probably fucking his sister
2017-12-08 01:30
#8
 | 
United States MoneyGoo 
he is married to one LUL
2017-12-08 01:32
Real alpha men date other alpha men :D
2017-12-08 08:04
Does she know how much of a noob he is?
2017-12-08 08:44
Login or register to add your comment to the discussion.