Thread has been deleted
Last comment
100 Thieves Prediction
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
Will not get out of groups at major.Bookmark this!
2017-12-13 14:06
#1
 | 
Brazil megustapelear 
It all depends on bit's performance really
2017-12-13 14:07
#2
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
No igl, no party.
2017-12-13 14:07
#11
 | 
United States benk125 
with this team there is always party
2017-12-13 14:50
+1 my friend!
2017-12-13 14:55
Lol
2017-12-13 14:59
Lmao
2017-12-13 15:06
Haha, nice one.
2017-12-13 15:13
#44
 | 
Germany ropzGOD 
+1 dude
2017-12-13 15:56
n1
2017-12-13 15:57
#57
 | 
Poland Austinn 
haha
2017-12-13 16:05
#68
 | 
Sweden kaIix 
lmao
2017-12-15 18:07
+felps as igl
2017-12-13 14:58
#40
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
felps igl MEGALUL
2017-12-13 15:53
Better than bit anyway
2017-12-13 16:23
#54
 | 
Brazil Sk2Stronk 
as IGL, doubt he can have rating higher than 0.5. I think FNX will be the key.
2017-12-13 15:59
bomb out in groups and fast disband
2017-12-13 14:07
#4
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
+1
2017-12-13 14:08
why?
2017-12-13 14:56
#16
 | 
Brazil fuNNa 
0-3 FaZe incoming
2017-12-13 14:57
ez Major for FaZe
2017-12-13 15:06
0-3 is easier than 1-3 or 2-3 since you have to play less games, waste less energy, etc.
2017-12-13 15:15
+1 exactly
2017-12-13 14:58
Nadeshot: you can't drink tonight, you have a final tomorrow KNG: You'll prove it or I'll kill you! 100T disband
2017-12-13 14:10
lmao
2017-12-13 14:10
#7
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
LUL
2017-12-13 14:22
good one tbf
2017-12-13 14:39
n1
2017-12-13 15:57
#9
 | 
United Kingdom Izula 
It depends who they face, firepower alone won't win them games against the top teams but anyone they can abuse they could beat just out-aiming them. We're yet to see how well bit is gonna work but it doesn't really matter to me, I get to watch fnx play again and Immortals were one of the most entertaining teams to watch before.
2017-12-13 14:42
#10
 | 
World nakTriceps 
I think they could get out of groups. Nobody knows their tactics. They´ll can anti strat all teams in Major (at least in group stage), so it´s not weird it they win 3 matches of 5.
2017-12-13 14:49
They will play super yolo style
2017-12-13 14:53
#18
 | 
Brazil hattan 
+1 Party Style
2017-12-13 14:57
pagode cs
2017-12-13 14:57
counter strike arte atira olhando pro lado lambreta com HE essas coisas
2017-12-13 15:00
Next major will be Group Stage format i would bet. Swiss was a disaster last time.
2017-12-13 15:02
#28
 | 
World nakTriceps 
Who knows... Even if it would be Group Stage. Could be even better for a team like 100T. 2 wins in a row anti strating and they are in the top8.
2017-12-13 15:05
#41
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
They have NO tactics.
2017-12-13 15:54
How do you know? Bit isn't a bad IGL
2017-12-13 15:57
#52
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
Show me Bit's IGL achievements?
2017-12-13 15:59
He didn't play outside Brazil yet. He has relevance and prestige only in SA. Kng was also unknown by gringos and he made imt a major finalist.
2017-12-13 16:09
#60
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
KNG IGL Pick one.
2017-12-13 16:09
I said kng is IGL? Lul Why do i even bother to reply a baiter...
2017-12-13 16:13
#62
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
Omg you just proved your own stupidity. /closed
2017-12-13 16:14
#65
 | 
World nakTriceps 
They don´t play yet and you say this bullshit, haha. Wake up, kiddo. Let´s wait before say this things.
2017-12-15 15:21
#66
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
No igl, no success. /closed
2017-12-15 18:01
#69
 | 
World nakTriceps 
ok.... go sleep baby
2017-12-15 18:09
#13
 | 
Brazil RoyGoode 
grand final major eleague: Sk x 100 thieves
2017-12-13 14:55
would be amazing :]
2017-12-13 14:57
#42
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
Nice, i want to fuck Beyonce too, i'm allowed to dream.
2017-12-13 15:54
#22
 | 
Latvia asmofella 
As Faze fan i wanna 100 thieves to rekt faze so i can have a reason to hate this perfect team
2017-12-13 14:58
#31
fer | 
Brazil sk8er_boy 
lol
2017-12-13 15:06
#32
 | 
Latvia asmofella 
i really like brazilian teams they have lot of firepower and no matter what haters say this team right here is stable top10 in firepower maybe lets give them more time even if they fail at major which i doubt
2017-12-13 15:08
#33
fer | 
Brazil sk8er_boy 
literally 0 teams know what their gamestyle is like.they'll be obviously the biggest surprise for this major.i'd like to see a matchup between 100 Thieves and SK.Only for seeing this new teams i'm hyped af.
2017-12-13 15:12
#34
 | 
Latvia asmofella 
i just havent heard of bit maybe you as brazilian are, is he good as player? if so then top8 is possible only thing i hate about this team is LOGO. i liked immortals logo more than this shit
2017-12-13 15:13
#38
fer | 
Brazil sk8er_boy 
bit is an older player.he was one of the best players in 1.6,when he played in mibr.nowadays he was playing for a smaller br team,but i think he can step his game up again if he is motivated and superhyped, wich he should since this is his first csgo major .top8 is possible imo. btw the logo is shit
2017-12-13 15:18
#56
 | 
Brazil wittyusername 
He fragged ok but in Brazil so I can't really say. However, his team (TeamOne) was good tatically. They had good defaults, some really sick executes for BR team and they could mixed it up.
2017-12-13 16:05
#25
 | 
United Kingdom Izula 
I really hope they eliminate C9 just to see all the salty kids complain about it.
2017-12-13 14:59
#39
fer | 
Brazil sk8er_boy 
lol i wished c9 finally got to the playoffs with ska.lets see the new duo on action.
2017-12-13 15:19
#43
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
I'd want that too.But after the way they acted, i hope this team fails.Unprofessional people who bite the hand that feeds them, deserve nothing in this life.
2017-12-13 15:56
#47
 | 
United Kingdom Izula 
I think everyone should have a second chance, except for cheaters of course
2017-12-13 15:57
#50
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
I'm all for second chances, but that starts with an apology.They (Kng mainly) refused to apologize.Zero respect for them.
2017-12-13 15:58
#51
 | 
United Kingdom Izula 
One player and he did
2017-12-13 15:58
#53
Xyp9x | 
Europe -ASAP- 
Send tweet.
2017-12-13 15:59
-ASAP- Big envy ta friend? Takes or fills
2017-12-13 16:45
#37
bitchiR | 
Europe Bearly 
yes
2017-12-13 15:15
#45
 | 
Brazil davidzor 
They will surely keep the legends status, something other than that I doubt it.
2017-12-13 15:56
#55
 | 
Germany TnnX 
They come up against SK and get roflstomped into the Ground. After the Game Kng threatens the SK players and gets kicked of the team and the twins follow him.... and the cycle begins anew. *Kappa*
2017-12-13 16:04
#58
 | 
Brazil hopsZ 
2 in the major
2017-12-13 16:07
#67
fer | 
Brazil cadik 
100T TOP2 of MAJOR Faze will not get out of groups at major AS ALWAYS
2017-12-15 18:06
top4 in major top 1/2 esl and ecs north america
2017-12-15 18:12
Login or register to add your comment to the discussion.