Thread has been deleted
Last comment
Ask a Dane about Denmark
KK | 
Denmark s0denone 
Happy to answer any and all questions. Let's go!
2018-01-16 07:32
#1
 | 
Panama FaZeKQLY 
is true you have tiny d*cks?
2018-01-16 07:36
#3
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 07:46
i'm 15 at the ranking ty
2018-01-18 11:27
#450
TaZ | 
United Kingdom JAYZ303 
Some may say like an animal.
2018-03-09 18:55
yes
2018-01-16 14:06
tiny as f*ck
2018-01-16 14:25
my country not even in the list, lol
2018-01-19 14:01
#2
 | 
Poland Snacer1337 
Is true you have small d*cks?
2018-01-16 07:37
#4
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 07:47
Would you say danish is ez language to learn
2018-01-16 08:10
#27
KK | 
Denmark s0denone 
we have very simple grammar and syntax, but our spelling is funky sometimes, and we have same words meaning different things
2018-01-16 08:12
#47
 | 
Denmark Twok 
The pronounsistion is hard for learner
2018-01-16 08:26
#59
KK | 
Denmark s0denone 
the pronounciation also suffers from the same internal inconsistencies as the rest of the language pronounce fisk and chips or Kim for example or nip(at nippe til noget) and niv(at nive nogen)
2018-01-16 08:56
#84
XeqtR | 
Hong Kong wqnxy1 
sometimes lol, i mean its not german or finnish, but ffs man :D
2018-01-16 13:31
#86
KK | 
Denmark s0denone 
what do you mean? you are asian medkit lol what do you know
2018-01-16 13:40
#361
 | 
Finland Taynz 
Finland top3 hardest language to learn
2018-01-19 15:22
#363
KK | 
Denmark s0denone 
possibly but finlandi is a nerdspeak
2018-01-19 15:24
#385
 | 
Finland Taynz 
Explain why you think that
2018-01-19 16:23
#386
KK | 
Denmark s0denone 
cause u speak it and ure a nerd lol its basic logic noob sjet
2018-01-19 16:24
#398
 | 
Finland Taynz 
You dont know NOTHING about me and Please Disband North HAHHAHAHAH
2018-01-19 17:11
#399
KK | 
Denmark s0denone 
Vega are playing like a legit tier 2 team tbh, but yeah, North is a fucking disappointment atm and have been for a while :<
2018-01-19 17:13
ok thx i thought about learning a new language and just dont know where to start
2018-01-16 23:14
#352
KK | 
Denmark s0denone 
start by learning "what are u drinking? let me buy u another and u can lick it off my dick" works every timf m8
2018-01-19 13:57
oWo
2018-01-19 17:20
#415
KK | 
Denmark s0denone 
Here, I'll give you the sentence for free, actually, so you got it ready for ur visit: "Hvad drikker du? Lad mig købe dig en ny, som du kan slikke af min pik" gg m8 and its EASY win
2018-01-19 17:50
Ill have to keep that one in mind lol. Do most people in denmark speak english??
2018-01-19 21:36
#438
KK | 
Denmark s0denone 
very close to everyonee, I'd wager you can have a conversation with literally eveyrone below 50
2018-01-19 22:08
Cool is it a nice place to live like is the crime rate there low? Low poverty levels?
2018-01-19 22:09
#443
KK | 
Denmark s0denone 
yes yes yes
2018-01-19 22:15
#446
EAZY | 
Czech Republic baylife 
RIP my man [*] 12. 6. 2008 - 19. 1. 2018
2018-01-20 01:38
#448
 | 
Colombia SkeletoNMLG 
cya in 10 years
2018-02-07 19:45
#7
 | 
Brazil kenzi^ 
is true you have tiny dicks?
2018-01-16 07:53
#23
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 08:09
#19
 | 
Europe marsoc 
is it true you have tiny dicks?
2018-01-16 08:08
#34
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 08:16
#25
 | 
Sri Lanka Emory10 
IF you are a fan of Astralis or Dignatis do you think Karigan was betrayed by getting kicked, same with cajunb
2018-01-16 08:11
#29
KK | 
Denmark s0denone 
im not, and no and no in both cases the team was getting stale and stagnating nowadays i would do a -kjaerbye +jugi tho
2018-01-16 08:13
#260
 | 
World memyselfandI 
Jugi's chances of entering Astralis have never been higher, when thinking about the current "I want to go back to being a lurker" statement from Device. Personally I would prefer Valde. A highly tactical player, and a player whose nade knowledge is only surpassed by Karrigan within the danish scene.
2018-01-18 14:22
#264
KK | 
Denmark s0denone 
Valde to do what? Replace xyp9x? Get real. The only player on that team who is even slightly expendable is Kjaerbye, and that is because of his inconsistency. Changing him for anything other than a top tier awper is ridiculous, though, and shouldn't even be considered.
2018-01-18 14:31
#266
 | 
World memyselfandI 
No fucking way he should replace Xyp. Xyp is the best Astralis player IMO (I don't want to argue this, it's just my opinion.) Kjaerbye needs to go, he seems to have the weakest game sense on the team.
2018-01-18 14:32
#268
KK | 
Denmark s0denone 
Is your post here an exercise in how to contribute as little as possible to a discussion? You're not disagreeing or even commenting on anything I just wrote. What the fuck is the point lol
2018-01-18 14:33
#270
 | 
World memyselfandI 
Are you a control freak, who dislikes when you aren't controlling a conversation to the letter?
2018-01-18 14:34
#274
KK | 
Denmark s0denone 
I wrote, paraphrasing: "They shouldn't remove xyp, only kjaerbye, and only do it for an awper" You replied, paraphrasing: "They shouldn't remove, xyp, only kjaerbye" Nice post m8, 8/8
2018-01-18 14:36
#275
 | 
World memyselfandI 
"Valde to do what? Replace xyp9x? Get real." Bye mate, enjoy arguing with yourself, I am not wasting more time on you.
2018-01-18 14:37
#277
KK | 
Denmark s0denone 
+1 good call m8, great stuff
2018-01-18 14:39
#28
 | 
Denmark Twok 
What do you think for Denmark? And is there a country you'd rather live in than Denmark.
2018-01-16 08:12
#32
KK | 
Denmark s0denone 
its great but i wouldnt mind living elsewhere im certainly not living out my senior years here, that will happen somewhere sunny and filled with cheap hookers
2018-01-16 08:15
#238
JUGi | 
Denmark Khongen 
lol hvad fuck taler du om ole wedel
2018-01-18 10:59
#293
KK | 
Denmark s0denone 
who wanna live out their pension in the gray weather of denmark lmfao if im with a wife, ill be living in spain or some shit, if im not, im going to be living in thailand, cambodia, etc., and fuck a new 18yo every week from I'm 68 until the day i die
2018-01-18 15:45
#365
 | 
Norway spenc 
Joiner du meg i Maldivene?
2018-01-19 15:27
#367
KK | 
Denmark s0denone 
u got some cheap girls there m8? send links
2018-01-19 15:28
#368
 | 
Norway spenc 
''En joke om 50% taxes''
2018-01-19 15:40
#378
KK | 
Denmark s0denone 
whats that supposed to mean? are you racist? discriminating?? wtf mannnn
2018-01-19 15:46
#416
 | 
Norway spenc 
Nah nah man I've lived and norway and taxes thete are like 40%
2018-01-19 17:51
#417
KK | 
Denmark s0denone 
yeah but norway is a shjiet
2018-01-19 17:52
#432
 | 
Norway spenc 
Kk
2018-01-19 18:30
#39
 | 
World smash143 
How similar is Danish language spoken and written to Swedish and Norwegian. Can you understand each other if you only knew one of them?
2018-01-16 08:21
#42
KK | 
Denmark s0denone 
danish is more similar to norwegian in the end all 3 can be understood if they are spoken slowly and carefully, outside of thick dialects ...and none can be understood spoken fast :-p
2018-01-16 08:23
#231
 | 
Denmark JustYes 
I've noticed that swedes have a hard time understanding Danish, but all 3 are pretty similar. Just as the OP said, we can't understand each other if we speak fast. For example: if a dane is speaking Danish fast to a swede, he wont understand anything, but if a dane is speaking slowly, the swede will understand more. Have a cool day! -VeryCoolGuy
2018-01-17 23:54
#315
 | 
Kazakhstan Jeremy9292 
is it similar to russian?
2018-01-18 17:13
#351
KK | 
Denmark s0denone 
niet
2018-01-19 13:56
#384
 | 
Kazakhstan Jeremy9292 
sounds like russian
2018-01-19 16:13
#440
 | 
Denmark MeToxi 
since it's supposed to be a russian word i think you're right
2018-01-19 22:10
#441
 | 
Kazakhstan Jeremy9292 
i mean your language
2018-01-19 22:11
#445
 | 
Denmark MeToxi 
Thought u meant the word ;)
2018-01-20 00:42
It's pretty much the same.
2018-01-19 14:02
What do you think about Tottenham?
2018-01-16 08:24
#49
KK | 
Denmark s0denone 
double
2018-01-16 08:28
#50
KK | 
Denmark s0denone 
going to london to watch their derby vs gunners in a few weeks hope spurs shit on them
2018-01-16 08:27
#53
 | 
Sweden ConaN007 
is it true you have tiny dicks?
2018-01-16 08:31
#57
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th.. sweden 1 cm shorter ahahahhahahahHAHAHAHAHHAHAHAH
2018-01-16 08:51
#60
 | 
Sweden ConaN007 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 09:04
#62
KK | 
Denmark s0denone 
ahahhaha nice 1cm ahhaha
2018-01-16 09:22
#78
 | 
Sweden mixlax 
Obviously Danes exaggerate due to low self esteem from being the smaller brother to all of their neighbours... ;)
2018-01-16 11:13
#81
KK | 
Denmark s0denone 
that's a cool story buddy :^)
2018-01-16 13:14
#92
 | 
Sweden mixlax 
Cool = true... ;)
2018-01-16 13:53
#94
KK | 
Denmark s0denone 
nt small dick country nerdboy
2018-01-16 13:54
#193
 | 
Sweden mixlax 
Go back and feed the pigs. We need more cheap pork...
2018-01-16 15:27
#197
KK | 
Denmark s0denone 
nt swedish cuckboy
2018-01-16 16:01
#202
 | 
Sweden mixlax 
What are you still here? Thought you died of lung cancer?
2018-01-16 17:23
#203
KK | 
Denmark s0denone 
??? what???
2018-01-16 17:32
#204
 | 
Sweden mixlax 
You smoke a lot of cig in Denmark...
2018-01-16 17:35
#205
KK | 
Denmark s0denone 
and you chew snus, freak, which is like 1000 cigs pr. time lol
2018-01-16 17:47
#206
 | 
Sweden mixlax 
It's not the nicotine that gives you lung cancer! And "we" (I don't use snus at all) are not chewing it! XD
2018-01-16 17:52
#207
KK | 
Denmark s0denone 
nigga i dont smoke either ;-) and i dont know that a lot of ppl in denmark smoke comparatively - where you get that from? never heard that stereotype lol
2018-01-16 18:05
#209
 | 
Sweden mixlax 
From visiting...
2018-01-16 21:56
#320
KK | 
Denmark s0denone 
cool story kid but u are stuck in ure wheelchair
2018-01-18 19:51
#322
 | 
Sweden mixlax 
What was that? Oh you have a dick in your month. Thats why you sound so strange...
2018-01-18 22:35
#55
 | 
Ukraine _KaSmA^ 
How’s the “socialist paradise” going?
2018-01-16 08:35
#58
KK | 
Denmark s0denone 
in a way, it is going great, in another way, it is collapsing in on itself i would prefer to remain entirely social liberal (not socialist), which is what we have been for the past few decades, but I understand that public opinion is swaying and that our system is unsustainable with the amount of ukrainian fugitives we take in
2018-01-16 08:52
#67
 | 
Ukraine _KaSmA^ 
Well, ukrainians are by far not the worst people you have to take in. In our country moving to somewhere like Denmark is a dream. Most people act civilized and proceed to learn the language to live normal lives, even though they work at shit jobs, mostly.
2018-01-16 09:28
#70
KK | 
Denmark s0denone 
Ukrainians are great - I just recently paid for the travel and visa expenses of my girlfriend. easy ukrainian fleshlight XD jk ukrainians are great tho
2018-01-16 09:45
Can the average dane understand german?
2018-01-16 09:31
#69
KK | 
Denmark s0denone 
It is an obligatory subject taught in school. I am going to answer your question honestly and say the average Dane likely cannot understand German beyond a very basic capacity, though.
2018-01-16 09:44
I was just wondering when I was there the last time. Never tried to speak german to anyone tho. English was fine everywhere, besides some of the older taxi drivers.
2018-01-16 09:50
#72
KK | 
Denmark s0denone 
You made a wise choice. English should indeed be fine absolutely everywhere :-)
2018-01-16 09:52
Well, the last thing I want is that people might think I was german :)
2018-01-16 09:59
#74
KK | 
Denmark s0denone 
Well they would immediately think you were German, lol-- But as long as you don't LOOK German (they look awful) then you're fine, my friend.
2018-01-16 10:04
I've got blond hair and blue eyes. Am i alright?
2018-01-16 13:45
#88
KK | 
Denmark s0denone 
Not about hair- or eyecolour, mate, it's about style and appearance. Blonde, brown or black haired people can all LOOK German. That German haircut, German style, German lack of swag. Trust me, if you don't know about people "looking German", you're likely looking like a German yourself ;^(
2018-01-16 13:46
I think I would go trough as a non.german. Most people say I look nordic anyways, because Hair/eyes/face structure. Style is alright I guess. I don't consider myself as someone who looks for the best combination of clothes at the morning, but there's no lack of style.
2018-01-16 13:53
#108
KK | 
Denmark s0denone 
I'm guessing you look like a German m8, no offense.
2018-01-16 14:12
Well, rip.
2018-01-16 14:14
#153
 | 
Denmark tntn 
it's not obligatory in school wtf?
2018-01-16 14:44
#154
KK | 
Denmark s0denone 
Sure it is. It was taught in 7th grade when I was a kid, I think its the 5th now, isn't it? English being taught from 3rd or 4th grade.
2018-01-16 14:45
#211
 | 
Denmark 1nvi$ibl3 
well either german or french I think my sister was taught german from 3rd or 4th grade, i started in 6th :)
2018-01-16 23:29
#261
 | 
World memyselfandI 
When I went to school, I had to choose between French and German. I don't think that changed. But most people pick German, and as such it feels like German is obligatory.
2018-01-18 14:26
#265
KK | 
Denmark s0denone 
It was obligatory for me. Things change, I guess. I also think you've the wrong flag set there, m8.
2018-01-18 14:32
#267
 | 
World memyselfandI 
I am no-flagging because I dislike nationalism.
2018-01-18 14:33
#269
KK | 
Denmark s0denone 
"I am from Denmark" is not nationalism, you utter schmong
2018-01-18 14:33
#271
 | 
World memyselfandI 
Dude, is it that hard to accept that others have another view upon life than you?
2018-01-18 14:35
#276
KK | 
Denmark s0denone 
lol +1 m8 great point
2018-01-18 14:38
NO
2018-01-16 15:25
#232
 | 
Denmark JustYes 
Martin does not know da wae.
2018-01-17 23:57
#442
 | 
Denmark MeToxi 
It is more likely that older danish people will understand german because they had to watch television in german for any good television.
2018-01-19 22:12
#76
 | 
Norway 142beni 
How does it feel that a blue line makes me automatically superior to you?
2018-01-16 10:54
#83
KK | 
Denmark s0denone 
I think you mistakenly wrote "superior" instead of "inferior" there m8
2018-01-16 13:24
2 blue lines* just proved yourself inferior.
2018-01-16 15:26
the red is different too
2018-01-19 14:10
do you lose track of your tiny dick sometimes?
2018-01-16 11:26
#82
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-16 13:24
#155
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Cry? Brazil #15 tho
2018-01-16 14:46
#159
KK | 
Denmark s0denone 
ye if you look, apart from Iceland and Denmark, it seems like an inverted list of IQ by country
2018-01-16 14:47
#160
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
So what? at least we have big dicks
2018-01-16 14:50
#163
KK | 
Denmark s0denone 
you're confirming it m8
2018-01-16 14:50
#165
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Brazil is a very big and socially uneven country, it's no surprise that we're not high in IQ rankings. And yes I'm confirming it, what's the big deal tho?
2018-01-16 14:52
#167
KK | 
Denmark s0denone 
#160
2018-01-16 14:53
#169
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
+1
2018-01-16 14:53
#452
TaZ | 
United Kingdom JAYZ303 
+1 except USA way too high if that's the case.
2018-03-09 19:02
#80
Ant1ka | 
CIS a2wai 
how mach ugandians now in denmark? how can i join your great country?
2018-01-16 12:40
#85
KK | 
Denmark s0denone 
i her ugana many preti ladie can come Denmark :-P yu can com if yu tak yu madda
2018-01-16 13:38
#123
 | 
Germany GiiGa88 
Pretty lady Uganda Pick 1 you socialist scum
2018-01-16 14:32
#127
KK | 
Denmark s0denone 
u jelly m8 dont hate the black girls
2018-01-16 14:34
#135
 | 
Germany GiiGa88 
I dont hate them when they live in africa, but they are ugly
2018-01-16 14:36
#136
KK | 
Denmark s0denone 
Not all of them. At least they don't look like Germans ;_P
2018-01-16 14:36
#138
 | 
Germany GiiGa88 
But they look like apes
2018-01-16 14:37
#140
KK | 
Denmark s0denone 
Reported cya 10y
2018-01-16 14:38
#142
 | 
Germany GiiGa88 
But its true, you want me to get banned for saying the truth?
2018-01-16 14:39
#158
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
+1
2018-01-16 14:47
#194
Ant1ka | 
CIS a2wai 
+1
2018-01-16 15:28
#141
 | 
Germany GiiGa88 
And i also hate this ''cool'' german people with their kanacken haircuts and shit outfits
2018-01-16 14:38
do u recommend denmark? i want to move to scandinavian country but norway seems 2 expensive and sweden is full of arabs, what is danmark like?
2018-01-16 13:52
#93
KK | 
Denmark s0denone 
Denmark = Everything good about Sweden and everything good about Norway, without all the retarded Swedish or Norwegian people inside of it. Sweden is like 6/10, Norway 5.5/10 (they are inconsiderate and AWFUL drivers) and Denmark is 9.5/10
2018-01-16 13:53
wow y norway so low, i thought they were great except for shitty govt and the living costs
2018-01-16 13:55
#97
KK | 
Denmark s0denone 
Norwegian people are intolerable, man!
2018-01-16 14:04
#111
 | 
Norway kakemann 
The thing about Danmark is that you pay like 50% of your income in tax
2018-01-16 14:14
#240
JUGi | 
Denmark Khongen 
the thing about norway is that oil = reason why they arent dirt poor LUL
2018-01-18 11:04
#447
 | 
Norway kakemann 
Well thats all thanks to denmark who sold us a lot off area in the ocean way way back in the days for ONLY 1 kr :) also that was one lame comeback side plz Try harder
2018-02-02 18:42
#110
 | 
Norway kakemann 
Lol so not true
2018-01-16 14:14
#113
KK | 
Denmark s0denone 
As much as Swedes like to talk trash about Danes, particularly those living close to the border / Copenhagen, they can all agree that Norwegian people are BY far the worst Scandinavians. You guys are absolutely terrible.
2018-01-16 14:14
#116
 | 
Norway kakemann 
Lol wonder why all the swedes i have talked to hate Danmark :)
2018-01-16 14:16
#118
KK | 
Denmark s0denone 
Because they lie
2018-01-16 14:24
#121
 | 
Norway kakemann 
Sure thing mate :)
2018-01-16 14:26
Because of like 600-700 years of war... so it became like that. You can call it part of the danish-swedish culture to "hate" on each other and yeah some actually hate each other without really knowing why it came to that.
2018-01-16 14:33
#126
 | 
Germany GiiGa88 
norway 9/10 Sweden 8/10 Denmark 7/10
2018-01-16 14:33
#128
KK | 
Denmark s0denone 
nt. nerdboy :^)
2018-01-16 14:34
#212
 | 
Denmark 1nvi$ibl3 
i'd like to give a well not nationalistic and objective answer As far as i know we are all very similar, but my swedish/norwegian aunt say that like basic groceries and like generel living costs is pretty expensive in Norway, and while Denmark might have the most income tax of the three (idk tho) they are all very similar with a high taxation - this create high flexicurity among other things tho so i mean it's not all bad (and if you move here to study u get paid lol). Final opion: dosnt really matter that much, but if you decide to move to Denmark, either move to Aarhus or Copenhagen for sure (the two largest cities)
2018-01-16 23:41
#263
 | 
World memyselfandI 
Living North of Copenhagen is much more preferable than living within Copenhagen itself. Easy access to nature, easy access to stores, not so crowded that everyone you see on the street is a stranger.
2018-01-18 14:29
I've been to Denmark, things are a bit cheaper, but no big difference. But we also make more money, so it kinda adds up :?? so for outsiders, yes Norway is expensive. And living in "good" areas in Oslo is just stupid expensive.
2018-03-09 18:53
are there still that many bombs in the sand dunes? I remember that I wasnt allowed to go there when I was a child
2018-01-16 13:57
#98
KK | 
Denmark s0denone 
I think your parents just wanted to keep you indoors, mate. Did they also make you wear a "special helmet"?
2018-01-16 14:04
no the whole area was blocked
2018-01-16 14:05
#104
KK | 
Denmark s0denone 
the sand dunes are completely safe now and have been for many many years... I was running around in them every summer starting maybe 20 years ago you must have been there at some special circumstance, mate
2018-01-16 14:10
ok i will checkout with my childs in 2-4 years ;)
2018-01-16 14:18
#119
KK | 
Denmark s0denone 
It's great stuff, man, especially when you find some of the taller ones with a marginal curve on them. The kids can roll down and all that good stuff :)
2018-01-16 14:24
Jutland/Sjaelland? Which is better?
2018-01-16 14:04
#102
KK | 
Denmark s0denone 
Well Copenhagen is the best city (and in grand scale only city) hands down, but Judes (people from Jutland) are much nicer and more considerate than Sealleanders (people from Zealand) - so it comes down to what you're willing to sacrifice for the big city ;-)
2018-01-16 14:07
nt Aarhus European Capital of Culture
2018-01-16 14:40
#146
KK | 
Denmark s0denone 
nt Aarhus shjet
2018-01-16 14:40
nt u only in copenhagen cuz fo christiania
2018-01-16 14:41
#149
KK | 
Denmark s0denone 
nt im not in copenhagen i live in Aalborg nerd
2018-01-16 14:41
lul u in aalborg cuz of university nerd
2018-01-16 14:42
#151
KK | 
Denmark s0denone 
no i work fulltime m8
2018-01-16 14:44
nt gul strøm
2018-01-16 14:54
#172
KK | 
Denmark s0denone 
m8 u wanna change ur electricity provider i got a good deal
2018-01-16 14:55
aight what u got boi
2018-01-16 14:56
#175
KK | 
Denmark s0denone 
i can sell u 50L for 100kr, its a deal or no? i need an answer right now
2018-01-16 14:56
deal, mobilepay?
2018-01-16 14:56
#177
KK | 
Denmark s0denone 
ok transfer to my number 80088008 edit: ill send u the electricity via. mail (you pay for shipping)
2018-01-16 14:58
aight done
2018-01-16 15:00
#182
KK | 
Denmark s0denone 
it was 187.293kr in shipping costs btw, hope thats ok
2018-01-16 15:01
Copenhagen is not the best city imo
2018-01-16 14:44
#227
shox | 
Canada dB- 
KBH best city EZ Frederiksberg represent
2018-01-17 21:49
mange tak! ^^
2018-01-16 16:09
Sjaelland if you are young.
2018-01-16 15:26
Ty! ^^
2018-01-16 16:09
Grew up in Aarhus which is nicer than Copenhagen if you like the quiet life in my opinion, but Copenhagen has more international activity such as concerts etc due to it being the capital so it's better for youth. People like to come far and wide to attend the Roskilde Festivals a bit to the west of CPH as well.
2018-01-18 11:37
Thanks! :)
2018-01-18 14:18
Opinion about germany and luxembourg?
2018-01-16 14:08
#106
KK | 
Denmark s0denone 
Germany is a great country but has taken in way too many refugees. Luxembourg are cool, from what I know about it, but relatively insignificant in the grand scheme of things.
2018-01-16 14:12
#226
shox | 
Canada dB- 
I'm a refugee from Canada I have fled the government of Justin Trudeau thank you denmark for taking me as a resident
2018-01-17 21:48
#311
KK | 
Denmark s0denone 
np my son, welcome to the great and glorious nation of Denmark
2018-01-18 16:25
#107
 | 
Sweden drakendilf 
Why is every dane so nice when you meet them in person but in game soooo toxic?
2018-01-16 14:12
#109
KK | 
Denmark s0denone 
There is an easy solution, my friend: Play better. Also, don't be an idiot. Most Danes I meet ingame appreciate a good fart joke, or even a bad one. I start one of my matches by singling out someone talking on their mic and asking "Hey orange?", "What?" and then make fart noises. Nobody toxic, easy win, many headshot and GG
2018-01-16 14:13
#241
JUGi | 
Denmark Khongen 
Every dane is top tier players so if you ever meet one and play like a cuck we will express our alpha tendencies and provide you some words that will make you take the game serious and play better. This of course only work for alphas and betas will always crumble. /l
2018-01-18 11:07
#350
KK | 
Denmark s0denone 
+1 well said Dane = Alpha man Swede = Cuck boy
2018-01-19 13:54
It's the same in many places unfortunately. For example, I loved visiting the UK as the people there were so polite and generous, but in the game they're some of the most toxic people I've met.
2018-01-18 11:39
#254
 | 
Sweden drakendilf 
Hehe UK are also very toxic when going abroad drinking and partying. Whatever city they visit they tend to be disrespectful towards the inhabitants in every way possible (This only applies to teenagers and young adults though who get smashed and think they rule the world). However, I can imagine they are pretty nice if you visit their country.
2018-01-18 12:23
To be fair, Danes can be some of the worst people imaginable when drunk. I've had a few nights out where people just wanted to be dicks for the hell of it. Not even always directly, sometimes just random things like my friend would notice smoke coming out of my hoodie and find that someone threw a cigarette in there.
2018-01-18 12:30
#310
KK | 
Denmark s0denone 
that goes for quite literally everyone though if 100 people of any nationality are drunk as hell, chances are good that a few of them will be troublemakers and another few will be the type of morons to throw cigs in other peoples hoodies honestly when I was younger I thought it was quite fun to piss in peoples bike-baskets (or even helmets) when I was drunk, I would always go out of my way to put trash in them, aswell luckily you grow out of it ;-)
2018-01-18 16:25
Couple of drunk danes crashed our hotel in Bad Gastein some years ago, twice. None of them were actually skiing tho, just there to party xd
2018-01-19 04:11
#336
KK | 
Denmark s0denone 
thats standard, i like to ski myaelf, but i got 1 mate who had maybe 15 skiing vacations and all he does is AfterSkiing :D
2018-01-19 07:15
#454
TaZ | 
United Kingdom JAYZ303 
That's mainly football fans though.
2018-03-09 19:07
Why most danes are such cocks?
2018-01-16 14:15
#115
KK | 
Denmark s0denone 
#109
2018-01-16 14:15
why do you think sweden has become irrelevant in cs and denmark the best country?
2018-01-16 14:30
#129
KK | 
Denmark s0denone 
Too many cucks in Sweden is affecting their performances. Even if they themselves aren't cucks, they know cucks.
2018-01-16 14:34
do u like somalis
2018-01-16 14:32
#131
KK | 
Denmark s0denone 
I don't like or hate any race or nation of people as a blanket statement.
2018-01-16 14:35
Alot of somalis in Norway, they all move to the same street, and never talks to any norwegians. Then their moms dress in curtains, IDK why
2018-03-09 19:00
#130
 | 
Germany GiiGa88 
Do you know schleswig? Its ours
2018-01-16 14:35
#132
KK | 
Denmark s0denone 
Ye u lucky there m8, I got family in the Danish minority party in Schleswig ;-)
2018-01-16 14:35
Do you watch badminton? Do you think the new guy is a big deal now?
2018-01-16 14:35
#137
KK | 
Denmark s0denone 
Not really and yes. New Peter Gade m8
2018-01-16 14:36
#244
JUGi | 
Denmark Khongen 
Better than Peter Gade :)
2018-01-18 11:16
this thread is as cancer as the Swedes shitting on it
2018-01-16 14:37
#143
KK | 
Denmark s0denone 
nt fakeflagger
2018-01-16 14:39
sweden > denmark
2018-01-19 15:44
#376
KK | 
Denmark s0denone 
racist name and absolutely VILE post, reported and cya 10y
2018-01-19 15:45
I love japan
2018-01-19 15:46
Are Danish pastry actually from Denmark?
2018-01-16 14:39
#148
KK | 
Denmark s0denone 
There are many, many different kinds of pastry. I doubt we invented any of it at all, in fact I am quite confident that the "Danish" as it is known, was actually important from Holland to Denmark, by Dutch bakers. We'll take the glory tho m8
2018-01-16 14:41
LOL hahaha. nice.
2018-01-16 14:46
#213
 | 
Denmark 1nvi$ibl3 
In Wien they call a danish and in Denmark we call in Wienerbread :) lol
2018-01-16 23:45
#371
 | 
Denmark Menterx 
Wikipedia knows whats up: en.wikipedia.org/wiki/Danish_pastry (spoiler, we, kind of, envended the Danish as it is today)
2018-01-19 15:40
What happened to KK? :(
2018-01-16 14:47
#162
KK | 
Denmark s0denone 
Silly question m8 he stopped playing well before cs:go and you likely don't even know who it is ;_)
2018-01-16 14:50
I know him, he was from Gravitas Gaming. Always wondered what happened to him after watching Annhilation in 2008
2018-01-16 14:52
#166
KK | 
Denmark s0denone 
well that's all. he just quit probably has a stable job and family now, like most functioning adults :_)
2018-01-16 14:52
thx man :)
2018-01-16 14:53
#161
walle | 
Asia de_nuke 
What are your thoughts on the political climate of Denmark, mainly refugees and immigration.
2018-01-16 14:50
#257
 | 
Czech Republic Limacool 
+1
2018-01-18 14:16
#309
KK | 
Denmark s0denone 
i think we're doing alright kinda disgusted with some of the newer policies regarding family re-unification tho, where we discriminate based on education
2018-01-18 16:23
Is it true everyone rides a bike there lol
2018-01-16 14:53
#214
 | 
Denmark 1nvi$ibl3 
idk how the rumors go but in inner Copenhagen there's like alot of bikes literally everywhere
2018-01-16 23:47
Where do you live? Is it less bikes there?
2018-01-18 10:55
#259
 | 
Denmark 1nvi$ibl3 
I live in suburbs, 20 mins with public transport to the middle of cph. definitely less bikes, but i mean basically every student is still biking to school here, and some adults to work too
2018-01-18 14:19
#225
shox | 
Canada dB- 
yes it's true, it's the best way of transport in the city 90% of the time it's faster to take your bike than to wait for the bus/train/metro (even though I must say the public transport systems are very very good) this year it was the first time that there were more bike transportations than car in the city :D Moving in the right way!
2018-01-17 21:46
Cool man :O
2018-01-18 10:55
It's good exercise :), but yes if you go to inner Copenhagen or even to cities like Aarhus there are plenty. If you have to go long distances you can bring your bike with you on the train and then ride when you reach your destination.
2018-01-18 11:42
oh wow long time gotfragger <3. Can you rent bikes there like in the UK? If not I'll probably just walk lol.
2018-01-18 11:50
I'm glad there are still people around that remember those days :) (or that I was a part of it lol) Actually there's even better, you can get them for free in the street. You basically place a coin in the bike and unlock it, and once u get to a bike station anywhere in the city you put it in the lock and you get your coin back.
2018-01-18 11:55
#295
KK | 
Denmark s0denone 
indeed, to reduce co2 emissions and traffic indegestion
2018-01-18 15:47
coon is my favorite dane
2018-01-16 14:56
#184
KK | 
Denmark s0denone 
reported for racism cya 10y
2018-01-16 15:02
#178
shox | 
Canada dB- 
Why do kebabs in copenhagen taste like shit? Kebabs in berlin fx. (or canada) are a million times cheaper and taste so much better I live in Copenhagen and I love it but there is no GOOD cheap food :( at least beer is cheap lol
2018-01-16 14:58
#180
KK | 
Denmark s0denone 
Go to Lebanese, Turkish, etc. restaurants on Nørrebro in Copenhagen. You get super cheap and super wellmade food there.
2018-01-16 15:00
#185
shox | 
Canada dB- 
Agree with Lebanese in Nørrebro, (one called Liban Cuisine on Åboulevard not too far from the lakes) it's really good but it's literally the only one I know, and not open late
2018-01-16 15:04
#186
KK | 
Denmark s0denone 
Honestly, just check which ones are filled with people during the day, and then go there to eat. It's same shit as when you're tourist anywhere in the world: If a restaurant is filled with locals, it means it's affordable AS WELL as serving good food.
2018-01-16 15:06
Kebab best food <3
2018-01-18 10:56
Depends on where you go. There are some decent places around Nørreport or nearby, that you can get when visiting the touristic places of the city.
2018-01-18 11:46
#198
NEO | 
Mexico LEWORb 
Is it EZ to get move there? Can I find a job in IT speaking only English and no danish at all?
2018-01-16 16:03
#223
shox | 
Canada dB- 
Canadian who moved to Copenhagen, Denmark. It's very easy to move there if you have a job offer in IT. I'm a software engineer and my work visa got accepted really quickly. It's possible without a job offer but it's much easier if you have one before moving. Don't hesitate to ask more questions. I learned danish for fun and to be a good immigrant but you don't "need" it at all if your job doesn't require it (we are 100% english at work since we are a very international team)
2018-01-17 21:30
#229
NEO | 
Mexico LEWORb 
What's the name of your company? I trying to get to EU just for the experience, I'm learning French because is my first option, but I'd rather go to Denmark. Is it hard to learn Danish?
2018-01-17 23:12
#230
shox | 
Canada dB- 
Company is pleo.io (funny thing is we have quite a few CS-related Danish businesses as our clients :D) Danish is not easy, I learned most of it on a free mobile app called DuoLingo (I suggest practicing 5-10min a day but do it every single day) but the hardest part is understanding people talk & pronunciation
2018-01-17 23:48
#233
NEO | 
Mexico LEWORb 
(Nice have you meet anyone?) Thanks, I've tried Duolingo, it's good. Just one more thing. What programming language should I learn? I'm a noob and I feel kinda lost.
2018-01-18 01:29
#379
 | 
Denmark Menterx 
C#, SQL, & PHP would be a good start, also, read up on Agile development...
2018-01-19 15:47
#381
NEO | 
Mexico LEWORb 
I've heard that PHP and SQL are too old. Any thoughts on that?
2018-01-19 15:56
#383
 | 
Denmark Menterx 
PHP is still a pretty used technology. Althou if I look at job openings in dk per dev technology this is the top 4: 1. .Net / ASP.Net (C#, VB, J#, ADO, VS) 2. Frontend (CSS, HTML, XHTML, Javascript) 3. Java (J2EE, J2SE, JEE5, etc.) 4. SQL I myself make ~7 k € a month working with # 4 :)
2018-01-19 16:04
#391
NEO | 
Mexico LEWORb 
DBA? To have that salary you have to be really good, don't you? Or are you head of department? Or something
2018-01-19 16:53
#409
 | 
Denmark Menterx 
Customer consultant working with BI, SQL and system integration. No rely, just have alot of expering in a specifikt product and have some overtime aka working ~40-42 hours a week. But it is not a high sallary in DK, my father in law work in the IT recruiting business, and i'm in the low end, good IT consultants demaind ~9+ k € in Copenhagen. Also remember you have to pay 40-50 % in tax, but get free healthcare, get payed by the state to educate youselves, 5-6 weeks payed vacation and all that jazz...
2018-01-19 17:39
#410
NEO | 
Mexico LEWORb 
Oh, I get it, quite different to what we have here. We pay 30% of taxes, besides a small amount more for healthcare but ours is pretty bad (we are a ton here, besides that, corruption). 7k euro is a lot here. And education is free here, but also, pretty bad.
2018-01-19 17:44
#429
 | 
Denmark Menterx 
Also, living costs are high.
2018-01-19 18:12
What you think about skåne?
2018-01-16 16:17
#290
KK | 
Denmark s0denone 
real wannabe danes - and thus much better than other swedes :^)
2018-01-18 15:42
#208
 | 
Malta 74c00 
Denmark je srbija?
2018-01-16 18:06
#289
KK | 
Denmark s0denone 
uhh thats gonna be a no from me dawg
2018-01-18 15:42
#291
 | 
Malta 74c00 
Shit :(
2018-01-18 15:43
#292
KK | 
Denmark s0denone 
an old friend, slobodan, taught me a phrase that you might recognize, though: jebem ti mejko I don't mean to offend, just demonstrate my limited knowledge of your language.
2018-01-18 15:44
#294
 | 
Malta 74c00 
Ah :p its not easy language to learn tbh :)
2018-01-18 15:45
#215
 | 
Turkey Kumay 
How can i offend a dane? honest answer pls. i know so little about ur country
2018-01-16 23:48
Say they're sweden wannabe
2018-01-17 01:02
#218
 | 
Turkey Kumay 
i use "potato mouths" and sometimes it works. thank you tho
2018-01-17 01:03
Thank you for the bad words, I'm gonna use it
2018-01-17 01:04
#221
 | 
Turkey Kumay 
it's not bad words. just frendly banter
2018-01-17 01:05
Ok, just be careful to say these kind of things to Danes, Martin is watchin' us
2018-01-17 01:18
#349
KK | 
Denmark s0denone 
nt kurd
2018-01-19 13:53
#387
 | 
Turkey Kumay 
that doesn't work at all
2018-01-19 16:35
#389
KK | 
Denmark s0denone 
cool story m8 kurds > turds... sorry i means turks lol
2018-01-19 16:44
#406
 | 
Turkey Kumay 
haHAA why you triggered tho potato mouth? lol
2018-01-19 17:29
#224
 | 
Norway rogueplayer 
What do you danes think about norwegians? We have a saying in norwegian that says "det er deilig å være norsk i danmark", how do you feel about this?
2018-01-17 21:31
Denmark and Norway > Rest of the world - Sweden > Sweden
2018-01-17 22:58
#242
KK | 
Denmark s0denone 
+1
2018-01-18 11:08
would you recommend it for vacation or visiting? Always wanted to go...and love a lot of the actors that rise from there such as Mads Mikkelsen (I know this doesnt have much to do with csgo)
2018-01-18 11:11
#245
KK | 
Denmark s0denone 
Nope. Denmark is a flat and relatively uninteresting country for a tourist, I would say If you've never been to EUrope (or the following countries, at least, I would recommend them first. More rich culture, more different from the U.S. and much better nature): France, Spain, Italy, Bulgaria and Belgium
2018-01-18 11:21
I haven't been out of the US unfortunately, but Italy was on my list as well!
2018-01-18 15:37
#288
KK | 
Denmark s0denone 
no harm no foul m8, I've only been to New York in the U.S. :P Never been in SA or Africa!
2018-01-18 15:41
Fra a skala fra 1 to 10, how cringe er the danske youtube community?
2018-01-18 11:28
#281
XigN | 
Denmark ))) 
10
2018-01-18 14:59
#283
KK | 
Denmark s0denone 
the fuck is the "Danish youtube community"? sorry m8 but given I'm not 12 years old or some idiotic fuck watching minecraft videos (I don't know any danish youtube-stars) I haven't a clue nor any interest
2018-01-18 15:38
is it true you only eat fish and wear animal hides and helmets
2018-01-18 12:36
#272
KK | 
Denmark s0denone 
no we eat sheep also, and sometimes cattle (oftentimes raw cause theres no electricity lol - but we salt the meat first, for a few months, to make it edible) the helmets are kinda passé now, but the hides we use for our leather armour
2018-01-18 14:35
k thnx bb
2018-01-18 22:01
#262
 | 
Norway Litagoo 
aaay no time left sry
2018-01-18 14:30
#273
Brazil Gth 
When will you acknowledge Canadian sovereignty over Hans Island?
2018-01-18 14:36
#284
KK | 
Denmark s0denone 
uh no, never, but give us some more whisky
2018-01-18 15:39
#278
 | 
Brazil 99CO 
is it true you have tiny dicks?
2018-01-18 14:43
#286
KK | 
Denmark s0denone 
on the contrsry, we are top 25 in the world find ure own country and cry klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-18 15:40
#279
s1mple | 
Iceland cy_ro 
why danish are so cocky?
2018-01-18 14:48
#287
KK | 
Denmark s0denone 
because we are the best in the world
2018-01-18 15:41
is it true that, at one point, you could pay to rape animals?
2018-01-18 14:50
#285
KK | 
Denmark s0denone 
animal fucking was legal until two years ago as long as long as the animal was not under duress during the act
2018-01-18 15:39
#296
 | 
United States 21Cabbage 
opinion on muslim??
2018-01-18 15:48
#297
KK | 
Denmark s0denone 
#NotAllMuslims
2018-01-18 15:50
Why danish girls are so beautiful lol
2018-01-18 15:52
#299
KK | 
Denmark s0denone 
because they want that danish dick, my friend klaq.com/worldwide-penis-survey-heres-th..
2018-01-18 15:53
I have same size like in this information my friend no lie
2018-01-18 15:55
Usa 12 wtf where is johnny sins from then that serway is shit lol
2018-01-18 15:56
#303
KK | 
Denmark s0denone 
being fatter means ur dick is smaller cause of hormone imbalance and thats why u also grow tits
2018-01-18 15:57
#305
KK | 
Denmark s0denone 
trust me, im an acclaimed medical professional
2018-01-18 15:59
That is interesting bro i will never be a fat thx
2018-01-18 16:03
#359
KK | 
Denmark s0denone 
but u already look like best turkish cs player gob_big lol
2018-01-19 15:10
Im 78 kg lol
2018-01-19 17:25
#414
KK | 
Denmark s0denone 
ye 78kg and 145cm :S
2018-01-19 17:49
No 185 man
2018-01-19 19:59
#302
KK | 
Denmark s0denone 
mine is also around 15cm... wide
2018-01-18 15:57
Man i do not interest with your dick stop pls and size matter you are right but performance is most matter my friend
2018-01-18 15:59
#308
KK | 
Denmark s0denone 
size matters in the sense that you can be too small and too big anything in between is fine
2018-01-18 16:21
I have 15 cm and wide we cant say that too big, its average i 185cm height also but as i said girls only looks performance you should satisfy them othwerwise you are bad.
2018-01-18 18:31
#319
KK | 
Denmark s0denone 
dont worry bout me lmfao i lick girls pussy 1 time and shes my pussycat for as long as i want lol
2018-01-18 19:47
So licking depends on dick? Nice try man lol
2018-01-19 01:35
#332
KK | 
Denmark s0denone 
thats not what i saod, be careful now, I know some of Erdogans people...
2018-01-19 07:11
Erdogan is hero xd
2018-01-19 14:32
#358
KK | 
Denmark s0denone 
1 word from me and u gotta look over ur sholder rest of ur life m8 watch out
2018-01-19 14:51
#304
 | 
World pcmasterrace 
next cringy thread kys nerd fag
2018-01-18 15:58
#312
 | 
Germany add_xizt_ffs 
How many sewer dwellers in Denmark?
2018-01-18 16:28
#313
KK | 
Denmark s0denone 
Zero. Nobody lives there except the crab people
2018-01-18 16:45
#314
 | 
Germany add_xizt_ffs 
Sewer Dwellers are muslims cause they are all homeless
2018-01-18 17:06
#318
KK | 
Denmark s0denone 
cya 10y m8
2018-01-18 19:44
#330
 | 
Germany add_xizt_ffs 
Lmao triggered ahmed
2018-01-19 03:47
#335
KK | 
Denmark s0denone 
im assuming they missed the report, so ill try again cya 10y
2018-01-19 07:14
#437
 | 
Germany add_xizt_ffs 
Lmfao triggered ahmed boutta blow up his local market
2018-01-19 22:01
how many people speak english fluently? is it just in major cities?
2018-01-18 22:45
thelocal.dk/20161115/second-to-one-danes.. Its from 2016, but i doubt it have changed a lot. If you speak English to a person 60+, you might run in to troubles, but otherwise you are good. Its mandatory to be taught English in school, and we start at around 3rd grade. And the movies and TV series isnt dubbed, so we hear a lot of English.
2018-01-18 23:47
#339
KK | 
Denmark s0denone 
depending on school, english starts all the way down in 0 grade now lol
2018-01-19 07:32
How cold is the weather And how much does a 0,5 l watter bottle cost ?
2018-01-18 22:49
#334
KK | 
Denmark s0denone 
its cold but not THAT cold, enough to be annoying, not enough to consistently have snow from 0,8 euro - 3 euro, depending on brand
2018-01-19 07:13
Ok nice
2018-01-19 12:36
#345
KK | 
Denmark s0denone 
no proble my son
2018-01-19 13:49
#329
 | 
Brazil Setrock 
I used to have a half danish half brazilian friend, he said that things in denmark are very expensive, is that true?
2018-01-19 01:40
#333
KK | 
Denmark s0denone 
yes, especially the bitches
2018-01-19 07:11
#342
 | 
Brazil Setrock 
LOL
2018-01-19 12:31
#346
KK | 
Denmark s0denone 
actually know a br girl and she got 0 expectations compared to danish girls lol
2018-01-19 13:49
#337
 | 
Russia senzb0b 
What do you think about "The Legendary Danish Choke" ?
2018-01-19 07:21
#338
KK | 
Denmark s0denone 
all a load af hogwarts if u ask me, and nobody from Denmatk EVER choked on a 7-1 level
2018-01-19 07:30
#340
 | 
Brazil vmvarga 
whats your favorite thing about denmark?
2018-01-19 07:32
#341
KK | 
Denmark s0denone 
Hard to say, really. I like our roads, I guess. I like the focus on infrastructure. Besides all the thirsty, young women, of course - and the focus young people have on their bodies and appearance nowadays. It is honestly quite awful to think about the consequences of, or what it is the result of, and I'm even quite certain it'll get worse before it gets better... But until then, I'll enjoy the fact that 99% of fit girls walk around in skin-tight pants, low-cut tops, nice blouses, do their hair and makeup properly and all that shit. I'm talking like every single fit (and even lots of the unfit ones) girls from like 13+. Obviously I'm not interested in kids, but they start real young, and by like 18, they are well good at it. Regular old girls next door are getting fucked for money here, too, just to experience some excitement, after we aired a documentary about sugardating on a our main public channel, it exploded lol.
2018-01-19 11:01
how many days should I stay in CPH to a tourism visit and are there any other cities worth visiting?
2018-01-19 15:20
#362
 | 
Russia razorVJ 
Usually the capital of a country is the less interesting and relevant place if you want to visit a country as a tourist.
2018-01-19 15:23
Usually I travel with limited amount of time, so I can only visit a few cities. And as usually you arrive in the capital, why not visit it? Nevertheless, when I go to visit Russia I already decided to visit St. Petersburg and Moscow, bad choice?
2018-01-19 15:25
#382
 | 
Russia razorVJ 
I'd say Russia is one of few exceptions. Moscow and St. Petersburg are great for visitors, especially the latter. Two of the best cities in the country. Provinces are not very well maintained. In countries like Denmark, Norway, Latvia, Estonia, there is pretty much nothing to do in capital cities, so 2-3 days in any of above is perfectly fine.
2018-01-19 16:01
#375
KK | 
Denmark s0denone 
copenhagen is shit for a tourist extended stay youre much better off in aarhus or somewhere in mainland jutland like Ribe, honestly copenhagen is great for nightlife, but its just like any other metropolis and has no real charm for a tourist depends what you want with your trip
2018-01-19 15:45
Hello Denmark
2018-01-19 15:28
#395
KK | 
Denmark s0denone 
Hello Fakeflagnation
2018-01-19 17:00
I wish
2018-01-19 17:02
why danish people tend to be so cocky and drag attention to their country so much??? Like every thread contains couple of danish saying "hey we are from Denmark and it is so coool", "but in Denmark we are ..." and so on? Holly shit is it so common among danish people or are those just dumb kids cause i can't fucking understand what interest can country of 5 mill people create?
2018-01-19 15:49
#394
KK | 
Denmark s0denone 
#287
2018-01-19 16:59
ty
2018-01-19 18:19
#400
 | 
Norway SkaMathias 
hello former countryman
2018-01-19 17:15
#401
KK | 
Denmark s0denone 
cajunb is a disgrace, will you please make him norwegians? thank you my friend
2018-01-19 17:16
#403
 | 
Norway SkaMathias 
Nothing I can do unfortunately + im not even sure if he want to be a fjeldabe
2018-01-19 17:20
#411
KK | 
Denmark s0denone 
nobody WANTS to be a fjeldabe :-(
2018-01-19 17:48
why r u so toxic my friend?
2018-01-19 17:34
#412
KK | 
Denmark s0denone 
im not toxic whatsoever my friend
2018-01-19 17:48
#418
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Do you see a lot of muslims on your day-by-day life in Denmark or is it just a urban legend? And also, is it true that blonde women in Denmark and Sweden are painting their hair black so that they call less attention of the muslim men hence decreasing the chances of being sexually assaulted and even raped? If it's true then that's just sad. Thank you in advance my friend
2018-01-19 17:54
#420
KK | 
Denmark s0denone 
well given i work with them i see a shit load every single day in your normal day-to-day you see them (they are just people lol) a lot in bigger cities, doing all the stereotypical shit like owning pizzarias, restaurants, hustling with some property, being care workers, etc. they aren't scary whatsoever and no, nobody is dying their hair black in denmark lol at least not cause of that
2018-01-19 17:56
#423
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
Oh okay, I thought mass immigration was just a thing in Sweden but apparently they are in all Nordic countries. And about the hair thing I read this online some time ago that women would dye their hair black to call less attention because they were afraid of the increase cases of rapes due to immigration, but apparently it was just a hoax, fake news fortunately
2018-01-19 17:58
#427
KK | 
Denmark s0denone 
we are taking next to no fugitives this year, took extremely few last year, and will take even fewer going forward mass immigration stopped three years ago m8 and yes, that was clearly fake news lol
2018-01-19 18:03
why is NORTH loosing to VEGA ?
2018-01-19 17:57
#424
KK | 
Denmark s0denone 
cause they need to -cajunb +jugi
2018-01-19 18:00
is your country good for tourism? I want to go so much to Denmark
2018-01-19 18:11
#430
KK | 
Denmark s0denone 
2018-01-19 18:14
another question, is danish hard to learn?
2018-01-19 18:34
#434
KK | 
Denmark s0denone 
#27
2018-01-19 19:02
Why Danish people are so unfriendly in general ? I'm not talking about csgo but just normal life.
2018-01-19 22:24
Depends on where... if ur in the big cities most ppl avoid talking to strangers. If u go to the smaller cities they are alot more "friendly" and more open with talking to strangers.
2018-03-09 19:05
Login or register to add your comment to the discussion.