Thread has been deleted
Last comment
UK (Northern Ireland) AMA
 | 
United Kingdom ProfessorChrono 
ask away
2018-01-16 23:54
do you hate catholics?
2018-01-16 23:56
Nah, a lot of catholic buddies. Hate Sinn Fein with a passion - rebel scum. Also serious problem with the GAA - that organisation is republican to the core.
2018-01-17 00:01
i dont know anything about irish politics but i know north is protestant and the rest is catholic do you think the north will ever unite with Ireland
2018-01-17 00:03
NORTH AND SOUTH UNITED. LMFAO The day that happens, I pack my bags become a dictator and Nuke the island off the face off the planet. NI will always be British. In all seriousness, no. We have a huge unionist majority (although dwindling) and middle class catholics would also prefer the economic benefits of the UK - obviously not all of them but a lot would.
2018-01-17 00:06
#13
 | 
Ireland raeygo 
uppa peelers yeooo
2018-01-17 00:05
HELLO FRIEND
2018-01-17 00:07
u sound scared
2018-01-17 14:47
because you are proud to be British or because you hate Ireland?
2018-01-17 00:05
I’m proud to be British through and through. Irish people don’t care about the north generally. I get on well with the Irish, but we’re very different people. I relate far more to the Scots
2018-01-17 00:06
ok interesting
2018-01-17 00:08
Love it when an AMA goes well.
2018-01-17 00:09
#62
 | 
Ireland TGC_ 
"Huge Unionist Majority" (lets take it as all Catholics = nationalists and all Protestants = unionists (Very Unlikely but you know) ) 2011 Census 41.5% of the population identified as Protestant 41% as Roman Catholic Not a "Large" Majority In the last election Nationalist parties got 39 Seats, whilst unionist parties got 38 (say what you want about Arlene making more nationalists come out over her "crocodiles" statement) The country is about 50/50 neither has a majority.# Also what happened to YungChrono?
2018-01-17 19:08
He’s still here, someone made a very funny thread based off a statement I made so I changed it to match it. We have a majority and never won’t. A United Ireland is impossible
2018-01-17 19:09
#65
 | 
Ireland TGC_ 
when did i mention a united Ireland? your jumping to conclusions here. I wanna remain part of the uk.
2018-01-17 19:11
But that’s a contradiction in itself... the topic is based on the idea of wanting a United Ireland. You must be one of the middle class catholics is referring to at the bottom of my comment
2018-01-17 19:12
#68
 | 
Ireland TGC_ 
But when did i personally mention a united ireland? Also Middle Class Normal Catholics™ > Catholic scum that cant let go of the past and want the Ra back
2018-01-17 19:15
I bet you hate luke skywalker too
2018-01-17 11:28
#2
 | 
United Kingdom Isquashua 
hello from the other side
2018-01-16 23:57
i must've called a thousand times?
2018-01-17 00:04
#3
ISSAA | 
Japan LiLeX 
favorite type of shit
2018-01-16 23:59
Gotta be the one with bits of undigested corn running through it.
2018-01-17 00:02
#6
ISSAA | 
Japan LiLeX 
yeah that’s one of my favorite but prefer the C type shit
2018-01-17 00:02
ouhhh you are making me hungry
2018-01-17 00:04
Hey man that’s fucked up
2018-01-17 00:16
soz bro i just love corn
2018-01-17 01:26
#7
DESPE | 
Turkey DespeCito 
you are part of ireland
2018-01-17 00:02
You are deluded. Free Kurdistan btw.
2018-01-17 00:04
#18
ISSAA | 
Japan LiLeX 
triggered Turk inc
2018-01-17 00:07
Lmao
2018-01-17 00:08
Bump
2018-01-17 00:12
Im from England, Liverpool. ;)
2018-01-17 01:30
Hello from other UK
2018-01-17 12:14
hi UK bros :)
2018-01-17 13:22
UK bestest
2018-01-17 16:58
+1
2018-01-17 17:13
#27
 | 
Poland trancemeister 
Celtic > rangers (sevco) do you agree ?
2018-01-17 01:33
No. Rangers > Celtic. Always has and always will be that way.
2018-01-17 11:27
+1 Catholics should unite!
2018-01-17 19:28
Que.
2018-01-19 00:44
#32
 | 
Spain VIKTORAL 
You mean Ireland?
2018-01-17 12:52
I know the Republic of Ireland? But Northern Ireland is British.
2018-01-17 13:19
#34
 | 
Spain VIKTORAL 
Do you want to be part of Ireland or you are OK with being part of the UK?
2018-01-17 13:20
It’s not a case of being OK with it. 70% of people living here WANT to be in the UK Me included, I don’t have an Irish bone in my body
2018-01-17 13:26
#39
 | 
Spain VIKTORAL 
What about you?
2018-01-17 13:26
I’m British through and through my friend
2018-01-17 13:26
#41
 | 
Spain VIKTORAL 
National food of northern ireland?
2018-01-17 13:29
No idea. We don’t really have any traditional meals
2018-01-17 14:46
It's UK... Nothing really to distinguish.
2018-01-17 16:59
Veda Bread!
2018-01-17 17:23
are you yellow teeth ?
2018-01-17 13:22
Negative.
2018-01-17 13:25
Why irish and british states always fighting each other from long time i just asking what is the problem only religion?
2018-01-17 17:17
Irish can’t get over the fact that NI Is British and always will be
2018-01-17 18:50
Yes like catalonia and south -east of Turkey independence is not good thing at all mate
2018-01-17 21:15
why u all vote dup? :(
2018-01-17 17:19
I vote TUV. The only party worth voting for. Like a hardline Unionist party The DUP are pussie republican sympathisers
2018-01-17 18:49
Where i live in Belfast i vote for DUP, unless a decent independent was to stand, either DUP or Sinn Fein, i would vote anyone but SF
2018-01-17 18:51
#54
 | 
United Kingdom lopey 
are you part of the IRA?
2018-01-17 18:52
See flag
2018-01-17 18:54
#60
 | 
United Kingdom lopey 
oh shit sorry men
2018-01-17 18:59
#55
 | 
Ukraine FailCur 
yeah that’s one of my favorite but prefer the C type shit
2018-01-17 18:52
Que
2018-01-17 18:57
Best nightclubs & raves in belfast? Going there in a couple weeks
2018-01-17 18:52
Didn’t see this, limelight for trance. Kelly’s in portrush if you’re gay.
2018-01-18 23:49
Uppa Barry Mcelduff
2018-01-17 18:57
He makes me physically sick
2018-01-17 19:05
#70
 | 
United Kingdom [sublime] 
Sure Barry's a good lad and never meant to be offensive
2018-01-17 19:19
We all believed that story
2018-01-17 19:26
anyone here from london wanna buy a m9 vanilla? £100 cash.
2018-01-17 19:11
Nah
2018-01-18 23:48
Do you have yellow teeth?
2018-01-19 00:49
No
2018-01-19 13:38
How i can queue on your servers? I just keep picking russians lol
2018-01-19 13:39
Unfortunately, I queue on the same servers as you. No one speaks English in MM. I try to queue NA with my american friends
2018-01-19 13:40
When i moved to Netherlands (im brazilian btw) i thought that I would play with people from UK, Germany, Netherlands, etc. BUT NO I JUST KEEP GETTING PEOPLE FROM POLAND AND RUSSIA :( (btw my mm_dedicated_search_maxping is 40)
2018-01-19 13:44
I feel u man:(
2018-01-19 14:09
Did you ever get to play with the right people?
2018-07-12 16:26
Login or register to add your comment to the discussion.