Thread has been deleted
Last comment
new sprout
liTTle | 
CIS Dowa) 
-krystal +ayken -zehn +tizian -innocent +troubley (igl) tier 3.5 at least 3.5>5
2018-01-18 00:23
#1
liTTle | 
CIS Dowa) 
when troubley gets out in jail
2018-01-18 00:23
#5
mir | 
El Salvador NotHotMan 
he's isn't in jail he was online 7 days ago
2018-01-18 00:25
#6
liTTle | 
CIS Dowa) 
then he got out already wtf
2018-01-18 00:26
#7
mir | 
El Salvador NotHotMan 
ikr i know he was only in 80 days or somethink like that
2018-01-18 00:26
#32
 | 
Sweden 4Sweeeden 
#31 as well
2018-01-18 02:10
#30
 | 
Sweden 4Sweeeden 
#29
2018-01-18 02:08
#29
 | 
Sweden 4Sweeeden 
80 days = 2 months 20 days? So i guess he served 2/3 of the punishment and got out on parole. Many countries got that shit, so he cant drink etc while on parole.
2018-01-18 02:07
#31
 | 
Sweden 4Sweeeden 
i.gyazo.com/5f99c927ceb18fbfb9175bdd803f.. He is on his way out of jail
2018-01-18 02:10
LOL, can you give any details about it? :D
2018-01-18 00:31
#33
 | 
Sweden 4Sweeeden 
2018-01-18 02:11
#2
Xyp9x | 
Czech Republic Puget 
it will be called bloom tho
2018-01-18 00:24
Possibly -krystal +szpero.
2018-01-18 00:24
why would they change, they're solid t2 team/ bad t1. even tho i think they should kick krystal, get a new awper, maybe syrson?
2018-01-18 00:24
#3 szpero is benched
2018-01-18 00:26
#20
 | 
Germany r0m3 
don't think so, they won't change because of german majority in the team they can play german cups so they won't change a german for a non-german
2018-01-18 00:51
#9
liTTle | 
CIS Dowa) 
i dont think when u take in ass from exatus and valiance in online dont make u solid. it look like dead team after stars left and denis and spiidi just filler for major qualifier cuz of free spot and then disband
2018-01-18 00:29
#10
 | 
Italy CHEBBOxxx 
can’t consider pro players who plays for a team called SPROUT. wtf, it’s the sound of a fart.
2018-01-18 00:30
#12
liTTle | 
CIS Dowa) 
op
2018-01-18 00:41
#13
liazz | 
Pakistan basim 
Just need spiidi in attax and they become best German lineup.
2018-01-18 00:35
#28
 | 
United States BLaCkKobRa 
are u kidding me? how attax with spiidi is the best german lineup, with next and tabsen being in BIG?
2018-01-18 02:02
#35
liazz | 
Pakistan basim 
cuz big has legija lol tabsen is sick but he is stuck with legija which is why big wouldn't be number 1 german lineup if spiidi to attax happened
2018-01-18 07:13
#38
 | 
United States BLaCkKobRa 
i didnt say big was the best german lineup, i said how can a lineup be the best(germany) if next and tabsen isnt in the lineup
2018-01-18 12:28
#14
 | 
United States burz3u5 
why would they change? krystal is changing roles constantly for the team Krystal has weak awping because he has been rifling for the last 3 years,originally he was an awper if you see the 2014 povs back in penta kick denis hes a bad igl and worse aimer than any of them
2018-01-18 00:38
why did they even add denis and spiidi?
2018-01-18 00:45
#16
 | 
United States burz3u5 
they used to play in 2014 together in penta where they reached quaterfinals 2 times in a row
2018-01-18 00:46
yeah but didnt spiidi and denis backstabbed krystal or something? xd
2018-01-18 00:47
#18
 | 
Germany VeryNiceGuy 
yes Have a nice day! -VeryNiceGuy
2018-01-18 00:48
#19
 | 
United States burz3u5 
spiidi denis nex left to join mouz leaving robs3n and krystal robs3n left and krystal was left in penta alone they did backstab but they had better team offers like mouz
2018-01-18 00:48
#21
zews | 
Brazil wIDt 
lol you wanna keep spiidii and denis? LUL 0/8 ZEHN and innocent are what is left of a player in this team.
2018-01-18 01:06
kick spidi or denis and add szpero and let him awp and krystal go full igl, solid t2
2018-01-18 01:11
if you dont know yet weakest link in this ,,team,, is Shitnnocent how he fuck up PGL Krakow for Sunny/HS what literally carry this trashers since first BO1 quali to the last match same he was pure dogshit in boston major he prove and confiremed once again he is just terrible in this game OMEGALUL for some reason he was kicked from meme team Kinguin i cant even imagine him playing in growing and promising teams as AGO even as a standin
2018-01-18 01:23
its not his fault man, this team is full of supports with one igl/sniper it will never work, they have two options, rebulid whole team i mean roles, tactics etc. or make roster changes
2018-01-18 01:23
so this is why he take and play carry/entry in this team XD his stats from krakow hltv.org/stats/players/matches/3669/inno.. his stats from boston hltv.org/stats/players/matches/3669/inno.. very intresting fact he always fuck up this last elemination match (tilted stresed cant play under big presusre confirmed) + one turbo shit match in middle tournament North/Navi where he activate his bot mode PS.something is wrong with you if you are the shitest player on paper in team with Spiidi/Denis duo this sound that retarded as lose 1vs1 AIM map to taz/zeus 4Head
2018-01-18 01:49
I agree that he's shit, whole sprout is shit tbh. Also innocent was an IGL for the last game in Boston according to his facebook which also isn't an excuse.
2018-01-18 07:21
#39
 | 
Poland defaulttt2k 
honestly, both innconet and krystal are the worst but I would kick krystal faster
2018-01-23 19:06
#40
 | 
Poland defaulttt2k 
honestly, both innconet and krystal are the worst but I would kick krystal faster
2018-01-23 19:07
how much desperate you must be to join to team with Spiidi and Denis wher are you ambitions ? dont throw your carrer and better stay and play FPL if you are good somebody give you chance (ropz sunny confirmed )
2018-01-18 01:16
#37
 | 
India Yung_gupta 
Deni is igling. They need a sniper abd a star rifle Krystal is a good 2nd caller and a god tier support
2018-01-18 07:23
Login or register to add your comment to the discussion.