Thread has been deleted
Last comment
Polish people playing train pls help
 | 
Belgium VulcunStoleMyD 
i'm playing with 4 Poles and i can't understand any callouts pls help Like
2018-01-26 12:56
kurwa
2018-01-26 12:56
#2
 | 
Belgium VulcunStoleMyD 
Ye but like Kurwa he is eska or lka or some other shit.
2018-01-26 12:57
eska is the connector between a and b elka is t main
2018-01-26 12:58
#4
 | 
Belgium VulcunStoleMyD 
ok thx, do you have any map with full callouts ?
2018-01-26 13:00
What do you mean?
2018-01-26 13:02
he means is there map where you are familiar with all the polish callouts
2018-01-26 13:05
#7
 | 
Belgium VulcunStoleMyD 
Like the map with callouts steamcommunity.com/sharedfiles/filedetai.. something like this
2018-01-26 13:05
I have no idea, I just know it from my experience. I don't know if there is a guide for them.
2018-01-26 13:51
Just disconnect, better ban than be angry all day
2018-01-26 13:06
#9
 | 
Belgium VulcunStoleMyD 
They good but i can't call shit .
2018-01-26 13:09
so change team,it's not hard
2018-01-26 13:27
#10
chrisJ | 
Libya v_doo 
i always say "can u speak english i dont understand monkeyish" and then i get kicked ez pz
2018-01-26 13:11
#11
 | 
North America xAriana 
odloga is ivy dol is when you go down b gora is when you go out b heaven dluga is when you go out ivy and go through ct spawn? I'm not sure tho I don't use polish callouts just heard them while playing ffa
2018-01-26 13:14
#12
 | 
Poland Kresowy 
there is radar maaan
2018-01-26 13:16
#13
 | 
North America xAriana 
omg who the fuck has cs in polish? so much cancer english only
2018-01-26 13:17
then give me your radar with polish callouts
2018-01-26 13:18
#17
 | 
Poland Kresowy 
there are this red dots on it.. and also you can hear shots, or if that is difficult take a possition that is not dependent on thier callouts for example B in this case, usualy play solo, so you can give info in english, if they overrrun a you are fucked anyway i am talking about any game when you are solo stacked with 4 talking other language, russian ,se or other
2018-01-26 13:22
Red dots and what i call them. He is train ?
2018-01-26 13:25
#25
 | 
Poland Kresowy 
i think there is a missunderstanding, you want to give them info in polish or understand thier info: 1. if case number 1 then listen to my advice and take the possition where you dont need their detailed info, 2. if case number 2 then give info in english thye will still understand
2018-01-26 13:32
Both
2018-01-26 13:35
#28
 | 
Poland Kresowy 
then you have answers for both :) good for you
2018-01-26 13:35
#15
 | 
Poland sylwek292 
idk man just say him speak english xD.Long is long,short too idk how you dont know some position
2018-01-26 13:18
#16
 | 
Japan jia 
i'm almost sure they will know auschwitz train call, but they may get offended
2018-01-26 13:20
#18
 | 
Poland misterr_ 
funny haHAA im 12 btw
2018-01-26 13:25
#23
 | 
Turkey ravien9 
L M F A O
2018-01-26 13:29
Kys monkey, eat bananas
2018-01-26 13:32
#26
 | 
Japan jia 
see
2018-01-26 13:32
#21
 | 
Poland jurekdudek 
polaks mainly play mirage train cache play others map
2018-01-26 13:27
#22
 | 
Turkey ravien9 
pierdolej, co kurwa, kurwa mac
2018-01-26 13:28
Login or register to add your comment to the discussion.