Thread has been deleted
Last comment
NiKo and coldzera are both 1 and the same
 | 
United Kingdom TypicalBritishRoadman 
Cuz all they do is bait and get eco/exit frags LUL
2018-01-31 13:59
Topics are hidden when running Sport mode.
ok
2018-01-31 14:00
but do you agree ?
2018-01-31 14:01
ok
2018-01-31 14:38
I agree, Niko and cold should not even be in the Top 20 Player lists, ok.
2018-01-31 14:02
+1 real players are fer rain
2018-01-31 14:02
I think Pasha always should lead the Top 20 list, even after he retires. x))
2018-01-31 14:05
LUL pasha tier 1000 player. but tier 1 toilet cleaner.
2018-01-31 14:06
#11
 | 
Vietnam Mr_Onion 
mad cuz bad?
2018-01-31 14:06
you mad cuz i'm not.
2018-01-31 14:07
#13
 | 
Vietnam Mr_Onion 
cold top1 niko top 20 (choker) /close
2018-01-31 14:09
cold top 19 niko too 20 top 1 rain top 2 fer
2018-01-31 14:10
Fer > rain Not rn But at their peak at 2017
2018-01-31 14:12
yes but rn rian > fer
2018-01-31 14:13
Rian sucks Rain is way better
2018-01-31 14:19
Rian top 1.
2018-01-31 14:25
#16
 | 
Vietnam Mr_Onion 
rain? lmfao above fallen, cold, fer, guardian, olof, etc?? u nuts bru i
2018-01-31 14:13
nt europe favela.
2018-01-31 14:13
#21
 | 
Vietnam Mr_Onion 
shuyup thorin thoughts lmfao
2018-01-31 14:18
???? thorin is trash just like brazil and portugal.
2018-01-31 14:25
#27
 | 
Vietnam Mr_Onion 
who u callin trash uk fag go protect your queen and stfu lmfao
2018-01-31 14:26
#28
 | 
Brazil KasinoBR 
How much do you earn to be so toxic?
2018-01-31 14:27
#33
 | 
Vietnam Mr_Onion 
WE ARE THE QUEENS GUARD! PLEASE STAND BACK OR I WILL SUCK YOUR COCK! LMFAO
2018-01-31 14:30
lmao portugal mad cuz you still pay us and your president kissed our queen's feet?
2018-01-31 14:31
#35
 | 
Vietnam Mr_Onion 
yea right get expelled from europe and get back to your sad pound coin, u never gonna be no eu toes #BREXIT
2018-01-31 14:35
yes but our coin is worth more than your shitty as euro. and we didn't get expelled we wanted to get out. and still doesn't change the fact that your president kissed our queen's feet and still pays us huge ammounts of £££
2018-01-31 14:36
Mad cuz dephh is Britain’s best player
2018-01-31 14:13
coldzera is better by kilometers!
2018-01-31 14:17
You mean Coldzera and budget choking coldzera?
2018-01-31 14:26
nt but coldzera is budget niko and fer is budget rain. but doesn't matter coldzero and niko are both trash.
2018-01-31 14:28
Im done with you noscener
2018-01-31 14:29
nt denmark tier 1000 scene 0-3 1-3.
2018-01-31 14:29
kill is kill
2018-01-31 14:26
#30
NiKo | 
India Sishir 
Bad bait
2018-01-31 14:28
Who is the best player in the world in your opinion?
2018-01-31 14:36
it's obviously olofmeister.
2018-01-31 14:36
Earlier in this post you say Rain?
2018-01-31 14:37
Rian>Olof.
2018-01-31 14:37
what about Fer?
2018-01-31 14:37
rian>fer.
2018-01-31 14:38
nt Thorin
2018-01-31 14:37
rather have thorin as my dad than a dirty br favelian.
2018-01-31 14:37
nt Thorin
2018-01-31 14:38
Sprout
1.57
Copenhagen Flames
2.35
100 Thieves
1.76
G2
2.02
Evil Geniuses
1.24
OG
3.90
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.