Thread has been deleted
Last comment
CR7
 | 
Denmark Baitvice 
Lmao crybaby finally got his penalty.Couldn't finish to save his life!
2018-02-14 21:34
#1
 | 
France ShadeZzcss 
Better than Messi
2018-02-14 21:35
lol no even neymar iz better
2018-02-14 21:35
#6
 | 
Denmark Baitvice 
MEGALUL
2018-02-14 21:36
#9
oskarJ | 
Qatar y0fl0w 
HAHAHAHAHHAHAA
2018-02-14 21:37
#11
 | 
France ShadeZzcss 
Neymar > Ronaldo > Messi
2018-02-14 21:37
#19
fer | 
Portugal Jaxiie 
+1
2018-02-14 21:49
#26
TACO | 
Denmark Pma0121 
+1
2018-02-14 22:13
#35
 | 
Denmark Baitvice 
-2
2018-02-14 23:09
#36
NikoM | 
Argentina rvoltoso 
rly ???
2018-02-14 23:11
#41
 | 
Thailand KillerBee157 
yes?
2018-02-15 00:10
#52
 | 
Europe retryyz_exe 
-1
2018-02-15 03:04
#64
 | 
France ShadeZzcss 
And?
2018-02-15 16:14
#69
 | 
Finland Fr0sty1 
messi almost double the goals shitgay7 has
2018-02-15 17:05
the thing is messi as more 500 minutes than cr7 ;)
2018-02-15 18:54
#74
 | 
Finland Lassius 
no. just. no.
2018-02-15 18:03
cr7 > ozil > jonas > lewandowski > neymar > messi. Cry is free youtube.com/watch?v=3skJ0fnJW1s
2018-02-15 18:39
#2
 | 
United States Binsnl 
Football players these days dude.... so easy to just fall and dive
2018-02-14 21:35
Lo Celso gave referee chance to give a pen its just totally hes fault that goal happeneed
2018-02-14 21:36
It's not the footballers, it's the clubs & trainers. They teach you to drop down at slightest contact, even from a very young age.
2018-02-15 03:14
#3
swag | 
Germany Cr9N 
BOT LO CELSO
2018-02-14 21:35
#12
 | 
Denmark Baitvice 
Maybe but that was a harsh penalty.Kross went down like a pussy.Just football players in 2k18, girls falling immideatly when someone touches them.
2018-02-14 21:37
#5
 | 
Brazil fakna123 
only way old man can score against psg
2018-02-14 21:36
#8
 | 
Denmark Baitvice 
+1 Neymar > Penaldo
2018-02-14 21:37
#20
Lemmy | 
Poland MetalMan 
Moron
2018-02-14 21:50
#22
 | 
Denmark Baitvice 
Nice argument.
2018-02-14 21:52
#10
 | 
Turkey justSyntax 
ez for penaldo
2018-02-14 21:37
#13
 | 
Denmark Baitvice 
PSG got this, unless real gets another penalty LUL
2018-02-14 21:39
#15
 | 
Slovakia AdorrioN 
Or red card
2018-02-14 21:44
#62
 | 
Sweden aer1aL 
PSG GOT THIS haHAA GeT_LoSGalacticos'd
2018-02-15 15:50
#70
 | 
Denmark Baitvice 
GeT_LuCKlacticos and Emery is a shit coach, Zidane outclassed him with the subs.
2018-02-15 17:18
#14
 | 
Romania MihaiBvB09 
If Ronaldo was a brazilian, his name would be Penaldinho
2018-02-14 21:41
#17
 | 
Denmark Baitvice 
+1 lol
2018-02-14 21:47
#16
 | 
CIS kofilzz 
Cristiano Ronaldo = 2 options scored goals: a penalty or an empty net.
2018-02-14 21:44
>650 goals in career > 5 ballon d'or > most goals in champions league history >have score more goals in real madrid than matches played( nobody will do again) >most hack tricks > 4 champions and more i can't keep written but he is clearly way better =)
2018-02-14 21:48
#21
Slovakia pgb1 
640 penalties
2018-02-14 21:52
#23
 | 
CIS kofilzz 
+++, <3
2018-02-14 21:54
ronaldo has 114 ucl goals 13 penalties messi has 97 goals 11 penalties but nice try tho
2018-02-14 22:53
#38
 | 
CIS kofilzz 
who cares about messi?
2018-02-15 00:03
#76
 | 
Finland Lassius 
Cuz Messi will get easily the Ballon d'or this year? And cuz hes a better TEAM player. (notice the word team)
2018-02-15 18:06
nop, it false, cristiano ronaldo is probably the best scorer on the history on football, i only talk about football with people how actually know about football, not with everyone =) you can be 100% sure than Cristiano Ronaldo will score more than 750 goals on his career, wich is trully amazing =) btw Cristiano Ronaldo have score 98 penaltis on his entire career while messi are score 83 penaltis =) Penaltis are part of football is stupid discuss this =) is not easy score penaltis, is not like you think Penalti = automatic goal =)
2018-02-14 22:12
#61
s1mple | 
Germany gaski 
Delusional penaldo fanbob
2018-02-15 15:48
#24
 | 
Denmark Baitvice 
LMAO ECO GOALS Scoring vs tier 100 teams.
2018-02-14 22:10
#27
 | 
Switzerland hanniba1fade 
lol
2018-02-14 22:13
100 ECO GOALS IN CHAMPIONS LEAGUE FOR RM OMEGALUL
2018-02-15 00:17
#48
 | 
Portugal rayNeen 
Hltv addicted spoted xd
2018-02-15 00:22
#49
 | 
Argentina roulettesoad 
rofl
2018-02-15 00:24
Pulisic > Ronaldo, fight me about it irl
2018-02-14 22:14
#29
 | 
Portugal NotRlyPT 
now stfu u dumbass piece of shit ronaldo is the best player in the world for the third time in a row
2018-02-14 22:39
#30
Slovakia pgb1 
He is a bot like baitzera.
2018-02-14 22:50
#31
 | 
Portugal NotRlyPT 
lmao coldzera only the best csgo player of all time, im not wasting time talking to a idiot kid like u /closed go sleep
2018-02-14 22:51
#77
 | 
Finland Lassius 
CR7 wont win the ballon d'or. They got knocked out from Copa Del Rey by Leganes and La Liga is over for them. And UCL is not enough. Unless Portugal win the World Cup, CR7 wont wi his 6th ballon d'or
2018-02-15 18:07
#90
 | 
Portugal NotRlyPT 
y but already won 5 and 3 in the row
2018-02-15 20:50
#91
 | 
Finland Lassius 
wont win 3 in a row. Stop dickriding him LMAO
2018-02-16 14:33
#32
 | 
Romania ZywKo 
cry is free
2018-02-14 22:52
#37
NikoM | 
Argentina rvoltoso 
Messi > Penaldo ez
2018-02-14 23:12
#39
Korea yuh 
ez 4 the best player in the history, cristiano ronaldo the king #hatersgonnahate#everyoneknowsronaldoisthegoat#ez4realmadrid#pcepsg
2018-02-15 00:05
CR7> Missi Penalty and much better than MONEYMAR ;) P$G is Shitty team hahahahahahahahahah Money Money Money Remember that money dont give you a trophy! HALA MADRID! <3 <3 <3 EZZZZ
2018-02-15 00:08
What is MONEYMAR :D? And MISSI PENALTY :D? HAHAHAH :D I like CR7, but his competitors are Messi and Neymar, not Missi and MONEYMAR :D
2018-02-15 00:16
IMO is Missi and Moneymar but maybe you dont know sth and you are too stupid... :O Idc
2018-02-15 00:20
I think you are rly too stupid... :/
2018-02-15 10:36
No you are stupid if u think its missi or moneymar
2018-02-15 18:02
Yea Its Missi from Argentina and Moneymar from Brasil you dont understand sth... :/
2018-02-15 18:03
LMAO NO. ITS NOT :D HJAHAHA WTF
2018-02-15 18:03
LEL. It's Neymar :DDDDDDD.
2018-02-15 18:04
Nope man... His true last name is MONEYMAR
2018-02-15 18:45
hahah those goals were such bullshit, gets free goal by penalty after screwing up 3 great chances and then gets a miracle goal due to the keeper saving the ball and landing on his knee to go in into the goal, lol.
2018-02-15 00:14
#50
 | 
Denmark Baitvice 
+100 if it aint luck its a tap in or penalty
2018-02-15 01:13
#56
 | 
Norway rogueplayer 
as if the best football player "prowinator" would score on these chances lmao easy to judge from the sideline when u are even close to any of these pro players level get real smh
2018-02-15 10:39
As if that has any relevance whatsoever, rofl? Of course its easy for me to judge, just because i can't do anything he does im still allowed to have my opinion on it. He is one of the best footballers in the world and scores amazing goals but in this match my opinion is that those goals were far from impressive and even a bit lucky.
2018-02-15 15:38
#58
 | 
Norway rogueplayer 
Good point, cheers
2018-02-15 15:40
goals are goals, you score more goals = you win, simple as that... btw........ did you REMEMBER when THE GOAT destroy sweden in 2013 with a amazing hack trick to go to the world cup, thats was a rekT for sweden lmao..
2018-02-15 18:26
No fucking shit, please write something that isn't obvious as fk aswell as when you've learned english and can form a proper sentence.
2018-02-15 18:29
pretty sure than you understand every letter i write
2018-02-15 18:34
I do but the context of it is still braindead
2018-02-15 18:34
well, do you believe i have future on learning english ??
2018-02-15 18:36
Coldzera>Christiano He is very talented football player
2018-02-15 03:11
#63
 | 
Sweden aer1aL 
Cristiano Ronaldo a.k.a The Record Breaker is the best player in the world, Tax evader fans flood this thread..
2018-02-15 15:51
both evaded taxes... your point ?
2018-02-15 16:15
#66
 | 
Sweden aer1aL 
Do you even fucking know who i'm talking about?
2018-02-15 16:16
messi and cr7
2018-02-15 16:16
#68
 | 
Sweden aer1aL 
nt Neymar
2018-02-15 16:16
#78
 | 
Turkey Shadowdances 
Ronaldo > Messi forever !
2018-02-15 18:09
#86
 | 
Turkey Shanon 
HAHAHAH PENALDO :-))))))))
2018-02-15 18:47
baguette crying coz of 3-1 ? lol
2018-02-15 18:47
So ez for Ronaldo. Proud to be alive in his era <3
2018-02-15 18:51
#92
 | 
Algeria SpaceFockuZ 
cr7 > messi siiiiiiiiuuuuu
2018-02-16 16:53
Login or register to add your comment to the discussion.