Thread has been deleted
Last comment
Hairy legs
s1mple | 
Belgium n1ckst4r2002 
I am starting to get some hairs on my lower legs ( calves ) and it doesn't look very sexy. Should i shave that shit? Idk what to do, never had that issue before
2018-02-15 00:31
welcome to puberty
2018-02-15 00:32
FU
2018-02-15 00:35
trust me, never shave legs or arms
2018-02-15 00:59
wtf dude hahahahahahaahahahaahahaahaaha. Ofc its fucking normal to get hair on legs
2018-02-15 00:33
>european """""""""men""""""""""
2018-02-15 00:33
uma delicia!
2018-02-15 00:35
fakeflagger detected
2018-02-15 01:00
Haha midgets from SA. If you are not 180cm you are not a man
2018-02-15 00:38
thats tru
2018-02-15 00:38
181.5cm / 15 if i don't become 185+ im killing myself
2018-02-15 00:44
I didnt talk about you but i was 176 at 15 and im around 184 now. My friend hasnt grown since he was like 14 though lol. 185 then and 185 now
2018-02-15 00:48
#28
 | 
Norway Duckelele 
true
2018-02-15 00:47
I'm not 185-:/
2018-02-15 11:19
#86
 | 
Turkey Kumay 
what's your language called? what do you guys speak? exactly...
2018-02-15 12:30
people who shave their legs are usually gay
2018-02-15 00:34
+1
2018-02-15 00:35
not at all. I don't do this, but i don't think that shaving legs it's gay thing.
2018-02-15 00:40
nor I, but I do not know why I would be very strange because I am very white and it seems that I am sick, so I prefer to keep
2018-02-15 00:42
yeah and shave your pussy after..
2018-02-15 00:34
+1
2018-02-15 11:08
You start shaving your legs and then you end up going to the butt, I recommend not doing it, just trim it with a machine.
2018-02-15 00:35
If you're 15yo your legs should've grown hair long time ago (exposed ???) From now on you have three options 1. Let it grow like a caveman 2. Shave it (wouldn't recommend) 3. k y s Choose wisely
2018-02-15 00:35
.... wtf maybe you're just hairy, i had no hair last summer at all, only pubes thats it
2018-02-15 00:45
i pick 3rd option
2018-02-15 00:50
Ty, Keep Yourself Safe
2018-02-15 00:50
#14
 | 
United Kingdom oyyrofl 
Shaved my legs at 14 cuz they were too hairy, mom came home laughed at my face and spread the news to my whole family
2018-02-15 00:42
#48
 | 
Morocco _el3menT 
Xd
2018-02-15 01:05
#77
TaZ | 
Germany leSascha 
Xd
2018-02-15 11:32
lmao
2018-02-15 11:32
#84
 | 
United Kingdom ScaN^ 
lul
2018-02-15 12:21
LoL. My stupid colleagues who ride with me shave their legs. I'm ashamed for them and now for you.
2018-02-15 00:43
#17
 | 
United Kingdom lp100 
if ur gonna shave them you will need to do it regularly so i suggest you buy a beard trimmer. they get pretty close to the skin and dont teke much time like using a razer does.
2018-02-15 00:43
It doesn't look sexy if you're a girl. And if you're gay. Wtf is wrong with people these days? Do you seriously not like your male stuff? Mb you should go full transgender then?
2018-02-15 00:44
its not fully hairy, just few hairs here and there, looks not symmetrical and weird
2018-02-15 00:46
don't bait me son or i will kick your ass
2018-02-15 00:47
#33
 | 
Russia ez4u 
Maybe you should go full monkey?
2018-02-15 00:49
No, I fully gift that way to you.
2018-02-15 00:51
#44
 | 
Russia ez4u 
Enjoy ur dirty life my dear hairy friend.
2018-02-15 00:59
My hairy friend is enjoying your (dirty?) body holes.
2018-02-15 01:12
#50
 | 
Russia ez4u 
Impressive that u spent about 15 minutes on this.
2018-02-15 01:13
Well I'm not a nolifer like you are xD Do you at least have some toilet/sleeping breaks or you "live" in here 24/7?
2018-02-15 11:07
#54
 | 
Russia ez4u 
No, im sitting at HLTV 24/7.
2018-02-15 11:07
It's a sad life :-O
2018-02-15 11:08
#57
 | 
Russia ez4u 
No, you should try it urself.
2018-02-15 11:08
Unlike you, I need to spend time to get a salary and have fun. You will know what it's like when your parents stop feeding you.
2018-02-15 11:10
happy 12th birthday
2018-02-15 00:45
16 in 4 Months nt
2018-02-15 00:46
wtf i got hair on my legs when i was like 11 lol also id recommend not shaving cause it hurts and unnecessary
2018-02-15 00:49
11 hairy legs? daymn
2018-02-15 00:50
im pretty sure he has only 2 legs, not 11
2018-02-15 00:51
Look at it this way, more people are gonna "judge" you for shaving your legs than simply having hairy legs
2018-02-15 00:46
they are not like hairy, but hairs started appearing randomly in pairs and flocks, just looks cringe af thats why
2018-02-15 00:47
nah youll be fine, having hair on your legs is normal no reason to be insecure about it
2018-02-15 00:48
#25
 | 
United Kingdom Iamasheepo 
yes
2018-02-15 00:46
are you gay
2018-02-15 00:48
yes but only with s1mple
2018-02-15 00:50
Fuck, at least I tried
2018-02-15 00:51
hairy legs = hot on women and gay af on men
2018-02-15 00:50
#47
 | 
Russia ez4u 
+69
2018-02-15 01:03
+1
2018-02-15 11:20
I am a fucking gorilla Pakistani genes smh
2018-02-15 00:52
Doesnt really matter. Either putin / trump will nuke your country soon enough
2018-02-15 11:17
I knew Nickstar was gay...
2018-02-15 01:13
#59
 | 
Norway rogueplayer 
+1
2018-02-15 11:09
JUST A CASUAL MINECRAFT PLAYER
2018-02-15 11:11
#74
 | 
Hungary Rollie 
Friend of Gl0wen xd
2018-02-15 11:27
man you must be 15 and you just start getting hair. thats just sad
2018-02-15 11:09
Wtf how is that even possible
2018-02-15 11:16
lmao
2018-02-15 11:33
#64
f0rest | 
Austria L1GHT_ 
Shave it. Hairy legs are fucking gay
2018-02-15 11:18
i are agree
2018-02-15 11:20
Haha metrosexuals calling manliness ' gay'
2018-02-15 11:22
#71
f0rest | 
Austria L1GHT_ 
How are hairy legs manly???? It's just gross. I bet you don't even shave your beard
2018-02-15 11:24
Beards are not many? You silly boy.
2018-02-15 11:25
#73
f0rest | 
Austria L1GHT_ 
b8ed
2018-02-15 11:25
You don't need to think it's sexy, unless you are gay lol
2018-02-15 11:21
mb im gay... are you implying there is anything wrong with being gay?
2018-02-15 11:31
Not at all, being gay is just funny. Nothing bad about it.
2018-02-15 12:29
#80
mimi | 
Norway NoregNik 
Why is this cunt still on HLTV? Get him banned already.. smh
2018-02-15 11:40
Shave if gay If not dont
2018-02-15 11:43
You are becoming a man, nothing to be ashamed of, shaving is for women
2018-02-15 11:44
#87
s1mple | 
Ukraine minemax 
Your pubic hair as well.
2018-02-15 12:33
There's more hair on my legs than on my stepdad's. I'm more of a monkey but it's alright, just a mannish boy.
2018-02-15 12:36
Login or register to add your comment to the discussion.