Thread has been deleted
Last comment
coldzera tweet
 | 
United States Sea_Of_Tea 
twitter.com/coldzera/status/966040375809.. Let's knife cold strat failed.
2018-02-20 21:23
#1
 | 
Germany AdiZen 
what did he write cold blocked me
2018-02-20 21:23
#2
 | 
Brazil tiagospadetto 
"GGWP we are in the playoffs! Thanks for the knife on cbble @s1mpleO you brought us to the game."
2018-02-20 21:25
incognito mode
2018-02-20 21:25
lmao
2018-02-20 21:41
#22
 | 
Austria swehy 
lol
2018-02-20 21:54
#59
 | 
Brazil Charizaldo 
half of world population is blocked by coldzera
2018-02-20 23:12
+1 can confirm that toxiczera is a piece of shit
2018-02-20 23:16
voce que e um merda seu portugues lixo
2018-02-21 01:30
this is an international site please speak English. :)
2018-02-21 02:42
#176
yeL | 
Brazil guferreti 
you're a piece of shit, trash(it is an expression in pt-br it means that he is useless/bad person) portuguese
2018-02-21 02:47
Prove it or I'll kill you
2018-02-21 02:49
#179
yeL | 
Brazil guferreti 
it's funny because it was from a player that could reach a major final, something australia doesn't have.
2018-02-21 02:53
Like i give a shit m8
2018-02-21 02:55
could reach major final, now can't even arrive to lan what a downgrade
2018-02-21 08:27
#75
 | 
Germany AdiZen 
coldzera cant accept criticism
2018-02-20 23:30
#183
 | 
Brazil KerimZ 
thats bullshit, i see lots of brazilians criticizing him and he doesn't block them you probably tried to offend him in some way to get blocked
2018-02-21 02:58
So he’s racist then
2018-02-21 13:25
#239
 | 
Brazil KerimZ 
nationality =/= race, learn the difference
2018-02-21 17:40
So the people who call Brazilians monkeys on here are not being racist then?
2018-02-21 18:23
#189
 | 
Brazil chuckdam 
looks like YOU can't behave on twitter.
2018-02-21 03:07
Wtf did u do to get blocked lmao
2018-02-21 04:07
he blocked me too .. :D cuz i said to him .. any excuse today? :D :D what a dickhead he thinks that he is NOW or still the best player in the wolrd.. but when peoples watching games where playing niko simple olofm rain guardian (those players have a great rounds every map where they will get 4-5 very impactful kills) and coldzerass matches? cant remember last 6 months his good play where he had super impatful round where he killed 4-5 guys (not talking about his eco or baited frags) ok .. today was that round.. but navi players runing at him with knifes even tho he was awping.. cuz even they know that he is sucking balls last months in cs :D :D pretty good disrespect to coldzera by navi guys in that round.. thats why he was so mad.. cuz everyone know that he sux now (im sure his fans are pretty much blind .. but on thhe scene are better players now.. even mousesports guys are good now //better than him)
2018-02-21 02:50
#186
 | 
Brazil KerimZ 
haha you're such a biased hater m8, Coldzera is the highest rated player at the event ATM hltv.org/stats/players?event=3486 "sucking balls for the last mont" while he is the highest rated player at the event LMAO
2018-02-21 03:01
where he was last event ? and event before ? but how many impactfull rounds he had ? or kills ... i mean .. he is always last saving gun and getting low impact kills or baiting own teammates ... when cold will get 3+kills in the round ... it is with smg against no armored palyers :D cuz cant kill any shit now ..well when u think that he is still the best player in the wolrd.. u must be blind.. on the scene are many better players with super impactfull games... not like him .. he is 14:3 in the first 7rounds where his team losing 2:5 but he is always last saving gun .. (so he will probably not gonna die.. and its verry posibly he will get exitfraggs... )and after game everyone is like omg .. look at his stats .. so fkcing good ... when other players like olofm niko rain simple ropz krimz... fighting every round .. going first and try make a plays.. :D never seen him going first in retake :D almost everytime when sk going to retake bomb site he is like last person to step into bomsite :D :D :D what a dickhead... cant even aim now.. he was best... noone will take it away from him .. but now.. he is pretty average :) like last few months...
2018-02-21 03:15
dindt read noob wall of text, pliz go batck tou your moms bed
2018-02-21 04:09
im in my own bed..... with ur mom ;)
2018-02-21 04:16
#201
 | 
Brazil KerimZ 
LMAO, cold almost never farms eco kills, the one that usually does it is fer, and you're too dumb to know but rating 2.0 takes into account everyting, eco kills count for less, kills while saving count less for his overall rating, and he is almost always the one top fraggin on his team doesn't matter if they're winning or losing, you talk about players that play like s1mple, but s1mple is the kind of player that farms his stats with agressive plays, now what happens to his agressive plays while he faces a good team? he gets shut down, because his FPL style doesn't work against a team that know how to play, he went 9-17 against SK today, meanwhile coldzera doesn't matter which team he is facing. also you said that coldzera almost never goin in first, well, guess what? he isn't the fuckin entry fragger so it isn't his job to go first and you saying that he can't aim while he is the highest rated player at the event with the highest K/D makes you look dumb.
2018-02-21 05:44
All the kills count the same, eco kills doesnt count less dafuq hahah
2018-02-22 13:03
#5
 | 
Mexico 6ix9ine 
U welcome ! Didn’t expect u to run from molo, thought u gonna hide in your own smoke so I had 8 seconds to run in smoke and cut once with left click , but anyway u played great, congratz !
2018-02-20 21:29
bullshit and everyone knows that.
2018-02-20 23:51
wdym, s1mple isnt toxic at all anymore
2018-02-21 00:23
#113
 | 
Denmark Xipingu 
He isn't toxic anymore, as you can see. I thought Australians were polite?
2018-02-21 00:43
I'm brazilian
2018-02-21 04:04
#221
 | 
Denmark Xipingu 
Explains.
2018-02-21 11:02
#6
 | 
Brazil BuddyINSANE 
We smart, we loyal, we friendly, we are from BRAZIL! Kreygasm
2018-02-20 21:37
reported for old meme
2018-02-21 04:12
Reported for Muhammed Gustafson
2018-02-23 07:30
mad cuz c9 bad
2018-02-23 09:28
nah not a fan of c9 except ska2dl
2018-02-23 16:42
free ska agent then
2018-02-23 16:50
#7
Switzerland shemi 
friendly hahahah SK are so toxic cold screaming and tweet after evert single match.
2018-02-20 21:39
#23
Costa Rica Dazy 
mimimi
2018-02-20 21:55
#39
 | 
Brazil GoodBrazilian 
if you see the tweet and read everything , he explain herself
2018-02-20 22:51
#51
 | 
United States ItsImpact 
He explain herself?
2018-02-20 23:04
xd
2018-02-20 23:05
#162
ISSAA | 
Japan LiLeX 
Lmaoooo
2018-02-21 02:10
Himself*, bro.
2018-02-20 23:32
he explain herself
2018-02-20 23:43
#170
f0rest | 
Argentina Nawll 
hahahaha
2018-02-21 02:39
#222
 | 
Brazil adrianoff1 
herself ayyyy
2018-02-21 11:11
lol written wrong looll loool lmaooo lol '-'
2018-02-21 13:31
#55
 | 
Lithuania arres 
so this is your definition of toxic?
2018-02-20 23:11
#134
zAAz | 
Brazil ilm7 
+1
2018-02-21 00:54
Thats good banter honestly, you not only disrespecting the biggest legend by trying to knife him in a won round but you also took showmanship over victory for your entire team and fanbase. T Remember K0nfig knife in overtime? This is how it feels when that shit goes wrong
2018-02-20 21:40
Coldzera> Biggest legend> pick one
2018-02-20 21:42
hes probably the biggest legend in CS:GO Era mate, 2 majors 2X Rank top1 HLTV and many many big Lan wins + finals I can't think of anyone more accomplished than him in CS:GO
2018-02-20 21:43
Yeah he has been top player for 3 years. This game is 5 years old and a half. NT
2018-02-20 21:45
Theres nobody in CS:GO history with 2X top 1 HLTV, 2 Major wins and 10 + big Lan wins in this game
2018-02-20 21:46
"2 Major wins and 10 + big Lan wins in this game". OKAY 2x top 1 but other players have been in top 20 rankings since 2013. But keep dickriding ur nickstar afterall. No surprises here.
2018-02-20 21:47
no dickriding, i love greatness and Cold and s1mple are both greatness
2018-02-20 21:48
They are greatness they are already legends but saying cold is the biggest legend is just laughable.
2018-02-20 21:49
why laughable? tell me one player with more individual achievements than coldzera in cs go, pls.
2018-02-20 21:52
Easy. Shox GTR Kennys Olof Flusha And im talking about CSGO in 5 years not 2 years. They have more achievments they have been in top rankings for more years and they have been relevant for 2x time that cold has been. Edit : I probably left out more players.
2018-02-20 22:10
Only get right was two times top1 nice try top1 for one year > top8, top5, top7 for years nobody remembers who was the second best player in the year in a discussion about who are the football goat, for example cold and gt both were two times the best player in the world the difference is that cold had 2 majors mvps, and also 0 rating event below 1.00, the most consistent player of all time while get right had many bad performances and 0 majors mvps yeah coldzera only relevant for 2 years and he already had more individual achieviments than all others players Do you understand now?
2018-02-20 22:22
Do you understand now? Understand what ? That ur biased ? Open your eyes and see for yourself. Cold is not top 5 yet. If for example you have one player that always get Evps and helps your team win and on the other hand you have a player that always underperforms expect for 1 tournament and wins mvp he is automatically better ? Lol just using your logic. Nobody has yet reached olof's level in 2015 and cold came kind of close but in 2016 he couldn't win more titles and in 2017 he had 0 majors. Also you seem to talk about major title count then with that logic Pronax,Flusha,Jw are 3 best players of all time. You can't make a good argument because even if you use things that give cold an advantage are easily countered. Do you understand now ?
2018-02-20 22:28
"Also you seem to talk about major title count then with that logic Pronax,Flusha,Jw are 3 best players of all time" i'm not talking about major titles i was talking about major MVPS. Are you blind? 0 logic in your post numbers make the goats, and not who you like more and coldzera has the best numbers
2018-02-20 22:39
For 2 years sure. But people always talk about the best CSGO PLAYER, now cold is probably best now (tarik got major mvp so that's debatable who is better now). So for 2 years cold has been the best fair play. Where is 3 other years ? Somewhere in Brazil ? And major mvp argument is flawed because by that logic Friberg,Adren are top 10 of all time which is not true. Other tournaments matter also and cold simply doesn't come close to Shox, GTR, Kennys Olof ,Flusha. And i don't like any of the players im only biased for maikelele,krimz that's all. So then again if we are only talking about majors then you are missing 90% (yes i know he won a lot of other tournaments but these guys won more either way) of pro scene which is okay if you want to make coldzera look like the best of all time.
2018-02-20 22:39
"And major mvp argument is flawed because by that logic Friberg,Adren are top 10 of all time which is not true. " friberg and adren weren't top1 for 2 years like coldzera and GR, the discussion here is about who are the csgo goat other tournaments? 8 mvps (no one has more) 2 major mvps (no one has more) all those players you mentioned had many bad performances worst event of coldzera = 1.03 rating :> keep trying to argue against numbers, pls its funny
2018-02-20 22:50
"friberg and adren weren't top1 for 2 years like coldzera and GR, the discussion here is about who are the csgo goat" your main argument was that cold has major mvp's so just compared him to his level. Another major mvp player, but there are more factors to rank best player. 8 mvps (no one has more) (Before 2016 there was no mvp's except for majors so again you are wrong because if it was the case Gtr,Olof would have had way more). 2 major mvps (no one has more) (Your only valid argument here and it is true he is the only one with 2mvp's guess what flusha has 1mvp and won 3 majors so to me that's better but for mvps sure). "All those players you mentioned had many bad performances." Sure they had but their achievments and their glory days still outweight coldzera and yes even though cold never had a tournament with below 1.0 rating his lowest was eleague premier with 1.01 and they lost b03 to heroic and got out in groups which is embarassing. Can you show me any b03 that those guys lost in their glory days to a top 11-15 ranked team om LAN. "keep trying to argue against numbers, pls" There is nothing to argue the only statement that you were true on that he has 2 mvp's yet he still hasn't won most majors and you want to call him the best. All your arguments are easily countered and are not worth anyones time.
2018-02-20 22:55
stoping reading at "he is the only one with 2mvp's guess what flusha has 1mvp and won 3 majors so to me that's better" by your logic TACO is better than Kjaerbye, AdreN and Tarik cuz he won 2 majors with SK/LG you are just a braindead hater
2018-02-20 23:04
Nope. Im using stupid logic. By your logic friberg is better than GTR becauze hey major mvps. Also a dumbass argument from you.
2018-02-20 23:08
Retard, i'm using major mvps as tie-breaking criteria because both (cold and GR) were two times top1 player of the world, i'm not saying that coldzera is better than GR ONLY BECAUSE he had major MVPS I'm using objective criteria here while you are just saying "for me it's better" YOU ARE DUMB AF
2018-02-20 23:12
If you think that not using mvp arguments GTR and cold are close i hate to say it to you. But you are trying to brainwash people. Yes i know that you are a brazilian and there is nothing else positive in your country so you have to make positives look even better and you are saying cold is the goat. Hey its okay you are extremely biased but your arguments doesnt prove anything. Mvps are an advantage to cold (lol like it matters) and major win is truly important and this is the true edge not mvps. Everything else GTR is much better. And comparing cold to gtr is laughable a much better comparision would be flusha and cold. Now thats a close one because flusha has been a top player for more years but never was as good as cold but still has more majors and achivements. You can yell thats stats mean everything but with that logic xantares is better. If you add up everything the years played, majors won, tournaments won then cold might be top5 but he is not the goat and anyone who says it has brazilian flag i will just take as a joke.
2018-02-20 23:23
again 0 plausible arguments you talking shit about brazil just shows that (Lithuania btw, lol)
2018-02-20 23:27
0 plausible ? Well that equals what you managed to say.
2018-02-20 23:28
using xantares rating as argument the guy who boost stats in tier2/3 events lithuania logic
2018-02-20 23:32
Using mvp's to rate who the better player is. Friberg > GTR apparently
2018-02-20 23:34
#57
2018-02-20 23:35
But GTR and cold arrent tie breakers even with mvp's considered. GTR is better with or without mvp's.
2018-02-20 23:40
"because i want"
2018-02-20 23:41
Sure. I know that you are biased. No problem with that.
2018-02-20 23:42
oh ok
2018-02-20 23:43
Dude you just destroyed his argument. Pathetic how people resort to ad hominem and insult another person when they lose an argument.
2018-02-21 03:01
#100
 | 
Denmark JustYes 
you cant talk about who got most MVP's since hltv didnt even give out mvps in big tournaments before 2016, only at majors.... gtr,flusha,jw,olof would have had way more if that was the case
2018-02-21 00:25
hltv.org/forums/threads/1558506/all-mvps.. thread made when coldzera didnt have won epicenter and esl mvps coldzera 8 mvps, 6 mvps of tier1 events no one has more snax, olof, GR have also six mvps of tier1 events, but coldzera had two majors mvps
2018-02-21 00:32
#107
 | 
Denmark JustYes 
gtr, flusha, jw, pronax, f0rest, olof and krimz have all accomplished more than coldzera, just stop crying about it
2018-02-21 00:38
lol ok
2018-02-21 00:40
#175
 | 
Mongolia Chuluun 
I remember GuardiaN being 2nd place though :P
2018-02-21 02:46
coldzera played still matchmaking when olofmeister get_right shoxie guardian flusher were winning tournaments and being in top 20 every year :D :D coldzera before he was no.1 in hltv ranking.. where he was , in top 500 ? cant remember
2018-02-21 03:21
lol no. Cold is easly the best player who ever touched csgo
2018-02-20 22:52
Gtr,kennys,shox,flusha,olof > cold
2018-02-20 23:28
+1
2018-02-21 00:49
None have as many titles/achievements in as many years as cold. If even saying players are equal to cold, we can use major MVP's as a TIEBREAKER and say cold is better there as well. Cold is also more consistent over a period of time with almost 0 tournaments with <1 rating.
2018-02-21 03:02
Sure, cold is relevant for 5 years ? No only 2 and as i named 5 players that atleast now are still more achieved and are higher in all time rankings. Cold is the best rn but he is not the goat atleast for now and imo he isnt top 5 yet. But sure value those 2 years over 5 years because longevity doesnt mean anything.
2018-02-21 10:32
Longevity is important, but cold has proven he is more consistent than any of the other players you listed. You can't even say 5 years for some of these players who have been downright mediocre at best in the past year.
2018-02-21 13:22
Kennys sure Olof definitely Shox 1st average year GTR this one is true Flusha basically was fnatic's best player. 2 out 5 are true. Try again. And also i can take 2 years of these players careers and they will stand up to cold's numbers nicely so if cold plays like this for 1 or 2 more years then talk because now this argument is easily countered.
2018-02-21 13:25
WDYM flusha was the best player on his team? That doesn't mean shit when he had a .97 LAN rating in 2017. That's definitely mediocre. Shox has shown signs of decline, and isn't getting any better EVEN after he was positioned as a star player. Olof had a rating 1.03 in 2017, which is definitely mediocre. KennyS is the only exception in this list. 2 years of any player you take will not have the same string of consistent 1 rating events, all the titles cold has, as well as 2x Major MVPs.
2018-02-21 13:31
"2 years of any player you take will not have the same string of consistent 1 rating events, all the titles cold has, as well as 2x Major MVPs." So you care about ratings too ok. Then simple>cold. And you can be consistent but simple has much higher impact. Titles ? Well all of my listed players have more titles and some even more majors. Major mvp's ? Well you can be the best player in the team and you won't win the major so you won't get the mvp but okay since you want to talk about major mvp's then i can so by this logic Adren,Friberg are better than Shox,GTR. Because hey major mvps lol. Cold is not top 5 yet because this game didn't start in 2015 it started in late 2012. But nt
2018-02-21 13:57
S1mple has higher impact but he doesn't have the achievements cold has. ARE YOU RETARDED, I use Major MVP's as a tiebreaker. Those players you listed have similar titles to cold, but don't have the same impact as cold. No player has both the same titles AND the impact cold has.
2018-02-21 22:08
"S1mple has higher impact but he doesn't have the achievements cold has" Sure, but you seem to talk a lot about stats and achievmemts are there because cold has a much better teammates. "ARE YOU RETARDED, I use Major MVP's as a tiebreaker" What tiebreaker ? Cold isnt top 5 yet. And even then i showed you that mvp argument is flawed because players like adren, friberg have them but GTR doesnt and GTR is a much better player. "Those players you listed have similar titles to cold, but don't have the same impact as cold". Olof,Kenny,GTR had higher peaks and the only one debatable is Olof. GTR created such a big gap between him and #2 player that it was insane. Kennys was entry fragging with awp and nobody could stop him. "No player has both the same titles AND the impact cold has." That is laughable. Fallen arguably has more impact than cold. And history ? Lol cold is not the best.
2018-02-22 08:25
You describe peaks, but show no regard for consistency. "Lol cold is not the best.". I really like your analysis. Cold isn't top5 yet? How is is he not top5 yet. He has a better rating and continued success over a period of time than any other player. I use MAJOR MVP's as a tiebreaker, which means that just because you have a major mvp, you are not necessarily better than someone who doesn't have one. I'm talking about stats, and cold's stats are the greatest ever. "That is laughable. Fallen arguably has more impact than cold." How is it laughable if he only has "arguably" better impact than cold. Face it. Cold is the best.
2018-02-22 13:01
He is not, are u retarded xd
2018-02-22 13:09
Please explain to me how. You are obviously a genius with your amazing analysis.
2018-02-22 13:10
You keep talking about great analysis but u never make any comebacks u cumfilled bitch
2018-02-22 13:11
+1
2018-02-22 13:59
LUL you new? Getright got top 1, 2 years in a row
2018-02-20 23:44
ye but he didn't win 2 majors or that many 250K + lans
2018-02-21 00:14
no shit sherlock, you think any CSGO lan had 250k+ lans in 2013? Did you start watching csgo in 2017?
2018-02-21 00:45
Yeah she did. Some fucking newfag. I am so ashamed that she is from Belgium. But my excuses for this dumb Belgium girl. She never learns it. And yes I said She. Cause you are a fucking pussy and bitch
2018-02-21 00:58
2x post great..
2018-02-21 00:59
Do you also think cs go had this level of competition in 2013? No. Cold has proven far more consistent than these players and older legends have literally played terribly the past year except for a handful.
2018-02-21 13:25
Oh holy shit man ur literally colds biggest cocksitter i've seen, just give up ahhaha
2018-02-22 13:11
I'm really not... I hate cold as a person, he is toxic and does dumb shit as OP said, but he is a great player. Not my fault you are baised...
2018-02-22 22:35
How am i the one Biased wehn ur the one licking his balls lol
2018-02-23 06:56
#164
ISSAA | 
Japan LiLeX 
expected from autist
2018-02-21 02:11
maybe fallen lol?
2018-02-20 21:50
Fallen wasn't as highly ranked as COld and doesn't have nearly as good stats but hes also a legend
2018-02-20 21:50
well stats is only for idiots tbh...cold wouldnt win anything without FalleN, while FalleN would easily create himself another coldzera...think about that before you post something
2018-02-20 21:51
Well pronax is then #1 off all time
2018-02-20 22:19
You cant beat that as well...haters will hate, but ... results stand
2018-02-20 23:03
#161
 | 
France Telt 
Maybe not the best player in the history of CS but clearly in its of CS:GO
2018-02-21 02:07
#60
 | 
Switzerland BottomFragger 
Good point, I don't mind either player's actions. S1mple's knife went horribly wrong but as you said I loved to see it when k0nfig did it for example. That kind of humiliation can actually get you a morale boost in a series like this, too bad it went the exact opposite way
2018-02-20 23:12
#65
 | 
Bosnia and Herzegovina Suk_Mike_Hok 
Cold has been relevant since 2016 only , still achived in those couple of years more than some other players in csgo history that have played since 2012 , still dont think he is the bigest legend , and knifeing a player doesnt always equall disrespect
2018-02-20 23:18
#21
rain | 
Slovakia verg1ll 
why is he always so insecure
2018-02-20 21:52
#34
felps | 
Brazil Broodht 
Cuz he was the best player of the world two times in a row
2018-02-20 22:30
do you know what insecure means?
2018-02-20 23:44
#191
felps | 
Brazil Broodht 
Do you know what irony means ?
2018-02-21 03:14
#94
rain | 
Slovakia verg1ll 
makes no sense
2018-02-20 23:59
typical Brazilian
2018-02-21 00:50
#24
flusha | 
Germany Kupferr 
I hate cocky players, but that play was so stupid by NaVi, they deserve it..
2018-02-20 21:56
"fan of flusha"
2018-02-21 02:39
#28
frei | 
United Kingdom salad! 
why does cold try to backtrack and justify himself replying to s1mple's reply. he should have just owned it, it seems not only fallen is two faced
2018-02-20 22:10
+1
2018-02-21 00:29
Prove it or....
2018-02-21 01:09
Prove it or....
2018-02-21 01:09
Prove it or....
2018-02-21 01:09
#41
device | 
Yugoslavia mrmojo 
That knife was so dumb I kept thinking about it the whole match and how different it could go if not for that braindead moment from Na'Vi. They deserve it 100% that's what u get for not taking one of the best teams in the world with the respect they deserve.
2018-02-20 22:55
Not really that dumb, coz if they (coz Edward was with knife too) cut him they might have tilted SK for the rest of the game
2018-02-20 23:14
#146
device | 
Yugoslavia mrmojo 
Yeah, but tilted themselves instead of ez round and at least 1 more eco for SK :) Also SK IMO isn't a team you tilt easy, at least not for long.
2018-02-21 01:20
Are u saying a knife kill would tilt SK? No way, the clutchest team atm, trying to knife in a 1v1 the best player in the world isnt a good decision, neither a bad decision, its a horrible decision
2018-02-21 01:53
#165
ISSAA | 
Japan LiLeX 
Are u saying a knife kill would tilt SK? No way, the clutchest team atm, trying to knife in a 1v1 the best player in the world isnt a good decision, neither a bad decision, its a horrible decision
2018-02-21 02:13
#43
fnx | 
Brazil Beicom 
does someone have the clip?
2018-02-20 22:58
#160
fnx | 
Brazil Beicom 
ty
2018-02-21 02:04
respeita o cold!!!!!!!
2018-02-20 22:58
clip??
2018-02-20 22:58
Cold even explained it to some retard, props to Marcelo, what a guy
2018-02-20 23:00
#53
sergej | 
Finland jUPPE! 
Coldzera is a fucking disgrace. He has no humility when he wins, just toxic behavior.
2018-02-20 23:07
because try to kill your opponent with a knife at the beginning of the match is a very humble thing, right?
2018-02-20 23:19
beggining of match? it was like mid of the match and ending of round what u even talking about, when monkezera knifes then its all fine, but when someone tries to knife him, then ohhh the little monka starts crying and acting like a real ape
2018-02-21 00:37
where i'm crying? i'm just saying this is not a humble thing both cold and s1mple arent humble guys e thats funny no hypocrisy
2018-02-21 00:39
not saying that u are crying, cold is crying like a little bitch..
2018-02-21 00:45
i dont think so he's just trash talking
2018-02-21 00:46
yes that's what im saying, but for what? all guns from the game are meant to be used, including knife so for what this ape mode ? its just retardness. s1mple is a big faggit but cold just showed the real ape that he is
2018-02-21 00:48
who knows I would not be mad at this, but cold has a big ego
2018-02-21 00:50
but I just get cringe when fangays tries to defend cold or s1mple, both are retards and toxics and cold deserved to be knifed and simple deserved to lose that round
2018-02-21 00:52
lol it seems you are more mad than cold
2018-02-21 00:54
95% of the EUtards you cant treat with respect first rule from BRS ma boi cold know this
2018-02-21 00:41
what respect? how you want to be treated with respect when you monkas have no respect?! monkezera every time he has the chance he will knife and its all fine etc, now that someone tried to knife him he goes full retard mode, for what?! tell me for what?
2018-02-21 00:46
i want respect ? i want you go fuck yourself you little pussy 95% of the eutards you never treat with respect first rule from BRs you are so retard sk is the most hated team go kys every thing that sk does is 5 threads you motherfucker the real cancer from hltv
2018-02-21 00:55
yup you just showed that u monkeys are the real cancer of hltv, end of story there! nice englando btw
2018-02-21 00:51
yes yes monkeys the humans vp players bots cant beat monkeys what a shame
2018-02-21 00:53
Can you translate that to English?
2018-02-21 00:52
use your brain youre smart i think
2018-02-21 00:53
learn English :)
2018-02-21 09:25
no
2018-02-21 14:54
Is this english? Also ‘SK fans’ are the most hated, Not SK
2018-02-21 01:01
OH MY GOD every eutard will reply to me now ? yes yes SK is not hated ok kkkkk
2018-02-21 01:02
Every Europe? Only I reacted and a polish guy. Other one is canadian so, you probs don’t even know where Canada is on the world
2018-02-21 13:18
i dont see the flag is all the same shit for me sry
2018-02-21 14:55
#147
device | 
Yugoslavia mrmojo 
Got what they deserved.
2018-02-21 01:21
agree s1mple got what he deserved, the rekt
2018-02-21 01:22
#62
 | 
United States fallenfan 
cold got no chill
2018-02-20 23:15
#64
God | 
Russia STDGod 
You guys get offended so easily..
2018-02-20 23:17
Welcome to 2018
2018-02-21 02:57
prntscr.com/ihjxbe Moment that Coldezera thanked simple
2018-02-20 23:22
S1mple the bigger man accepting the loss. Cold being toxic as usual
2018-02-20 23:42
Whats toxic about saying what actually happened? He threw that round and thats what literally started the comeback
2018-02-21 00:27
LMAO How is that even toxic
2018-02-21 02:58
#86
 | 
Brazil 1AxeL1 
just a joke HEHEHEHE
2018-02-20 23:47
heuheuheu
2018-02-21 04:14
#88
 | 
Kazakhstan kanjarje 
coldzera has 0 personality compared to neo f0rest. Just toxic kid
2018-02-20 23:44
#90
??? | 
China Netori 
neither of these two have any kind of personality lmfao
2018-02-20 23:47
#119
Xyp9x | 
Portugal CRMN1 
Excuse me but what's Neo's personality?
2018-02-21 00:47
#93
 | 
Brazil _Rhaegar_ 
Now the player doesn't have personality, just because he replied Simple with his style (explosive style). I'm laughing about this situation, because it's funny. Cold > Simple
2018-02-20 23:55
he did fine and s1mple is ofc very mad about his mistake after match but he play it cool but as u can see from this pic, hes really mad i.imgur.com/zOhlP9I.jpg
2018-02-21 00:16
haahahahhahhaahahhaahahahahahaahahahahha LMAO did u draw this? WOW i cant stop laughh ahhaha
2018-02-21 03:01
#97
 | 
Europe 3MK 
Cold is best in the world atm like it or not...
2018-02-21 00:21
You mean the last 2 years right
2018-02-21 02:41
#98
 | 
Europe CNoNe34 
LOOOL
2018-02-21 00:21
S1mple deserved, so unprofessional and disrespectful to his opponent.
2018-02-21 00:27
#103
 | 
Norway AleXeiCS 
I just don't get it, coldzera makes a toxic tweet, s1mple plays it cool and thanked for the game and s1mple makes a toxic reply.. just why.
2018-02-21 00:28
rip englando, simple plays it cool but then simple makes toxic reply rofl how is that possible?
2018-02-21 00:38
#110
 | 
Norway AleXeiCS 
sh1t, I ment coldzera.. it's late here..
2018-02-21 00:39
#114
 | 
Denmark Xipingu 
Because Coldzera probably felt disrespected, even though it's a game. I mean come the fuck on. Apparently for him, the game is = IRL which is pathetic lmao
2018-02-21 00:45
#167
 | 
Brazil smigu 
Wake up. Pathetic is to think that on internet or a game is not irl and you can say or do whatever you want. What i say in game or forum is exacly what i do irl, i have nothing to hide or to be shame. " Is Just a game" . Ofc is Just a game for you but for they, is about a job.
2018-02-21 02:16
#220
 | 
Denmark Xipingu 
What in the fuck has that got to do with trying to knife someone? There's no disrespect in being knifed, so the fact that he gets toxic over S1mple being friendly after he failed it and lost is fucking pathetic. Don't excuse it.
2018-02-21 11:02
#237
 | 
Brazil smigu 
The knife try was 100% disrespectful. The score was 6x1, 7x1 i dont remember and the only objective is to humiliate cold. And i can't see simple being frindly, he was Just trying to look nice after ALL the shit he made. Look Olof's tweet, is way more offensive and he was not even playing.
2018-02-21 17:04
#238
 | 
Denmark Xipingu 
Disrespectful /=/ stupid. And while it was the stupidest play I've seen in perhaps 2-3 years (it even surpasses Styko not clutching the easiest 1v1 in history vs NiKo and more idiotic nonsense), I disagree with the respect thing. But all that aside, they deserve to go 2-3 if Heroic can do it, on the back of making 0 IQ plays like that. I'd say that regardless of which player they would try to knife 3v1. Also, keep this in mind: Olof has gone for similar plays multiple times, by himself... Ofc not the whole team at once, which I'm sure you know.
2018-02-21 17:12
coldzera = retarded retard
2018-02-21 00:48
dumb move by cold for exposing himself seems like SK is very vunerable to getting knifed, it will tilt them so hard when it happen
2018-02-21 00:51
#128
 | 
Brazil hugoooo 
LMAO I wonder how these kids act in real life... these saying that what cold said is toxic. You shitty kids for sure don't open your mouth in public, don't start a conversation, don't have courage to do anything right? I mean, if it was toxic, s1mple would reply on the same manner, we know how he is, he wouldn't let it go away. It was just a comment about how that missed knife brought SK into the game. This shitty generation of twitch/twitter is pure disgrace. I wish you kids were there when teams would play in front of each other screaming loud.
2018-02-21 00:51
Didnt see Cold say anything wrong there, just retards trying to hate I guess... Fact is s1mple ruined navi's morale with that knife, SK woke up and smashed them, #ggez
2018-02-21 01:35
#135
 | 
Macedonia ydjoon 
the most toxic player in the history of csgo, this brazilian kid is toxic.
2018-02-21 00:57
you mean, the best player in the history of csgo
2018-02-21 01:22
#150
 | 
Macedonia ydjoon 
hes not the best, hes a baiter and hes overrated, youre simply bias because youre brazilian.
2018-02-21 01:27
yes, he is the best, find another player with best clutchs,stats and titles than him, and i'm gonna accept sk are not the best team ever, but coldzera is the best player ever, you are blind if no accept this
2018-02-21 01:29
C9 ERA LUL Sit down you Dumb burguer fuck
2018-02-21 02:59
Only relevant for 2 years lmao.
2018-02-21 01:29
in 2 years playing rofl olof 5 years palying, just one year relevant
2018-02-21 01:37
#159
 | 
Brazil hugoooo 
He've been relevant since his first months on the USA, in 2015. Do you remember the amount of theads asking if he would be on the lower part of the top 20 of that year, even playing only 4 months?! Then in 2016 and 2017 we know how 'relevant' he was...
2018-02-21 01:56
#139
mOE | 
Iraq Bad_Guy 
he is the GOD!
2018-02-21 00:59
#153
ALEX | 
Spain ezivnisi 
Please don't blame S1mple because his teammates are bots.
2018-02-21 01:30
What does the Tweet say ? He blocked me
2018-02-21 02:10
lol you just know that s1imple was fucking fuming when he first saw that
2018-02-21 02:15
#168
 | 
United States BLaCkKobRa 
This is why I hate sk.. Too arrogant, they will never learn from their mistakes
2018-02-21 02:21
too arrogant? you should watch the clip.
2018-02-21 02:28
I guess you hate stewie2k too right?
2018-02-21 02:43
#223
 | 
United States BLaCkKobRa 
Lol so i use c9 logo cause i like it, who said i love stewie lol
2018-02-21 11:46
sure
2018-02-21 15:47
The pic on Reddit lmao
2018-02-21 04:13
#199
 | 
Canada gritabit 
It was a bad call by Navi, but it just feels like cold is rubbing the match loss in. They weren't trying to disrespect cold from what it looks like by s1mple's tweet
2018-02-21 04:14
#210
 | 
Iceland caverat 
s1mple > cold
2018-02-21 05:57
#212
 | 
Estonia Arkadee 
Only in height
2018-02-21 05:59
cold is 172 cm s1mple is 186 S1mple is more skilled player RAW but Cold is smarter, better gamesense and more disciplined So overall Cold > S1mple as player but s1 has higher peak
2018-02-21 08:20
#214
 | 
Estonia Arkadee 
1.72? Using high heels right?
2018-02-21 08:24
nah Taco said it on stream, someone asked
2018-02-21 09:05
#216
 | 
Austria zult 
tbh s1mple deserves that shit
2018-02-21 08:31
The times we live in when someone going for a knife kill triggers the entire community, just let them play how they want, people are acting like Na'vi was going to win that match if they didn't go for the knife hahhah eventually SK would wake up and start dominating them they always make comeback no matter how crazy they are behind in the score, one play doesn't determine the match even if it was a very stupid play that didn't work out. Think of it this way if it worked and they won that round they would still lose the match anyway it's not like Na'vi are anywhere near any of the top teams level atm.
2018-02-22 01:53
triggered cockzera... xD
2018-02-22 08:25
Bunch of Brazilian dick heads. Stop giving the gringo a leash.
2018-02-22 13:44
Login or register to add your comment to the discussion.