Thread has been deleted
Last comment
REAL CS TIERS(1-4)
 | 
Canada TwistzzTheMagician 
Tier 1: FaZe Liquid SK mouz Tier 2: Astralis G2 NaVi Cloud9 fnatic Tier 3: NiP Gambit Heroic North Renegades Space Soldiers Hell Raisers Tier 4: QB Fire Vega VP Envyus
2018-02-24 02:23
#1
 | 
Italy steven513 
pizdato
2018-02-24 02:24
#2
FalleN | 
Poland Mejzon 
+1
2018-02-24 02:24
#3
 | 
Portugal ipaulo45 
Liquid T1? ???????????????????????????
2018-02-24 02:24
have you watched them?
2018-02-24 02:27
#17
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Yes they are t1 now with naf and definitely better than clown 9
2018-02-24 02:30
#4
rain | 
Slovakia verg1ll 
liquid tier 1 KKKKKKKKKKKKKKK
2018-02-24 02:24
they're t1 lol. they will win this tourney
2018-02-24 02:28
#14
rain | 
Slovakia verg1ll 
t1 with 4 bad players and elige nt
2018-02-24 02:29
4 bad players? 0/8 upgrade baits
2018-02-24 02:30
#19
rain | 
Slovakia verg1ll 
nitr0- no comment, he didnt even go near t1 player steel- decent, not good naf- mediocre player good vs shit teams twist-average player with above average aim overhyped cause hes NA, like Stewie, if he was from EU nobody would know who he is
2018-02-24 02:32
good vs shit teams like SK LUL expected from no brain kid
2018-02-24 02:34
#27
rain | 
Slovakia verg1ll 
sk shit team atm yea
2018-02-24 02:34
shit team = reaching quarters LUL my time here is over
2018-02-24 02:35
#30
rain | 
Slovakia verg1ll 
renegades good team?
2018-02-24 02:36
yes they´re good, they´re better than fnatic NiP and envy atm lol
2018-02-24 02:38
#34
rain | 
Slovakia verg1ll 
ah yes, NiP and NV, pinnacles of great teams
2018-02-24 02:40
nv got to the major, NiP won recent dh
2018-02-24 02:40
#36
rain | 
Slovakia verg1ll 
ye and pronax has two majors
2018-02-24 02:41
slovakia scene EleGiggle
2018-02-24 02:41
#39
rain | 
Slovakia verg1ll 
good for 5 mil people+poor country
2018-02-24 02:42
no
2018-02-24 02:44
#42
rain | 
Slovakia verg1ll 
yes. this year we also get majors and in few years we will have another top 5 player, ez4slovakia
2018-02-24 02:45
another? slovakia has no top10 players excluding top 5 lol and 0 majors btw, no majors in Slovakia and no Slovakian teams or players winning them
2018-02-24 02:46
#46
rain | 
Slovakia verg1ll 
FaZe era is now monkey, next 10 months=only faze wins
2018-02-24 02:47
reported kid era? LUL can´t even beat clown9
2018-02-24 02:49
#48
rain | 
Slovakia verg1ll 
hltv.org/matches/2319674/faze-vs-cloud9-.. expected from sopa de macaco
2018-02-24 02:50
nitr0? he is playing insane lately. Same with NAF. Twistzz Big event stats: hltv.org/stats/players/events/10394/Twis.. This def looks like t1 status. And if he was from EU people would still know who he is lol
2018-02-24 02:36
naf got 68 kills in 3 maps vs sk... but apparently he's only good against shit teams? LOL
2018-02-24 02:41
#40
rain | 
Slovakia verg1ll 
>SK >good team Only one(1) choice is available
2018-02-24 02:43
#18
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Would've made sense 2 months ago , but elige , twist , naf are on fire
2018-02-24 02:31
stop sleeping on nitr0
2018-02-24 02:32
#25
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Oh yeah , being an igl his fragging is fucking monsterous
2018-02-24 02:33
#45
 | 
France Mevleffy 
I'm pretty sure steel is igl
2018-02-24 02:47
#50
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Didn't know , i thought nitro was igl
2018-02-24 03:04
yea thats fairly accurate
2018-02-24 02:25
#10
s1mple | 
Denmark JustYes 
tbh I'd put SK at t1.5 atm (no hate towards them but they havent been playing very good lately)
2018-02-24 02:27
Fan of faze checks out
2018-02-24 02:28
#24
NAF | 
United States DervGuy 
He makes sense though???
2018-02-24 02:33
#33
s1mple | 
Denmark JustYes 
what? How does that matter?
2018-02-24 02:40
As much as I like Liquid they have not earned a T1 spot. They need to do a lot more.
2018-02-24 02:28
#22
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
As much as i don't love liquid , they are easily t1 now. Winning a tourney with 2 top 3 teams , and now eliminating SK
2018-02-24 02:33
For me it takes more than winning a tournament with low tier competition for the most part and beating an SK that looks nothing like what they do at their best.
2018-02-24 02:47
#51
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Actually , SK in this tournament was looking at their top form tbh. I predicted that they would beat faze in the finals and win it , but liquid just beat them
2018-02-24 03:05
I feel like we watched very different games. SK are nothing from their top form at the moment. They're making a lot of mistakes, not trading properly on their T sides, running the clock really low which was never something they did at their top level, and their CT sides have been less cohesive than they were at the end of 2017.
2018-02-24 03:10
#54
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
I didn't actually see them play that much , i was just saying that based off the results in this tournament. Also they play differently now because they have changed up a lot of their tactics after the major , as taco said
2018-02-24 03:11
Yeah I think they're gonna take some time to get better and get rolling again but they will. I never miss a game so trust me I know what I'm talking about when I say how they've been performing lol
2018-02-24 03:15
#56
 | 
United States the_big_black 
Cloud 9 Logic: Win major + consistent top 4 finishes at big lans + one group stage exit because of the top 2 teams = tier 2 Liquid Logic: Win 1 small lan and get to semis of big LAN = tier 1
2018-02-24 03:26
ya it's pretty funny lol. but this guy is a known c9 hater. probably some Canadian insulted by the fact no Canadian was involved in major win. also mouz beats c9 first time in 2 years (matches couldn't of been any closer, literally) and they are tier 1 lul
2018-02-24 03:35
tiers arent like that
2018-02-24 02:33
Tiers can really be whatever you want since they're entirely subjective.
2018-02-24 02:52
#57
 | 
Brazil mobydick11 
- liquid - tier 1 choose one
2018-02-24 03:30
#59
 | 
Austria lisossomos 
TIER 1: LIQUID TIER 2/3/4/5 : who cares?
2018-02-24 03:36
#60
 | 
United States BaguetteArmy 
Tier 1 liquid then I looked at name and favorite team I see why now
2018-02-24 03:37
LOL LIQUID TIER 1 HAHAHAH
2018-02-24 03:39
Login or register to add your comment to the discussion.