Thread has been deleted
Last comment
s1mple cheating his ass off
 | 
Finland jack7bauer 
ok there we go making cs go more joke. This guy is cheating so blatant for fuck sake everyone with open eyes can see it just one blatant lock from him: clips.twitch.tv/LovelyCulturedPorcupineC..
2018-02-25 22:21
#1
 | 
Sweden JPKmad 
That looked weird as fuck tbh
2018-02-25 22:23
#5
 | 
Finland jack7bauer 
and hes shaking on every kill he does so far all hit :D
2018-02-25 22:28
#8
 | 
Sweden JPKmad 
The thing is. It doesn't look like this every time that's why it's weird
2018-02-25 22:29
its because he has a very high sens and nervous: prosettings.net/counterstrike/s1mple/ he is 100% not cheating believe me with low sens he would not do that its not aimlock
2018-02-25 22:34
#25
 | 
Sweden JPKmad 
I know he has a high sens but it's not very high. And its very stupid to say he's 100% not cheating when he already have been banned for cheating once:>
2018-02-25 22:36
he wouldnt cheat twice with the new chance he got hes clean just godlike player natural talent
2018-02-25 22:36
#38
 | 
Sweden JPKmad 
I don't think he's cheating either but I wouldn't be 100% sure. Think still there might be a slight chance but. He's a very skilled player either way
2018-02-25 22:38
you can just see the gamesense he has in some situations that have nothing to do with aim but you are right we will never know.
2018-02-25 22:38
If he would be someone with good ingame sense and with ridiculous aimbot the math checks out no? And that sens is not that high btw.
2018-02-26 09:06
#79
 | 
Germany s2ily 
I'm 100% sure until someone proves me wrong.
2018-02-25 22:49
#109
 | 
Sweden JPKmad 
as i said i dont think hes cheating either. but im just saying if he ever would be banned i probably wouldnt think, holy shit that came from nowhere.
2018-02-25 23:09
tbh just look at s1mple's aim at highly stressful points. you can legitimately tell when hes stressed etc cus his aim starts doing that. and the shaking thing is something quite a few of my friends do (a couple of them even have low sens), on pistols and with awp its most noticeable because they're trying to ensure that they hit. its similar answer to the problems behind kjaerbye's spray but to a different degree because kjaerbye misses when he shakes, but its the same concept... raise the odds of hitting (given shitty csgo reg.) by trying to ensure they sorta outline where they're hitting.
2018-02-26 14:08
Well its stupid to say "he wouldnt cheat because he has new chance" or "pros wont cheat because why would they risk their carreer." Not saying s1mple is cheating ofc, but that shaking is interesting.
2018-02-26 08:43
KQLY wouldn't risk his career getting t... W8...
2018-02-26 09:04
#141
 | 
World lalt 
Wasnt simple's 2 year ESL ban for alt account? Im fairly sure it was.
2018-02-26 00:34
alt account with bans no?
2018-02-26 09:04
#290
 | 
World lalt 
Ban for _using_ alt account.
2018-02-26 19:24
I use a similar sense, and the same thing happens to me.
2018-02-26 03:16
#305
NAF | 
Slovakia t4gg3d 
>12k hrs in CS:GO >cheating pick 1
2018-02-27 15:44
That sense is not high at all
2018-02-25 23:48
Depends for whom. On that sens i would 360 everytime i try to check a corner. Playing @ 400 dpi 1.3 sens (but i've been inactive for two years) the highest i play is 1.65 and i'll eventually come back to that once i'll get used to play again. Generally speaking everything above 2.5 is considered pretty high amongst good players.
2018-02-26 08:14
I play at 400 and 1.65 to and i tried to play highsense and although I played 1.65 for 1 year i didn't shake like s1mple. But yeah what the other guys said, could be an indicator but it's not a proof
2018-02-26 14:09
Never said the shaking came from the sens i said it was a pretty damn high sens. As for the shaking i don't know if it's his case but I played lot of lans and i tend to shake in big games and i still do even tho i've been a competitive player since 2002. Eswc 2012 for example (on shootmania) was awfull for me. I still managed to hit my shots and there's no cheating behind that but i can assure you it's really bothering when your nerves make you shake like a lil girl while playing a stupid video game. I guess people who never experienced high level competition with lot of people watching can't understand that tho...
2018-02-26 16:45
It was not you, saying shaking idicates cheating. It was someone else, cant find the comment.
2018-02-26 16:53
#181
 | 
Germany GodRiza 
it isn that high tho he plays on 400 dpi
2018-02-26 02:31
"he is 100% not cheating" how can u know this? just BS
2018-02-26 09:42
#222
 | 
World memyselfandI 
Calling him 100% clean is even more stupid than calling him 100% cheater. He has already been caught cheating in the past. Once a cheater, always a cheater. It's their mindset which makes them able to cheat, while others couldn't cheat to save the life of their mother.
2018-02-26 11:55
ur post remembers me on ko1N. "trust me, noonme is cheating. if u dont trust, not my problem"
2018-02-26 13:10
did he get banned or where is he???
2018-02-26 15:09
hes just a coder, he did get a manual ban but esea stated it was detected by offsets. his other accs (on which he used the same cheat) didnt get a ban doe. thats what i know however. he has an HLTV-acc aswell - u can ask him.
2018-03-04 20:58
#44
 | 
Hungary kyocsgo 
did u ever see kjaerbye playing? he is shaking af
2018-02-25 22:39
#49
 | 
Finland jack7bauer 
ya i have seen, hes another blatant cheater tho.
2018-02-25 22:41
hes cheating most likely but not s1mple
2018-02-25 23:34
hes been using high sensitivity and he cant handle it to make his movement smooth. If he ever tried to.
2018-02-26 13:14
#2
liTTle | 
CIS Dowa) 
s1mple esl wire cheat banned
2018-02-25 22:24
#3
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
Clip isn't "blatant" at all. He obviously is not cheating, but it's probably time for your and Dan M to put the tin-foil hats down and start going outside.
2018-02-25 22:25
#9
 | 
Sweden JPKmad 
Tbf he have been banned for cheating before so he's not completely innocent
2018-02-25 22:30
omg retard it was 100 years ago and in another version of Counter-Strike, not even GO. you dumbhead, they play on fucking lan on the main stage. f*cking stupid potato brain faget
2018-02-25 22:37
#41
 | 
Sweden JPKmad 
What do you mean
2018-02-25 22:38
#47
2018-02-25 22:40
#52
 | 
Sweden JPKmad 
what do you mean
2018-02-25 22:41
i mean check your mom
2018-02-25 22:41
#234
 | 
World DopphMe0w 
no arguments so trying to troll XD so pathetic. go outside irl and find some friends :) gl
2018-02-26 12:09
#248
 | 
Sweden JPKmad 
Thanks for your input. It's currently in line with other inputs that doesn't matter :> Go outside? I work 8 hours a day making 3.5k euro a month but NT :>
2018-02-26 13:07
it was in go you fucking m0ngol
2018-02-25 22:40
it was in 1.6 EAC. you fuckzoid
2018-02-25 22:40
it was esl wire. and it was for csgo. ur mistaking it with snaxs.
2018-02-25 23:11
+1
2018-02-26 00:15
lot of shittalk for someone that is wrong :)
2018-02-26 09:44
#81
 | 
Sweden Akoulad 
Once a cheater, always a cheater.
2018-02-25 22:49
LMAO go fuck yourself
2018-02-25 22:49
#93
 | 
Sweden Akoulad 
You are obviously hurt, please make yourself a bath and think of your miserable life.
2018-02-25 22:56
not hurt, just can't stand of bullshit you are typing here
2018-02-25 22:56
#95
 | 
Sweden Akoulad 
What bullshit? He did get banned for cheating. Once a cheater, always a cheater is a very valid statement.
2018-02-25 22:57
he was banned in another game you dumbhead
2018-02-25 22:57
ANOTHER GAME OMEGALUL
2018-02-26 12:06
#235
 | 
Germany ropzGOD 
S1mple was banned on CSGO, you mistake him with someone else probably.
2018-02-26 12:34
once a silver, always a silver is the most valid statement in this thread
2018-02-25 23:03
"reddit global"
2018-02-26 00:16
i like trains
2018-02-26 07:43
trains I don't understand the appeal
2018-02-26 08:05
Fan of fnatic Xd Dont u know that JW was banned for cheating too? Stupy snus
2018-02-25 22:53
#58
 | 
Denmark Xipingu 
Yeah, on a platform. Still scrubby as fuck, but he's not cheating anymore.
2018-02-25 22:43
#137
 | 
Portugal don_mclovin 
he actually is
2018-02-26 00:28
#146
 | 
Denmark Xipingu 
Nope. You just can't take the fact that he's that good right now.
2018-02-26 01:15
Swag has a VAC banned ACC, S1mple is only ESEA ban iirc.... If s1mple is dodgy because of ban then why don't people bring up Brax' ban
2018-02-25 23:54
because he's already banned retard
2018-02-26 00:16
Wow For cheating??? never knew that!!
2018-02-26 00:27
Why would you waste time posting to get someone banned for cheating when they're already banned for something else.
2018-02-26 11:52
Where in this thread are people saying to ban s1mple? People were just talking about how he's extra suspicious because of a previous ban. I was just drawing attention to the fact that Swag has a VACCED acc and no one calls him dodgy... Yeah he's banned from majors, but he played against SK in a legit tournament less than a month ago, So it's hardly a blanket ban is it? He's still Involved in the competitive scene so the fact he's banned from a major means nothing when talking about previous bans and whether that makes ACTIVE players dodgy or not...
2018-02-26 13:15
they won against vega and lost every other match nt nt
2018-02-26 16:43
Swag has played in 2 Summit tournaments in the last year and small NA lans. S1mple on the other hand is playing in almost every tier 1 lan event. No one is going to bring up dodgy plays for Swag because he doesn't play in enough lans to have them.
2018-02-27 01:23
+1
2018-02-25 22:36
jonty always you, so stupid dumbass, because you have played in some scene you think you are some kind of proffesionall or osmething
2018-02-25 22:37
In Dan M's latest clip about s1mple it seemed like he was more inclined to say he wasn't cheating, than was.
2018-02-25 22:37
#60
 | 
Denmark Xipingu 
+1 all of these cheating accusations, Dan M sure has created a lot of cancer in the community.
2018-02-25 22:43
#89
 | 
Sweden Akoulad 
Most of his content is just pure shit, I agree. But some plays that happens in the pro scene are really weird, all this does (can) create some speculation of some kind of cheating going on. One thing that could strengthen this, is for example, VAC banned players like KQLY and Emilio.
2018-02-25 22:53
#92
 | 
Denmark Xipingu 
There are SOME plays, that much I'll say. But he's too critical. I wouldn't say he actually knows much about it. I haven't seen anything VAC yet from S1mple in this match though.
2018-02-25 22:55
#99
 | 
Sweden Akoulad 
True, as Dragonlorehype said in #40, I guess we will never know.
2018-02-25 22:59
#100
 | 
Denmark Xipingu 
We probably never will, correct.
2018-02-25 23:00
he even said he makes his video's while high
2018-02-26 00:16
#240
 | 
Denmark Xipingu 
Not surprising lol
2018-02-26 12:45
Are you gold nova or bellow, because most of people like yourself say this kind of bs but they're shit at the game 90% of time. Hard ass truth and you can't deny it. Come back when you rank up to at least lem.
2018-02-26 01:34
#229
 | 
World memyselfandI 
Most cheaters are high-ranked, something which people like you rarely give a thought when they sling out the infamous "are you [x], because only [x] can't see this is 100% legit play." Give me a fucking break, lol.
2018-02-26 12:02
delusional, comparing mm to pro scene wp
2018-02-26 15:06
#276
 | 
World memyselfandI 
You were the one bringing up MM, not I. So I guess you call yourself delusional. Oh well, some people aren't too bright.
2018-02-26 16:35
it was just a hunch
2018-02-26 16:48
#230
 | 
World memyselfandI 
The cheating is live and kicking. That Dan M overdo his analysis, doesn't make cheaters clean.
2018-02-26 12:04
#242
 | 
Denmark Xipingu 
Yeah, in MM it is. And probs several scrubs on third party platforms too. Maybe some pros. But S1mple isn’t.
2018-02-26 12:45
#277
 | 
World memyselfandI 
It's highly logical to say that the best players, the ones truly benefitting from cheating, are the only ones being clean. I guess logic has become a non-existent attribute for youngsters, who think they can replace logic with wishful thinking.
2018-02-26 16:37
#303
 | 
Denmark Xipingu 
You know, this has become a trend within this excuse of a community. If normal players can’t do it, the pros can’t either, even though they have hours upon hours more invested in this game than everyone else. That’s all I read, when so called experts with no background comes out and calls pros out. Some valid background is required for me to give a toss about it, and so far most saying they are supposed coders really aren’t, or had coded something VAC has already detected, and thinks that makes them automatically eligible for a valid opinion. Nope. As I just said, some pros might be cheating. But I would look at the teams nobody knows beforehand coming in and defeating key teams out of nowhere, rather than the lot of top players. And until I see the top players getting banned, I will say innocent till catched with their hands dirty.
2018-02-27 15:41
#111
 | 
Netherlands Deji 
Legend is back.
2018-02-25 23:10
Thanks for showing some wisdom on this accursed website.
2018-02-26 00:27
+1 Welcome back friendo, haven't seen you on here for a while, hopefully you're doing alright.
2018-02-26 01:35
#218
 | 
United States StewieOnLAN 
please stfu
2018-02-26 11:43
Why so agressive? What have i done wrong? Hopefully you sort your issues out! Have a good day.
2018-02-26 15:10
#301
 | 
United States StewieOnLAN 
u welcomed jonty back to hltv
2018-02-27 03:34
Why do you say "he obviously is not cheating"? Is it just because you don't wan't it to be the case?
2018-02-26 04:01
#227
 | 
World memyselfandI 
Exactly. Jonty are one of those rare individuals who treat the internet as a wish well, hoping that his words will shine true if he keeps punching them in on his keyboard.
2018-02-26 12:00
#224
 | 
World memyselfandI 
You have no argumentation behind your claim that s1mple is not cheating, except for some wishful thinking, which rarely qualifies as argumentation. Once a cheater, always a cheater.
2018-02-26 11:58
Usually it was the majority of HLTV users who disagreed with witch hunting, but now as I can see by looking at those last topics, the majority are the whiny guys who bring up accusations without proofs or I should state "valid proofs" due to the fact that A VIDEOCLIP WILL NEVER BE CONSIDERED AS ACTUAL PROOF. You're wasting your time by replying to all of those people. Fix your internet and PC because I have an idea about how we can diminish the number of people that are believing in the holy Dan M gods. Look at #244: "You have no argumentation behind your claim that s1mple is not cheating" What the actual fuck? You are not the one that make the actual accusations so why in gods name are you requested to provide arguments? The topic itself doesn't have any legit sustainable proof so it makes the situation even more nonsensical.
2018-02-26 12:40
looks normal to me
2018-02-25 22:25
#201
 | 
Spain L3gi13 
+1
2018-02-26 09:03
this clip doesnt seem that fishy, but still the pro scene seems to be riddled with cheaters
2018-02-25 22:30
#12
 | 
Finland jack7bauer 
not fishy? are you blind ?
2018-02-25 22:32
raw input retard. do you know that ?
2018-02-25 22:36
#39
 | 
Finland jack7bauer 
^^ what does raw input have to do with locking on enemy? :DDDD
2018-02-25 22:38
locking? it's call PRO PLAYER REACTION and it's fucking S1mple. go play MM with your silver friends ... don't even want to talk to retard like you. xd
2018-02-25 22:39
#45
 | 
Finland jack7bauer 
I wonder if you have brain or just one fanboy denying everything ?
2018-02-25 22:39
2nd one i think
2018-02-25 22:41
#113
 | 
Denmark GrRRrRrr 
To be honest, your a fanboy as well, of the team hes killing, so the same thing can be said about you m8... :P
2018-02-25 23:11
CIS just happy about beating faze
2018-02-26 00:17
compared to some other clips, yes
2018-02-25 22:37
#37
 | 
Switzerland S!TH 
hard mongoloid right here.
2018-02-25 22:38
where do you see a lock? give timestamp
2018-02-26 01:41
0/8
2018-02-25 22:31
blotz farting his ass wtf
2018-02-25 22:33
#34
BigDog | 
Japan LiLeX 
underrated meme
2018-02-25 22:37
#14
 | 
Sweden newerth4nu 
Where was lock?
2018-02-25 22:33
#289
 | 
Germany zeolikk 
+1 I have no idea as well
2018-02-26 18:22
#293
 | 
United States Firstrecon 
I have watched this like 4 times and I don't see a lock. Could someone time stamp?
2018-02-26 19:58
#15
 | 
Germany VeryNiceGuy 
looked like aimlock s1mple still #1 Have a nice day! -VeryNiceGuy
2018-02-25 22:34
#16
 | 
Norway Noreg 
where? lmao u dumb door bell
2018-02-25 22:34
CRY IS FREE
2018-02-25 22:34
#18
 | 
Latvia Tibro 
cry is free xDDDDDDD dumb cheating ofc
2018-02-25 22:34
#20
buster | 
Slovakia R0L05H 
it's funny to watch, aimlocks, always best spots when mouz pushes
2018-02-25 22:35
#21
 | 
Norway anMu 
Was weird
2018-02-25 22:35
mousesport fan how much??
2018-02-25 22:35
everyone cheats
2018-02-25 22:35
0/8 silver opinion
2018-02-25 22:35
#149
 | 
Denmark Xipingu 
+1
2018-02-26 01:19
+1
2018-02-26 15:13
#29
 | 
Lithuania Sedge 
what? what is suspicious about that. you are shit.
2018-02-25 22:37
I've seen nothing
2018-02-25 22:37
#36
Hobbit | 
Slovakia rage999 
agree his shaking is really weird, seems to always hit when he shakes his aim and now this..., ruski event wouldnt be suprised if he cheated, ruskies are dumb cunts.. just look at them getting disqualified from olympics for doping
2018-02-25 22:38
+1
2018-02-25 22:42
#56
 | 
Switzerland S!TH 
guardian fangay lmao
2018-02-25 22:42
#59
Hobbit | 
Slovakia rage999 
burp
2018-02-25 22:43
rofl idiot accent
2018-02-25 22:44
#73
 | 
Switzerland S!TH 
look who's here, a mouz fangay, you guys appeared from nowhere and are super annoying.3 Looks like NiP fans in 2014 calling flusha & jw cheaters, pathetic tbh. gyazo.com/23d0e561310593c2cdf56737870409.. And your 31, what a joke you are dude xDDD
2018-02-25 22:47
defending simple calls other fangay lul
2018-02-25 22:47
#103
 | 
Switzerland S!TH 
he's legit taht's it, defending someone against soemoen who's wrong is being a fangay ? get a job and a life old hatefull faggot.
2018-02-25 23:03
lmao young autist... i'm gonna stop try to cure you from ur fangayism
2018-02-25 23:04
#110
 | 
Switzerland S!TH 
i don't even like s1mple this much, he is just the clear top1 atm and your mouz fangays are salty af cuz he rekking mouz all alone. What a fucking pussy you are old man, ill fuck you up myself if i had the chance, kys.
2018-02-25 23:09
#153
 | 
Sweden aer1aL 
he is just the clear top1 atm he is just the clear top1 atm he is just the clear top1 atm he is just the clear top1 atm he is just the clear top1 atm Yeah, Na'Vi just choked in another finals and he is the top1 player in the WORLD? Are you OUT OF YOUR MIND?
2018-02-26 01:22
+37 kill differential over the whole series. Outperformed all of mouz as well as his own team. I'd say he's pretty high up on the leaderboards considering that performance.
2018-02-26 10:14
You’re kind of cringe my guy
2018-02-26 11:58
pls mind your own problems mr. south africa (lul)
2018-02-26 13:01
Well shaking doesn't mean he's cheating. it means he's under pressure. I played at eswc 2012 on stage and i was shaking af and i still managed to have good games. Pressure does that.
2018-02-26 08:26
#42
 | 
CIS sergioff 
?????? LUL
2018-02-25 22:39
#51
Xyp9x | 
Denmark r11s 
chokesports vs the beast from the east
2018-02-25 22:41
#138
 | 
Portugal don_mclovin 
hahaah well they win you idiot
2018-02-26 00:30
Oh there u are, why u are so quiet?
2018-02-26 01:18
#54
f0rest | 
Argentina Nawll 
there have been plenty of fishier clips in the cs scene LUL idk what surprises you in this one.
2018-02-25 22:42
#72
 | 
Germany GeT_GuD 
cause navi went from full bot team to best faze with a godlike simple which is kinda fishy if its a russki event and AFTER a major
2018-02-25 22:47
#176
 | 
United States ItsImpact 
They just studied FaZe that’s all
2018-02-26 02:09
#252
Algeria W0r 
S1mple is always consistent
2018-02-26 13:17
#57
 | 
Denmark FIVE7 
S1mple vs Mouz
2018-02-25 22:42
Well when you see things like this, you always wonder what the actual fuck is going on. clips.twitch.tv/FreezingWimpySlothDansGa..
2018-02-25 22:45
#139
 | 
Portugal don_mclovin 
that shake though!!!!
2018-02-26 00:30
what a read kappa
2018-02-26 02:13
#219
 | 
United States StewieOnLAN 
he is cheating csgo is a huge joke
2018-02-26 11:45
#307
 | 
Portugal don_mclovin 
+1
2018-03-04 18:13
#63
 | 
Denmark Xipingu 
High sensitivity, adrenaline pumping. But of course, what would a simpleton scrub know about that? Go back to your MM matches and shhhh.
2018-02-25 22:45
so atleast im not the only one that can think clearly
2018-02-25 22:45
#66
 | 
Denmark Xipingu 
Of course not. It's just the kids that haven't gone to bed yet, unfortunately. +1 btw
2018-02-25 22:46
hopefully it goes to map 3 so all the kids cant watch it because its too late. :)
2018-02-25 22:46
#75
 | 
Denmark Xipingu 
Oh yes, that would be awesome :)
2018-02-25 22:47
here we go
2018-02-25 23:18
#129
 | 
Denmark Xipingu 
S1mple deserved that MvP for sure, and gz Mouz :D
2018-02-26 00:22
yep
2018-02-26 00:43
#147
 | 
Denmark Xipingu 
+1
2018-02-26 01:15
+2
2018-02-26 01:38
#131
 | 
Germany aimetti^ 
High sensitivity lmao gtr, xizt for example has same sens and their aim is not shaking, and f0rest has 400dpi 3.5 and his aim is the smoothest of all pros
2018-02-26 00:23
#133
 | 
Denmark Xipingu 
#63 Read again, because you didn't do that properly.
2018-02-26 00:24
#136
 | 
Germany aimetti^ 
0/8 nt mg
2018-02-26 00:28
#145
 | 
Denmark Xipingu 
Really, rank insults? I can go there, I got nothing to hide. It's not MG btw. 0/8 to you though, S1mple isn't cheating. Git gud GZ to Mouz, but not to you. You do not deserve it.
2018-02-26 01:14
#154
 | 
Sweden aer1aL 
"Git gud" What is your ESEA/FACEIT/MM level?
2018-02-26 01:23
#163
 | 
Germany aimetti^ 
probably lvl3
2018-02-26 01:33
#164
 | 
Sweden aer1aL 
Most definetely.
2018-02-26 01:33
Anyway he's still right about pressure/adrenaline. I play on fuckin low sens 1.3 @ 400 dpi atm (back from 2 years of inactivity, i'll go back to 1.6-1.65 wich is my usual) and i'm a shaking player when i'm under pressure. I played lot of lans and i tend to shake in big games and i still do even tho i've been a competitive player since 2002. Eswc 2012 for example (on shootmania) was awfull for me. I still managed to hit my shots and there's no cheating behind that but i can assure you it's really bothering when your nerves make you shake like a lil girl while playing a stupid video game. I guess people who never experienced high level competition with lot of people watching can't understand that tho...
2018-02-26 08:38
#215
 | 
Sweden aer1aL 
The thing with me is adrenaline gets me everytime i'm on a clutch situation. I don't shake at all, my eyes REALLY widen out and my heart beats like a bitch.
2018-02-26 11:30
#162
 | 
Germany aimetti^ 
Well I’m lvl10 and you?
2018-02-26 01:32
link
2018-02-26 01:55
#174
 | 
Germany aimetti^ 
9lvl tbh but I played last time on december I will get lvl10 back when I will play again, but rn I have other plans on my life faceit.com/en/players/aimetti
2018-02-26 02:07
nice try
2018-02-26 02:14
#237
 | 
Denmark Xipingu 
So say that isn’t an account you just found on the internet and that is actually you, how on Earth can a lvl 9 be thinking S1mple is cheating? Being that high, you should know he is not.
2018-02-26 12:40
#255
 | 
Germany aimetti^ 
Cause I do coding for my living and I know its possible to cheat in pro scene. And its not secret that even I have tried it myself in esea and faceit
2018-02-26 13:27
#257
 | 
Denmark Xipingu 
I’m not saying it isn’t possible to cheat on the pro scene, I am saying S1mple isn’t cheating. Not surprised, some people in MM and ESEA/FIT is just hellbent on shitting on people’s time and effort.
2018-02-26 14:00
#294
 | 
Germany aimetti^ 
2018-02-26 20:37
#306
 | 
Denmark Xipingu 
Speculation. It’s all it is. Funny though, I do the same wobbles when I aim and I have no cheats installed.
2018-02-27 15:46
You're retarded
2018-02-25 22:46
#68
 | 
Denmark Xipingu 
+1
2018-02-25 22:46
LoL. Ye. He aimlock. Ye. Thats why he need that many shots to kill. Nice logic bro. Oh wait u dont have brain for logic. That explains
2018-02-25 22:46
#80
Hobbit | 
Slovakia rage999 
You sure are brainless, if he hit every shot it would be too blatant, well coded cheats include some randomness and variation.
2018-02-25 22:49
Oh yes, nice logic. Ye. He have super cheats that never get detected for years despite all updates of all different anticheats. Nice brain. nice
2018-02-25 22:50
#86
Hobbit | 
Slovakia rage999 
there are many private cheats that were never detected, your logic is flawed.
2018-02-25 22:50
LuL. You are clearly have zero idea what u are talking about. They are detected. ANd then they get update so no longer detected. But still u will get ban
2018-02-25 22:52
#223
f0rest | 
Germany umirin 
hahahaha please never talk about cheats again, you have obviously no fuckin clue !
2018-02-26 11:56
hahahaha please never talk about cheats again, you have obviously no fuckin clue !
2018-02-26 13:42
you are probably a cheater yourself lol
2018-02-26 01:08
oh, nice, so if the cheat is not perfect, that sometimes miss some shots, why would somebody use that? I'd rather to practice a bit, and would make the same effect... and seems you know a lot about coding cheats
2018-02-25 23:00
#69
 | 
Spain VIKTORAL 
CRISP CLEAN LOCK BOIS
2018-02-25 22:46
weak bait, if not b8 than u must be gold nova
2018-02-25 22:46
cry is free
2018-02-25 22:47
brazil is so 2017
2018-02-25 22:49
stop crying he's not cheating mouz fanboy
2018-02-25 22:47
ez mouz 2-1 winning the tournament
2018-02-25 23:07
there is no anti cheat security so i would not be shocked if all pros cheat at lans
2018-02-25 22:48
they have some basic anticheat probably but nothing special
2018-02-26 00:22
You're are is an retarded
2018-02-25 22:49
#87
f0rest | 
Macedonia ydjoon 
silver lmaoo hes not cheating and he cant cheat LOL
2018-02-25 22:51
sure he is. and admins dont care because corrupt 3 world
2018-02-25 22:54
I do that all the time, multiple times a game. I have a shaky aim but I correct it easily, and I'm mg. You've got to be really stupid to think this is aimlock.
2018-02-25 22:59
0/8 slowed down it goes slightly to the side of his head not actually on it
2018-02-25 22:59
#102
 | 
Brazil h8er^_^ 
Nothing weird there. You must be a silver.
2018-02-25 23:03
youtube.com/watch?v=QQIX-ylS7YU i love how when he tries to shot with the awp at krimz his aim starts shaking before he shoots with the awp
2018-02-25 23:06
Not seeing anything strange, aiming through walls yes, but that's how to keep the sight on/close to the enemy... silver OP?
2018-02-25 23:08
#150
 | 
Denmark Xipingu 
It's called proper crosshair positioning, and OP doesn't get how that works, because he's bad at the game.
2018-02-26 01:20
#112
 | 
World indygoFLOW 
LOL I WAS WATCHING THIS AND I THOUGHT THE SAME THING heeh too lazy to clip it
2018-02-25 23:10
He's not cheating Close.
2018-02-25 23:19
what is wierd here? PLZ EXPLAIN ME LOL, or im blind wtf
2018-02-25 23:36
nothing is weird hes just hating on s1mple
2018-02-26 00:02
LOL . JUST WATCH SOME KJARBYE HIGHLIGHTS ;D
2018-02-25 23:46
#128
Hiko | 
United States ph3n0m3n 
OP is stuck in silver 4. Literally most normal play with absolutely nothing suspicious.
2018-02-26 00:17
#152
 | 
Denmark Xipingu 
Silver 4? You're being generous.
2018-02-26 01:21
There was nothing even remotely fishy in that clip, I suppose you are baiting or a very bad player.
2018-02-26 00:23
maybe zeus gave info to s1mple omg so retarded
2018-02-26 00:33
You're a pathetic fella to look for excuses as to why your team has lost to 'a weaker team'. s1mple could win 1vvs. 5 by the raw skills and talent he has. Just ease your hurt butt and admit it.
2018-02-26 01:14
#151
 | 
Denmark Xipingu 
He can't, because he's too shit to understand proper crosshair positioning.
2018-02-26 01:21
Would you wish him good? Will the wisdom come upon him?
2018-02-26 01:35
#239
 | 
Denmark Xipingu 
S1mple will be top 1 in 2018! *wishes him good*
2018-02-26 12:44
I meant to wish good to the thread maker. And I doubt s1mple will be on top.
2018-02-26 12:49
#245
 | 
Denmark Xipingu 
Ah misunderstood you then. Yes, I will wish good on the OP. Wisdom has to arrive some day. Also fair enough.
2018-02-26 12:52
#207
rain | 
Russia ConroD 
can't wait to see your skill versus s1mple with navi
2018-02-26 09:31
#238
 | 
Denmark Xipingu 
I was talking about OP’s skills, not S1mple’s skills.
2018-02-26 12:43
this is how natural skills look like, you wouldnt know though
2018-02-26 01:25
#156
 | 
Sweden aer1aL 
Where the fuck did this Dragonlorehype newfag came from? He's just defending and protecting s1mple on every thread like he's sucking his dick at night. Get a fucking life, dude.
2018-02-26 01:25
Omg Dan M in the House. Not unlegit at all, where is he shaking ? hes readjusting his aim on enemie heads.... His sens is not high what you call shaking is wrist movement with his sens.
2018-02-26 01:28
i've been saying it since late 2014(not only about s1mple) but no one believed me and still not many people do. cs:go is rigged you can cheat on lan and wont be punished for that (jail or money refund). actually who wouldnt cheat to get a lot of money from tournaments/organisation. i mean that the pro playes are still good but they are using 'aimlocks' to gain information where the player is or like s1mple have silent aimbot (maybe key activated). why do you think gaben doesnt care much about cs ? beacuse he knows its cheating contest and if it would come to public every pro organisation would lose their sponsors and valve would be probably finished. anyway here is some clips from other players, tell me what do you think about these: youtube.com/watch?v=U3wJWq8pTWY youtube.com/watch?v=d1LEzLGqj2U - most blantant clip EVER youtube.com/watch?v=xU87Iw_QnWA&t= youtube.com/watch?v=7_9ALDhYso4 apex youtube.com/watch?v=5w7r-XZyoEo - s1mple cheating movie youtube.com/watch?v=7QxgO5C5BP4&t= - fallen
2018-02-26 01:29
If it was silent aim you wouldn’t be able to see any change in the placing of his crosshair. He would be able to shoot within a radius of a head and it would hit with no visible correction.
2018-02-26 03:21
you can see silent aimbot if you watch it in slow-motion (not always) here's example youtube.com/watch?v=gTbpumSSXVQ
2018-02-26 03:50
Silent aim by definition means you can shoot anywhere with no correction and hit. Also, if you slow down any clip it looks like that.
2018-02-26 04:27
silent aim isnt possible in csgo anymore, and hasnt been since 2 years ago
2018-02-26 08:48
that aint silent
2018-02-26 18:21
Hope you’re joking.
2018-02-26 19:55
STOP PLZ He isnt cheating, He is simply one of the best if not the best aimer in the whole fucking world. ofcourse he does stuff you cant, dosent mean he cheat, people who think he cheats are like gold novas who dont understand the game, the shaky stuff is because of his High sense combined with nerves.
2018-02-26 01:32
#165
 | 
Germany Z_Sapphire 
dumbest post ever pls close ty
2018-02-26 01:34
#171
 | 
Australia BTwice 
Haha. This must do your head in every time you see someone shake on a shot. Just let it go bro, he's just the man.
2018-02-26 01:46
#175
 | 
Portugal tiagofrosty 
is this a joke?
2018-02-26 02:08
no some people actually think this shit for real
2018-02-26 03:12
#187
 | 
United States camdavis9 
what was so fishy about it?
2018-02-26 03:53
ahah, hltv fanboys are jelly cuz some cis is better than their fave team
2018-02-26 08:11
This clip proves shit.
2018-02-26 08:30
#196
 | 
Bangladesh thug_doctor 
0/8
2018-02-26 08:30
#200
 | 
Romania danspro7 
He is just playing with high sensitivity and he is a very skilled player. Probably the best. I wouldn't say he is cheating until I see something very weird. That clip isn't weird at all. He is just flicking his mouse so he can get the shot on that guy.
2018-02-26 08:57
#205
 | 
United Kingdom swellis 
Did you post the wrong clip or am I missing something?
2018-02-26 09:18
#206
rain | 
Russia ConroD 
>forum thread: s1mple cheating >posted by mousesports fan LMAO
2018-02-26 09:22
2018 and people are still crying about cheating in a video game If you guys think it's easy to cheat at a huge lan event, do it yourselves
2018-02-26 09:33
#209
 | 
Russia duckerhacker 
He is clear. Some pros move a mouse like this.
2018-02-26 09:39
lol flair checks out
2018-02-26 09:44
#213
 | 
World ZMDR 
i sometimes shake worse and i use a slightly lower sens... nothing special
2018-02-26 09:45
It's a final his hand is shaking. The dude ain't cheating. He's just highly skilled. He's like 10 times better than all of you. No wonder you'd think he's cheating and really this shit he did in this vid isn't worth the cheating accusations. I've done more sketchy shit and I'm not cheating
2018-02-26 11:37
#217
NiKo | 
Poland Dom3n 
pasha TOP1 AWP.
2018-02-26 11:38
#220
 | 
United States StewieOnLAN 
blind retards who think s1mple is clean
2018-02-26 11:48
lol. go search in youtube navi footage videos there were shots the camera was at s1mple, and you could see moments like these. it was a result of his biceps contracting or shit like that. the shake was from his whole upper arm, not wrist nor mouse. maybe he uses his whole upper arm to stop momentum of mouse, who the fk knows.
2018-02-26 12:02
Thats normal... but a random mm trash noob wont understand this
2018-02-26 12:01
#231
 | 
Norway rogueplayer 
Lmao, I see you haven't played cs for more than 500 hrs? Either his sensitivty is high , because he's shaking a lot, or it was a fast flick which can make the aim look really mechanical and artifical... even I can replicate mechanical flicks.. 2/8
2018-02-26 12:05
busted cheater having shady clips :thinking:
2018-02-26 15:18
s1mple>sunny, faktat satuttaa
2018-02-26 12:06
Idiot... Ur rank Silver 1?
2018-02-26 12:45
you know why it's stupid to single out players for cheating? because everybody is cheating
2018-02-26 12:47
He shakes on purpose because it helps him. Thats why he never shakes when he misses or vice versa
2018-02-26 12:54
#253
Ace | 
United States f00bar 
That wasn't fishy at all. How many hours do you have in this game?
2018-02-26 13:19
its nice to live in silver would :D
2018-02-26 13:21
"would"
2018-02-26 16:24
wanted to write world obv
2018-02-26 16:29
3rd world english nt
2018-02-26 16:39
Dosent hurt, like i said i wanted to write world. Seeya
2018-02-26 16:40
yep Seeya
2018-02-27 00:03
nothing special nothing fishy nt bait
2018-02-26 14:00
#261
 | 
Denmark thekr4k3n 
Wtf are you talking about? That was a normal play, nothing fishy.
2018-02-26 14:11
#262
BnTeT | 
Netherlands davin 
im getting baited and triggered every single time
2018-02-26 14:12
#263
 | 
Portugal StorMMinD 
Fucking silver players how can this be cheats ? do you know what cheating is... ffs
2018-02-26 14:29
Nothing wrong with that, he's got a pretty high sens and was predicting he'd peek wider. Once he noticed he walked back he snapped there.
2018-02-26 15:15
#272
 | 
Brazil vicTHOR 
lol has to be a bait...
2018-02-26 15:34
There's nothing even remotely resembling cheats of any kind in that clip...
2018-02-26 16:58
#287
FalleN | 
France nyygma 
+1 Silvers silvers silvers... What can you do...
2018-02-26 18:06
whats your rank
2018-02-26 22:56
#298
FalleN | 
France nyygma 
Global, but tbh MM rank doesn't mean shit, a lot of globals are retarded and have no game sense...
2018-02-27 00:54
oke
2018-02-27 02:11
#286
FalleN | 
France nyygma 
Watched it 10 times, didn't see anything wrong. People like you are the one ruining CS:GO, stop it, get some help and most importantly... GET GOOD. Any good player with crisp aim can do this. Flicking = Aimlock now ? Uninstall your browser please.
2018-02-26 18:05
so where exactly he cheats?
2018-02-27 00:05
#302
 | 
North America Phyxda 
When ropz jumps from palace it looks like s1mples crosshair gets stuck on him and he tries to pull away.. almost like a magnet
2018-02-27 04:28
how doesn't he get the headshot then lol, if its an aimbot??? lul
2018-02-27 15:42
Login or register to add your comment to the discussion.