Thread has been deleted
Last comment
SK won't work
Ukraine vib0 
SK won't work with stewie mark my words
2018-04-16 12:32
+1
2018-04-16 12:32
#3
hampus | 
Switzerland ziNje 
nice name
2018-04-16 12:33
nice name
2018-04-17 00:31
#63
 | 
United States burz3u5 
nice name
2018-04-17 23:08
#65
csr | 
Brazil 74CO 
bad nickname
2018-04-17 23:22
decent nickname
2018-04-18 07:28
top1 nickname
2018-04-18 15:20
#74
 | 
Korea XigNN 
Good name
2018-04-18 15:20
#2
 | 
Germany Dayjay 
+1
2018-04-16 12:32
they wont work until new hack update comes out
2018-04-16 12:35
#7
 | 
Finland RamboAAA 
+1
2018-04-16 12:37
#8
Ukraine vib0 
yes
2018-04-16 16:11
Agreed SK won't work, SK will smash
2018-04-16 17:10
#26
Ukraine vib0 
mby smash some tier3 teams in epl
2018-04-16 20:25
Ukrane scene lul
2018-04-16 23:29
s1mple top1
2018-04-16 23:30
s1mple top 1 ? where?
2018-04-17 01:40
in Ukraine
2018-04-17 23:08
+1
2018-04-17 23:19
#54
 | 
North America KingCole14 
s1mple top1
2018-04-17 01:31
#59
 | 
Brazil L3L 
tier 3 as the NAVI team
2018-04-17 01:51
Flag is green but wrong pls fix
2018-04-16 23:37
#9
Sadokist | 
Poland tr1xx 
The thread is not about vp
2018-04-16 16:32
just cry
2018-04-16 17:12
+1
2018-04-17 00:06
shut the fuck up, Englad scene LEL
2018-04-17 00:24
you sound salty
2018-04-17 03:05
#56
 | 
Brazil DR. Felipe 
fan of flusha lol
2018-04-17 01:42
#5
 | 
Turkey SLendeRuLeZ 
+1
2018-04-16 12:36
#6
 | 
Finland RamboAAA 
+1
2018-04-16 12:37
+1
2018-04-16 17:11
-1
2018-04-16 17:12
#14
AZK | 
United States 1ever 
You are wrong. Remember this comment and come back to it when they win Dreamhack marseille
2018-04-16 17:15
#16
Ukraine vib0 
haha ok
2018-04-16 20:21
#41
 | 
United Kingdom tammonkey 
ur supposed to dick lick north american teams not sa teams smh
2018-04-16 23:37
#46
KQLY | 
Brazil 1710710 
Dick licking the gr8est team to ever play the game is an honor even for murifats Dunno what an eurocuck like u is on about
2018-04-17 00:12
#47
 | 
United Kingdom tammonkey 
expected from brazil sk in 2018 omegalul
2018-04-17 00:22
#60
KQLY | 
Brazil 1710710 
Expected from uk not handling the banter The great british empire in 2k18 top kek
2018-04-17 03:05
Brazil at any point in history top kek
2018-04-17 23:40
#67
KQLY | 
Brazil 1710710 
Indonésia after 1939s attempt to defend from invasion Hide motherfucker top kek
2018-04-18 00:30
Lol take it easy SA has like 1 relevant team Euro CS ftw
2018-04-17 00:25
Well they obviously took stewie because he uses the same hacks as the SK players, easy to keep it quiet then.
2018-04-16 17:16
i dunno, they won 8/13 of their last matches with stew, i think relatively speaking thats pretty good. They will make it work i think
2018-04-16 20:23
#18
s1mple | 
Slovakia Shwarq 
against t3 teams wow
2018-04-16 20:23
Just be patient.
2018-04-16 20:25
#21
Ukraine vib0 
against t3 teams it's ok?
2018-04-16 20:24
just be patient.
2018-04-16 20:25
#29
Ukraine vib0 
The same shit said seized when they started losing all matches. Where is he now? The worst player in tier3 team btw
2018-04-16 20:28
#45
MAJ3R | 
United States Fanzera 
dont talk shit bout my boi seized, hes as good as the legend get right. Also SK are improving slowly, Never doubt SK.
2018-04-17 00:09
#19
 | 
Sri Lanka Jeffmynameis 
+11
2018-04-16 20:23
#20
 | 
Sweden flippig 
+1
2018-04-16 20:24
#22
shox | 
Latvia kebab_b 
+1
2018-04-16 20:24
#23
FoDa | 
Brazil Tintones 
Sk with tchuchukay is unbeattable
2018-04-16 20:24
#27
Ukraine vib0 
who
2018-04-16 20:25
#28
 | 
Brazil matcholas 
LFMO!! Hates always get frustrated with SK! just wait!
2018-04-16 20:27
#30
Ukraine vib0 
stewie is dumb asian fallen won't be able teach him how to play properly
2018-04-16 20:30
it's time for the SK SPLIT Cold & Fer to FaZe Fallen to Mousesports Stewie back to c9 Boltz barely can speak english
2018-04-16 20:30
If they are to split fallen would be the one to reck them all, fazer doesnt evento have place for a player like Fer, only ir they kick rain, which wont happen, since the guy is really good and plays well around niko
2018-04-17 00:31
#32
 | 
France KevinGatesYo 
They will win DH Marseille
2018-04-16 20:31
#33
Ukraine vib0 
xd
2018-04-16 20:32
#34
 | 
France KevinGatesYo 
See you on sunday :D
2018-04-16 20:37
#37
ScreaM | 
Spain SauloRD 
Ill do a tattoo with your words
2018-04-16 23:30
#38
KRIMZ | 
Denmark slacking 
imagine ruining the whole comms for an overrated kid lmao
2018-04-16 23:32
Like they had any comms OMEGALUL wining every clutch 1v3 by jumping nocopes sure sure
2018-04-16 23:35
Who are you
2018-04-16 23:33
good analysis
2018-04-16 23:38
#49
 | 
Brazil BuddyINSANE 
Well we can't mark words that don't have an explanation, you know? so... I hope that you provide one...
2018-04-17 00:25
no1 cares about your words
2018-04-17 00:25
Said a while ago. He is cancer.
2018-04-17 01:43
#58
 | 
Brazil erfur 
Wow mãe Dinah of hltv...
2018-04-17 01:49
#68
 | 
United States Shadow272 
And who are u?
2018-04-18 00:30
#70
Ukraine vib0 
Lost to nip haha
2018-04-18 15:06
#71
Ukraine vib0 
BUMP SK ARE SRASH
2018-04-18 15:19
BUMP SK ARE STILL THRASH
2018-04-18 15:20
Login or register to add your comment to the discussion.