Thread has been deleted
Last comment
Is it just me or is Eastern europe really nice
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Even though hltv calls those countries poor I think places such as Poland Ukraine Romania Estonia Latvia Lithuania Bulgaria Serbia Albania Bosnia are really lit places what do u think
2018-04-17 03:56
#1
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
bump
2018-04-17 03:56
#89
 | 
Lithuania SiTyGas 
Did you write those countries random as your nick tells us you do that :D
2018-04-17 19:50
#133
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Nono
2018-04-20 09:21
btw europe is not a country i am refering to your nickname
2018-04-20 08:54
i wonder
2018-04-17 03:57
#3
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
what u mean
2018-04-17 03:58
i dont really know but i am quite sure you make a lot of money in Australia so you could live a very nice life there
2018-04-17 04:00
#6
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Yeah thats my point i reckon an average earner in a 1st world country can enjoy eastern europe a lot
2018-04-17 04:01
nt eastern european
2018-04-17 04:00
#7
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
I swear Im not eastern european
2018-04-17 04:01
nt eastern european
2018-04-17 04:05
#13
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Im really not...
2018-04-17 04:05
baited
2018-04-17 04:06
Nt gypsy
2018-04-17 08:53
#57
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Lol no dude.
2018-04-17 08:54
#91
 | 
Japan dgdfgbdfb 
tell us something in australian and we believe ^v^
2018-04-17 19:54
+1
2018-04-17 08:59
#8
 | 
Europe potatomato 
its just you
2018-04-17 04:02
#9
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
oh
2018-04-17 04:02
I feel sorry for the wimmin. Really great stuff, but the dna of men has been disrupted somehow. 1 in 2 men have undiagnosed genetic defect and other guy is just horrific to put eyes on. These are just the facts I'm afraid. Poor wimmin.
2018-04-17 04:03
#11
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
wot
2018-04-17 04:03
You should have no issue to read my comment (#10). You fan of UK astronaut onboard space station yes? I like space too mesmerizing thing for me.
2018-04-17 04:07
#17
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
I dont get what your comment has in relation with my post
2018-04-17 04:08
I simply said the wimmin are great but man look like something has been genetically broken, probably gestation/in womb.. but I am not a peadotrician and do not feel confident in expanding further. Merely obversation. One day I hope palestine astronaut so I too can support countryman on space station!
2018-04-17 04:12
Wimmin is how muslims type Women is my guess
2018-04-20 08:50
#125
 | 
Germany Benjir_V1 
lol wtf thats not true
2018-04-20 08:41
But it is! Compare everyday wimmin to everyday men. There is huge difference in looks. (i'm NOT willy fisterbottom but I am able tell if men is genetically malnourished). Eastern eurups men have great wimmin, very luck guy.
2018-04-20 10:24
maybe the west slavs but not the east. they didnt recover from co***nism very well and there is a long way ahead of them, but realistically a country like ukraine or belarus has no future imo, they are just buffer zones for poland and baltics
2018-04-17 04:06
#134
 | 
Belarus vivabelarus 
for Poland xD
2018-04-20 09:49
#19
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Eastern Europe asleep Im sure they will agree with me once they wake up and see the thread
2018-04-17 04:14
#23
 | 
Poland HTMFS 
We never sleeps.
2018-04-17 04:29
#20
 | 
Poland HTMFS 
We are not Eastern Europe, but ofc we are nice people.
2018-04-17 04:15
Omegalul
2018-04-17 04:29
#25
 | 
Poland HTMFS 
? Reply need to have actual content
2018-04-17 04:30
#54
 | 
Poland Hello77z 
Poland not Eastern Europe? R. E. T. A. R. D
2018-04-17 08:51
How central europe can be eastern, expected from monkey OMEGALUL
2018-04-17 10:56
#93
 | 
Poland Hello77z 
Central Europe LOOOOOOOOOOOL youre in the same boat as Bulgaria, Romania and all of the other shotholes :) :)
2018-04-18 16:14
im not polish u stupid monkey OMEGALUL
2018-04-18 16:21
#65
 | 
Poland HTMFS 
In that case Brazil must be in Africa. RIP BRAZIL EDUCATION :(
2018-04-17 12:54
#94
 | 
Poland Hello77z 
Poland talks xDDD
2018-04-18 16:14
#98
 | 
Poland HTMFS 
You just prove my point. we have t1 education in the world.
2018-04-18 22:11
#100
 | 
Poland Hello77z 
"t1 education in the world" nice English xD
2018-04-18 23:57
#102
 | 
Poland HTMFS 
I think this sentence is clear enough. There's no need for using proper Englando on hltv. And I assume you don't have any arguments anymore?
2018-04-19 00:01
#112
 | 
Poland Hello77z 
Poland is Eastern Europe. What arguments do you want? How can there be any arguments? You are dumb af boy.
2018-04-19 23:22
#113
 | 
Poland HTMFS 
U are dumbest then I expected. Poland is in Central Europe.
2018-04-20 06:44
Its central europe favela...but i hope u are baiting...if not, then holy shit u are stupid
2018-04-20 10:07
#66
 | 
Poland GHOTTLYI06 
Br education LUL
2018-04-17 12:55
#95
 | 
Poland Hello77z 
Poland speaking xDDDd
2018-04-18 16:14
#96
 | 
Poland GHOTTLYI06 
XD yeah im speaking cuz i know better
2018-04-18 16:15
#101
 | 
Poland Hello77z 
You don't know shit
2018-04-18 23:58
Just you
2018-04-17 04:28
#24
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Ah ok
2018-04-17 04:30
#26
 | 
United States Texas_nigga 
All those places are better than Germany (different topic) except Bosnia and Albania which sould be classified as middle east or turkey since they have middle eastern culture.
2018-04-17 04:37
How can you talk like this about germany
2018-04-17 12:56
#107
 | 
United States Texas_nigga 
They have no muslims where as Germany is a Muslim country
2018-04-19 01:45
we have gypsies its the same
2018-04-20 10:38
#27
 | 
Serbia _VuK_ 
Eastern Europe is the only place in Europe that you can feel free in and is beautiful.Not only that but people from Eastern Europe and Serbia are on average much happier than people from the UK for example and I live in the UK
2018-04-17 04:39
U were so happy there so decided move to UK, genius or liar?
2018-04-17 04:43
#30
 | 
Poland HTMFS 
Maybe he moved away to study or earn some money?
2018-04-17 05:11
#70
 | 
France mintzz 
Soooooo eastern europe isn't so good afterall?
2018-04-17 13:02
#80
 | 
Poland HTMFS 
Lul that's obvious you can earn more money on west, also it's prestige study in other country, and you can get paid for study so it's easier.
2018-04-17 13:28
#81
 | 
France mintzz 
Exactly, you also get more prestige by studying in UK, France or Germany. Hell in some countries they even lack certain fields in uni... And yeah you can get paid or at least get an appartment without worrying about money too much. You can also more easily buy things on the internet. A 1400 euros PC will be a 1400 euros PC anywhere. Same for games and so on.
2018-04-17 13:39
#82
 | 
Poland HTMFS 
Our university sucks comparing to west, but we have better primary school we are 4th in Europe.
2018-04-17 13:47
#83
 | 
France mintzz 
Well, primary school is a bit old fashioned here. Still it doesn't really matter compared to unis. Here school is mandatory from 3 to 16 years old. Two years later you finish highschool, then you go to uni if you want to. Problem with primary school here is probably very long days. I worked in schools to assist teachers and remain after the official classes were done and many kids were at school from 7am to 7pm because of both parents working and that definitely did hurt the kids' concentration and mood as time went by.
2018-04-17 13:53
#87
 | 
Serbia _VuK_ 
I live in the uk as my parents moved here cuz of war
2018-04-17 17:59
#35
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Tru
2018-04-17 05:18
just you
2018-04-17 05:01
#36
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Hmmmm
2018-04-17 05:18
I stopped reading at Ukraine...
2018-04-17 05:15
#33
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Oh ok
2018-04-17 05:18
#32
 | 
United States small__dude 
nt bondik
2018-04-17 05:18
#34
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Ty
2018-04-17 05:18
#37
 | 
Lithuania heseK 
Agree
2018-04-17 05:21
i dont think nothing
2018-04-17 05:22
why are those countries on fire???
2018-04-17 07:36
#40
 | 
Sweden TDK Em1L 
Poland etc yes, bulgaria nope
2018-04-17 07:46
#47
 | 
Sweden kraken108 
Bulgaria has cool nature but Sofia is a shithole
2018-04-17 08:14
#41
refrezh | 
Japan KasPro 
POLAND isn't eastern Europe It also isn't poor just poor quality of life
2018-04-17 07:47
Poland is eastern Europe yes, pull out a map my dear friend.
2018-04-17 08:06
#52
refrezh | 
Japan KasPro 
Ooga Booga
2018-04-17 08:47
#50
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Central, whatever
2018-04-17 08:19
#56
 | 
Poland Hello77z 
Reeeetaaaard
2018-04-17 08:54
#58
 | 
Sweden Bangs 
>former eastern bloc >not eastern europe pick 1
2018-04-17 08:54
#59
refrezh | 
Japan KasPro 
Haram
2018-04-17 08:57
#71
 | 
France mintzz 
Considering your salaries, yes it's poor. Getting carried by the EU too
2018-04-17 13:03
#85
refrezh | 
Japan KasPro 
Hahah who told you this bs yeah indeed poland has small salaries but the country has a good economy ; a bad government is what we have
2018-04-17 17:14
If Poland is Eastern Europe Finland is aswell. In Sweden we call the Baltic sea, the East sea. We often say, everything West of the Baltic sea is Western Europe and vice versa. So Poalnd is central I guess.
2018-04-20 08:30
N1 bro
2018-04-20 08:36
#42
suNny | 
Turkey v0xdei 
You are not alone. I had chance to live in Slovakia for 6 months and it was a really good experience. These guys know how to party
2018-04-17 07:49
#43
 | 
Estonia kikilips 
my first experience in Slovakia was totally gay class trip from Estonia-Latvia-Lithuania-Poland etc to Slovakia. had a party there, went out for fresh air and smoke with my gf suddenly a gray oldstyle bmw roams infront of that hotel and 4 skinheads jump out of the car asking: "how much ?!" I wondered how much for what and realised quickly they wanted to buy my gf i told "no she is not for sale" and to my surprise they shouted "No, not for her, how much for you"
2018-04-17 08:00
#49
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Lmao
2018-04-17 08:19
#61
suNny | 
Turkey v0xdei 
Unlucky. i never came across with a gay tho
2018-04-17 10:52
i died
2018-04-20 07:19
RT if you cry everytime
2018-04-20 08:51
#136
 | 
Slovakia TatKo 
lol seems about right tho tbh
2018-04-20 10:01
Estonia, Latvia and Lithuania aren't as poor as the rest of them. The rest of the countries are great to visit, but not to live in
2018-04-17 08:05
#53
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
Yeah. Btw youre a part of greece
2018-04-17 08:48
+1
2018-04-17 13:00
#46
 | 
Sweden kraken108 
Yes they are, very nice girls, food, drinks and people in general.
2018-04-17 08:13
#48
 | 
Australia CaoNiQuanJia 
+1
2018-04-17 08:18
#51
 | 
Czech Republic DJachym 
They are nice to visits,not so nice to live in
2018-04-17 08:20
#62
 | 
India alex_gupta 
they are beautiful :)
2018-04-17 10:53
#64
shox | 
Canada dB- 
It's fun cause if you live in t1 countries so you earn a lot of money compared to them and you go to eastern europe and it's cheap AF :D Also people are very nice, they even insist on paying beers even though logically it should be me who does LUL Girls are very beautiful but guys are ugly AF, which is an advantage as a guy :D
2018-04-17 11:10
#73
 | 
France mintzz 
If you meet a girl from there before you go on holiday, she hosts you at her place and you don't even pay for the hotel.
2018-04-17 13:05
Probably you never came here , all your answer is dellusional lol
2018-04-17 13:12
#76
shox | 
Canada dB- 
I have been. Even been to Greece lol NT tho
2018-04-17 13:13
#78
shox | 
Canada dB- 
Btw when I was talking about guys and girls I was thinking of Slavic countries not really the rest
2018-04-17 13:14
#68
 | 
France mintzz 
It's only got hot chicks.
2018-04-17 12:59
#72
shox | 
Serbia ravi0ll1 
best for partying and ez slav girls. And cheap as fucking shit for an Australian first worlder, average monthly salary for example in Serbia is like 400$ while are 5th in Europe in countries with the least population under poverty line, only 8%. And atleast 80% is gypsies anyway. u can pretty much live like a god in eastern europe with your average 1st world income
2018-04-17 13:04
xd
2018-04-17 13:13
#74
jks | 
Germany wh1teey 
its nice i think
2018-04-17 13:08
Dont mind the Hltv retards , all countries are nice , every one have something to see . All have advantages and disadvantages , when all this kiddos grow up will understand that money isnt everything , quality of living is.
2018-04-17 13:14
#84
 | 
Netherlands Syliaca 
Eastern European countries are very nice!
2018-04-17 14:18
#86
flusha | 
Lithuania fbhx 
well UN classified baltics as northern europe, so take care my slavic friends it was nice being in the east with ya
2018-04-17 17:27
#88
 | 
Lithuania Paulius_CS 
who cares what UN thinks... Vilnius is still deep inside east European plain and the closest EU capital to moscow lul
2018-04-17 19:47
#90
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
Username: "IwriteRandomCountriesOnThreads" Topic post: "Poland Ukraine Romania Estonia Latvia Lithuania Bulgaria Serbia Albania Bosnia" I think you get an E for effort.
2018-04-17 19:52
thats racist, i expect much better from you jonty lost all respect :(
2018-04-19 00:04
#105
 | 
United Kingdom Jonty04l32 
I haven't been racist whatsoever... Bait elsewhere, LUZ. Have a good day.
2018-04-19 00:35
#92
 | 
Canada Number1F1fan 
Ok
2018-04-18 04:59
>ukraine >EU pick one
2018-04-18 22:12
he didnt say anything about EU tho
2018-04-19 00:03
check title
2018-04-19 13:52
?? EU = European Union He didnt say anything about the EU, hes talking about Europe as a continent, which Ukraine is a part of.
2018-04-19 13:56
+1
2018-04-20 08:26
#135
 | 
Belarus vivabelarus 
Name checks out
2018-04-20 09:58
The only way to be sure, is to go live there. So pack your shit and buy a plane ticket.
2018-04-19 00:37
#114
 | 
Czech Republic Rewask 
tbh, these countries may be little "poor", but you cant even see it on first look. On the other hand, because those countries dont have so big economies, there are not factories and high-raised buildings everywhere, so the nature and culture can be absolutely stunning
2018-04-20 06:54
#115
 | 
Sweden ThorinEk 
poorland was only poor before but not so much anymore they quite modern country acutally
2018-04-20 07:02
Nice people, can anybody help me pls. I bought new laptop Acer nitro 5 an515-51 core i5-7300hq-2.5GHz, 8gb, gtx1050, 4gb. And when I am trying to play CS:GO, I am facing next: 1) I've set very low/low parameters - but in-game I can see that I have high quality picture and bout 100fps. 2) I went to nvidia settings, I've set everything for performance, and for the application (CS:GO) I've set settings given in the guides to increase fps. As a result, my FPS increased from 100 to 137-139, picture is still at high quality. Whenever and however I change settings it won't affect to the quality, its at the same level (either I set in-game settings to the max, or to the low) no difference at all. Please, if somebody have faced this problem, or knows solution for that - help me!
2018-04-20 07:13
#118
 | 
Sweden TDK Em1L 
> laptop > nuff said
2018-04-20 07:24
Ukraine is shit, nt
2018-04-20 08:23
Russia is a beatiful place, Finaland aswell.
2018-04-20 08:25
Yes they have very beautiful women, I like that
2018-04-20 08:27
#126
 | 
Germany Benjir_V1 
Latvia, Estonia and Lithuania are really okay, their economy got boosted af after joining EU. Poland is okay. Balcan is pretty meh
2018-04-20 08:44
Theyre kinda okay to visit if youre traveling.. But not so nice to live in.. Some probably ok but ukraine and serbia /albania are just to poor and stuff imo :/
2018-04-20 08:53
Yeah, we aren't as shitty as people think. We can even afford the essentials like beer, ciggaretes and some food.
2018-04-20 08:57
Yep its nice for traveling cuz u can live as a king
2018-04-20 09:01
#137
 | 
Slovakia TatKo 
Its not as bad as some people from west think but its defo. not "lit"
2018-04-20 10:04
Always had a great time in Kiev, Ukraine, nice people, cheap, beautiful girls and the people there are actually happy to meet foreigners since not many visit
2018-04-20 10:35
its good if you are rich
2018-04-20 10:41
#143
 | 
Sweden cRUNCHiBOY 
Poland is for sure an up coming country!
2018-04-20 10:40
Login or register to add your comment to the discussion.