Thread has been deleted
Last comment
s1mple sad
Spain Johnatanshit 
stuck in NaVi for 1.5 years more, feel bad for him
2018-04-23 10:40
no one feel sad for him?
2018-04-23 10:45
feelsbadman
2018-04-23 10:49
#15
Nifty | 
Poland Kwjx22 
+1 he carry all team. Sometimes electronic get kill
2018-04-23 11:10
You are idiot. s1mple will stay with navi not because of contract but because he want to 1. He want to play for his country 2. He want to stay in Ukraine with his family
2018-04-23 13:32
s1mple was ready to leave for SK and move to NA but NaVi didn't allow him to do so
2018-04-23 13:45
lol s1mple denied tf source?
2018-04-23 14:48
No. He's the best player in the world. Earns a shitload of money for playing a videogame. Stable gf. No debt. Why would I feel sad for him? His life is awesome. I feel happy for him.
2018-04-23 15:01
#3
Vodka | 
Ukraine 4rrch3r 
After major he will leave then imho
2018-04-23 10:51
Ukrainians drink horilka. If you love vodka then you are katzap
2018-04-23 10:58
#41
 | 
Albania VeryBadGuy 
what the fuck
2018-04-23 11:42
#44
 | 
Finland Cumhur2004 
you are katzap
2018-04-23 11:51
#49
Vodka | 
Ukraine 4rrch3r 
Your false I just love this player,not nick ( lol at hltv we haven't player with Nick horilka)
2018-04-23 13:19
Ok, my bad
2018-04-23 14:58
#4
 | 
Mongolia FoxOutOfGlocks 
IDK, actually navi looked pretty good in this event, if they get rid of edward maybe it can be one of the very top teams actually winning events xdddd...
2018-04-23 10:54
Who to replace Edward tho?
2018-04-23 10:58
Koosta
2018-04-23 11:01
#13
 | 
Russia Xandrfeed 
mir, adren, dosia
2018-04-23 11:06
Adren wouldn't work well in a support role, isn't Mir an awp main? Dosia could work tho.
2018-04-23 11:14
#25
smooya | 
United Kingdom fal36 
Mir doesnt awp
2018-04-23 11:24
Wonder who I got him confused with then :L
2018-04-23 11:53
#56
REZ | 
Sweden WIGGST0RM_ 
prob JR beacause he is main awp in vega
2018-04-23 13:34
Boombl4 could be an alright pick up too, he mightn't be good enough for tier 1 but deserves an opportunity IMO.
2018-04-23 14:48
all are trash +bondik
2018-04-23 13:15
Navi was so lucky maun, fczxßßzz v . S i sweSsar, they make it to the final bcs they v side always. They always start for CT, when they just need to have good aim. ²223555&55&'5222aga2
2018-04-23 11:33
go drink more vodka
2018-04-23 11:34
#5
 | 
Netherlands Nubaex 
no, he is happy
2018-04-23 10:53
#6
 | 
Ukraine ksay 
it's his own decision get over it
2018-04-23 10:57
#7
 | 
Europe DJkpot 
No
2018-04-23 10:57
#14
 | 
Luxembourg alex24 
he deserves it stuck in loosing navi until he retires
2018-04-23 11:08
#18
ZywOo | 
France Alpha7a2 
We need a +S1mple +shox +ex6 Line up it would be sick
2018-04-23 11:13
-edward -flamie +lollipop2k +guardian ez top 1
2018-04-23 11:14
guardian won't tho
2018-04-23 11:32
If Faze plays like shit for a while, then he might join
2018-04-23 11:33
no
2018-04-23 11:33
why "no"?
2018-04-23 11:33
because he said that FaZe will be his last team
2018-04-23 11:34
oh ait didnt know that
2018-04-23 11:35
loli what?
2018-04-23 13:17
www.hltv.org
2018-04-23 13:24
2018-04-23 13:27
I meant lollipop21k lol sorry
2018-04-23 13:33
Yea coz he was born of anal sex
2018-04-23 11:16
#27
 | 
Hong Kong hybbitbabe 
feel sad for him , 2 MVP in a losing team :(
2018-04-23 11:29
#38
 | 
Croatia Netkov 
I don't.
2018-04-23 11:35
#40
 | 
Finland tetuan 
Navi is now capable of winning every other team than Astralis.
2018-04-23 11:42
being top 2 team isn't that bad, especially if we consider navi has been shit for ages
2018-04-23 11:44
navi top1 soon
2018-04-23 11:46
#47
 | 
Netherlands Deji 
Hi vib01
2018-04-23 13:16
yo
2018-04-23 13:20
if they cut zeus they may win something but they never will be consistently top3 with these players, s1mple cant carry every game
2018-04-23 13:31
Login or register to add your comment to the discussion.