Thread has been deleted
Last comment
BUY WHICH CAR
Rita | 
Australia Drachenlord1510 
My Budget ~10k (poor student) As much HP as possible. > Can you recommend a car? Thanks
2018-05-06 21:31
#1
chrisJ | 
Libya v_doo 
save 190k more and buy 2015 chev camaro
2018-05-06 21:34
#3
 | 
Romania Anonym20 
bruh you think is that easy to save 190k? :|
2018-05-06 21:35
#42
 | 
United States doopiedoo 
yeah just like 70 years of pay in his country, no problem
2018-05-06 22:27
#5
Twistzz | 
Lithuania Sheikl 
chev camaro is good looking but its actually shit cuz its na made and everything from na comes with shitty interior, very shitty parts.
2018-05-06 21:36
#8
chrisJ | 
Libya v_doo 
its just like me: muscle, good looking, great power, shitty inside
2018-05-06 21:38
#10
Twistzz | 
Lithuania Sheikl 
Its made from fucking plastics. Transmission and engines are so bad too. Performance is +/-
2018-05-06 21:39
true
2018-05-06 22:01
#50
 | 
Norway Hydropanic^ 
TURBOCHARGE ITTTTTTTTTTTTTTT
2018-05-06 22:37
190k more? since when is 2k15 camaros 200k$? LoL
2018-05-06 21:40
#16
chrisJ | 
Libya v_doo 
not dollars, emirati dirhams
2018-05-06 21:46
u can get 2k15s here in sweden for 300k sek wich is 125219.03 AED
2018-05-06 21:48
#20
chrisJ | 
Libya v_doo 
maybe dead one lole
2018-05-06 21:48
im pretty sure car dealerships does'nt sell dead cars, but anyway.. i woulda bougth an hellcat instead of a camaro cuz mopar>gm any given day. gm has overpriced parts and their engines are over bored.
2018-05-18 15:15
#136
chrisJ | 
Libya v_doo 
Looks too bricky too me, what bout Mustangs tho
2018-05-18 21:53
i never liked ford, only ford i could think of haveing is a mach 1 from the early 70s
2018-05-19 10:55
Camarro for 200k ftw?
2018-05-07 16:45
#125
chrisJ | 
Libya v_doo 
200k emirati dirhams
2018-05-07 22:52
Gypsy Ferari - Opel Calibra or BMW 3 Series Convertible, should be around 10k limit
2018-05-06 21:35
#32
Kyle | 
Russia wassupgee 
getting a 3series convertible is just asking for mechanical trouble
2018-05-06 22:03
Worth to buy a new one.
2018-05-07 15:44
Haha. I had a calibra. Fun car tbh but indeed a bit gypsy.
2018-05-09 12:05
#4
juliano | 
Italy EKSDEE1 
10k euro/$ >? its makes a diffrence ;D
2018-05-06 21:35
subaru impreza
2018-05-06 21:38
Thanks !
2018-05-06 22:06
#11
 | 
Sweden naturen 
Volvo S80 II
2018-05-06 21:39
S60, cheaper, shorter and less uglier.
2018-05-07 12:19
#114
 | 
Sweden naturen 
and how is S80 II ugly?
2018-05-07 14:58
I never said s80 was ugly, i just said s60 was less uglier.
2018-05-09 11:30
audi/vw/volvo
2018-05-06 21:40
#13
 | 
Sweden KarlXII 
4x4 - Lada Niva 2017. Russians approves since they drive shit like this one LUL.
2018-05-06 21:40
volvo V740
2018-05-06 21:41
#22
 | 
Sweden KarlXII 
#21
2018-05-06 21:49
#28
 | 
Sweden KarlXII 
Oh you are one of those farmers that live in a village in no mans land and hang with people like Daniel Silverklint on epa/volvo meetings? OmegaLUL
2018-05-06 22:00
#31
 | 
Sweden naturen 
everyone outside of Stockholm are farmers according to you... pappa betalar, am I right?
2018-05-06 22:03
#35
 | 
Sweden KarlXII 
Pappa betalar? Lmao what? No, i am working my ass off since 2015, 5 days a week (sometimes 6) as a fastighetstekniker (Dont fucking know what its called in English)
2018-05-06 22:05
vaktmästare* XD
2018-05-06 22:40
#65
 | 
Sweden KarlXII 
Nope. Vaktmästare is something else :) I check/adjust tempratures in schools/high schools/kindergartens and other places that the company i work for got a contract with. And i also do filter changes (Basically removing the cover inside a vent that holds away the dust/dirty shit. Pretty decent job tbh :) EDIT: Also my days are chill as fuck, 1 school takes about 3-4 hours and i often work from 7am to 15:30, so its like 2 schools/places in one day and some of the schools you have another person helping.
2018-05-06 22:51
nt vaktmästare
2018-05-07 11:27
#76
 | 
Sweden KarlXII 
As i stated above, a vaktmästare stays at the same location and got a office at that school/building, i dont, i have a car i drive around in.
2018-05-07 11:28
so ur like a mobile vaktmästare for multiple places at once
2018-05-07 11:48
#81
 | 
Sweden KarlXII 
Well i guess you could call it that. All tho its not called vaktmästare, its called "servicetekniker" in Swedish.
2018-05-07 11:49
service technician? sounds like janitor.
2018-05-07 11:49
#85
 | 
Sweden KarlXII 
Servicetekniker = maintenance technician / service engineer A Janitor in Swedish is Vaktmästare, as i said, its a person that fix broken stuff at school and other stuff as well. A servicetekniker can do multiple stuff, but i focus mainly on ventilation and tempratures.
2018-05-07 12:02
hes a janitor with a car
2018-05-07 12:25
yes I watch some gay youtube channel :> but Volvo and raggar skiten är tillsammans med CS, det bästa från den svenska kulturen.
2018-05-06 22:24
#43
 | 
Sweden KarlXII 
0/8. Raggar skiten needs to be fucking destroyed. Also Volvo farmers.
2018-05-06 22:28
Volvo>all car brands pretty much Farmers>> most jobs pretty much I dont know what else to say my dear d3lusional young friend.
2018-05-06 22:31
#61
 | 
Sweden KarlXII 
AAAAAHAHAHAHA. Volvo > All cars.... n*ggah what. Farmers > Most jobs? You serious? svt.se/nyheter/granskning/ug/sverige-for.. Being a farmer in Sweden is really bad especially a "milk farmer".
2018-05-06 22:47
Ye, thanks to our useless politicians, Sweden and its land can no longer produce enough food to sustain its population. Farmers still most important job, yes. Also I should have used Swede instead of friend in my message above(fits better), my bad.
2018-05-06 23:23
volvo 240
2018-05-06 21:47
#21
 | 
Sweden KarlXII 
Fucking farmers...
2018-05-06 21:49
För det första har du inga som helst grunder till att på något sätt anta vad jag är och inte är. Om vi för det andra antar att du använder ordet bonne som ett skällsord, vilket du alltså behäftar med negativa egenskaper, säger det bra mycket om dig. Vari ligger det negativa att vara bonne, vi var bönder hela bunten för drygt 100 år sedan. Avslutningsvis vill jag önska er ett gott och fruktbart liv.
2018-05-07 16:23
#121
 | 
Sweden KarlXII 
Lmoa, triggered? First of all, stop posting in Swedish, your comment will be removed mr farmer. Why would i use the word "bonne" (other name for farmer in Swedish) as a bad word? "We all were farmers 100 years ago"? AHAHAHAHAHAHAH WHAT? This is Stockholm exactly 100 years ago: i.gyazo.com/6ae7455bdce4bbe74c0550c295c6.. Yes, do you see all the cows and chickens on the ground and the tractor driving around plowing the fields. kek.
2018-05-07 16:33
Vad får dig att tro att jag är triggered. Vad är intentionen bakom ditt första svar, om inte att håna. Du kanske kan upplysa mig. Jag talar bildligt när jag säger att vi var bönder hela bunten. Majoriteten var bönder men det fanns självklart andra yrken. Stockholm var en stad redan för 100 år sedan, ja. Men att det är representativt för hur resten av landet såg ut känns tveksamt. Jag orkar inte ödsla tid och hämta källa på detta. Men om du vill leva i tron att det var på annat vis, så verkar du vara på god väg. Avslutningsvis vill jag önska er ett gott och fruktbart liv.
2018-05-07 16:44
#124
 | 
Sweden KarlXII 
"intentionen" lmao. Stop typing in Swedish mate. You are not Swedish tho, google translate AF. " Avslutningsvis vill jag önska er ett gott och fruktbart liv." AHAHAHA. Not a single Swede under the age of 70 types like that.
2018-05-07 17:30
you surely are d3lusional ._.
2018-05-18 15:23
#133
 | 
Sweden KarlXII 
Dude. Raed his text, its obv that: 1. He is 10 and can not spell/type words correctly. 2. He is a fake flagger.
2018-05-18 15:30
#19
 | 
Slovakia ypsylonnn 
audi a4 b6
2018-05-06 21:48
#49
 | 
Norway Hydropanic^ 
Audi RS5-7
2018-05-06 22:36
#63
Twistzz | 
Lithuania Sheikl 
audi rs7 under 10k
2018-05-06 22:48
If anything you get the wheels for 10k lol
2018-05-07 12:14
Brakes are about 10k too
2018-05-07 12:42
#23
 | 
United States ImOutaCtrl 
get a motorcycle
2018-05-06 21:49
i wish to have 10k on car lol, fukin 3rd world country
2018-05-06 21:50
#37
 | 
Sweden KarlXII 
"(poor student)" Yes. a student here in Sweden drives Audi R8 and newest Mercedes, lol. 10K is OK for a decent used car.
2018-05-06 22:22
im not from sweden, and im only hating my own country because even people with better than average job doesnt own a car for 10k$
2018-05-06 22:26
#58
 | 
Croatia mds818 
which country
2018-05-06 22:43
id rather not to tell
2018-05-06 23:03
fuck of fake flagger, show your real flaggerino!
2018-05-06 23:23
I really like volkswagen scirocco not too mutch hp but it looks really good.
2018-05-06 21:57
#47
 | 
Norway Hydropanic^ 
It looks like a improved and more sporty variant of the golf imo
2018-05-06 22:35
scirocco is pretty dope
2018-05-07 12:09
#30
Sosa | 
Russia johanb 
why would you want as much hp as possible if you are poor? sounds kinda weird to me
2018-05-06 22:03
to win drift races, get more moni and bitches
2018-05-06 22:35
#57
 | 
Croatia mds818 
bitches don't have a clue about the cars beside the logo you dont need hp to win drift race
2018-05-06 22:43
#66
Sosa | 
Russia johanb 
+1
2018-05-06 22:57
#33
 | 
Portugal saiddias 
OPEL ASTRA GTC 1.7 Good Looking and nice performance
2018-05-06 22:04
#34
Kyle | 
Russia wassupgee 
audi s4/golf gti mk5/nissan 350z/e46 330i/impreza wrx
2018-05-06 22:04
lamborgini
2018-05-06 22:27
>Poor student >-10k Poor student is like -1k honestly. Fuckin kid with dad's money, in search of attention.
2018-05-06 22:27
#45
 | 
Lithuania arres 
I suggest ZAZ russian supercar. You can even see them nowadays in the streets so they are very reliable. If I'm not mistaken it has its engine in the trunk - interesting design solution. With a shipment from Russia your budget should be enough.
2018-05-06 22:32
#46
 | 
Norway Hydropanic^ 
A Japanese car and tune it Examples; Mitsubishi Lancer Evolution 3-10 Subaru Impreza WRX STi (1999-2005) Toyota Supra MK4¨ Mazda RX-7 FD Nissan Skyline R32-R34 GT-R Nissan 350-370z Honda NSX NA1 Honda S2000 AP1-AP2
2018-05-06 22:34
#52
 | 
Croatia mds818 
depending if he wants to have a car for 1 year or 1 month lmao
2018-05-06 22:37
#53
 | 
Norway Hydropanic^ 
understandable
2018-05-06 22:38
+1
2018-05-06 22:39
#83
JD | 
Poland chujwto 
i dont think he will get any of these cars for this money
2018-05-07 11:58
#115
 | 
Norway Hydropanic^ 
Mazda Miata NA - ND then
2018-05-07 15:06
#51
 | 
Croatia mds818 
As much HP as possible. > Talking from expirience, at one point hp is overrated
2018-05-06 22:37
toyota gt86 used
2018-05-06 22:38
#67
Sosa | 
Russia johanb 
a fucked one will cost atleast 15k lol
2018-05-06 23:00
#60
 | 
Poland Funio 
used maluch
2018-05-06 22:45
what if i tell you that not only HP gives speed ?
2018-05-06 22:47
power at low gear >>>>>>>>>> speed
2018-05-07 12:13
#64
s1mple | 
Finland Salli 
10k beat up sports car is a moneydrain. Nobody buys a powerfull car to drive nice, they are pretty much done at that price range. I'd stay away from models that were really expensive brand new, you'll spend the car's worth in expensive repairs. A good sportscar also usually has quite frequent service intervals, my friend changed the oil on his Evo Lancer every 7500 km for example. It all adds up. Only consider if you have the tools, time and knowledge to do most of the repairs yourself.
2018-05-06 22:49
#68
 | 
Norway Hydropanic^ 
STUSTUSTUSTUSTU MISFIRING SYSTEMU Lenovos are the best
2018-05-06 23:01
#72
 | 
Netherlands Deji 
Audi A3 or volkswagen golf
2018-05-06 23:25
Skoda Octavia
2018-05-07 07:08
you can buy a really nice car for less than 5k that will get a lot of mileage. cheap cars with lots of horse power sound nice but you pay more for gas and it will break down more often and you cant go faster than 120kph anyway.
2018-05-07 11:31
#78
JD | 
Poland chujwto 
Focus Mk2
2018-05-07 11:31
#79
JD | 
Poland chujwto 
2.0 engine 145hp is pretty good for this small car
2018-05-07 11:42
haven't read the whole thread, but BMW 335 or 535 2010 onwards, close to 300hp never ending torque and 30-40mpg best of everything
2018-05-07 12:05
>poor student >as much as HP possible i guess you're not just poor, but stupid as well
2018-05-07 12:21
#93
 | 
Europe topkekkker 
Volvo 740
2018-05-07 12:23
#95
 | 
Spain puig2233 
For 10k get a cheap compact Toyota, they last forever and have good and low mantainance, a Nisan also is good. Also if your are lucky enough to find a good japanese second-hand car give it a go. Just remember if not diesel try to go for a long run with high gear once a month. PD: if you want to look badass just get this; Toyota Corolla or Nissan 240SX if you want a car you can trash. (for both cars replacements are expensive) PD2: just go for the toyota corolla and get that initial D badass in motion Toyota Corolla is $2,500 - $4,500 Nisan 24SX$1,200 - $5,000 both US dollar so you can save for your student loand or hoes and not blow 10k
2018-05-07 12:36
+1 corolla avensis rly good and cheap to maintain, nissan almera good primera decent(got one myself, if u get get 2 liter motor 1.8 shit 1.6 lazy)
2018-05-07 12:28
#105
 | 
Spain puig2233 
if not fakeflaggign, what cars are popular ir UAE? regular cars, not sultan/sultan sons cars
2018-05-07 12:46
i have to fakeflag so jonathan dont ban me so not uae :D its camouflage flag also dont know anything else about those cars but my friend had some arab guy he was boosting in league of legends like 5 years ago and he had some new audi.
2018-05-07 12:50
poor student but got 10k to waste to car lul? why not just get some cheap car that u dont need to be repairing all the time, is cheap and doesnt use much fuel lol
2018-05-07 12:26
#98
 | 
Turkey Rjea 
I just checked australian car prices we are buying cars here 2 times expensive than australia :(((
2018-05-07 12:34
#99
 | 
Spain puig2233 
btw what u mean by HP, not english as native language here
2018-05-07 12:39
horsepower. the figure people who don't know a lot about cars think is relevant
2018-05-07 13:16
horsepower for a street car :D
2018-05-18 15:32
#100
 | 
World taco__ 
Apparently 10k student is poor. You have no clue what a ''poor student'' is honestly.
2018-05-07 12:41
#108
Dosia | 
Finland Jesyrov 
+1
2018-05-07 13:08
#101
 | 
United States Trump2020KAG 
Dodge Demon
2018-05-07 12:41
american cars=bad cars
2018-05-19 10:56
#143
 | 
United States Trump2020KAG 
yea back in the 80s 90s..they all last now
2018-05-19 13:22
mustang/chevy best old ones
2018-05-19 13:34
#103
 | 
Spain puig2233 
also a Subaru WRX or Nissan 300ZX TT would be good but you are looking to blow the 10k here because at least 7000 usd + 1000-2000 or + usd to make it road ready
2018-05-07 12:43
#104
 | 
Europe AccountName 
Bitch poor student with 10k on car? I drive a4 2000 1.8 gas. 10 fucking k. Go fuck yourself.
2018-05-07 12:44
#107
Dosia | 
Finland Jesyrov 
Volvo with T5 engine
2018-05-07 13:07
suzuki swift sport
2018-05-07 13:15
Seat Ibiza Best car quality/price seat.es/ofertas/coches-nuevos/nuevo-ibiz..
2018-05-07 13:43
mazda3 mps vw scirocco renault megane rs audi a5 bmw3
2018-05-07 13:45
#116
 | 
Russia 6aLo4ka~ 
Toyota Crown Athlete 280 HP
2018-05-07 15:42
Want to be a swede? Buy 740, 940, or a 240! Bötta den och köp en d24!
2018-05-07 15:46
scirocco
2018-05-07 16:24
someone understands me
2018-05-18 15:31
Golf 6
2018-05-09 12:06
+11111111111111
2018-05-18 15:17
Honda Civic
2018-05-18 15:27
#137
FalleN | 
Brazil dreeCS 
Civic hatch + Ebay turbo. With the money it saves, you can get a new engine every other week.
2018-05-18 21:58
HP means zero shit. Kw and nm are most important.
2018-05-19 11:00
no car
2018-05-19 11:06
Bmw M5 used one might be more expensive idk
2018-05-19 13:23
AUDI A4 / A6 / A5 BMW SERIA 5 GOLF 6
2018-05-19 13:27
Login or register to add your comment to the discussion.