Thread has been deleted
Last comment
Best Team on Each Map
EliGE | 
World jOkeNN1337 
What do you guys think is the best team on each map played right now. -Inferno -Cache -Nuke -Dust2 -Mirage -Train -Overpass Serious answers ! & explantations if you want :) im trying to look more into pro demos and i wanted to collect some serious intel on what you think is the best team on each map. Statswise,Stratswise etc.
2018-05-19 18:15
Bump
2018-05-19 18:20
#2
 | 
Canada Herodionus 
Most maps dont have a clear cut winner, but Nuke is easily Astralis territory. All teams ban it first going against them.
2018-05-19 18:22
+1 our team wont be as stratheavy and structured more on the fly thats why im not gonna watch alot into demos of astralis but theres sure smth that can be taken over
2018-05-19 18:25
#25
 | 
Canada Herodionus 
Look at Astralis's double nades, and the aggressive awping of device, those are the highlights
2018-05-19 20:47
#3
 | 
Netherlands JeMoeder 
Inferno - na'vi Cache - faze Nuke - astralis D2 - too little matches played to really know imo Mirage - mousports Train - Overpass - astralis Not really based on anything other than recent results and gut feeling
2018-05-19 18:23
Yeah was thinking the same & cant find a real solid team on train cause its getting played less and less not sure why but i like that map alot
2018-05-19 18:24
#7
 | 
Netherlands JeMoeder 
I like fnatic on that map but not sure if they are the best. But if you really want to look into demos you should watch prime SK with fnx/ taco/ fer/ cold and fallen on train since they were so incredibly dominant on it. But since thats well over a year ago i dont know how usefull that data is anymore
2018-05-19 18:27
Yeah meta changes every 6-8 months tho id say so that data wont be that reliable some nice lower pushes on b etc but that can all be countered and is expected alot
2018-05-19 18:50
#6
 | 
Bulgaria NeonAssasin 
mous got crushed by faze ? :D
2018-05-19 18:26
#11
 | 
Netherlands JeMoeder 
Doesnt mean that they are bad on mirage. They also lost to liquid yesterday because ropz didnt turn up at all. You can have off games but i think that mouz has the most interesting strats to follow on mirage as i said based on gut feeling not really based hard data
2018-05-19 18:29
i would say mousesports for train
2018-05-19 18:27
#23
 | 
Asia NotAnSKFan 
what do u think of Cache - Space soldiers? Because I just dont know if SS is better than Faze on Cache... SS's Cache is something u know...
2018-05-19 18:49
#9
s1mple | 
Ukraine San4o10 
inferno - navi cache - faze nuke - astralis d2 - astralis mirage - faze train - navi/astralis overpass - astralis atm
2018-05-19 18:27
#10
 | 
United States Trump2020KAG 
mirage-liquid all day beat ast mouz faze and c9 on it
2018-05-19 18:28
#14
 | 
United States Idoitforlols 
LOL
2018-05-19 18:30
#12
Xyp9x | 
China Autumn7 
Inferno - Astralis Nuke - Astralis d2 - Astralis Train - Astralis Overpass - Astralis Mirage - Mouse Cache - FaZe
2018-05-19 18:29
2 much Astralis I think
2018-05-19 18:48
#30
Xyp9x | 
China Autumn7 
It true tho, you can’t deny it
2018-05-20 02:34
#26
 | 
Canada Herodionus 
Slightly biased? but i do sorta agree, they seem unstoppable
2018-05-19 20:48
#13
 | 
United States Idoitforlols 
Overpass- Cloud9
2018-05-19 18:30
hahaha
2018-05-19 18:44
#17
 | 
United States Idoitforlols 
Please stop laughing :(
2018-05-19 18:45
nt faze and astralis >c9 on overpass
2018-05-19 18:46
#19
 | 
United States Idoitforlols 
Don't talk to me.
2018-05-19 18:47
go eat burger
2018-05-19 18:47
#21
 | 
United States Idoitforlols 
I will ty for the suggestion.
2018-05-19 18:47
VP
2018-05-19 18:41
#27
 | 
Israel TheLoveGuy 
-Inferno = Cloud9 -Cache = Cloud9 -Nuke = who ? -Dust2 = Cloud9 -Mirage = Cloud9 -Train = Cloud9 -Overpass = Cloud9
2018-05-19 21:05
#28
 | 
Malaysia byaIi 
-Inferno fnatic -Cache NiP -Nuke mousesports -Dust2 navi -Mirage mouz -Train navi -Overpass faze
2018-05-19 21:08
Well, based on what they showed so far in the ESL Dallas Finals, Liquid seems to be the quick dominant presence on Dust 2.
2018-05-19 21:35
Login or register to add your comment to the discussion.