Thread has been deleted
Last comment
s1mple GOAT
 | 
Poland HotMuslim 
Best player who ever touched this game!
2018-06-02 23:59
#1
 | 
CIS mirio 
+1
2018-06-02 23:59
+2
2018-06-02 23:59
#3
 | 
Brazil Baitzera_BR 
+3
2018-06-02 23:59
+4
2018-06-03 00:00
cool way to say "coldzera"
2018-06-02 23:59
deal with it
2018-06-03 00:01
+1, deal with it, cold haters
2018-06-03 00:03
4-14 xDDD
2018-06-03 01:09
9-20 and his team lost? u know why? cus he is not a baiter like s1mple. a GOAT is a skilled teamplayer and not a skilled teamdestroyer.
2018-06-03 01:26
#61
 | 
Poland HotMuslim 
HAHHAHAH WHAT A JOKE!!!!
2018-06-03 01:32
#20
2018-06-03 01:37
baitzera lololol
2018-06-03 01:56
AHAHHAHAHHAHHA CRYYYYYYYYYYYY
2018-06-03 02:41
why would l cry? sk is so merciful, letting navi win so they can stand in the tour on navi's hometown the victory actually goes to SK
2018-06-03 02:46
HHHHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHHA SALTY TEARS TASTE SO GOOOD PLEASE MORE
2018-06-03 02:48
mad cuz navi lost lmao
2018-06-03 02:48
lol? 0/8
2018-06-03 02:49
#67
RUSH | 
United States ShawnM 
Just because you can't stand SK losing doesn't mean you have to act all salty bud.
2018-06-03 02:39
10 iq reply
2018-06-03 02:43
#79
RUSH | 
United States ShawnM 
The only 10 iq thing around here is you posting the first comment you did. also if you don't agree with the article, don't try to argue the point when people come in here to agree.
2018-06-03 02:45
l'm really sorry for you, but l think you cant realize it
2018-06-03 02:48
#88
RUSH | 
United States ShawnM 
Well maybe you can't accept the fact that this article is about s1mple, not coldzera. I can buy you tissues if you need them, so you can get over the loss.
2018-06-03 02:49
we are talking about the GOAT, not s1mple so l clearly appointed who is the real GOAT anyway, l'm waiting for your apologies for #67 and ur low iq reply
2018-06-03 02:53
#93
RUSH | 
United States ShawnM 
Um... Can you read. "s1mple GOAT" Do I really need to say anything else. (Also just stop arguing and go home and cry. And you call someone low IQ when you yourself can't read. also "I clearly appointed" I get ur not a native speaker, but if you have an argument on low IQ, make sure to not say something that is low IQ). edit: I'm not reading ur next reply, so don't even bother
2018-06-03 02:56
There is only humility in not taking your loses. Apologies, now.
2018-06-03 03:02
Here we go , mad brazilians everywhere.
2018-06-03 02:49
0/10 1 year ago probably , just because NaVi had bad results.
2018-06-03 00:01
yes, 0/10 to you.
2018-06-03 00:21
Let see map 2 :) How long would Coldzera good performance last.
2018-06-03 00:44
#53
 | 
Poland HotMuslim 
1-7, he is doing good
2018-06-03 00:51
And what about s1mple ? 19-4 Wonder if he can drop 90-100 ? =D I mean stewie asked for "The Undertaker" (it was kinda disrespectful so they deserve the karma for the jokes)
2018-06-03 01:08
#20
 | 
Poland HotMuslim 
0/8
2018-06-03 00:04
that's your goat. lmao.
2018-06-03 00:08
#31
 | 
Poland HotMuslim 
no lol
2018-06-03 00:08
#49
kiss | 
Brazil My_Dick 
Coldzera > simple
2018-06-03 00:22
#52
 | 
Poland HotMuslim 
1-7
2018-06-03 00:51
in which world man xD
2018-06-03 02:43
y'all so quiet waiting for cold to have a good game in 6 months
2018-06-03 00:51
oh, the faze fan from macedonia. lame.
2018-06-03 00:53
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah it's not like im a cold fan too naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
2018-06-03 10:41
Even better than forest, Neo or Markeloff?
2018-06-03 00:00
csgo is a different game
2018-06-03 00:00
give him a few more years and yes already better than markeloff imo
2018-06-03 00:01
As awper no.
2018-06-03 00:03
no doubt s1mple > markeloff
2018-06-03 00:05
In Cs 1.6?
2018-06-03 00:06
cs:go ffs
2018-06-03 00:06
as awper no, as player yes
2018-06-03 00:08
s1mple is by far my fav. in CSGO but no one will be better than markeloffs AWP.
2018-06-03 00:07
#7
 | 
Brazil Mibr_eztop1 
NEVER WILL BE GODZERA>>ALL>>SHIT>>S1MPLE EZ FOR GOAT COLD
2018-06-03 00:00
mad?
2018-06-03 00:01
He really is
2018-06-03 00:06
coldzera who?
2018-06-03 02:41
How does coldzera lose to utter shit? Thats pretty embarrassing tbh
2018-06-03 10:48
#9
 | 
Brazil digozamaral 
S1mple good but not best,Jw best
2018-06-03 00:00
#10
 | 
Poland HotMuslim 
+1
2018-06-03 00:00
#15
 | 
United States SilveryoHD 
s1mple > cold
2018-06-03 00:02
#18
 | 
Macau JabbaThaHutt 
Too bad that he cant win trophies , thats why it doesnt make him the best in history
2018-06-03 00:04
+5
2018-06-03 00:04
thanks for stating the obvious
2018-06-03 00:06
I hate him but man every game he shows up.I dunno how but he is doing it and he is very young person.We can say like that yeah.
2018-06-03 00:07
coldzera 1v2 >DD
2018-06-03 00:08
#36
 | 
Poland HotMuslim 
so? s1mple throwing xDD
2018-06-03 00:08
#30
 | 
Portugal manitoramos 
u never see the coldzera play soo ahahah
2018-06-03 00:08
#33
coldzera | 
Brazil panks 
respect the real goatzera pls
2018-06-03 00:08
#38
 | 
Poland HotMuslim 
respect a baiter?
2018-06-03 00:09
#41
coldzera | 
Brazil panks 
chutch baiter, champion baiter, the best in the world cry a river
2018-06-03 00:10
#44
 | 
Poland HotMuslim 
the best baiter yes xDD
2018-06-03 00:10
#45
coldzera | 
Brazil panks 
and best player
2018-06-03 00:11
#47
coldzera | 
Brazil panks 
mad cuz poland bad or mad cuz navi bad? r u seeing this? the best player in the world is playing, 2 clutches in OT, just respect pls
2018-06-03 00:15
trash
2018-06-03 02:42
he needs the brain of gtr and he singlehandedly would destroy even astralis
2018-06-03 00:08
#35
 | 
Finland xantaclaus 
ez for cold vaiiii
2018-06-03 00:08
#56
 | 
Poland HotMuslim 
ez for 2-11zera
2018-06-03 01:07
#37
KRIMZ | 
Denmark slacking 
cant kill a guy with back turned GOAT btw
2018-06-03 00:08
who
2018-06-03 00:09
HAHAHAAHHA COLD > S1MPLE
2018-06-03 00:10
nope XDDDDDDDDDDDDDD
2018-06-03 02:42
s1mple = jr smith coldzera = jordan
2018-06-03 00:10
128 tick btw
2018-06-03 02:40
He was realy valuable player on the majors he won LUL
2018-06-03 00:14
So u will say this too in 2030 ? You use the past for the argument, not too smart. But i expect this from low IQ Brazil. LUL
2018-06-03 02:42
#57
 | 
Romania Anonym20 
+1
2018-06-03 01:07
coldzera=baiter..The actual star of sk is fer s1mple=is carrying every single team he had been in
2018-06-03 01:09
#63
boltz | 
Brazil irefused 
0 majors, 0x best of the year yeah, of course hes the goat
2018-06-03 01:38
f0rest has a major
2018-06-03 01:40
#66
 | 
Poland HotMuslim 
hes a newfag, dont talk to brazil plastic fans
2018-06-03 02:38
#99
boltz | 
Brazil irefused 
1200 coments in 2 months congratz
2018-06-03 21:55
#101
 | 
Poland HotMuslim 
= 20 comments a day so what?
2018-06-03 22:01
#89
RUSH | 
United States ShawnM 
Doesn't boltz have 0x majors and 0x best of year?
2018-06-03 02:50
#98
boltz | 
Brazil irefused 
whos talking bout boltz?
2018-06-03 21:54
#103
RUSH | 
United States ShawnM 
You said s1mple had won no majors or mvp of year, but same with ur fav player
2018-06-04 03:41
best player that has touched any iteration of CS
2018-06-03 02:41
#90
RUSH | 
United States ShawnM 
gotta say GeT_RiGhT is the best player in any iteration because he was a god in 1.6, and is a god in GO
2018-06-03 02:51
#76
Lekr0 | 
Peru firey_ 
+1
2018-06-03 02:43
#77
 | 
Brazil nicknameBR123 
+1
2018-06-03 02:43
yes, simple = faker of cs
2018-06-03 02:47
yea
2018-06-03 02:49
I heard he just pretends to be a good player by playing well, but in reality hes shet
2018-06-03 10:52
s1mple reks tier2 teams...goat....sure w/e.
2018-06-03 21:56
gcoat = greatest cheater of all time
2018-06-03 22:03
Login or register to add your comment to the discussion.