Thread has been deleted
Last comment
SAUDI ARABIA WILL WIN THE WORLD CUP
 | 
Europe Packchallenger 
Jk France will
2018-06-14 16:55
#1
 | 
Europe retryyz_exe 
if France don't win this World Cup, Belgium or England (and maybe too, Spain) gonna win this. trust in my words
2018-06-14 16:57
#2
 | 
Europe Packchallenger 
LUL ENGLAND ok but fr France,Brazil,Spain,Germany,Belgium If none of them win I'll derank from silver 1 to unranked
2018-06-14 16:59
#7
 | 
Netherlands HetIsPatat 
I agree, at least France or Germany or Belgium or England or Spain or Brazil or Argentina will win this World Cup. If this does not happen I will give away dragonlore to everyone who replies to me.
2018-06-14 17:34
ty
2018-06-14 17:36
#10
 | 
Netherlands HetIsPatat 
Flair + name checks out.
2018-06-14 21:58
tnx for dragonlores cuz football will be the eventual winner this world cup
2018-06-14 17:39
#11
 | 
Netherlands HetIsPatat 
Flag + iq checks out.
2018-06-14 21:59
I agree, at least Russia, Egypt, Saudi Arabia, Uruguay, Iran, Morocco, Portugal, Spain, Australia, Denmark, France, Peru, Argentina, Croatia, Iceland, Nigeria, Brazil, Costa Rica, Switzerland, Serbia, Germany, Mexico, South Korea, Sweden, Belgium, Panama, Tunisia, England, Colombia, Japan, Poland or Senegal will win this World Cup. If this does not happen I will give away 100euros to everyone who replies to me.
2018-06-14 22:08
ENGLAND OMEGAZULUL
2018-06-14 22:10
england lul
2018-06-14 22:20
#3
s1mple | 
Russia avens1s 
Germany will win
2018-06-14 16:59
#16
 | 
Algeria MaxZeMeister 
ez
2018-06-14 22:10
well german team never looked good before cups, and everyone thought "nahh that wont work". but within groups they usually got their grip and rekted asses till semis or sth. that year they look like shit - but doesnt mean anything. i dont feel like they will make it however.
2018-06-14 22:13
but their team isnt as good as the 2014 lineup +they have the problems with gundogan and özil iam pretty sure the german fans will boo them into the ground if they are going to play and that would also affect the rest of the team you could see it during the game against saudi arabia they didnt even want to pass the ball to gundogan anymore
2018-06-14 22:16
yeah idc tbh. i will see the finals maybe. overall that whole fifa thingy just doesnt please me anymore. i have like nothing in common with the people in my national team (except the passport), and on the other hand its just a big shitfest for corruption and money laundry. in my eyes this is just bs anymore. im watching forward to the laws that will pass parliament during world cup. they always come up with something really fishy during that time. im expecting some anti-troll-law or sth. even more retarded. thrilling shits going on in germany.
2018-06-14 22:20
i dont want to watch this shit sport
2018-06-14 17:02
nerd lol
2018-06-14 17:34
i dont want to watch this shit sport but I will click on topic that says "SAUDI ARABIA WILL WIN THE WORLD CUP" BrokeBack
2018-06-14 22:12
#5
 | 
Europe Packchallenger 
Nvm Russia just scored LUL
2018-06-14 17:32
Iceland will /closed
2018-06-14 22:10
+111
2018-06-14 22:14
Login or register to add your comment to the discussion.