Thread has been deleted
Last comment
universe trolling hard (WC)
fer | 
Brazil IarentThinkThatz 
I cant believe CR7 got a penalty in like, 1 min of playing the world cup AHUAHUHUAHUAHUAHUAHUAHUAHUA it was a penalty, no doubt but this is sooo hilarious AHAHAHAHA #RUNCR7 #penaltyTERMINATOR #SK.ronaldo #thecryisfree #RUNPORTUGALG #RUNMANUEL #RUNJOAO #RUNPADARIA #breadproduction
2018-06-15 20:07
Topics are hidden when running Sport mode.
lmfaoooooooooo
2018-06-15 20:08
+1 KKKKKKKK
2018-06-15 20:09
this dude doesnt give a fuck lmao
2018-06-15 20:09
this was so funny he make the goal and start laughin at the guy KKKKKKKKKKKKKKKKKKKK he is the luckiest mothafucka EVER, I cant believe he got a penalty already so fast in the tournment AHAHAHAHAH 0 fucks given!!!
2018-06-15 20:10
dont worry spain will buttfuk em
2018-06-15 20:11
I'm cheering for PT, but I actually dont care whoever wins just want to watch an entertaining game, those 2 games of today were boring af =(
2018-06-15 20:11
what did u except.... portugal spain is ok france australia we will see how young people with not that much experience (france) can do argentinia island is ok? peru denmark :)
2018-06-15 20:12
I actually dont know much about the teams, I hope arg and BR go far but I want so much BR vs germany at some point and I just want that lucky shit doesnt happen, and the best teams go far, and we have insane games, long time with boring world cups already!! who are you cheering for?
2018-06-15 20:14
Belgium France and Spain
2018-06-15 20:17
cool, I have no idea about french team this year... but they always come strong tho if you guys dont follow too much, watch out for ARG, they can do a mess for sure
2018-06-15 20:19
im watching these south americans team they're always strong and i feel like peru can be strong too and maybe can upset france tbh but these SA teams are always a thing in worldcups anyway
2018-06-15 20:20
I dont think that, cuz they have Cueva, and this guy plays for SPFC (br club team) and he is ultra trash, but somehow he is in the world cup, I dont know if he will start playing, but he is pretty bad lol guerrero is good tho, he is dangerous... but france should have this in the bag ez
2018-06-15 20:21
#5
 | 
Denmark goFaZe! 
XDDDDD
2018-06-15 20:11
Portugal, penalties and 0-0's Name a better combination
2018-06-15 20:18
only if ronaldo is on the team tho
2018-06-15 20:19
BOT gonçalo (or whatever da fuq his name is writen)
2018-06-15 20:23
OMG WHAT A FUCKING GOAL HOLY FUCKING SHITTTTTT #SK.diegocosta #RUNSPAING #notpenalty #IarentPenaltyThatz
2018-06-15 20:25
9z
1.65
Imperial
2.07
Syman
1.49
Illuminar
2.56
Thunder Logic
1.89
RBG
1.88
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.