Thread has been deleted
Last comment
Music topic
s1mple | 
Ukraine zheniamcclon 
2018-06-18 18:29
I`m not a big fan of Rap culture,but this is not fucking 9 y.o`s Rap taste,so n1
2018-06-18 18:43
#27
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
name checks out
2018-06-18 18:51
n1 dude
2018-06-18 18:33
#38
 | 
Czech Republic Pee_Tea 
<3
2018-06-18 19:00
2018-06-18 18:34
been fan of this band since my childhood n1 bro *
2018-06-18 18:36
Did Not expected russian dude listening to polish songs also did not expected russian who is not listening to shit Rap Respect,bro n1 btw,i wish i was polish to understand this song
2018-06-18 18:40
this music is catchy for me ...... It's Sad but I think you just saw those bad Russians
2018-06-18 18:46
I compare russians to all CIS people,you know
2018-06-18 18:48
Yeah, I understand you :)
2018-06-18 18:50
Also I saw such a good Folk music form Poland youtube.com/watch?v=6PqleeOdXGo
2018-06-18 18:58
DEPECHE MODE folk cover , that`s explaining everything
2018-06-18 19:04
These songs are great
2018-06-18 19:08
+1
2018-06-18 20:19
#107
woxic | 
Turkey Yarrak 
Good
2018-06-20 21:25
Pendulum, Prodigy, Voicians and etc.
2018-06-18 18:41
This topic should`ve been renamed to "Right taste of music"
2018-06-18 18:41
I associate this style with cattle and middle school students This topic is not for Rap,GTFO of here.
2018-06-18 19:22
how is that a "rap" don't even talk about music if you have no idea what you're talking, won't even answer back ukrainian who just started listening to music and not ukrainian balalaika songs
2018-06-18 19:54
First: I don`t wanna know any styles seemed to modern Rap,this bullshit related to stupid fucks or just little kids Second: Whatever it is,i cant call it music.It is listened by STUPID people.Music is something that has to tell you something.Not only bits and melody.
2018-06-18 20:20
You should listen to Snail Mail n1 btw. EDIT:I`d recommend hers new album called "Lush"
2018-06-18 19:14
#16
 | 
Uruguay RxDxPx 
2018-06-18 18:43
WTF is dat song?
2018-06-18 18:47
#26
 | 
Uruguay RxDxPx 
death grips my friend
2018-06-18 18:51
I can`t call it music There is no sence to listen to songs like this one at all.
2018-06-18 18:55
2018-06-18 18:44
you are probably baiting,but it`s your opinion.
2018-06-18 18:47
#21
Lemmy | 
Poland MetalMan 
Shit opinion
2018-06-18 18:47
Whose exactly?
2018-06-18 18:49
#24
Lemmy | 
Poland MetalMan 
His.
2018-06-18 18:49
lmao
2018-06-18 18:56
2018-06-18 18:57
#30
 | 
Kazakhstan xanzada 
led zeppelin led zeppelin led zeppelin led zeppelin led zeppelin and led zeppelin
2018-06-18 19:02
My dear friend What does Led Zeppelin do in this list of idiotic perfomers?
2018-06-18 18:58
#40
 | 
Kazakhstan xanzada 
check now
2018-06-18 19:03
this one looks better
2018-06-18 19:04
#32
 | 
Netherlands Brinkiway 
Unlike my friends I'm not that into pop music and I prefer old music from my parents generation. Tower of Power - Diggin' On James Brown gotta be one of my favourites, the groovy vibe is just to good! youtube.com/watch?v=hfj8zxGos10
2018-06-18 18:57
Any Frenchcore/Hardcore lover here? youtu.be/hbEXuM8Ia3o youtu.be/GAeCB3-NqX4
2018-06-18 19:05
#39
 | 
Czech Republic Pee_Tea 
2018-06-18 19:01
Woah,only 900K viewers... So underrated
2018-06-18 19:05
#49
 | 
Czech Republic Pee_Tea 
yep. but i'm kinda used to it with this genre... but still... one of the most underrated bands imho... And their live shows are fuckin incredible man... these guys just don't make mistakes... so precise !
2018-06-18 19:09
He just cant make mistakes. He needs to prove himself with his band,lol I really like your music taste I`ll rate 9/10
2018-06-18 19:11
Love them, New album is sick.
2018-06-18 19:09
#54
 | 
Czech Republic Pee_Tea 
<3 yea man ! Can't wait for the part 2. I'm a huge fan since i first heard their self-titled album in like 2005... love how the sound is so different on every album !
2018-06-18 19:11
Japanese listening to Rock songs? Was thinking BTS is your`s national heroes,you know
2018-06-18 19:17
#108
woxic | 
Turkey Yarrak 
awesome ty
2018-06-20 21:26
#113
 | 
Czech Republic Pee_Tea 
ur welcome <3
2018-06-20 23:18
#43
allu | 
Russia okunaga 
Thatz a really good stuff. Thx fella
2018-06-18 19:04
suka blyad *
2018-06-18 19:05
#69
allu | 
Russia okunaga 
Maybe
2018-06-18 20:09
#44
 | 
Sweden flippig 
2018-06-18 19:05
nice
2018-06-18 19:06
2018-06-18 20:12
I used to listen to that song all the time because I found it after looking up LoopTroop Rockers from Phoon LUL
2018-06-18 20:28
#99
 | 
Sweden flippig 
Looptroop are great too, maybe you havent seen this one youtube.com/watch?v=M1SKSHC1s7A
2018-06-18 20:52
Nah all I know is Fort Europa, Don't hate the player and Long Arm of the Law
2018-06-18 20:57
Ah bandit queen I used to listen to that one too, but I'm at work so can't listen to them rn
2018-06-18 20:59
#103
 | 
Sweden flippig 
ok man :D they sure have great songs tho
2018-06-18 20:59
Yeah I havent listented to them in like a year but I used to love em
2018-06-18 21:00
#51
 | 
France FrenchJoseph 
youtube.com/watch?v=_ILjMmfAGXQ Max Romeo, one of the greatest reggae singer War ina babylon, one of the best reggae albums
2018-06-18 19:10
Sounds like 80`s music,like it. fucking piece,bro
2018-06-18 19:12
"61 180 views" so fucking underrated
2018-06-18 19:19
#109
woxic | 
Turkey Yarrak 
Too oldschool isnt it
2018-06-20 21:27
Oh my God,this is perfect so good love you *
2018-06-18 19:47
luv y'back also, i'd like to see more of ur stuff
2018-06-18 20:03
Cage is great my favorite songs are Telescope - youtube.com/watch?v=9OCEh6g6whc Instant Crush - youtube.com/watch?v=8l_c6Itvu4s Whole Wide World - youtube.com/watch?v=xguP0wNORtI Cigarette Daydream - youtube.com/watch?v=QuFb2iRhM7M
2018-06-18 19:49
Not bad at all, why do most ppl from NA have a great musical taste?
2018-06-18 20:06
LUL thats a joke, most people listen to Pop and fucking Rap trash.
2018-06-18 20:06
Dude,Because all that Russia invented (in music) or CIS in general is a stupid hardbass or balalaika national fucks. This "great" in our opinion musical taste was born in America That`s explaining everyfuckingthing.
2018-06-18 20:15
Do you know what happened to all famous music clips on YT? CAn`t watch them
2018-06-18 20:23
do you mean like music videos? Cause tbh idk, I usually listen to music on spotify and almost never on youtube.
2018-06-18 20:26
Like they are simply blocked Maybe it is because of my nationality,but i used to watch them few days earlier.Something happened to official Cigarette Daydreams for example.There are a lot of vids blocked,idk why.
2018-06-18 20:28
Idk? Maybe cause they don't want you to listen to good music so you have to live shit life under EU regime
2018-06-18 20:29
uhm..Sounds like russian "Good Rap Songs" propaganda xD
2018-06-18 20:30
Only good rap is Kanye, and Gorillaz
2018-06-18 20:32
isn`t "Gorillaz" band considered to be pop ?
2018-06-18 20:33
they have no genre bu they makr rap songs once in a while
2018-06-18 20:33
true. runaway by Kanye is mine favourite
2018-06-18 20:35
For me, Violent Crimes, Ghost Town, Wouldn't leave, Ghost Town pt2, Reborn are my favorites atm
2018-06-18 20:37
#66
 | 
Turkey xxx_xxx9 
2018-06-18 20:05
lmao,i hope you are baiting
2018-06-18 20:19
ja,it is something that can be listened especially SIAMES - FIRESTORM
2018-06-18 20:22
#78
 | 
Netherlands 072 
2018-06-18 20:22
youtube.com/watch?v=DHhHUZsXTBk this one is much better IMHO.
2018-06-18 20:24
#81
 | 
Netherlands 072 
I love almost all his songs
2018-06-18 20:24
That`s cool!
2018-06-18 20:26
#84
 | 
Netherlands 072 
Yup
2018-06-18 20:28
#94
 | 
Brazil xMoita 
2018-06-18 20:41
i especially love the part from 0 00 until 10 22
2018-06-18 20:45
not bad,not bad btw GL at Mundial
2018-06-18 20:51
Thanks mate. Check out more of Busdriver if you like it (he created that famous phoon song)
2018-06-18 21:00
sure thing
2018-06-18 21:04
2018-06-18 20:43
#110
 | 
Europe Staley 
2018-06-20 21:35
#111
k0nfig | 
Netherlands miles- 
2018-06-20 21:43
lol just steal my thread ok nerd
2018-06-20 23:18
Login or register to add your comment to the discussion.