Thread has been deleted
Last comment
buying a knife
NiKo | 
India I_Think_Im_Very_Hot 
guys plzz suggest me a good m9 bayonet or karambit or butterfly knife. i have 200$ for knife
2018-06-20 07:36
karambit tiger tooth, they're at 200$ on bitskins
2018-06-20 07:39
market price of karambit tiger tooth is 300$
2018-06-20 07:42
just buy games, there is new game called WW3 is releasing it looks so good or invest the money in 144hz monitor or better PC
2018-06-20 07:42
#7
 | 
Indonesia Klockup 
+1 This guy knows how to spend money wisely
2018-06-20 07:43
i dont want to play many games and waste my time .i just play 3-4 csgo games daily
2018-06-20 07:43
then invest it for living, something useful , these pixels aint worth it. if it is 2013 , then fine, But now its almost dead game, use that money wisely, i have spend almost 3000$ on these skins, now i just sold them all, and bought new PC, These skins not going to improve ur skills in anyway. Dont fall into trap of what Gayben is doing, just spend on something useful
2018-06-20 07:46
man wtf i was saving money for skins not for investment. im a student
2018-06-20 07:49
#24
 | 
Netherlands Vladrurik 
>im a student Don't buy skins dude
2018-06-20 08:51
#37
 | 
Netherlands Tensity 
Skins are just a second bank account, if you have plenty of money you can easily own a lot of skins and if you are in need of money you can just sell them. 'spend it wisely' xD stop being poor
2018-06-20 09:46
+1
2018-06-20 09:53
#89
 | 
Netherlands Rasierer 
Doesn't matter because the market is banned here LUL
2018-06-20 13:20
#95
 | 
India MadPotato 
Arent going to get very far if you are buying skins as a student .
2018-06-20 13:27
i think no i saved money dude
2018-06-20 13:28
#105
 | 
India MadPotato 
Thats almost 12k use it sensibly dont buy skins .
2018-06-20 13:35
i have no other work to do .i only study and play Csgo
2018-06-20 13:37
That's right, fulfill your desires and buy all skins you can. Make your dad proud!
2018-06-20 13:47
#17
God | 
Europe D3signer 
What do u mean skin adds at least +10 aim
2018-06-20 08:34
and +10 movement
2018-06-20 08:36
#21
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
And +10% chance to die while inspecting a knife
2018-06-20 08:40
#38
God | 
Europe D3signer 
With great skin comes great responsibility
2018-06-20 09:51
#40
 | 
France DKdarKnight 
Lmao
2018-06-20 09:56
#43
 | 
Spain VIKTORAL 
KEK
2018-06-20 10:07
#78
 | 
Europe H0wLinqDawN 
aaaaaaaaaaaxaxaxaxaxa
2018-06-20 12:28
#41
 | 
Czech Republic IamProdkaWTF 
wp prodka
2018-06-20 09:57
#42
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 10:01
nt prodka
2018-06-20 11:23
#53
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 11:24
u r prodka
2018-06-20 11:25
#59
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 11:29
ok just shut up prodka
2018-06-20 11:32
#66
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 11:35
omg u prodka ur mum prodka ur whole family prodka & ur mum is also gay
2018-06-20 11:36
#68
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 11:36
omg nub boosted silver stop it or i will report u prodka
2018-06-20 11:37
#70
Xyp9x | 
Czech Republic Puqet 
I'm not prodka wtf
2018-06-20 11:37
last warning
2018-06-20 13:21
are u prokda gandhi?
2018-06-21 15:17
"almost dead game" Yes. Where you get this data from? From mental illness?
2018-06-20 08:35
nt ist 2017 and not 2018 panorama ui is out
2018-06-20 08:37
#35
 | 
Netherlands flyingkebab 
Still crying Dead GAME LUL
2018-06-20 09:41
+123456789
2018-06-20 10:16
Like how people talk like 200 dollars is some huge amount of money that will change your life when infact it's like the budget for going out and having a few beers+maybe a meal once a week for a month(and that's even for a poor student like me). I mean the way people here talk it's like the financial decision of a life time that you will deeply regret on your deathbed lmao. Go ahead and buy skins if they give you satisfaction, to me they do. As for what knife? Bayonet lore maybe?
2018-06-20 12:34
thanku man..but m9 lore is costly
2018-06-20 13:34
Go for a M9 Autotronic FT then.
2018-06-20 13:36
ok thanks i will buy on friday m9 autotroniC or karambit bright water
2018-06-20 13:39
#118
tarik | 
France najen 
its not your money let him do watherver he wants pls
2018-06-20 13:46
i bought a stattrak m9 doppler for 200 dollars, looks pretty great
2018-06-20 07:46
#12
 | 
Germany Constikdw 
Butterfly blue steel or night ft
2018-06-20 07:55
Match an M9 forest ddpat with some ddpat gloves
2018-06-20 08:26
+1
2018-06-20 10:19
#15
 | 
Brazil coldzao 
M9 crimson web
2018-06-20 08:29
invest it
2018-06-20 08:32
#77
 | 
Brazil coldzao 
in what ?
2018-06-20 12:28
i cant tell you , you need to listen to your own gut
2018-06-20 13:14
#22
 | 
India hell_razerd 
I have the Bayo Autotronic St ft..It costed me arnd 170$...
2018-06-20 08:42
Default is the best
2018-06-20 08:47
I agree with most people, mate....it's wiser and smarter to use that money some other way, buying skins it's just not worth it anymore...not criticizing, just being friendly and giving you my honest and friendly opinion. Still....if you are rich and can afford buying skins....then I would go for a butterfly knife, dunno which one, whichever you can afford and you like...to me butterfly knives are the most beautiful in the game.
2018-06-20 08:51
tbh there are always wiser and smarter ways on spending your money than spending it on a hobby, but i dont really care as long as i dont have any debt and i have fun. If this guy wants to spend money on a hobby (CS) and he doesn't get in trouble by spending that amount it doesnt matter if its worth it or not, as long as you are happy with it and your enjoying your money.
2018-06-20 09:01
Pretty much my point... If I had a lot of money I would most definitely buy a butterfly knife.
2018-06-20 09:17
tbh he didn't ask for people's opinions on buying skins, he wants to get a knife and asks for suggestions. Why someone would ask for suggestions for something that's purely cosmetic and personal taste is beyond me, but whatever. Also buying skins was never "worth it" except maybe if you plan to sell it for more later.
2018-06-20 09:35
+1 Totally agree!
2018-06-20 10:23
w8 for summersale. prices should go down
2018-06-20 08:55
when will summer sale start?
2018-06-20 11:25
#85
 | 
World Tenshi_R 
on friday if i'm not mistaken
2018-06-20 12:43
ok i will check
2018-06-20 13:23
#29
 | 
United States TLO 
don't come to hltv to ask about skins all these broke boys have convinced themselves skins are bad because they can't afford them XD OMEGALUL
2018-06-20 09:24
#44
 | 
Spain VIKTORAL 
LMAO
2018-06-20 10:09
#81
Xyp9x | 
Czech Republic voidkaa 
+1
2018-06-20 12:32
HELL NO. Hltv=Global,RichBoy Reddit=Silver,oldfag -1
2018-06-21 15:18
dont invest into a dead game
2018-06-20 09:26
I don't get this, it's all cosmetic, search within your budget and pick one you like most. If you're not sure if a minimal wear for 200 still looks nice vs another knife that's factory new, there's probably a youtube video showing one in game.
2018-06-20 09:30
steam summer sale in few days. What is a knife worth? Just wasting money you could use to buy something real. whenisthenextsteamsale.com/
2018-06-20 09:33
Just w8 for prices to drop more
2018-06-20 09:40
how much time?
2018-06-20 11:26
#36
 | 
Belarus diehartz 
Karambit blue steel
2018-06-20 09:46
#49
 | 
Austria grammar_nazi 
go to skinbaron.de they have super cheap knives atm. if youre lucky you can get a gamma doppler for 200€.
2018-06-20 10:28
#50
 | 
Ukraine petruska 
for this money u can buy house in brazil lmao
2018-06-20 10:30
#51
 | 
United States CallMeNahum 
Get M9 Doppler or Gamma Doppler. Don't listen to these broke bois my son
2018-06-20 11:17
M9 Doppler is looking gooD..what about karambit Doppler?
2018-06-20 11:33
#120
 | 
United States CallMeNahum 
Also good knife for sure, I prefer M9 because it's bigger so you see more of the skin when you inspect. You'll be happy with either!
2018-06-20 13:53
I bought Kara and Butter about 2 weeks ago hoping I won't get tired of them but I slowly start to do... Think twice, think twice
2018-06-20 11:28
what Do u mean?
2018-06-20 11:34
Knife is expensive, I always buy things by a single thought and then I regret selling them back. Make up your mind about the one you want to get
2018-06-20 12:06
ok thanku
2018-06-20 13:22
#60
 | 
France Mevleffy 
gut knife urban masked
2018-06-20 11:30
seriously i Dont like gut knife i like only m9 bayonet or karambit or butterfly knife
2018-06-20 11:35
huntsman marble fade
2018-06-20 11:34
Just don't, trust me, you just lose your money.
2018-06-20 12:18
wors timing to buy skins. wait till valve kills all the trading sites. all traders will leave cs go, demand goes down and pprices drop a lot. why buy knife for 200 now, if you can buy one for 100 in couple months.
2018-06-20 12:24
m9 autotronic or vanilla karambit
2018-06-20 12:27
#82
 | 
World Tenshi_R 
idk why some people recommend to buy "something real", everyone decides for himself how to spend their own money i personally like vanilla bayo or butterfly
2018-06-20 12:38
butterfly vanilla is so clean, Get one of those
2018-06-20 12:39
wait for hl3 source engine coming soon
2018-06-20 12:43
#114
 | 
Brazil vladik96 
2020 maybe.
2018-06-20 13:43
Why buy a knife, when you can buy a coat when it gets cold?
2018-06-20 13:15
Bowie knife is my favorite, i bought one for each side .. But everyone is different, Bowie is esp nice in sapphire /ruby
2018-06-20 13:16
Good taste se jokin sinulla on!
2018-06-20 13:23
karambit tiger tooth.
2018-06-20 13:28
karambit bright water
2018-06-20 13:28
thanks bro this knife is looking very nice
2018-06-20 13:41
yea i got the same one in ft, i guess you will be going for mw?
2018-06-20 13:42
m9 slaughter MW or butterfly slaughter. btw optic gaming has released indian csgo roster and I am very excited to check em out in game against tier 2 teams xd
2018-06-20 13:29
#103
 | 
Germany thebestchen 
bayonet marble fade best knife
2018-06-20 13:33
looking good but out of my budget
2018-06-21 15:14
m9 autotronic its a very clean looking skin
2018-06-20 13:38
#112
 | 
Brazil vladik96 
bought my karambit few days ago, i had the buttefly but did not like it. IMO karambit is the best animation mine is a cheap one but its all about the animation. but if u have money, slaughter all the way. those guys with "knife in 2018" just suckers that dont play the game anymore. we buy knife to play not to trade.
2018-06-20 13:42
+1, all knives are pretty much for the animation but i never could take a safari mesh or boreal forest hahaha
2018-06-20 13:44
or even scorched, imo they are the most ugliest ones
2018-06-20 13:44
#122
 | 
Brazil vladik96 
problem is im poor ajajajajajja but i'd like to have one karambit like NiKo's
2018-06-20 14:04
ye imo urban masked knives are good if you have low budget
2018-06-20 14:28
#121
Candy | 
Sweden Fusk_ck 
Market going to crash once opskins goes down for good
2018-06-20 13:54
#124
 | 
Dominican Republic g8Q0wHY 
I thought u can afford a house and a car with 200$ in india
2018-06-20 14:50
yeah, but he had 400$ to spend
2018-06-20 18:20
no.my single room rent is about 50$/month
2018-06-21 15:12
Login or register to add your comment to the discussion.