Thread has been deleted
Last comment
rate my movement please
Canada n3LLy1340 
youtube.com/watch?v=nAykqmpUXLs Dont hate my music, hate my movement
2018-06-21 07:19
#2
 | 
Japan Weeblala 
5/8
2018-06-21 07:27
:D
2018-06-21 21:27
#3
 | 
United States csgoishard 
8/8
2018-06-21 07:31
<3
2018-06-21 07:33
Very good 10/8
2018-06-21 07:35
:D
2018-06-21 07:59
#7
Germany ac1d_ 
expected worsteverseen
2018-06-21 08:02
+1
2018-06-21 08:27
sorry :c
2018-06-21 08:45
nice moves anyway, im jealous
2018-06-21 09:03
<3
2018-06-21 09:05
Prob buying another new account
2018-06-25 21:04
+1 so much i hoped it was him love that guy
2018-07-02 23:11
me too tbh, i dont know why he gets hated that much
2018-07-02 23:57
pretty lit tbh. nice!
2018-06-21 08:03
:D
2018-06-21 12:00
#9
 | 
Turkey Mr_Fuccboi 
good shit
2018-06-21 08:09
thanks!
2018-06-25 04:19
8/8
2018-06-21 08:28
thanks!
2018-06-22 06:23
worsteverseen alt spotted nice movements btw
2018-06-21 08:49
thanks!
2018-06-21 09:05
#29
k0nfig | 
Turkey aesky 
lul
2018-06-21 13:12
#130
device | 
France LauraS 
He is my fav mg <3
2018-06-22 23:31
#17
 | 
Austria goodyear93 
how many hours on surf maps ?
2018-06-21 09:09
almost none, 5k of KZ and HNS :D
2018-06-21 09:24
#65
Xyp9x | 
Singapore Puqet 
HvH*
2018-06-21 23:02
huh??
2018-06-21 23:04
#99
 | 
Israel Jewjistu 
hack vs hack he think u are cheating cause he is proka.
2018-06-22 02:07
i know what HvH means but i dont get his point :D
2018-06-22 02:15
#103
 | 
Israel Jewjistu 
he is just jealous
2018-06-22 02:45
#127
 | 
Bulgaria mchetvorkata 
jellis
2018-06-22 23:26
jelly
2018-06-22 23:28
thats right!
2018-06-26 20:55
8/8 The ladder jump was actually nice af. You could work a bit more on your air strafing for more speed/velocity but you're already better than most at air strafing.
2018-06-21 09:11
I've made that trick :D
2018-06-21 10:26
You can't airstrafe in competitive like you can in kz/hns, somewhere down below he says he got a 286 longjump; meaning he's really fucking nutty at airstrafing, probaby does 8-10 strafes. In competitive you need to make them way wider/slower otherwise you lose speed
2018-06-22 03:01
This is 128 tick ESEA / FaceIt though
2018-06-22 03:40
Same story, settings in kz/hns are a lot different
2018-06-22 11:02
+1 <3
2018-06-26 02:10
#19
 | 
Netherlands RaVersoN 
Nice, you're sick dude! Sad you didn't win that 1 vs 5 :/
2018-06-21 09:11
ya :D, one of them was 100hp so it was hard
2018-06-21 09:25
thx for the cancer
2018-06-21 10:28
oh your welcome
2018-06-21 10:45
#25
 | 
Austria Laolon 
wtf man realy good 10/8
2018-06-21 10:49
thanks dud!
2018-06-22 22:09
Very good canada i are think you have good movement 6/6
2018-06-21 10:51
thanks!
2018-06-23 16:20
#30
k0nfig | 
Turkey aesky 
there is a mg guy called woke who calls himself best na movement player i dont really know it is a meme or not but you are better than him anyways gj
2018-06-21 13:13
#97
 | 
Lithuania pornohub_su 
You mean that Woke guy? He knows he's not the best, it's kind of a joke.
2018-06-22 02:00
#152
 | 
Denmark Twick9x 
I think he said that he used scripts though
2018-06-25 21:11
#31
 | 
Belgium completeidiot 
That was dope
2018-06-21 13:16
thanks!
2018-06-21 20:11
#33
 | 
United Kingdom h4mm 
Dope bro, sick moves 8/8
2018-06-21 20:12
thank you!
2018-06-22 23:19
#34
 | 
Norway JorgyZ 
*schmock* Noiceee
2018-06-21 20:15
thank you!
2018-07-10 07:15
I literally gasped
2018-06-21 20:19
:D :D :D :D
2018-06-25 20:46
YOU DID THE SHORT JUMP BACKWARDS
2018-06-21 20:20
haha :D
2018-06-22 01:47
I CAN DO IT NORMALLY
2018-06-22 12:13
#37
 | 
Germany cartii 
song name?
2018-06-21 20:22
#38
 | 
Germany cartii 
sick moves btw
2018-06-21 20:22
$UICIDEBOY$ - PARIS
2018-06-22 23:30
#39
 | 
Spain IVakintosh 
That was good. You didn't clutch tho, right?
2018-06-21 20:25
ya, one of them was 100 hp :/
2018-06-21 21:28
wow wtf?!?!? that was sick
2018-06-21 20:26
thanks!
2018-06-28 18:21
10/10 bravo big boy
2018-06-21 20:28
Thank you Nelly, very cool!
2018-06-21 20:30
thanks!
2018-07-02 21:58
Sick movement, nice dude
2018-06-21 20:32
thanks
2018-07-10 15:25
#44
 | 
Australia duckERR 
very nice
2018-06-21 20:35
#45
 | 
Switzerland veach 
if your lj pb is below 285 ur a fucking disgrace
2018-06-21 20:39
it's 286 ;D
2018-06-21 21:37
#46
 | 
Sweden Unluko 
10/10 that was nuts
2018-06-21 20:41
thanks!!
2018-07-05 23:20
lol in 1.6 if you didnt know how to do this then you were noob 1/8
2018-06-21 20:42
Slovakia pro players in 1.6? oh wait nvm
2018-06-21 21:29
Whats ur point
2018-06-22 07:49
Guardian, Dev1?
2018-07-02 22:02
in 1.6? HAHAHAHA you make my day
2018-07-02 22:09
I guess you haven't followed the scene back then.
2018-07-02 22:17
i can teach you everything about the scene in 1.6 kid Guardian was not close to be semi pro in 1.6
2018-07-02 23:15
well i am playing cs 1.6 since 2006 when i was 6 years old!
2018-07-08 02:21
pretty untrue, shitty bait
2018-07-02 22:19
then you never played 1.6
2018-07-02 22:20
i am playing 1.6 since 2009 to this day
2018-07-02 22:56
yah yah then write in yt 1.6 hns and ull see that everyone knows how to jump like in your video
2018-07-02 22:57
you realize 1.6 is almost a whole other game because it has another engine right? bhopping in csgo for example is so much harder to pull off
2018-07-02 23:29
so?
2018-07-02 23:30
Well, at least to me, movement was easier in 1.6, I was never something that good but it seemed smoother and easier.
2018-07-02 23:32
#48
 | 
Bulgaria _Hattrick_ 
100000/8 EDIT: rank and faceit level???
2018-06-21 20:44
LEM - Used to be LVL 9 faceit - but i've derank so many times cuz of 'leavers', so many people are leaving midgame on NA FACEIT ;c
2018-07-03 01:41
#51
 | 
Sweden naturen 
you're crazy
2018-06-21 21:29
i know... i know :D
2018-07-11 03:02
#52
 | 
Slovakia Ayyzicle 
8/8 viewmodel 0/8
2018-06-21 21:29
Music; $UICIDEBOY$ - PARIS
2018-06-21 21:40
damn that stairs kill.... ufff i would have just left and unistall cs automatically
2018-06-21 21:43
its just knife it doesnt even matter if you lose ez rush b cyka blyat
2018-06-22 00:53
#57
 | 
Spain all_in 
10/10
2018-06-21 21:45
thanks!
2018-07-11 22:01
#58
f0rest | 
Sweden bIadee 
that was sick and compared to worsteverseen bullshit jumps yours look legit
2018-06-21 21:50
:D
2018-06-21 22:51
love how u bait ur whole team and just wait for them to die just to do this trick..
2018-06-21 22:55
they weren't mad whatsoever, why are u mad if they werent?
2018-06-21 22:58
how am i mad lololololo, i would do the same
2018-06-21 22:59
by looking at the structural point of view at your sentecne, I assumed that ur were mad. These two dots at the end tricked me, my bad
2018-06-21 23:03
#62
 | 
Iran Manelos 
Insane
2018-06-21 22:58
#69
nitr0 | 
Canada Surzz 
9/10
2018-06-21 23:04
:D thanks!
2018-06-21 23:09
#70
apEX | 
Europe Dax1e 
NICE MAN!
2018-06-21 23:06
#72
 | 
Brazil ThiagoBuccos 
7/8
2018-06-21 23:14
#73
autist | 
Ukraine Laemi 
Reverse car jump on b for me was unexpected
2018-06-21 23:15
HAH :D
2018-06-21 23:24
pretty fucking good 9/10
2018-06-21 23:17
thanks!
2018-06-22 03:20
wow
2018-06-21 23:25
#77
 | 
United States Powertitan 
that backwards cat jump was pretty good i miss that jump forward sometimes
2018-06-21 23:27
try to land further on the inside of the window, then you have more time to jump out. that helped me get it consistently, do it like 4x a game on mirage now, it makes the map a lot more traversible
2018-06-22 00:52
#78
 | 
Germany Lifant 
pretty naisu
2018-06-21 23:27
#79
 | 
Poland dziad5 
movement is the hardest think in fps game
2018-06-21 23:30
agreed :D
2018-06-22 00:40
doing movement and tracking enemy head at the same time
2018-06-22 00:51
#81
Xyp9x | 
Turkey ao1 
99/8
2018-06-22 00:44
wow! :D
2018-06-22 00:45
first and third kill were cool but you have a 0% chance of winning if enemies stick together
2018-06-22 00:50
ya thats what they did, i ended up killing the one of them but the other had full health
2018-06-22 01:48
#87
 | 
Sweden godname 
niceee
2018-06-22 00:54
#88
 | 
Canada Dial_Up 
Do you play a lot of KZ maps or something? Or have you just developed that over hours of play?
2018-06-22 00:56
I started practicing my movment since I was 6 years old, back in 1.6 (2006) where my older cousin was teaching me movement/bhop on my firts day with CS so ya, its a long time, since then I played KZ and HNS map, then I moved to CSGO
2018-06-22 01:49
#96
 | 
Canada Dial_Up 
Holy shit, I was only introduced to CS:GO when I was 13 in 2016
2018-06-22 01:53
expected from hltv
2018-07-03 00:04
crazy good i wanna see more (no homo)
2018-06-22 00:59
#90
s1 | 
Armenia gr1nch 
cool now back to reddit
2018-06-22 01:00
you can post it on reddit if you would like to :D
2018-06-22 01:50
lol I'm impressed 8/8
2018-06-22 01:20
Thanks <3
2018-06-23 02:40
#98
 | 
Lithuania pornohub_su 
Crazy shit dude 10/10
2018-06-22 02:02
nutty
2018-06-22 02:08
thats right :D
2018-07-05 22:58
pretty good
2018-06-22 02:08
Decent
2018-06-22 02:50
my pringles chips said it's good
2018-06-22 03:27
There is almost same video of shroud too...btw very sick movements bro
2018-06-22 03:29
#110
woxic | 
Turkmenistan STUPS| 
Not bad lol but you didnt clutch the knife right? check out mine if you want (kills, not movement) youtube.com/watch?v=iRlPMkRbHJ4
2018-06-22 03:44
#113
 | 
Italy steven513 
nice men
2018-06-22 04:06
#114
woxic | 
Turkmenistan STUPS| 
thanks men =D
2018-06-22 04:08
only thing thats good about this vid is $ucideboy$
2018-06-22 03:55
#112
 | 
Portugal lumifer 
10x better than mine so 10/8
2018-06-22 04:05
#116
 | 
Brazil BlueLighting 
Better than pros on knife, sick play, gj
2018-06-22 06:27
Honestly, that was pretty fuckin sick dude. Good shit
2018-06-22 06:37
glad to hear it :D
2018-06-22 21:37
sick fucking clips dude
2018-06-22 06:55
thanks man!
2018-06-22 18:50
Cool af !! 8/8
2018-06-22 23:24
thanks!
2018-06-23 04:15
#133
jks | 
Australia KFCMayn 
woa
2018-06-23 04:22
#134
rain | 
Kazakhstan AnuB1ZzZ 
8/8 dude!!
2018-06-23 04:24
8/8 what switches do u have in ur keyboard? :P
2018-06-23 04:30
i dont even know, its razer cynosa pro
2018-06-23 04:42
#138
Zeus | 
Italy noscener 
10/10
2018-06-23 16:24
Nt stewie
2018-06-23 16:26
oh hell ya!
2018-06-24 02:09
Nice. Before that you let your team die so I give 6/10
2018-06-25 04:25
i was afk for few sec :D
2018-06-26 02:49
I saw the second video. You are the last one alive again :D Nice try broh :d
2018-06-26 02:50
ya dat 2nd vid i did bait them
2018-06-26 02:52
Expected some shitty bh but damn thats sick
2018-06-25 20:48
Thanks <3 it;s what I used to do when I used to live in Poland, practicing my movement since 2006 ;)
2018-06-26 02:48
#145
 | 
Belgium HLTVnewfag 
N1 good sir :)
2018-06-25 20:49
#146
Snax | 
Europe cArn5 
8/8
2018-06-25 20:50
That was nuts! Add me Kappa
2018-06-25 20:53
#148
 | 
Austria slash_OG 
i dont hate your movement i like it n1 job
2018-06-25 21:03
3/5
2018-06-25 21:06
sick 10/1
2018-06-25 21:09
If anyone would like to add me on steam; steamcommunity.com/id/niquitin1g/
2018-06-26 02:49
U lost..... 7/8 but fucking awesome
2018-06-26 02:53
it was not possible to win since one of them was 100 :D
2018-06-26 03:14
Honor this guy
2018-06-26 03:15
#164
 | 
United Kingdom InsCS 
I legitimately bowled over laughing in amazement at that ladder to stab trick. 10/10
2018-06-26 20:57
glad to hear :D
2018-06-27 00:15
#166
 | 
Brazil knockera 
nice ladder kill 8/8
2018-06-27 01:25
thanks!
2018-07-09 02:30
Good shit bro. I love to see great movement :D
2018-07-02 22:03
#172
 | 
United States ARKTYC 
8/8 that looked and was great! you've got skills the ladder back jump kill was INSANE
2018-07-02 22:12
CAN YOU DO THAT EU? NO YOU CAN'T, NA > EU CONFIRMED
2018-07-02 22:24
i've done the same thing one EU once ;) and won the knife round
2018-07-03 00:37
you happy now? youtu.be/4ZCE8LoypgY
2018-07-03 00:39
#177
 | 
Lithuania iNs6 
8/8 Its so fucking dope
2018-07-02 22:49
8/8 so good
2018-07-02 23:05
#181
 | 
Netherlands Deji 
8/8 the first kill wtf
2018-07-02 23:09
Better than Pasha/8
2018-07-02 23:31
#188
 | 
United Kingdom ChadderZ 
that ladder kill was NASTY to be fair
2018-07-02 23:34
7/8
2018-07-03 00:40
#195
Germany ns^ 
7.9/8
2018-07-03 01:58
#196
 | 
United States M00NIEHABRA 
song is great what you talkin about
2018-07-03 02:05
vey nice
2018-07-03 02:13
thanks
2018-07-05 16:21
Sick
2018-07-05 23:32
#202
FalleN | 
World NAR1 
that first kill was sick
2018-07-05 23:40
#204
 | 
Europe xdavidlm 
n1
2018-07-08 02:22
FUCKING SICK LEARN ME H2P THIS GAME
2018-07-08 02:28
Course player? I’m a huge course and KZ player myself but I can’t do shit like that... need to get back onto hns...
2018-07-09 02:33
#208
 | 
Europe Spoonman20 
And you still couldn't clutch the round, 2/10.
2018-07-09 02:36
10/10 wooooow ure a god
2018-07-09 02:40
#212
f0rest | 
Romania rraux 
10/10
2018-07-10 15:26
#214
 | 
Russia @Slava 
yeeeeeeeeah $uicideboy$
2018-07-11 03:05
Login or register to add your comment to the discussion.