Thread has been deleted
Last comment
swedish people
 | 
Germany FriendlyHater 
is is true that they are the fuckin worst teammates you can get in cs?
2018-06-22 15:04
#1
 | 
Germany FriendlyHater 
xd
2018-06-22 15:04
#2
 | 
Poland ScR1337 
true, 0 english only some shit screaming in arabic XDD
2018-06-22 15:05
expected from poland
2018-06-22 15:05
#31
 | 
Sweden Unluko 
ROFL
2018-06-22 16:31
#4
 | 
Czech Republic potruss 
They are mostly arrogant but thats all. UK is the worst... German players are the worst to get as an enemy tho xD
2018-06-22 15:06
With both German and UK players it is a lottery from my experience. Either the nicest teammates possible or the absolute worst.
2018-06-22 15:15
when me get german team me need carry cus german no am so goud
2018-06-22 15:06
#6
 | 
United States trump2020 
It’s 2018 who wants any washed up Swedish players on the team.
2018-06-22 15:07
#7
JW | 
Sweden greveNse 
why are all germans scriptkiddies
2018-06-22 15:08
#8
 | 
Germany FriendlyHater 
nt mohamad
2018-06-22 15:14
#12
JW | 
Sweden greveNse 
nt abdullah
2018-06-22 15:26
The worst are turks. Wtf u talking about?
2018-06-22 15:19
#14
 | 
CIS LastOneCS 
After turks CIS players xD
2018-06-22 15:52
Ukraine is not CIS, btw
2018-06-22 16:08
#16
 | 
CIS LastOneCS 
Did I said Ukraine is CIS?
2018-06-22 16:09
I guess. U have replayed this to me cuz of Ukrainian flag. If i had another flag u write otherwise.
2018-06-22 16:12
#18
 | 
CIS LastOneCS 
No,not because of flag,It's just my opinion which I have after playing cs for more than 3 years. I said that u are right,turks are worst but after them are cis players
2018-06-22 16:15
Ok, nevermind.
2018-06-22 16:17
#11
Kvik | 
Lithuania D1zr3t 
some of them are very cocky
2018-06-22 15:19
#13
 | 
Germany FriendlyHater 
+1
2018-06-22 15:50
yupp, i hate playing with them and i hate playing against them. russians are 10000000000000000 times better than shitty ass swedes
2018-06-22 16:16
#21
 | 
United Kingdom h4mm 
They are pretty toxic
2018-06-22 16:17
#32
 | 
Sweden Unluko 
Check your flag
2018-06-22 16:32
#33
 | 
United Kingdom h4mm 
What about it I'm from the UK
2018-06-22 17:26
#22
 | 
Belarus Dat_Boi 
In most cases yes and most of them are bots. Praise the kek.
2018-06-22 16:18
Dont think so... Probably turks are the worst
2018-06-22 16:19
swedes are 100x worse, trust me.
2018-06-22 16:19
No.. I dont trust you.. And its play on EU north 90% of the time, atleast one swede every game..
2018-06-22 16:20
honestly id rather play with the most autistic russian 12 year old than playing with a swede, not even kidding
2018-06-22 16:24
#26
 | 
Iraq FASDFDASCX 
Brits, Ukrainians, Russians, and CIS are worse than Swedes.
2018-06-22 16:21
#28
 | 
Finland Ez4encehaHAA 
Gues you yust have to find out
2018-06-22 16:25
No dude, swedish team mates are nothing what you think about, mostly who you get teamed up with is immigrants/muslims.. they are arrogant.. people in sweden aren't even arrogant overall.. sadly most Swedish people don't like cs and the immigrants/arabs like it (idk why)
2018-06-22 16:28
trust me, i have yet to have seen a real swede in cs as a team mate. you probably could not tell that they had a different accent
2018-06-22 16:30
nope
2018-06-22 17:27
50/50, half is normal and polite and half thinks they are the new f0rest and cocky af
2018-06-22 17:44
#36
 | 
Germany FriendlyHater 
x
2018-06-22 21:52
Germans and UK is worst in my opinon
2018-06-22 21:54
#39
 | 
Germany FriendlyHater 
xdddddd
2018-06-22 22:05
if you arent toxic a singel time they are good but if you say one thing that they dont like they will start crying and shit (all fo them area gayyy))
2018-06-22 21:55
Login or register to add your comment to the discussion.