Thread has been deleted
Last comment
Fortnite Kids wtf
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
The game is full of kids... who else here plays fortnite and what is your age. Or are all the people on fortnite kids except for me and my friends... clips.twitch.tv/CautiousBlueYakinikuFunR.. ---> an AU squad lul
2018-06-23 10:28
#1
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
my groups age I play with is between 18-22
2018-06-23 10:29
16-19 I hate the game just because of lag but it is fun
2018-06-23 10:48
what server do you play on? don't they have a SEA server
2018-06-23 10:51
They might but a SEA server could be hosted in Vietnam for example. It's like how you can have a European server in Northern Ireland
2018-06-23 11:15
Not even Sea server! Just Asia so lag
2018-06-23 13:10
wow rip
2018-06-24 07:51
17-21 eu
2018-06-24 08:41
You either have to be broke, or 12yo to play this
2018-06-23 10:31
agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee or you need to be from NA
2018-06-23 10:32
#6
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
What if I am from AU?
2018-06-23 10:34
then its AUtism
2018-06-23 10:35
#9
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
:DDD wow 200iq
2018-06-23 10:35
sorry if I offended you but im here to tell the truth
2018-06-23 10:37
i thought it was only a joke D: Why do you hate it though? I think apart from the childish graphics its a sweet game
2018-06-23 10:38
#105
 | 
United States ^Stax^ 
the dancing. it so fucking stupid. Shit reminds me of loony toons. I also cannot stand the audience which dick suck ninja when there are thousands better than him.
2018-06-26 11:21
#4
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
I ain't broke and not 12 but I don't mind the game. it's fun. But there is fear atm that epic will ruin their game by nerfing the building aspect. Like to me the building part of the game is fortnite.
2018-06-23 10:33
Building is the most retarded and boring part of this game, anyone who puts time in can build, and fights are extremely cancer because of this
2018-06-24 17:22
#93
 | 
Yugoslavia BuddDwyer 
building is the only skill gap in this game, guns are RNG as fuck and the bloom and hitboxes are cancer
2018-06-26 11:09
#5
 | 
India sad_indian_guy 
boring game :(
2018-06-23 10:33
#7
 | 
Australia DingoAteMyBaby 
wow why
2018-06-23 10:34
#49
 | 
Poland Snaiips 
4th season, still same map, it's like that AUtistcs guy whos playing dust2 only, kinda sad. I must admit it was fun for one season but now it's the same shit every game, plus they lower skill gap every patch for 60iq normies
2018-06-23 17:01
adhd kids like you who wants change ruined cs, ty r3tard
2018-06-24 08:42
#58
 | 
Poland Snaiips 
Lowest quality bait on HLTV, you can't read nor write in English, step up your baiting/English game.
2018-06-24 09:29
#10
 | 
Brazil GoldZera 
that game now is dying most streamers played for the money.
2018-06-23 10:36
#12
 | 
Poland zerodesire 
+1
2018-06-23 10:38
-1
2018-06-23 10:52
is it actually? I mean maybe the hype has died but I think it is still going strong. That $100M towards esports for fortnite is going to help it stick around as well imo
2018-06-23 10:39
#18
 | 
Belgium aryzo 
its not lmao hes talking bs
2018-06-23 10:52
I see so many people saying its dying, and there was a video in my recommended on yt saying that it is finally dying lol idk maybe it is, maybe it isn't
2018-06-23 10:53
#20
 | 
Belgium aryzo 
its not, 70k viewers rn on twitch and the most popular streamers arent even streaming yesterday it was 300k+
2018-06-23 10:56
#30
 | 
World lalt 
If its same video I watched yesterday, its about competitive side of game. I don't think esports was mentioned once but a guy highlighted that devs are doing their best to nullify anything that takes skill.
2018-06-23 11:10
i didn't actually watch the vid, i just noticed the title and thumbnail. And I agree the devs definitely seem like they want to lessen the skill gap.
2018-06-23 15:44
#33
Nifty | 
Pakistan NotBasim 
The 'hype' is dying and will go down to something stable (like what happened with overwatch)
2018-06-23 13:13
Nah dude, who's gonna play this game professionally. You need a 1000 hours to learn the basics for CSGO. Fortnite isn't a deep enough game for a full esports scene.
2018-06-24 09:35
A lot of people would play fortnite professionally. Just like learning spray patterns in csgo, fortnite players learn to build basically. Having good aim in fortnite is good, but having the ability to build and outbuild your opponents is important.
2018-06-25 05:38
I get there's some strategy to fortnite, but the shooting and movement is so basic, the building aspect can't make up for that. It's literally like having a professional Roblox tournament.
2018-06-26 00:42
#106
 | 
United States ^Stax^ 
You forgot to mention a thing called bloom is in the game, where automatic weapons have random sprays AKA luck based.
2018-06-26 11:22
#107
 | 
United States ^Stax^ 
This removes any potential *pro* skill to the game. Might as well remove guns completely if ur looking for skilled tournaments.
2018-06-26 11:23
Fortnite if it were ever played at a higher level will be entirely luck. Who had the most luck with sprays that tournament wins.
2018-06-27 03:39
#110
 | 
United States ^Stax^ 
+1
2018-06-27 03:53
??? Ok
2018-06-24 08:42
#70
 | 
Slovenia Josip09 
cant be deader as cs ))
2018-06-24 17:22
#84
 | 
Ukraine Dert38 
+1m xDDD
2018-06-25 08:57
I play frequently with friends. We're all 22-26
2018-06-23 10:56
26 wow nice. I think I have played with more adults/late-teens instead of kids in this game. But a lot of people would think that the game is only for kids since cartoony graphics
2018-06-23 10:58
That's just ignorant. Obviously there are a lot of kids but I know tons of people my age that play. It's just a solid fun game that caters heavily to kids obviously but also adults with limited time. You queue games up fast, they're action packed most times, and it's easy to play with friends.
2018-06-23 13:48
#23
 | 
United States ascendaNt_88 
idk but i played like 5-10 games solo and it's full of 6-14yos
2018-06-23 11:00
really? maybe it is an NA thing. I use to play with followers all the time and get so many kids from texas for some reason wanting to join. They usually play on the xbox or ps4. AU servers to me seem like adults/teens
2018-06-23 11:02
#25
 | 
United States ascendaNt_88 
didnt play on na servers. it was uk or ger idk
2018-06-23 11:03
oh idk that region is way too far away for me to touch. Had one follower from Ireland join a session and kept complaining about lag, i think he was too young to understand what ping was and was just blaming it on his xbox lul
2018-06-23 11:04
+100000000000000
2018-06-23 11:03
Just play solo or with your friends and just ignore salty people
2018-06-23 11:04
200 iq
2018-06-23 15:43
Playing with friends Age from 19-21
2018-06-23 11:09
32. Only playing squad with friends all 30-40
2018-06-23 13:13
wow nice
2018-06-23 13:51
Hope this is a bait
2018-06-24 09:41
why
2018-06-25 05:56
whats wrong? fortnite is a fun game with a squad of friends
2018-06-25 05:58
Hope this is a bait
2018-06-26 11:09
Well yea the game is clearly targeted at like 10 year olds. Which is why i dont play it, but play it if u want.
2018-06-23 13:20
Cs is for mature ppl XD
2018-06-24 08:43
More mature than fortnite 100%
2018-06-24 14:31
i mean... there are some pritty rude people on csgo too
2018-06-24 17:19
kids wtf
2018-06-23 13:51
It is very easy game for casuals and kids, that's what they go for so only natural many kids play it :).
2018-06-23 13:52
#42
 | 
Poland HotMuslim 
i play it, my age 32
2018-06-23 15:45
oo 32 nice
2018-06-23 16:14
#43
 | 
United Kingdom Weslleyy5 
Group I play with are all around 17, but my friend who streams always invites his followers to play and they are always between the ages of 7 and 11 :(
2018-06-23 15:45
Of course many kids play it, its designed so anyone can play it. I play with people 16-22 as long as they're not annoying squeakers.
2018-06-23 15:47
yeah i play with followers as long as they aren't annoying. but damn there are like some 6-9 year olds out there that scream as loud as possible if you dont give them stuff in game lmao.
2018-06-23 16:43
As long as you can stay away from them you're good! It's a great game, but it's also easy to not let the kids ruin it for you :P
2018-06-23 16:55
its good that kid play it, more kills for me
2018-06-23 16:57
yes very ez game until u verse other good people
2018-06-24 07:45
Kids join that trash game = less autism to join your team in cs Thank mr fort
2018-06-24 08:46
wow 200iq thinking
2018-06-24 17:20
well no shit its a free game that can run on a microwave surely there'll be a lot of kids
2018-06-24 08:50
#63
 | 
Poland morosek 
+1
2018-06-24 09:57
Before I graduated a month ago, there was a group of guys and girls (all Seniors: 18yrs) who would play Fortnite on their phones in the Film and TV room.
2018-06-24 09:38
#62
 | 
Poland morosek 
Realm > fortnite Fortnite got overhyped because of paid streamers and youtubers. But overall it's not a great game. And amount of kids in this game is.... scary
2018-06-24 09:57
I can't get into realm... but I have only given it like an hour of playtime. It just feels so unfinished atm.. hopefully they refine it a lot more before i try it again.
2018-06-24 17:20
#68
 | 
Poland morosek 
Realm is an alpsh rn, just give it more time and it will be sooooooo much better
2018-06-24 17:21
yeah I see potential in the game. Just got to wait for them to fix it up a bit.
2018-06-25 05:39
#73
 | 
Other VladimirLucas 
haHAA Fortnite CSGO killer best esport 100m
2018-06-25 05:41
100m is a lot!
2018-06-25 05:46
#78
 | 
Other VladimirLucas 
lord gaben is richer
2018-06-25 07:22
but will he put more into esports?
2018-06-25 08:42
#85
 | 
Other VladimirLucas 
doesn't matter Gaben dick > Fortnite dick
2018-06-25 14:34
mostly kids on that game, but its a fun with squad of friends its for very casual gamers tbh
2018-06-25 06:49
i was at work, riding van with a driver, we've passed near some school and i've seen two kids on a school entrance dancing taunts ( or whatever they're called ) from fortNUT. Damn, that's what i call cringe.
2018-06-25 07:42
Play with people from 20-23. Fun for a couple hours on a good day but need to switch to something else later on.
2018-06-25 07:43
yeah i agree 100%
2018-06-25 08:42
fortnite is the shit now, !
2018-06-25 07:44
yes it is. I wonder what game will overtake it?
2018-06-26 11:04
#88
 | 
Netherlands Njit 
When I was instructor at a sailing camp I had a group of 4 kids age 10 come up to me asking for the wifi password so they could play fortnite.
2018-06-26 11:06
omg really ? that's funny.
2018-06-26 11:07
#90
 | 
Netherlands Njit 
Yeah, what's even funnier is that there was no wifi there
2018-06-26 11:08
what did u do then
2018-06-26 11:11
#96
 | 
Netherlands Njit 
I told them that there was no wifi there
2018-06-26 11:11
lol rekt did u dab on them
2018-06-26 11:12
#101
 | 
Netherlands Njit 
No because I told them the truth
2018-06-26 11:17
Pussy stab them next time
2018-06-26 11:20
game is trash build > rush > shotgun ok nice gameplay, next
2018-06-26 11:08
I think this is what epic games is trying to change. But yeah main way people win is with shotguns/pushing while building I guess
2018-06-26 11:10
how will they change it though? didn't they like rebuff double shotgun and made building faster? obviously they nerfed materials but i mean lol. the main thing any BR needs to do in order to feel good is to have really solid gun-play feel, and imo PUBG hits the nail on the head with that, whereas fortnite just completely fucked it with bloom and building.
2018-06-26 11:14
#97
shox | 
France PaulST 
The thing is that kids play on squads/duos filled and most of adults play either premade without filling, or just play solo/solo-squad
2018-06-26 11:12
#103
shox | 
France PaulST 
That's why if you play solo you will find less kids. Also the game is filled with people really bad people really good so yeah pretty huge skill gap
2018-06-26 11:19
yea i can agree to this
2018-06-27 04:15
Most of the adults playing are streamers or youtubers trying to grind views from all the kids
2018-06-26 11:12
#102
 | 
Estonia teremartin 
trash forntite
2018-06-26 11:18
I pray to god that this most dumb game becomes dead fast for all times. I just dont get it this game is so shit. Just play cs or battlefield/call of duty is ok aswell but not this fantasy shit comic game ffs
2018-06-27 03:44
#111
 | 
Sweden captain yolo 
im 42 but most boys i play with are 8
2018-06-27 03:58
that sounds very wrong lul
2018-06-27 04:14
Login or register to add your comment to the discussion.