Thread has been deleted
Last comment
Croatia
 | 
Turkey headshotk1ng 
roflmao
2018-07-11 20:06
#1
 | 
France krea^ 
LOOOOL NOOBS
2018-07-11 20:06
#2
 | 
Turkey headshotk1ng 
true..
2018-07-11 20:07
ITS COMING HOME
2018-07-11 20:08
Nt ogorcena seljacino
2018-07-11 21:56
Lmao kao da ti navijas za Srbiju hahaha
2018-07-11 21:57
Ne kazem zbog tvojih preferenci nego zbog toga kako se ponasas zbog onoga sto se desilo izmedju nase dvije drzave I vjerovatno si mislis ako mi (Srbija) necemo e bogami nece ni oni Ispravi me ako sam u krivu
2018-07-13 05:32
jesi
2018-07-14 13:35
#64
 | 
Serbia DavidSRB 
hahah a slusao si davora jurkotica a?
2018-07-11 21:58
ko je taj no namer?
2018-07-12 12:09
#70
 | 
Serbia DavidSRB 
2018-07-13 14:52
still no namer
2018-07-14 13:23
#13
 | 
Sweden kurazion 
Croatia 3:0 Argentina France 4:3 Argentina Croatia > France
2018-07-11 20:09
#24
 | 
Turkey headshotk1ng 
Good point
2018-07-11 20:12
i see your future in football analytic job
2018-07-11 20:14
Keep Yourself Safe
2018-07-11 20:21
facepalm
2018-07-11 20:21
#59
 | 
France krea^ 
ahahahaahahah
2018-07-11 20:47
#3
 | 
Brazil Karl_Tanner 
So bad lul
2018-07-11 20:07
#6
 | 
Turkey headshotk1ng 
true gg
2018-07-11 20:08
#14
 | 
Belgium aryzo 
but they didnt lose 7-1
2018-07-11 20:09
#15
 | 
Turkey headshotk1ng 
wooooooooow
2018-07-11 20:10
#32
 | 
Netherlands YourT 
r3kt
2018-07-11 20:14
#35
 | 
Brazil Karl_Tanner 
They didn't win the wc 5 times either :>
2018-07-11 20:20
#37
 | 
Belgium aryzo 
croatia and brazil are pretty similar,they are not good since 2003 :)
2018-07-11 20:21
#43
 | 
Brazil Karl_Tanner 
At least they're better than Belgium, who's never been good at all :>
2018-07-11 20:23
#50
 | 
Belgium aryzo 
won 3 world cups when there was no competition :>
2018-07-11 20:25
#52
 | 
Brazil Karl_Tanner 
True. Our team was so good that there was no competition :>
2018-07-11 20:26
#54
 | 
Belgium aryzo 
nice comeback, i'll give u that. but brazil haven't been good since 2003 except 2006 you'll have to accept that buddy
2018-07-11 20:28
#55
 | 
Brazil Karl_Tanner 
Ya, sure.
2018-07-11 20:29
#56
 | 
Belgium aryzo 
youre gonna tell me im wrong? what did brazil achieved in the last wc's lol they have amazing players individually but not in terms of teamplay.
2018-07-11 20:30
#57
 | 
Brazil Karl_Tanner 
I was agreeing with you, lmao.
2018-07-11 20:30
#58
 | 
Belgium aryzo 
my bad, i thought it was irony
2018-07-11 20:32
be nice to croatia. they've gotten more far than most T1 teams
2018-07-11 20:07
#7
 | 
Turkey headshotk1ng 
Yeah but wtf is that..
2018-07-11 20:08
a nice goal? it's not that easy to save that
2018-07-11 20:11
#23
 | 
Turkey headshotk1ng 
Why they do fauls that fast ????
2018-07-11 20:11
because sometimes they have to take a risk trying to get the ball from the opponent. they can't play safe all the time
2018-07-11 20:13
#30
 | 
Turkey headshotk1ng 
True..
2018-07-11 20:14
Hate Croatia cuz they knocked out Ukraine?
2018-07-11 20:17
+1
2018-07-11 20:10
#5
fer | 
Sweden st4rkiNNgo 
R1p Kombo bet
2018-07-11 20:07
#8
 | 
Turkey headshotk1ng 
r i p
2018-07-11 20:08
Nazis will not pass
2018-07-11 20:08
#16
 | 
Turkey headshotk1ng 
True
2018-07-11 20:10
#11
 | 
Germany Cyasera 
Don't know how that shit beat Ukraine in the qualifiers...
2018-07-11 20:08
#18
 | 
Turkey headshotk1ng 
Yeah Ukraine should've been in semis..
2018-07-11 20:10
#12
 | 
Dominican Republic g8Q0wHY 
oddshot?
2018-07-11 20:09
#19
 | 
Turkey headshotk1ng 
I don't have but 0-1 5th min........ free kick goal tho
2018-07-11 20:11
#21
 | 
Dominican Republic g8Q0wHY 
ik but oddshot?
2018-07-11 20:11
#25
 | 
Turkey headshotk1ng 
he sent you.
2018-07-11 20:12
#22
 | 
Poland mamba99999 
2018-07-11 20:11
#28
 | 
Dominican Republic g8Q0wHY 
thx
2018-07-11 20:13
nvm
2018-07-11 20:12
#27
 | 
Turkey headshotk1ng 
he linked #22 dont know if legal))
2018-07-11 20:13
What sport?
2018-07-11 20:19
#39
 | 
Belgium aryzo 
icehockey
2018-07-11 20:22
#41
 | 
Turkey headshotk1ng 
Soccer.
2018-07-11 20:22
wtf)))) it isnt over yet? im done with these soccer kids on hltv
2018-07-11 20:23
#46
 | 
Turkey headshotk1ng 
respect soccer ?
2018-07-11 20:24
ok... im gonna watch some soccer XDDDD
2018-07-11 20:25
#40
 | 
United Kingdom INGEMARSSON_ 
LOL @ CROATIA!! Got further in the World Cup than every nation in this thread bar one! LOLOLOL ...
2018-07-11 20:22
#42
 | 
Turkey headshotk1ng 
yes..
2018-07-11 20:22
#48
 | 
United Kingdom INGEMARSSON_ 
Stop shit talking them then. Fucking Ukraine, do you even Football?
2018-07-11 20:24
like when you start cs 0:6
2018-07-11 20:23
#47
 | 
Turkey headshotk1ng 
true.
2018-07-11 20:24
#51
 | 
Russia Golovin 
how this shit on croatia actually beating russia so bad
2018-07-11 20:25
no worries my man mandzukic is gonna eat those its coming home kids
2018-07-11 20:26
:)) Reply needs to have actual content
2018-07-11 23:24
#60
 | 
Romania Anonym20 
bruh i hope they lose 5-0
2018-07-11 20:49
#69
 | 
Brazil vinnyzeraNTC 
they won't they will win the world cup, 1-0 after extra time with a goal from Rakitic
2018-07-13 05:34
#61
kennyS | 
United Kingdom TheWise 
sadly i dont know any croatian here on hltv :(
2018-07-11 20:50
#65
 | 
Serbia DavidSRB 
"roflamo" failed -.-
2018-07-11 21:59
Login or register to add your comment to the discussion.