Thread has been deleted
Last comment
DIABLO 3
Slovakia Cikulienka 
Good buy or not ?
2018-07-16 18:26
Path of Exile > Diablo + it's free
2018-07-16 18:27
i dont want to spend 2 months to learn basics of that game
2018-07-16 18:27
a guy that never played any games like that learned it in a week or so. Easy to play hard to master
2018-07-16 18:28
PoE is what D3 should have been. Don't waste your time on D3
2018-07-16 18:47
I was a D3 seasonal player, I honestly wouldnt buy it. Play GrimDawn or Path of Exile instead. Bother better games. Both cheaper/free.
2018-07-16 18:50
+1
2018-07-16 18:55
I'm concur with this lad. Proceed to follow his suggestion.
2018-07-16 19:00
#35
 | 
Poland VirtusFan 
IMO Diablo 1 > Path of Exile = Diablo 2 > Diablo 3
2018-07-16 19:27
#2
Lithuania bolik 
pirate it
2018-07-16 18:27
want to play online tho
2018-07-16 18:28
lol its 8€ on g2a....
2018-07-16 18:31
i know i would buy it
2018-07-16 18:34
just do it. if you dont like it its only 8€ ;)
2018-07-16 18:35
#6
 | 
Netherlands installwizard 
I would say yes. I'm still having a lot of fun playing
2018-07-16 18:28
tyty
2018-07-16 18:30
#7
 | 
Israel ch33tos 
play the free trial, and if its something you like then its def worth it. there is content even when you beat the story
2018-07-16 18:28
tyty
2018-07-16 18:29
#11
 | 
Denmark Xipingu 
PoE > Diablo. I mean Diablo is a fine game, but honestly why spend money on something another game can do equally if not better?
2018-07-16 18:31
#12
 | 
Estonia illu952 
The main campaign is quite interesting but i personally finished it in about 5 hours on medium difficulty. If you like some challenges then you can complete it on various difficulties but that is pretty much it. Also there is a dlc which cost about the same price as the game itself and all it does it adds another lvl to the campaign and a dungeon game mode where you can just grind forever to get better items which have no real worth,
2018-07-16 18:32
its endless game ? farming and shit like that ?
2018-07-16 18:35
#18
 | 
Estonia illu952 
Yes, when campaign is done even in all difficulties (which is pretty hard). There is still left this dungeon mode where you can just endlessly farm and get better items to complete the harder difficulty campaign or just for fun. Idk some people like that, me personally not. Just completed campaign on medium and forgot about that game.
2018-07-16 18:39
#19
 | 
Estonia illu952 
Diablo 2 was much better imo
2018-07-16 18:39
ok ty for info would try diablo for now if i get borred then wow diablo 2 it was realized when i had 6 days of my life so yes i can tell you which game was better xD
2018-07-16 18:46
The only challenge in a hack and slash is hardcore really rest is just braindead entertainment to keep the mind occupied. D3 is quite bad imo, PoE is just superior.
2018-07-16 18:49
#16
France gxr_ 
PoE x10 better than D3 tho ... Just play Softcore, take a Sunderbuild and enjoy
2018-07-16 18:35
would try diablo if i will get bored i will try path of exile
2018-07-16 18:38
PoE > Diablo 3
2018-07-16 18:49
sunderboi lmao
2018-07-16 18:53
#20
 | 
Japan UseYourBrain 
I played d3 for about 2-3 months and dropped that shit. if you are really into that type of game you can buy it. If you just curious then its a waste of money
2018-07-16 18:46
half life 3 better
2018-07-16 18:47
0/8
2018-07-16 18:52
#24
ceh9 | 
World mukas17 
D2 > poe > d3 I love those sort of games, great way to relax and I have over 2k hours in d3 but it's the worst of these three. I play more d2 than d3 these days.
2018-07-16 18:48
I play a good amount of D3 and tbh it's a very boring game. It's a good game to just zone out to but it's not deep at all. It's very easy to learn. I regularly fall asleep on the computer when playing D3 which is something that doesn't happen in any other game
2018-07-16 18:52
my first rpg type game, that free trial was good i will try it, if i get bored then will try POE
2018-07-16 19:03
goood bye my lover,good buy my friend axaxaxaxaxaxaxaxa
2018-07-16 18:53
diablo 3 reaper of souls is a good buy
2018-07-16 19:31
Login or register to add your comment to the discussion.