Thread has been deleted
Last comment
Özil retired from NT
XANTARES | 
Turkey tastemycobra 
He retired from national team cuz of racist behaviours and hate he received. mobile.twitter.com/MesutOzil1088/status/..
2018-07-22 20:22
#3
 | 
Bulgaria squezzi 
What a retard. At least retire with honour and stop complaining.
2018-07-22 20:25
hes right tho
2018-07-22 20:44
He's 0% right; Özil is clearly retarded.
2018-07-22 20:47
sure he got hated cause of the pic. but the hate was deserved tbh.. maybe not with the words that were used but it was
2018-07-22 21:52
why was it deserved? imagine your family living in North Korea and you living your whole life in Europe playing football then Kim asks you (not for the first time ) to take a pic with him
2018-07-22 22:02
you dont understand shit of politics
2018-07-22 22:02
??? wtf is that analogy? what is your point? was özil afraid of erdogan putting his family in a concentration camp if he didn't send him a signed shirt? lmao
2018-07-23 02:37
Actually, it might happen. Erdo is losing his brain slowly, i can't predict his actions in near future
2018-07-23 08:44
then he should get his family out, not support his propaganda
2018-07-23 09:14
Tru
2018-07-23 09:21
its not just the hate he got because of the pictures with kebabmaster, its also the hate people give him and some people only him for losing so early. this makes 0 sense
2018-07-22 22:23
#4
 | 
Romania BADBOYDEMAZEPA 
FUCKING FINALLY! WELCOME LEROY SANE TO THE NATIONAL TEAM!
2018-07-22 20:26
He wasnt great in nt either. I cant say he deserved to be in NT judging by his previous performances with germany.
2018-07-22 20:28
#291
 | 
United States mary69 
+1
2018-07-23 08:39
#6
 | 
Japan dAnjel_ 
fucking ugly muslim who throwed the game agaginst korea
2018-07-22 20:26
calm down hans
2018-07-22 20:36
edgy kid
2018-07-23 17:20
#8
 | 
Netherlands Nubaex 
thanks to those kevins
2018-07-22 20:27
#9
 | 
Denmark Zorrondo 
OMEGALUL now boateng too plx
2018-07-22 20:27
but boateng is one of the greatest center backs in world football :<
2018-07-22 20:28
#21
 | 
Denmark Zorrondo 
but not a german player tbh he's a shame, equal to french team.
2018-07-22 20:30
Why is he not german?
2018-07-22 20:34
+1
2018-07-22 20:37
#69
 | 
Denmark Zorrondo 
genetically he's not german. He doesn't represent the real average german people.
2018-07-22 20:39
he was born in germany, so who cares about his skin color lol?
2018-07-22 20:41
ignore him, just from uruguay, he is high on marijuana
2018-07-22 20:59
lol
2018-07-22 21:00
whole time i thought this was greece flag smh
2018-07-22 21:37
#208
 | 
Denmark Zorrondo 
mad cuz brazil not white?
2018-07-22 22:20
i'm wither than you LOL by this time you must be green due to the amount of weed you smoke
2018-07-22 22:21
#226
s1mple | 
Brazil wolfff 
cuz europe is based on jus sanguinis, idiot boateng and ozil forebears weren't germans, and they will never be germans, even if they play in "german" national team
2018-07-22 23:09
why not? because they have a different skins color? you are racist
2018-07-23 00:35
#276
s1mple | 
Brazil wolfff 
search about jus solis and jus sanguinis
2018-07-23 06:57
#292
 | 
United States mary69 
+1
2018-07-23 08:39
i can understand why people were angry at him but i dont care about politics so i wasnt angry retiring is prob best in his situation, i agree with that. not a big loss, he was old and washed up anyway.
2018-07-22 20:28
#14
ropz | 
Estonia carmen 
erdogan voters assholes
2018-07-22 20:28
+1
2018-07-22 20:30
+1
2018-07-22 20:33
#109
smooya | 
United Kingdom Button 
+1
2018-07-22 20:53
#125
smooya | 
United Kingdom s373n 
+1
2018-07-22 21:00
+1
2018-07-22 21:24
#169
 | 
Lithuania DieNastyA 
+1
2018-07-22 21:35
#173
 | 
Poland soned 
+1
2018-07-22 21:37
#293
 | 
United States mary69 
+1
2018-07-23 08:40
+1
2018-07-23 08:45
He did the right thing. I would also not play anymore for a unthankful country where the people celeberated him in 2014 as a legend and now they cry over and over again because of a fucking selfie with Erdogan lmao.
2018-07-22 20:33
Unthankful? The only reason Özil plays for Germany is, because he has higher chances to success with the german national team instead of the turkish national team. I don't care about people who are in the NT of germany but not fully german like 'Boateng', but when you don't see yourself as a german, then dont play for the national team.
2018-07-22 20:37
I fully support what you're saying and I believe you guys made the right decision
2018-07-22 20:41
Don't get me wrong, I don't like that he did, but the media also has been 2 much regarding that
2018-07-22 20:43
Yeah i also don't support putting that much pressure on him or his family, I believe he chose turkey with that action and he shouldn't be playing for germany national team and that's about it
2018-07-22 20:53
totally agree
2018-07-22 20:54
u dont know all that
2018-07-22 21:37
well, when they are chilling with a t-shirt 'my president' then it kinda means something
2018-07-23 01:09
he is soooo overrated
2018-07-22 21:54
Good! fuck this erDOGan fanboy
2018-07-22 20:33
#44
 | 
Korea lulkektop 
meet the dictator expected
2018-07-22 20:33
+1
2018-07-22 21:07
#174
 | 
Poland soned 
+1
2018-07-22 21:38
#53
 | 
Brazil Juneco 
i like erdogan
2018-07-22 20:34
#176
 | 
Poland soned 
-1
2018-07-22 21:38
But seems like you don't like using your brain
2018-07-23 08:46
"racist behavior" lmao, your country is literally built on blatant racism, but all you do here is whining about racism in half of your comments. also i glad that this faggot gets kicked. i dont care about germany and football, but there is no place for such people in an european national team.
2018-07-22 20:36
oh ok mr russian, nice statement.
2018-07-22 20:41
+1
2018-07-22 20:43
#61
 | 
Dominican Republic g8Q0wHY 
half team of the so called germans left
2018-07-22 20:36
#67
 | 
Brazil Juneco 
German racists cunts, we killed some nazis like thoses in the WW2
2018-07-22 20:38
Bra71l still mad cause 7-1 whats new LOL
2018-07-22 20:43
#89
 | 
Brazil Juneco 
what? it isn't only about Fotball my friend.
2018-07-22 20:44
Thread about football player -> not about football ??????????????
2018-07-22 20:45
#94
 | 
Brazil Juneco 
Nice interpretation my friend.
2018-07-22 20:46
Nice racism my friend.
2018-07-22 20:49
#183
 | 
Brazil Juneco 
you are not my friend, don't call me that
2018-07-22 21:54
you are not my friend, don't call me that
2018-07-22 21:58
#198
twist | 
Russia Shumrud 
brazil doesn't need to be mad they have 5 stars
2018-07-22 22:05
5 stars but no honor
2018-07-22 22:11
#215
 | 
Brazil Juneco 
Afghanistan dude afghanistan.... Do you even have a football team?
2018-07-22 22:30
Stop beeing racist maybe?
2018-07-22 22:31
#217
 | 
Brazil Juneco 
i'm really curious, i never saw a afghanistan player ever.
2018-07-22 22:32
#219
 | 
Brazil Juneco 
sorry bro i'm going too hard on you, i respect mohammed.
2018-07-22 22:36
#219
 | 
Brazil Juneco 
love you
2018-07-22 22:35
#230
twist | 
Russia Shumrud 
new team don't have honor (neymar) but they used to be a respected team
2018-07-22 23:40
#68
 | 
Finland no_man 
soccer is serious business
2018-07-22 20:38
finally, deserved
2018-07-22 20:39
Only chatting with 21st century Hitler. "I dont care about politics".
2018-07-22 20:40
he is too dumb to be a hitler. nice propaganda you have right there eu noone can be worse than you
2018-07-22 20:43
Lol. He has literally done the same things Hitler did. Faked a coup, started to punish people that do not share his political views etc. Shut down media and replaced it with state run propaganda.
2018-07-22 20:49
not a fake coup. it was just fetö's coup attempt. other parts are true tho still wouldn't call him hitler. he is just a retard who shouldn't be where he is rn. thanks to our ignorant folk ofc
2018-07-22 20:52
Hes literally identical with Hitler. Hitler had clueless sheep following him too.
2018-07-22 20:53
If that coup wasn't fake, it's literally the most stupid coup attempt in human history.
2018-07-23 08:48
i beilieve so. expected from badem biyiks
2018-07-23 08:54
this is exactly why im not mad. he said in the statements that this wasnt about erdogan, it was about the president of turkey whoever that was. it wasnt about politics, they always talked about football everytime they met. its perfectly legit for özil to say that it wasnt political. its clumsy and he should expect a lot of people to get mad still and expect him to refuse the photo bcs erdogan is a son of a bitch but that doesnt mean he meant anything bad by it.
2018-07-22 21:40
But it is about politics. Thats why Erdogan aka Hitler of the 21st century used him for propaganda. Either he supports the dictator or is dumber than a sack of shit.
2018-07-22 22:18
yeah but its legit to say he simply didnt think about the implications and still didnt mean anything bad by it. doesnt mean hes an erdogan supporter and implies human rights violations are cool and whatever else people are saying. also doesnt imply he wants to play for turkey and is only in germany for more money and fame. all these things are merely assumptions that stupid people that are easily excited and wanna get angry and build a rage mob assume, or ofc people that have a political agenda.
2018-07-22 22:53
#323
suNny | 
Germany currrro 
+1
2018-07-23 10:58
+1
2018-07-23 14:31
#73
oskarJ | 
Czech Republic kaeteam 
hes coming to turkey NT ? is there such a possibility?
2018-07-22 20:40
I think he has both passports, he could always play for turkey if he wanted to.
2018-07-22 20:42
#85
oskarJ | 
Czech Republic kaeteam 
that would be nice
2018-07-22 20:43
You gotta pay him good money xD
2018-07-22 20:44
Are you for real?
2018-07-22 20:45
He cant
2018-07-22 20:48
I don't think you can change nationalities when you've already been capped at 1st team level
2018-07-22 20:55
What if he has both nationalities?
2018-07-22 21:15
I think you can only change ur football nationality before the first team plays you in a game. I think it doesn't matter if you've played for a U21/U19 NT. But as soon as you play in the first team, you can't change
2018-07-22 21:16
en.wikipedia.org/wiki/FIFA_eligibility_r.. it's under Modern Changes. Apparently you were able to change up until 2004
2018-07-22 21:17
thanks
2018-07-22 21:21
npnp
2018-07-22 21:21
#160
 | 
Germany PeKay 
Cant you Read? After a couple of Games in A Team u cant change anymore
2018-07-22 21:24
IS IT BECAUSE ITS TURKEY? new copy pasta
2018-07-22 20:40
#76
 | 
Sweden plikz 
he deserved to be kicked anyways nice
2018-07-22 20:41
who cares at this point, pretty much done as a player anyway.
2018-07-22 20:43
Good riddance, he still can't see what he did wrong lmao, Fuck off Özil
2018-07-22 20:46
Good riddance, overrated frog eyed mf who cant take a shot
2018-07-22 20:47
so funny, what an uncofident piece of garbadge xDDDDDD
2018-07-22 20:47
TLDR?
2018-07-22 20:48
TLDR -> ozil take dumb pictures with erdogan german media said it was because of political reasons ozil said no head of DFB = nazi and dont want him in WC team anymore. but low backed him up now ozil retires np
2018-07-22 20:53
tf lol
2018-07-22 21:07
He is full of bullshit lol First of all: He didnt write this by himself because he is stupid af 2nd: "why dont people accept that i am german?" - because this retard thinks erdogan is his president lmao 3rd: "I used to wear the german shirt with such pride" - thats why he didnt sing their national anthem dumb piece of shit supporting dictator
2018-07-22 20:49
+1000 the part with national anthem is fucked up. i have no idea why most of germans tolerate it. also, now i know how a proud german looks like: pbs.twimg.com/media/Dius_J6W0AIocAD?form.. pbs.twimg.com/media/DiuwXCcW0AEPKXs?form..
2018-07-22 21:01
+1 lmao
2018-07-22 21:14
i mean what should we do!? a lot of germans dont like it, but thats so common nowadays that only half of them are singing, so most just joke about it
2018-07-22 21:57
racist? he is just playing like a dead frog germans know he just played for germany cuz of higher chances to win trophees if turkey would have a decent team he surely would play for turkey he only cares about money and marketing
2018-07-22 20:51
TLDR -> ozil take dumb pictures with erdogan german media said it was because of political reasons ozil said no head of DFB = nazi and dont want him in WC team anymore. but low backed him up now ozil retires np
2018-07-22 20:53
Özil born and raised in Germany, saying HIS president is Erdogan, so he basically feels turkish and not german, Erdogan is a dictator and the opposite of western society, no statement from Özil for 1 month, mimimimimimi germans are racist btw u wrote ozil so you are a fakeflagger
2018-07-23 02:42
Guter Versuch, aber viele Sprachen haben kein ä,ö,ü. Ich habe es lediglich vereinfacht dargestellt.
2018-07-23 02:44
#118
 | 
Brazil EWRO 
rip erdogan supporter
2018-07-22 20:56
Why do people in these situations go to the race card so early-.- The backlash doesn't have to do with anything he did with Erdogan, right? BTW he said that he would take a picture with him again. LOL instead of looking at himself first he goes to the race card and then he says that he would like to meet Erdogan again, thus proving everyone who was criticizing him right...
2018-07-22 20:58
+1 braindead fucker nobody did attack boateng and the other blacks/turks only özil and gündogan, who both took a picture with this dictator pig
2018-07-22 20:59
I don't understand him. A couple of years ago he was great. He's got great stats in the NT. If he's feeling so Turkish, why did he choose Germany...
2018-07-22 21:01
For the money ofc xD
2018-07-22 21:05
Ofc, but why is he starting to act all patriotic about turkey all of a sudden. Now dont get me wrong, there's nothing wrong with having 2 nationalities and supporting both of them, and be proud or whatever, BUT if you choose to represent one of them, and you're lucky/good enough to play for them, and then openly disrespect them in favor of the other one, don't be surprised that the people of the nation you are playing for are not really happy.
2018-07-22 21:07
I imagine that if he was still in the NT and played against Turkey he would score like 10 own goals lol.
2018-07-22 21:07
+1 couldnt agree more
2018-07-22 21:08
+1, it's not racism, it's just backlash for his behavior.
2018-07-22 21:02
We did it :D He retired :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2018-07-22 21:02
#146
 | 
Canada kthxy0 
ahahah so funny n1
2018-07-22 21:14
#231
s1mple | 
Brazil wolfff 
lmfao
2018-07-22 23:46
He has turkish ancestors so he can take a photo with Erdogan this is totally normal but germans couldn't accept it ofc. Good decision, late but good. I'm waiting for Ilkay now.
2018-07-22 21:05
Imagine if a american with german ancestors took a picture with hitler back in the day LOL
2018-07-22 21:07
lol you are that guy who believes every shit from western media. NOICE but still ad hominem. Because of Turkey were not fighting in WW2 and also you have to consider Trump.
2018-07-22 21:09
imagine supporting erdogan lol
2018-07-22 21:11
"NOICE but still ad hominem. Because of Turkey were not fighting in WW2 and also you have to consider Trump." wat
2018-07-22 21:18
#144
 | 
Czech Republic Miky28CZ 
KROOS RETIRE SOON
2018-07-22 21:14
#152
 | 
Brazil bandicoot 
kinda sad it was his own choice. DFB should have stepped uup and kicked him before the world cup
2018-07-22 21:20
+111111111111111
2018-07-22 21:25
+1
2018-07-22 22:00
guy is an idiot, it's all deserved, i hope he'll move to turkey to experience erdogan greatness first hand keep crying about racism bitchboy
2018-07-22 21:24
#161
 | 
Germany PeKay 
Mesut lulzil
2018-07-22 21:25
Too bad he can't play for his president aymore.
2018-07-22 21:30
#177
 | 
Poland soned 
rip germany [*]
2018-07-22 21:39
now we are better
2018-07-22 21:58
#192
 | 
Poland soned 
>germanys best player >now we are better choose one
2018-07-22 22:02
özil best player choose one
2018-07-23 01:35
#236
 | 
Germany Delf1n 
>özil >Best Player NT
2018-07-23 01:38
#187
 | 
Turkey ramowarr 
i hope they kick this erdugan supporter from country do it germany pls <3 kick all erdogan supporters.
2018-07-22 21:58
+1 secular turks can stay in germany
2018-07-22 22:08
#204
 | 
Turkey ramowarr 
i believe in u guys ..
2018-07-22 22:12
what a retard... gündogan apologized at least. he doesnt give a fck. should have been kicked
2018-07-22 21:59
Nazi
2018-07-22 21:59
he his dogshit since years anyways and his statement about erdogan was just a joke, im happy he is gone
2018-07-22 22:00
#193
 | 
Europe trey_ 
+1 dumbass low didn't let him play lol
2018-07-22 22:01
He played 2/3 games and played like shit in both.
2018-07-22 22:04
I have nothing against turks but I am glad he is out. Crying fag who thinks everyone did something wrong except for himself. He was one of the worst players from germany this wc and didn't show any will to win at all. When you can't even sing the national anthem, then you also didn't deserve to play in the national team.
2018-07-22 22:09
#213
 | 
Turkey ramowarr 
you guys should kick all turks who supports erdogan and arabs or your country will be germanistan.
2018-07-22 22:27
#214
hardstyle | 
Turkey B^S 
He made you win a world cup single handedly
2018-07-22 22:28
ERDOGAN = DICTATOR
2018-07-22 22:22
#221
 | 
Turkey Ch0p$1sh 
I dont wanna talk about politics but tbh he was the best player of nt. The thing germans clearly dont see is that germany finished last at wc and all of their players performed awful. Beside politics germans used to know how good ozil is when they won the wc. But when bad results happens, people try to act like their immigrant players were bad bc of that they lost, The fact is all of "real" germans were bad as a team too
2018-07-22 22:37
#242
 | 
Greece MaXrIsK 
expected
2018-07-23 02:41
Özil born and raised in Germany, saying HIS president is Erdogan, so he basically feels turkish and not german, Erdogan is a dictator and the opposite of western society, no statement from Özil for 1 month, mimimimimimi germans are racist, saying he did nothing wrong and would do it again im so happy hes out
2018-07-23 02:52
prime example of failed integration
2018-07-23 07:19
Not really, he was born in Germany, he did not migrate there. He is just a jihadist who supports a jihadi dictator.
2018-07-23 07:33
This all the way
2018-07-23 07:32
O_O
2018-07-23 03:55
#274
 | 
Brazil Eusouimortal 
neymar > ozil cry is free
2018-07-23 04:36
Ozil is not halal? Then howcome he has giant eyes?
2018-07-23 07:02
#278
steel | 
Belarus Ruble 
This is just shows that you can not change your nationality. He is still fan of erdogan and in hes heart he is still turkish. He just come to germany to glory hunt.
2018-07-23 07:10
özil is shit anyway. Im happy this whiny bitch finally retired. He can go suck erdogans cock now, idc
2018-07-23 08:44
the thing that fucks me up the most is that those erdo supporters vote right af in their turkeyland, and the "foreign" turks go vote left in the eu or usa, just to not get their asses kicked out.. just bloody stay in your own goddamn country then. hypocriticism all the way.
2018-07-23 10:51
Login or register to add your comment to the discussion.