Thread has been deleted
Last comment
korea its hot
twice | 
Korea Tzuyu 
its hot in korea 34C :@
2018-07-23 12:03
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
twice | 
Korea Tzuyu 
fun fact people wear the face masks for the dust!
2018-07-23 12:03
*bad pollution
2018-07-23 12:06
#16
twice | 
Korea Tzuyu 
nope, they are for dust
2018-07-23 12:10
and that is caused by what? excatly
2018-07-23 12:20
#28
twice | 
Korea Tzuyu 
its coming from china etc
2018-07-23 12:41
#30
Laz | 
Japan Neion4ty7 
the pollution that the wind brings from china.
2018-07-23 12:42
#43
 | 
Denmark BotShrood 
Look up "Yellow/asian dust"
2018-07-23 16:18
#67
 | 
Finland AdolfH 
Oh so that's how people are Asians. Is there also a nigger dust? How about sandniggers?
2018-07-23 21:26
#71
 | 
Israel RockTheCasbah 
Its a shame professor Filthy Frank (PhD in internet retardation) did not have enough time to explain this phenomenon.
2018-07-23 21:50
the dust they talking about is a natural meteorological phenomenon mostly caused by desertification not "pollution from china"; but there was a severe air pollution episode that affected East China, you can check "2013 Eastern China smog" for detailed info.
2018-07-23 17:24
#56
 | 
Italy Kubyz 
interstellar be like
2018-07-23 17:41
LOL, it's from china. Nice media coverage u got there in chinaland
2018-07-23 21:46
Another one bites the dust
2018-07-23 15:40
#64
autist | 
Brazil hrp_ 
4 people understood it.
2018-07-23 20:57
4 people understood it.
2018-07-23 21:00
#22
 | 
Myanmar Lemo2K 
Fashion/style*
2018-07-23 12:16
#62
 | 
Malaysia kaiske 
The baseball game is closed sometimes for fine dust
2018-07-23 18:32
ok, very interesting, but mb we should say that wiktor wojtas great person
2018-07-23 12:03
+1
2018-07-23 12:41
its gonna be 32-33 for 3 days in sweden imma die
2018-07-23 12:05
#6
 | 
Europe lalt 
What kind of man melts?
2018-07-23 12:06
me because im fucking swedish
2018-07-23 12:07
swedes ckcs
2018-07-23 12:07
l???l
2018-07-23 12:10
#4
 | 
Finland hotdog^ 
Are you Faker
2018-07-23 12:05
Its gonna be 36-38 in my city (at shadow)
2018-07-23 12:06
wtf what city do you live in?
2018-07-23 12:11
, i live in Darude, Sandstorm , Romania
2018-07-23 15:39
no for real what city do you live in?
2018-07-23 15:42
#11
 | 
United Kingdom trtr098 
UK gonna be 34 this week
2018-07-23 12:08
#14
 | 
United Kingdom trtr098 
And the elites on HLTV claims climate change is fake because it's all a conspiracy that 99% of scientists are wrong and governments are using this to manipulate people to their advantage
2018-07-23 12:09
Lmao, it's been raining the whole July in Bulgaria and it's gonna be the same in August, they say. We never had such summer
2018-07-23 12:08
I envy you!
2018-07-23 12:17
lmao complaining about 34c
2018-07-23 12:09
It's actually very hot, at least for me.
2018-07-23 12:10
#32
Laz | 
Japan Neion4ty7 
dude, Aussie summers (except like darwin, i have lived in both Aus and Japan) are heaven compared to the humid shit you get in Asia. 36 feels more like 50 and you are drenched. Take a shower to wash off the sweat just to get soaked in sweat when you leave any airconned room, the humidity is fucked there, the dry summers i get In adelaide even when it reaches 40+ are no problem when compared to the sticky disgusting Asian summerd where you get sweat that don't dry and just sticks to you while it also gets warm. Humidity is a heat mulitplier.
2018-07-23 12:51
It is +26 and I'm dying already, I can't bear heat in the slightest...
2018-07-23 12:10
same
2018-07-23 12:11
#27
xeta | 
Germany _XiLe 
+1 everything over 15 sucks at work and everything over 20 for gaming
2018-07-23 12:39
#21
 | 
Ukraine ksay 
i can't breath fuck summer
2018-07-23 12:14
osaka 34C too x_x
2018-07-23 12:21
#26
f0rest | 
Argentina Nawll 
EZ 5°C here comfy ass fuck boy
2018-07-23 12:21
fuck you i want cold
2018-07-23 15:43
#40
f0rest | 
Argentina Nawll 
that's what you get for living in the northern hemisphere LUL
2018-07-23 16:12
:rage:
2018-07-23 16:56
#49
f0rest | 
Argentina Nawll 
*cries in third world*
2018-07-23 17:04
no u
2018-07-23 17:38
#52
f0rest | 
Argentina Nawll 
i said that about my country not yours lol
2018-07-23 17:39
oh im retarded
2018-07-23 17:40
#54
f0rest | 
Argentina Nawll 
name checks out lul
2018-07-23 17:40
yes
2018-07-23 17:40
#57
 | 
Italy Kubyz 
what a wonderfull comunity esketit
2018-07-23 17:44
I've been there in the last summer last year its below 15c. But now, wtf
2018-07-23 12:43
38C in Cairo and this is a good day lmao
2018-07-23 15:44
its normal for us lol
2018-07-23 16:20
Well atleast I'm not in like Saudi or Dubai :D. There its hot af and they ban motorcycles.
2018-07-23 16:21
#58
 | 
Italy Kubyz 
what? why did they ban motorcycles?
2018-07-23 17:45
its too hot for people to just ride out in the sun. Basically not safe
2018-07-23 20:55
#66
 | 
Italy Kubyz 
loool
2018-07-23 21:07
wtf it's 29 degrees here I want to die this isn't how England should be
2018-07-23 15:45
38 Here fam cry is free xd
2018-07-23 16:21
22 is a hot day imo
2018-07-23 18:31
32 degrees, fucking kill me
2018-07-23 15:48
25C kill me plz
2018-07-23 16:15
#42
Finland TBHB 
30 outside, 35 inside. Already dead.
2018-07-23 16:17
#44
 | 
Finland tetuan 
Gotta love that 30 degree room when you try to sleep.
2018-07-23 16:19
N1
2018-07-23 17:45
#60
 | 
Italy Kubyz 
34 outside, 26 inside so nice, that is a really strange summer is raining everytime
2018-07-23 17:46
#72
 | 
Israel RockTheCasbah 
My friend is english teacher in korea (busan) and he told me that u bully him. Its not nice :(
2018-07-23 21:52
Incept
8.40
Ground Zero
1.06
Hard Legion
1.18
EXTREMUM
4.56
Tricked
3.90
GamerLegion
1.24
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.